Norfolk Country Cottages Bewertungen 

374
•
TrustScore 4 von 5

4.0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

We stayed in Burnham market in Cooper's cottage a cute little place. Unfortunately there were a few things that could have been dealt with but were passed on to someone else who we didn't hear ba... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Apple Tree Cottage Ideal spacious country house and garden 10 minutes walk from the sea (stoney beach) with coastal walks. House extremely well kept and every amenity within for our needs. Parking o... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautiful cottage, very clean and well equipped with plenty of space. Extremely comfortable beds which is unusual for holiday cottages. Corpusty is a lovely quaint village. Shop next door very handy.... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

An extremely well equipped property in a delightfully peaceful location. The house felt luxurious, like a real treat! Beautifully furnished with high quality beds abd linen throughout. Very secure g... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Reise & Urlaub

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Book with confidence, Norfolk’s local experts in self-catering holiday cottages. 400 plus properties across North Norfolk’s Coast and Broads. Book now.


Kontaktinformationen

4.0

Gut

TrustScore 4 von 5

374 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.0

Alle Bewertungen

(374)

0 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience with this company

We rented a holiday cottage through Norfolk cottages. The Communication was great all throughout, the payment system was easy and everything we needed to know was communicated thoroughly. Would definitely recommend booking through this company.

17. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Alexandra Cottage comfortable and well equipped

Alexandra Cottage is an extremely comfortable and well equipped house in a good location perfect for a three generation family holiday close to the beach and shops in Sheringham. The only possible drawback was the dining area which would be very cramped for 8 adults or teenagers- perfect for 6

7. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lovely rural retreat

Picture on the website was exactly as the real thing, The cottage was finished and furnished to a very high standard and delightfully remote with no phone signal and no wi-fi so the perfect retreat to wind down.

15. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fabulous property on the North Norfolk…

Fabulous property on the North Norfolk Coast, perfect for 5 women celebrating a special golden occasion. Multiple bedrooms and bathrooms with an amazing entertaining space is what keeps us coming back along with the fact that we are stones throw from the train station, Sheringham, Cromer and Holt. We love it here and hope to be back for a 3rd time next year!

10. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lovely quiet Break

Everything worked as expected
Website easy to use
Description matched reality
Helpful team with phone booking

19. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AWFUL COMPANY NO CUSTOMER SERVICE.

This is the second bad experience we have had with this Company and will be the last. We booked Northgate Cottage over the New Year in Stanhoe for a week we left after 3 days the cottage was filthy and contents needed throwing away. This company rely on their T&C's to dismiss any complaints with contempt then refuse to provide the owners details so you cannot claim a refund directly. Awful Company, awful Customer Service. They clearly do not inspect the properties they advertise so ignore their quality ratings completely.
The company’s reply to our review is a lie we provided photos during our stay and we couldn’t contact them as it was New Year and they were closed. We complained during our rental period not after.

31. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Norfolk Country Cottages-Logo

Antwort von Norfolk Country Cottages

Thank you for your feedback and I'm very sorry you remain unhappy with the service you have received from us.

It is very difficult to organise a refund for issues we were unaware of during your stay. The contact details for the homeowner were on your documents should you have any issues during your stay. If you had called the homeowner would have looked into this for you. After your holiday you also did not provide any photographic evidence. I'm very sorry you remain dissatisfied with this outcome.

Many thanks for taking the time to leave your review.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Confirmed Booking at Blue Tile Farm Barn house canceled

I booked Blue Tile Farm Barn house from Norfolk Cottages (Booking Ref 5548738) for my family to stay a week over the Christmas period from 23-Dec-2023 to 30-Dec-2023. It was made abundantly clear that this booking had to be over Christmas as I had asked for a Christmas tree to be provided! The booking was accepted by Sarah Freer at Norfolk cottages and a ‘Deposit Paid Confirmation’ received on 7-May-2022.

Emily Gosling at Norfolk Cottages informed me on 6-Jan-2023 by e-mail that the owners were unfortunately ‘no longer able to take your booking’ and offered us the property instead ‘for New Year starting from 29th December’. A subsequent telephone call with Heidi at Norfolk cottages made clear that the owners had changed their mind and wanted the property over Christmas themselves.

We had no choice but to accept the return of our Booking Deposit but the fact that the Booking Conditions would appear to infringe our rights as a consumer by allowing an owner to change their mind as has happened in this case means that I will never ever again book a holiday letting from Norfolk Cottages or Travel Chapter Group providers. I suggest you heed this warning as booking a cottage on a set date does not mean that the period will be honoured.

Norfolk Cottages did tell us that it was rare for the property owner to change their mind but once is enough albeit I have experienced this now on two occasions on ‘high end’ houses owned by rich owners who can easily accept a rent loss.

10. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Norfolk Country Cottages-Logo

Antwort von Norfolk Country Cottages

We are sorry to hear that this property had to be cancelled and understand your disappointment. The cancellation was for personal and unexpected reasons and for this we are very sorry. Occasionally an owner may have to cancel , however we will always do our upmost to find an alternative.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hill View was a beautiful little…

Hill View was a beautiful little cottage with a log burner which made our stay over Christmas really cosy and festive. The cleaners had put up the Christmas tree for us so when we arrived the day before Christmas Eve, we just needed to settle in and enjoy the festivities with our family and very excited dog. We loved it and will definitely stay again. If you stay between November and February you will see thousands of flocks of pink footed geese who fly past at sunrise, it is a sight to behold and worth getting up to watch.

25. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Consistently unresponsive.

We’ve booked through these people for many years and so this is a considered review amalgamating our most recent booking experience in November and December (didn’t supply any logs despite our requesting / clarifying in advance (it’s also an accepted given that houses with log burners etc. provide a few logs, as a starter pack)) and most recently, they stridently and arrogantly kept a deposit on a Christmas booking, despite a genuine misunderstanding, claims that they sent a notification which we most certainly did not receive and in addition, they had absolutely notecard for an extenuating circumstance (a death) on our side. All in all - they have left us with a very sour taste despite our being such a regular customer, over so many years. Overall, this company is often very unhelpful and unresponsive. They are quick to take the money but they don’t do anything constructive to resolve issues. They often just ignore emails and what is very poor behaviour is that they only make use (and publish) of favourable feedback rather than all feedback which would give clients the fuller and better picture regarding any given property; or indeed a view of this letting agent themselves.

Unfortunately, they are the sole letting agent for a few properties which means you’ll have to use them but where there is a choice of booking agents, we would recommend giving those other agents the booking. You might then receive some ‘customer care’.

Added on 2/1/23 is response - patently, we would hardly write such a review had we not exhaustively emailed you, on multiple occasions, beforehand. On every occasion that we emailed you, your response was high handed, indifferent and bordering on arrogant. You were not the slightest bit helpful to us, on any occasion. Our review here, was very much left as the last resort. Your apparent concern here on Trust Pilot is regarded as lacking sincerity. You had plenty of opportunity to have provided meaningful customer support; you didn’t do it.

22. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Norfolk Country Cottages-Logo

Antwort von Norfolk Country Cottages

We are very sorry to read the contents of this review. We strive to give our customers the best experience we can so if this was not the case, then please email us directly at complaints@originalcottages.co.uk including your name and booking details so we can identify your booking and look into this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Booked Just over a week at Plane Tree…

Booked Just over a week at Plane Tree Barn in Edgefield at the end of October Paid just over £1600 looked a high end property. However it had vermin running around between the floorboards.This was reported to Norfolk Cottages early on in our stay.
I had to keep chasing them to find out what was going to happen!! Eventually they sent out a pest control company who said nothing could be done!! (I am a Farmers son I know that is wrong) So my Mrs and 1 of the children stayed in our campervan that we had taken on holiday because they didnt want to sleep with vermin. Norfolk Cottages gave me £250 back as a good will gesture(peanuts for a ruined holiday) Norfolk Cottages Never again!!!!

27. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Norfolk Country Cottages-Logo

Antwort von Norfolk Country Cottages

Hi Lee,
Thank you for your review.
I believe a member of the team has been in touch with you to resolve this, but please let me know if there’s any more I can do for you.
Many thanks

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very poor first impressions

Very poor first impressions. Access into designated parking area almost impossible.Had to park in club car park opposite for £5 a day.
Uncomfortable bed. Uncomfortable eating area.
Repair that has been reported several times not completed.
Refrigerator has no freezer section.
Generally scruffy - except for bathroom.

17. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr