Lookers Bewertungen 

22'433
•
TrustScore 4.5 von 5

4.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Friday 09 October 2026, seemed to be longest day of my life, car booked in for diagnosis and repair at 10.15 under warranty. At 15.45 was informed due to extremely busy workshop vehicle will not be re... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Plenty of customer parking out the front of the building - no maneuvering into a packed area full of other cars. We were greeted by a friendly customer servive team. The person who was dealing wi... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Joe Pepper (BMW Sales executive at Stafford) provided excellent service from beginning to end. He explained the process of buying the car very well and maintained a good balance of offering additional... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Karen Kelsall sale of CLA 250+ electric Sport To Alwyn Morgan. A great experience from start to end. Very knowledgable of product, clearly describing this was the car that fitted all my needs. F... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Fahrzeughändler
  2. auch in
  3. Autohändler
  4. Gebrauchtwagenhändler
  5. Händler für gebrauchte Lkw
  6. Kfz-Reparatur und -Wartung
  7. Lkw-Händler

Über Lookers

Vom Unternehmen geschrieben

As one of the top three motor vehicle retailers in the UK, Lookers represents some of the world's leading new and used car and van manufacturers for sale within our dealerships and online. With hundreds of dealerships and showrooms throughout the UK covering a wide variety of franchises, our dealerships really do offer the widest choice of new and used vehicles.

Our new and used car dealers are located throughout England and Scotland, and with helpful staff at all our showrooms we will be happy to answer any questions regarding buying a new car, used car,or van and can even demonstrate the various features of each model as well as arrange test drives, or find you the latest offers and deals available.

At Lookers car dealerships and accident repair centres we believe in exceptional customer service whether you are a first-time car buyer, or a client looking for a fleet of cars or commercial vans for sale, we consider customer satisfaction to be paramount.

At Lookers you can get whatever you want, however you want it. Choose from 32 manufacturers and over 5,000 new and used vehicles.

Buy online with Click and Drive or in person with our transparent pricing and 14 day money back guarantee. Collect or have it delivered. In addition to that, our expert vehicle technicians will Service, MOT or repair your car to the highest standard using genuine parts with Lookers signature care and attention.

Vom Unternehmen geschrieben

The success of The Lookers Group has always relied on the satisfaction of our customers and this continues to be the driving force behind our business today.
Lookers is one of the UK’s most established automotive retailers which has been operating for over 100 years. We are proud to represent more than 30 leading car manufacturers, offering our customers a wide variety of new, nearly new and used cars and vans. Our dealerships are located throughout the UK and Ireland.

Kontaktinformationen

4.5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

22'433 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Inhalte von echten Menschen stehen bei Trustpilot im Vordergrund. Dieses Unternehmen kann jedoch zusätzlich unser KI-gestütztes Antwort-Tool verwenden, um Hilfe beim Verfassen von Antworten zu erhalten.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.5

Alle Bewertungen

(22'433)

5'604 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Profiled before I’d seen the car.

Profiled before I’d seen the car.

Booked a Formentor test drive by phone, details taken, confirmed. Arrived on time, waited 25 minutes, then told I “wasn’t in the system.” No apology.

What followed wasn’t a sales conversation. Before I’d seen the car, the salesperson asked if I was “a director,” told me the Formentor attracts luxury car tax and asked if I knew that, asked what I did for work, and asked cash or finance. I said cash. He then asked how much I was willing to pay.

I’d told him I was a cash buyer and he kept auditing. That’s not budget qualification but deciding whether I looked like I belonged there.

I left without driving the car. Buying elsewhere.

12. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid Lookers Nissan Newcastle

Avoid Lookers Nissan Newcastle, Shieldfield. They sold a reserved car and withheld the deposit. My 22-year-old daughter paid a £250 holding deposit to reserve a CCitroënC1. Two days later, a sales executive emailed to casually inform her that another branch had sold the car the same day she paid the deposit.
​Selling a vehicle out from under a customer who paid in good faith to secure it is bad enough, but getting her deposit back has been an utter shambles. Despite immediate requests and subsequent follow-ups, Lookers failed to return her funds. ​When we escalated this to the Dealer Principal, we were met with a string of administrative excuses about "missing third signatories" and bottlenecks in central accounts. Lookers expects immediate, cleared funds when selling a vehicle, yet two weeks later, and past an agreed final deadline, they are still withholding £250 belonging to a young customer. ​We have now initiated formal proceedings via the Small Claims Court (Money Claim Online), lodged complaints with the Motor Ombudsman and Trading Standards, and escalated the matter directly to executive management: shocking incompetence, zero accountability, and completely unacceptable business ethics. Look elsewhere if you expect a dealership to honour basic agreements.

10. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Frustrated customer

Friday 09 October 2026, seemed to be longest day of my life, car booked in for diagnosis and repair at 10.15 under warranty. At 15.45 was informed due to extremely busy workshop vehicle will not be repaired today. 16.25 finally saw technician who identified the fault. Had to rebook the car in for repair another day. Very frustrating Mercedes Benz Lookers after having day off work to get vehicle.

9. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hello Paul, we regret to hear that you had this experience with us. We would like the opportunity to make this up to you. Please contact our manager at https://www.lookers.co.uk/complaints so we can make your experience a positive one.


- Lookers customer service & resolution team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible. Avoid.

Disgusting customer service and terrible treatment from multiple members of the team, including management, on 2 separate occasions. Constant delays vs. initial timelines communicated, misinformation, actions not taken or followed through on, additional costs incurred to the customer multiple times, poor or non-existent communication. When trying to raise a complaint it’s not taken seriously at the local or corporate level. Avoid & take your vehicle to an independent specialist who can ensure the quality of work, basic customer service and your manufacturer’s warranty still stays valid (and most probably cheaper as well).

9. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Lookers Audi Hamilton service availability

Just bought an Audi q6 on 2nd October 2026. One week later the 360 degree cameras stopped working.
I contacted lookers Audi (Hamilton) and the first appointment they could give me was 25th January 2027.
I asked about the Glasgow branch, only to be told their first appointment was March 2027!!! Are Audi’s so poor they are clogging the workshops. Very poor from lookers and not a great look for Audi.

9. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hi, we're disappointed to hear of the negative experience you had at our location. We would like the opportunity to make this up to you. Please contact us by visiting our website - https://www.lookers.co.uk/complaints so we can make your experience a positive one.
Thank you,
Lookers customer service & resolution team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Stressful - Lookers Colchester

This is a review for Lookers Ford Colchester

Tried to sort a test drive - different people telling me different things. Wouldn’t reply to my message. Had to call multiple times whilst getting told conflicting things about the vehicle.

Test drove vehicle - asked if I needed to put down a deposit - I didn’t because I paid £250 already to reserve. Said I wanted the vehicle but had to double check finances and for Chloe to call me at 14:30 the next day as she finishes at 15:00.

14:45 no call so I call them… Chloe is busy and will call me back. 15:30 I call them again and told she won’t be in until Friday and will call me then. I explain that I want to buy a car and that I want it sorted today. Told manager ‘Oli’ will call me back in 5 minutes. 1 hour later no call so I call again… manager says he will send over the PO…. Nothing… call back again and get told he’s now on annual leave and that Chloe will deal with it in the morning. I said that someone told me she was off until Friday… “Oh yes, she is…”

I said I wanted it sent over and so end up speaking to another manager ‘Peter’ who said he’ll send over.

Peter sent over the vehicle order form and all sorted.

I was told the vehicle was going in for repairs on Thursday and that I’ll get a video of all the work done on Friday.
Friday I had no communication so in the afternoon I called and was told that Chloe was busy with a client and that she would call back. Had no call back and knowing they closed at 6pm I tried to message them in their WhatsApp… no response so I called just before 6pm.

Chloe answered and told me that she’s been really busy and not even had chance to have lunch. I explained that I’m buying a car and that I was promised the video. She told me that she was just about to leave to go home… she seemed reluctant but said she would go and do the video for me now.

Chloe sent me the video and all looked good. I then asked about delivery.

Saturday I get sent two documents to sign… one was the vehicle order form that I had already signed with her manager (Bit confusing) and the other was the finance option they presented which I didn’t go for. I then got a follow up email from Chloe apologising for the bad communication and that she would like to start fresh by me signing the vehicle purchase order… again… not sure how signing it twice counts as a fresh start or why I even had to sign it again as it was the exact same…

At the end of the email it then stated that Chloe is now on annual leave for a week and that ‘Peter’ the main manager (Who I signed the first contract with) will be taking over communications. So at this point I’m now even more confused why I’ve signed a contract with Peter for Chloe to then ask me to sign it again with her to then straight away be passed back to Peter. Can only assume it’s due to a commission thing but in all honesty this is really poor, messy and shows that Lookers has poor customer service.

Received the vehicle all looked ok except a few scratches that I was told would be removed weren’t and the car wasn’t valeted as I was promised…

To be fair to Peter he was very responsive with this issue and offered to pay for me to get it valeted which I did. Unfortunately that is then where I had to chase and didn’t get paid until almost 14 days later. Overall I poor experience that left me anxious most the time. I’ve never found it so hard to purchase a vehicle from a dealer in my life.

1. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Tyres issues

I took my vehicle for two tyres to be changed at Lookers Garage in Ilford IG3 and was not impressed at all with the service I recieved. For starters, they broke one of the TPMS sensors while changing the tyre and then would not own up to having broken it.

They said it was my fault that the sensor was broken being adamant that it was already broken when I took the vehicle.

Hmm not true, as I would have noticed the light appear on the dashboard before the tyre was changed. Lesson learnt - take a picture of the dashboard before getting any work done!

I had to purchase a new sensor myself and then get it replaced. I had to wait a few days before they offered to replace it. I am not going again!

24. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hi, we're disappointed to hear of the negative experience you had at our location. We would like the opportunity to make this up to you. Please contact us by visiting our website - https://www.lookers.co.uk/complaints so we can make your experience a positive one.
Thank you, Lookers customer service & resolution team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Looked after by Ellie today at …

Looked after by Ellie today at Dunston,Gateshead branch, absolutely delightful young lady, a fine ambassador for your company.

5. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hi Drew, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at Lookers Head Office. If you have any further questions, please don't hesitate to reach out!

-Lookers customer service & resolution team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It’s all about the money !!

BMW have recalled my car due to a manufacturer fault. I contacted lookers to book my car in for the faulty drivers airbag to be replaced and they cant find an appointment time that suits both party’s so I have three choices. Drive with a faulty airbag, take time off work at my expense or pay bmw £30 for a service car.

Last time they replaced the battery on my car and broke the stop start system …

Not to be trusted !!

5. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hello Tim, we regret to hear that you had this experience with us. We'd like the opportunity to turn your experience around. Please reach out to us at https://www.lookers.co.uk/complaints at your earliest convenience to discuss how we can turn this experience into a positive one.

-Lookers customer service & resolution team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Complete lack of care!

My car has been with them since 24th August after breaking down, and as of 3rd October I still don't have my car back or even a clear diagnosis of what's wrong with it.

The communication has been terrible. I made 16 calls between 24th August and 4th September trying to get updates, plus another call on 18th September. I shouldn't have to constantly chase just to find out what's happening with my own car.

On 1st October, I was told they were sorry for how long it had taken and agreed themselves that it wasn't acceptable. I was promised my car would be made a priority, looked at on 2nd October and that I'd receive an update by 3rd October. I've still heard nothing.

I also have a 4-year Warranty through Lookers which I bought through them when I purchased the car in July 2023, but I'm still without a car and haven't been given the information I need to arrange a replacement vehicle. I'm being told they need to log 8 hours worth of work first before the warranty company can even look at getting me a replacement vehicle which they apparently haven't done even though they've the car since end of August!

I honestly feel completely let down. After buying the car and an additional 4-year warranty through Lookers, I expected much better aftersales service. The lack of urgency and basic communication throughout this experience has been incredibly disappointing.

Just to add this is not the first time having issues with Lookers since I purchased the car back in July 2023. Just feel like a constant battle with them!!

3. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hello Tyler, we regret to hear that you had this experience with us. We sincerely apologise to hear that you are unhappy and that we have not met your expectations - this is not the experience that we want for any of our customers.
Please be assured that we take all feedback seriously, and your comments are important to us.
We are committed to improving our processes. If you would like to share more details and raise a complaint about the vehicle, service and/or aftersales either before or after the sale, you can do so by visiting our website - https://www.lookers.co.uk/complaints. You will see here there is a link to an online form which you may wish to complete. This page will also provide more information on how we manage complaints.

Thank you, Lookers customer service & resolution team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Audi ayr

Audi ayr
Nearly two weeks on from a promise of service and repair details for my car , management did call back but never replied to the two emails I sent to management.
Their promise of the requested paperwork has again came to nothing.
Multiple emails, multiple calls and face to face requests but still no copies .

3. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hello Iain, we regret to hear that you had this experience with us. We sincerely apologise to hear that you are unhappy and that we have not met your expectations - this is not the experience that we want for any of our customers.
Please be assured that we take all feedback seriously, and your comments are important to us.
We are committed to improving our processes. If you would like to share more details and raise a complaint about the vehicle, service and/or aftersales either before or after the sale, you can do so by visiting our website - https://www.lookers.co.uk/complaints. You will see here there is a link to an online form which you may wish to complete. This page will also provide more information on how we manage complaints.

Thank you, Lookers customer service & resolution team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Reducing the part ex price mid purchase? Not a good look for Lookers...

We had researched a used Cupra Born 2026 (being used as a demo model until 2 Nov 2026). We had visited the Stockport Cupra showroom on Tues 29 Sep, only to be told that vehicle was offsite all day. We phoned first thing on Thurs 1 Oct and made an appointment for a test drive, only to receive a call just before we set off from home to say the car wasn't actually available that day. So we made an appointment for Saturday 3 Oct. Test drive finally complete, we agreed to buy the car. We were given a price for our part ex of £14,000. However, before we could complete the paperwork and pay the deposit, the 'manager' appeared and dropped the part ex offer by £600. He had made a mistake and wanted to take off 2 months of depreciation. We queried why it was 2 months as we would be completing the purchase and picking up the new car in just under 1 month, but he insisted that it would lose 2 months between 3 Oct and 2 Nov. He was quite rude and unwilling to make any kind of compromise, despite the error being his. We were made to feel very uncomfortable and ultimately we walked away without completing the purchase. All in all, despite the salesperson being lovely, we have been left with an extremely negative impression of Lookers.

3. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hello, we regret to hear that you had this experience with us. We sincerely apologise to hear that you are unhappy and that we have not met your expectations - this is not the experience that we want for any of our customers.
Please be assured that we take all feedback seriously, and your comments are important to us.
We are committed to improving our processes. If you would like to share more details and raise a complaint about the vehicle, service and/or aftersales either before or after the sale, you can do so by visiting our website - https://www.lookers.co.uk/complaints. You will see here there is a link to an online form which you may wish to complete. This page will also provide more information on how we manage complaints.

Thank you, Lookers customer service & resolution team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointing service experience at Lookers Kia Stockport

My Kia ceed was serviced at Lookers Kia Stockport today. The car is two years old and wheel nuts are going rusty, informed not covered by warranty. Are Kia using poor quality materials? Also, previous service included car wash, no such service this year. Tried to contact service dept to check on progress waste of time, phone not answered. Had the same problem earlier in the week and called Kia central booking number, who were also unable to get through to Stockport Kia. I guess my next service will not be at this dealership.

2. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hi, we sincerely apologise to hear that you are unhappy and that we have not met your expectations - this is not the experience that we want for any of our customers.
Please be assured that we take all feedback seriously, and your comments are important to us.
We are committed to improving our processes. If you would like to share more details and raise a complaint about the vehicle, service and/or aftersales either before or after the sale, you can do so by visiting our website - https://www.lookers.co.uk/complaints. You will see here there is a link to an online form which you may wish to complete. This page will also provide more information on how we manage complaints.

Thank you,
Lookers Motor Group

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very rude service lady at lookers…

Very rude service lady at lookers Chester vauxhall , blonde lady spoke to me like i was bothering her, would never go back or recommend.

1. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

We sincerely apologise to hear that you are unhappy and that we have not met your expectations - this is not the experience that we want for any of our customers.
Please be assured that we take all feedback seriously, and your comments are important to us.
We are committed to improving our processes. If you would like to share more details and raise a complaint about the vehicle, service and/or aftersales either before or after the sale, you can do so by visiting our website - https://www.lookers.co.uk/complaints. You will see here there is a link to an online form which you may wish to complete. This page will also provide more information on how we manage complaints.

Thank you,
Lookers Motor Group

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Just picked up my BMW ix1 today all…

Just picked up my BMW ix1 today all arranged by Mr Adam Melville who gave me the conference at 71 which isn't easy at my age answered all my questions from start to finish hand over went so so smooth thank you Adam you were Brilliant.

29. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hello John, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at Lookers Head Office. Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

- Lookers customer service & resolution team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Will not honour offer own it’s own website!

Researched new car on Lookers own website.
Car offered at discount and financed at 0% through the manufacturers own finance company
Visited showroom…
Car sat there ..new and unregistered.
To buy at that price car needs to be registered tomorrow..which I half expected..but not an issue.
Then said yes and deposit and 0% finance.
Sorry that price is cash only!
Would not move even though Lookers own website showed
Car in stock and price
Finance example at 0%
Option to tweek finance…which I did and took a screenshot shot…still 0%
Would not mind but checked with the car manufacturers finance company.
As long as new and unregistered…car qualified for 0% finance.
The discount on the car was a matter between the dealer and buyer…..
So car will sit in the dealers..unsold, targets not met, additional target incentives to dealer through volume discounts not met.

29. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hi, we regret to hear that you had this experience with us. We would like the opportunity to address your concerns. Please reach out to us at https://www.lookers.co.uk/complaints when you have a chance. Thank you, and we look forward to hearing from you. 



Lookers customer service & resolution team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointing vehicle preparation and…

Disappointing vehicle preparation and poor aftersales careWe purchased a vehicle from this large franchised dealership expecting a properly prepared car and professional aftersales support. Unfortunately, what should have been an enjoyable purchase has turned into an exhausting and unnecessarily prolonged dispute.The standard of vehicle preparation fell significantly below what we reasonably expected from a prominent group. Furthermore, the handling of our subsequent complaint has been highly disappointing. Instead of receiving substantive customer care, the matter has simply been referred back to the individuals whose initial actions caused the issue.This situation has caused us considerable additional costs, lost earnings, travel expenses, and a significant amount of lost time and inconvenience. We are still awaiting a proper, substantive response from management to address these issues and provide appropriate resolution. Highly disappointing service from Lookers.

29. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hi Carl, we regret to hear that you had this experience with us. We would like the opportunity to address your concerns. Please reach out to us at https://www.lookers.co.uk/complaints when you have a chance. Thank you, and we look forward to hearing from you. 



Lookers customer service & resolution team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

The warranty is a scam, don’t buy it

The reason it’s 2 star and not one is the actual buying of the car went smoothly but the big issue had come down the line with the car and the “platinum” extended warranty i was sold. I bought the car for my partner and was told this warranty would provide peace of mind for her incase anything went wrong, what an absolute lie! Less than 3 years into the 4 years warranty we have had a major issue, lookers (leeds) have asked us to provide loads of documentation which we have done and now they’re say after 8 weeks of having our car that the work is not covered buy the warranty. When asking them what’s the point in the warranty then and can i be refunded for the warranty they’re just saying no.

The point of this review is to warn people about buying any warranty from them, firstly they make it unbelievably difficult by asking you to provide documents that most people don’t have and drag it out as long as possible and then if you do provide them (which we did) they refuse anyway. On top of this the service team never return your calls or emails and will do everything they can to make things as difficult as possible.

28. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hi, we regret to hear that you had this experience with us. We would like the opportunity to address your concerns. Please reach out to us at https://www.lookers.co.uk/complaints when you have a chance. Thank you, and we look forward to hearing from you.

Lookers customer service & resolution team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

In the last couple of days I picked up…

In the last couple of days I picked up my new car up from BYD lookers teeside . The process was an absolute joy throughout no hard sell quick and easy no hassle whatsoever every question answered nothing to much trouble very professional but welcoming ,myself and my wife were treated with the utmost respect and not patronised , The gentleman we dealt with was Alex Emery I have to say what a super guy brilliant to do business with very attentive and nothing was to much trouble , I love my new BYD seal 5 easy for me to get in and out 10 out of 10 so far lookers BYD many thanks and superb support especially from Alex Emery .
Gary &Kathryn

23. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hello, we appreciate you taking the time to leave us this feedback. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

-Lookers customer service & resolution team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Customer Service

Joe Pepper (BMW Sales executive at Stafford) provided excellent service from beginning to end. He explained the process of buying the car very well and maintained a good balance of offering additional products while not making it feel like a hard sell. He was aware I had had a particular bad experience buying a car from another dealership earlier in the year and I felt he kept that in mind while working with me. There were a few blips along the way - not Joes fault - that he resolved professionally and in a timely manner. Would absolutely recommend Lookers BMW Stafford and Joe. (Very much enjoying the car I bought from them.)

23. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lookers-Logo

Antwort von Lookers

Hello Iain, we appreciate you taking the time to leave us this feedback. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

-Lookers customer service & resolution team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr