Jeg er overbevist om at jeg havde et rottehår i mit brød. Jeg tjekkede deres smiley ordning og sørme om de ikke har mange rigtige dårlige smiley ☹️
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
En bager med hjertet det rette sted ❤️ Rettidig samvittighedsfuldhed og god moral siger noget om de kvaliteter en sand bagersvend må have for at stå ved sin medmenneskelighed på trods af hadefuld chi... Mehr ansehen
Vi besøgte øbageren i forbindelse med en tur til Møn. Brød og croissanter var ualmindelig lækkert. Kaffen var virkelig god - lavet med kærlighed. Tak for rigtig fin betjening og god bagværk.
Hold da op. Jeg er lige blevet anklaget for at være racist fordi jeg udtrykte i min tidligere anmeldelse at jeg ikke synes man skulle udtrykke sine politiske holdninger i sin forretning . Tror ikk... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat keine negativen Bewertungen beantwortet
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Føj for pokker da!
Føj for pokker da!
Rottelort i bageriet!
Det er bare lige det brød INGEN vil spise!
Opdagede i sidste øjeblik den sure…
Opdagede i sidste øjeblik den sure smiley fra Fødevarestyrelsen.
Rottelort er no go.
Rottehår i brød
Jeg er overbevist om at jeg havde et rottehår i mit brød. Jeg tjekkede deres smiley ordning og sørme om de ikke har mange rigtige dårlige smiley ☹️
Super lækkert
Vi besøgte øbageren i forbindelse med en tur til Møn. Brød og croissanter var ualmindelig lækkert. Kaffen var virkelig god - lavet med kærlighed. Tak for rigtig fin betjening og god bagværk.
Fantastisk smag og helt sikkert et…
Fantastisk smag og helt sikkert et besøg værd🇵🇸
En af det bedste bagerier
En af det bedste bagerier
Her får du det lækreste brød!
Super lækkert brød sidst jeg var der, bestemt ikke sidste gang jeg køber det inde. God betjening og altid højt humør🌸
Glæder mig til at skulle til Sjælland igen næste gang og lægge visit!
Du har hjertet på rette sted
Du har hjertet på rette sted
Lækkert brød du sælger
En bager med hjertet det rette sted ❤️
En bager med hjertet det rette sted ❤️
Rettidig samvittighedsfuldhed og god moral siger noget om de kvaliteter en sand bagersvend må have for at stå ved sin medmenneskelighed på trods af hadefuld chikane. Jeg glæder mig til at komme og besøge dit bageri og smage velbagt kvalitetsbrød.
Du er en Bager
Du er en Bager
Du er en ❤️
Du er en god mand
Du er den bedste Bager Din brød er bare den bedste og tak at du har dit hjerte ♥️ på Plads 🇵🇸
Boycot terrorforretningen
Jeg elsker Øbageren
Jeg elsker Øbageren! Hver gang jeg træder ind, mødes jeg af en hyggelig stemning og en duft af friskbagt brød. Alt smager utroligt friskt og vidunderligt og man kan virkelig mærke passionen for godt håndværk. Det er uden tvivl min favoritbager!
Kan kun anbefales.
Kan kun anbefales.! Jeg kan intet dårligt sige om hverken mad eller service.
Fantastisk sted med et kæmpe udvalg
Fantastisk sted med et kæmpe udvalg. Vil klart råde alle til at besøge denne bager, hvis I befinder jer nær den. Jeg har tidligere taget turen fra kbh. Servicen er også i top 👌🏼
Fantastisk bager
Fantastisk med en bager, der går imod det igangværende folkemord. Hvis bare, der var flere mennesker, som gik op i fred og brød❤️
Jeg har altid fået fantastisk service
Jeg har altid fået fantastisk service, hver gang jeg har handlet hos dem. Hvis du går op i økologi, kan de varmt anbefales! Det er dyrere end Føtex’ bageri, men kvaliteten er også derefter – man får virkelig, hvad man betaler for.
Lækkert bageri med stort udvalg
Lækkert bageri med stort udvalg, kan klart anbefale :)
Det er ikke fair at man ødelægger virksomhedens omdømme pga. personlige holdninger.
De har simpelthen det bedste brød
De har simpelthen det bedste brød. Super positive personale og lækkert håndværk, kan varmt anbefales 😋
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








