Santaquin UT location They were quick and responsive to all my questions. I felt like I was Adam's priority. He worked out a good deal for new tires and rims. He was able to order them in and get the... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
If I could give the Les Schwab in Kimberly, Idaho and Romero a 10 star I would. I had a screw in my flat bed trailer that was loaded with a side by side. I drove in and within 15 minutes I was back on... Mehr ansehen
Took car in for tire with sidewall leak knowing it needed replacement. Found right front was almost bald. So needed an alignment as well. Made appointment, brought in, allignment said nothing out? Obv... Mehr ansehen
I paid Les Schwab for a brake job, but the brake work listed on my invoice was not completed. I was charged for services I did not receive, which raises a serious concern about the accuracy of the b... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
I got a tire set for my Chevy back in…
I got a tire set for my Chevy back in 2021. Payed off about $1,400 of the $1,800 total price of them until I rolled in and lost my truck. I then became homeless due to my injuries and not being able to work. I explained my situation to Les Schwab and they didn't give me a chance to pay on time, or make lesser payments until I got back on my feet. They took me to court shortly after and issued a warrant for my arrest for the $400 balance I owed. I did a week in Douglas County jail. I got out and paid $200 recently and they are coming back again with another lawsuit for the remaining $200. I just picked up a full time job, got a place to live and they still want to issue a warrant if I don't show up on the 28th of this month. I don't get paid until the 27th so I am safe there, barely making it but safe. I am a single father of a 6 year old and fought tooth and nail to get back on my feet and regain custody. This company is a bunch of crooks and will not work with you unless you make the on time, set payments. If you do not, they will send you to jail. I advise anyone to stay far away from this company and their affiliates! Unprecedented things happen in life and things happen, unfortunately these tires were $700-$800 overpriced and I should have thought about this before I signed the contract, that is my fault. But I do not recommend them to anyone!
BEWARE!!!!!
BEWARE!!!!!! Twice I have gone to Les Schwab to have nails removed from my tires, and twice I have left with the tops of the nails shaved off and the nails still in the tires. I was charged $110 for an alignment that I did not need. I called corporate customer service and was treated like an absolute piece of trash. Do NOT trust this company.
Four new tire scam
We bought 4 new tires for the SUV and paid for the Road Hazzard warranty, they recommended a certain tire that was popular and would always be in stock in case all had to be replaced. So we got two flats on the same side and took them in for repair. They removed the nails and fixed the holes, but suddenly found a hole (Exactly the size and shape of a standard screw driver) in the sidewall, now they want to replace all 4 tires. They tell us that those tires are no longer available so we have to buy tires that are more than TWICE as much as the ones we financed. They won't give us credit for the ones we bought and won't increase the credit limit to cover the higher cost. We can get tires from Walmart for less than Les Schwindals original price, but we still ending up buying tires we already paid for.
Les Schwab Tire Center
Les Schwab Tire Center
216 SE 118th Ave, Vancouver, WA
I spent over $1000 for something that should have cost me ~$150 because, according to Roman (Assistant Manager), this was entirely my fault for trusting Les Schwab to do their job correctly. Instead, their incompetence caused damage they refused to pay for, and even worse, their immature and pompous attitude prevented them from learning from their mistake like any adult. Simply put, they charged me for an incomplete job, damaged my vehicle in the process and then allowed me to drive off with a cracked rim that could have cost me my life during my business trip. I recommend anyone dealing with this location document their entire experience you might need it for an attorney. Current management appears to think being shady and untrustworthy is standard business practice.
They WILL indeed damage your vehicle and not take responsibility. Ignoring the concept and process of elimination, like teenagers, they will lie with an elaborate coincidence story to try to absolve themselves of any responsibility and validate the damage. They WILL lie about the actual work done to your vehicle because any technician could miss a rusty 1.5” crack inside the rim after explicitly being told the specific wheel has an air leak... They will lie even when confronted with the photographic and technical evidence. They even resort to shadow-banning REAL reviews on Google, this practice alone speaks volumes.
Save yourself a headache, avoid Les Schwab at all costs. You can use various competitors or go to your dealer service center. At the very least, remember to document your experience, good luck.
Feel free to check with Infiniti what the maintenance schedule, per the factory service manual, for that rear speed sensor... Epstein didn't kill himself.
Branden who works for Les Schwab in…
Branden who works for Les Schwab in Sandy, Oregon is awesome. My husband confused the Les Schwab workers when he dropped off Ford snow tires that he wanted to be put onto a Toyota Sienna. Les Schwab employee Branden was very sorry about the confusion and my having to wait. I appreciated that he wanted to make sure he didn’t put someone else’s tires on my vehicle. I appreciated Branden taking the steps to explain what was going on and why it was taking a little longer for them to do their job. He couldn’t get in touch with my husband so he took the extra time to look on the camera’s to see if it was my husband who dropped off the tires. He said, “it was our vehicle who dropped off those tires.” Even though he couldn’t reach my husband by phone Branden said, “he would test one tire to see if it fits on our Sienna” and it did. My husband finally called back and told them those Ford tires would work on the Toyota. They fixed one flat snow tire and changed the lug nuts, because they didn’t fit the Toyota properly. He smiled and was very helpful my whole visit, even though they were busy. It made the experience good. He even said if my husband dropped off the wrong tires they would squeeze me in tomorrow no matter how busy. Wow great customer service.
Didn't keep appointment
I went in yesterday after work to schedule an appoint to hacve new wheels put on my vehicle. I had to wait 10-15 minutes before someone came in to help me. I told that gentleman what I needed and he told me that he'd have to get a manager to schedule it. So I waited another couple of minutes and talked to someone (should have gotten their name). He took my information and told me to come back tomorrow at 4:15. So I did. However when I got there and after waiting for about another 10 minutes, I was told that they couldn't find the appointment and they "never schedule for 4:15". So I waited in line all that time for nothing.
I used to have good customer service there and always recommended Les Schwab to family and friends. However that will now change as I will recommend that they go elsewhere from now on as I will never go back again.
This is the Tracy CA store.
The less Schwab on matt loop in Medford…
The less Schwab on matt loop in Medford is upselling people things they don't need on their cars and trucks.
Avoid
Took my Honda in to get the brakes checked. I made the appointment online and dropped it off. Roughly 15 minutes later I received a call from a technician. The call went like this: " Technician: Hi this is (insert name) with Les Schwab, it looks like we can get you fixed up for $86.00, we need to replace X Y and Z but that will be $86.00. Me: Ok Ill agree to the quote of $86.00." The next day I went into pick up the car and was told it was $453.00, I immediately requested to talk to the person I had spoken to on the phone.
He came out and was adamant that he never said $86, he said it twice and I repeated it once. Am I really in a he said/ she said argument with a reputable company? I asked him to pull up the call so we could listen to it and easily resolve this issue. He then stated they do not record calls. He offered to place old parts back on my car which I refused. I briefly stated how this situation was BS, paid and left. I emailed the corporate office hoping they would have a recording of the call but they were no help. Their email is shown below. This place is a joke. Avoid them at all costs, and if you cant avoid them, only agree to quotes you see on paper as in an email or print out. They can run this scam all week on Reunion residents.
Good afternoon, Jason,
Thank you for reaching out and I apologize for any trouble you experienced in our store.
We do not record our phone calls, so I will not be able to hear what was communicated; however, I do find this very odd. I do not see any invoices, work orders, Quotes, or modifications to the invoice that reflect the price you say they quoted you. We also do not offer any brake job that costs $86.00. I'm not sure where the issue originated or how this would have been communicated at such a dramatic difference.
Since I would not be able to decipher the conversation from here, I would strongly suggest meeting with the store manager to discuss this further. He would be able to look into and investigate with this further with the employee you spoke with. Please let me know if you have any questions or need anything else from me.
Thank you,
Nate
Les Schwab Headquarters
BEWARE Unnecessary repairs!!!!
BEWARE SCAM WARNING!!! Les Schwab, 2360 S. Chambers Rd, Aurora, Co ... Have used this location since it opened. Get my tires/brakes done here...recommended to family, and they use them... NOT ANYMORE!
06/21/22 at 10:15 I took my car in to rotate new tires. Was informed estimate 168001449xx that I needed new brakes including rotors $736.42. Concerned, because our son uses the car for school, I had our family mechanic of over 20 years take a look...because less than three years ago I had that all done by the same company. Well, guess what... the car doesn't need them... Not a thing wrong with them. Called and spoke to the manager, the guy who told us we needed new brakes, was let go for falsely telling folks they needed unnecessary repairs. His words, not mine. Won't ever use this location again! BEWARE BEWARE BEWARE!!!!!!
I have nothing but good experience with…
I have nothing but good experience with Les Schwab in multiple locations (even though I did not buy tires from them): free flat tire repair, free tire rotation and free pre-trip inspection. I know where I will buy new tires when I need them in the future.
Les Schwab or More Schindler?
I was charged for a service that I did not approve. When I let headquarters know of my concern, they denied it and accused me of lying. I do not recommend them.
Horrible sexist shop!!
Horrible sexist shop!!! Treat me like because I am a woman I'm must be dumb about cars and I can be pushed around!!!! I have used les Schwab for years but after today never again. I had to fight over a warranty last time and now this. Went in for a flat ended up being side wall damage cool I was gonna by a new one then the lady came out and said I needed both front tires I'm like ok the one front is under warranty she was oh well you don't have to replace it I would just recommend it. I'll go ask my manager . Next thing I know there refusing to honor the warranty because " the alignment" but yet I was in there just a couple months prior for the so called other front tire that needed to be replaced till you found out it was warrantied and no one said my alignment was off then let alone it wouldn't cause significant damage in such a short time. Once again you tried to upsell me then refused to cover the warranty for the second time.
haha and it gets even worse!!!!! as I am looking for a place to replace my tire I look in my manual and I realize that they have been selling me and putting the wrong size and with tire on my vehicle!!!!!!! So the side wall damage and the constant issue of having sidewall damage and needing replacement is due to your lack of ability to put the correct tire on my vehicle!!!!!
Save your money and your family's safety
I am a competent mechanic and engineer. Occasionally i like to have little things done to save me time. But i also like to test the competency of the companies i do business with.
Les Schwab failed worse than i have ever seen on tests I've conducted numerous times with other businesses. Moreover how the company reacted to finding they were being tested was even more surprising.
I would bring in my truck without a brake caliper pin in, an important component. And do the pre trip safety check as well as brake check. Conducted numerous times i was always given a clean bill of health. I even asked if they could get be a caliper pin on one service just so it would be on the record that they were missing it.
Coil spring seat. I removed a coil spring seat and complained on my vehicle leaning. I was offered ball joints shocks and tie rod ends.
Which I might note were all less than two months old. No employee even noticed the missing seats.
I asked for an alignment and was denied for crown nut pins, a 5$ trip to O'Reilly's fixed.
I expressed my grievances pretending to be a no nothing consumer and was told a polite corporate ," not our fault, we don't care"
And a literal "Our team members aren't trained enough to see those things"
When I dropped my act that's when things really got interesting as a shouting match ensued with a crazy eyed service manager over my, "deliberate sabotage of my own property" and how "it's impossible to drive without those pins" concluding with me leaving with the conclusion to call corporate.
Corporate was even more shocking, a coarse voiced man with a bad attitude continued the
verbal assault of demonizing me for the "deliberate sabotage of my own property"
Which concluded in the statement of "we don't want to do business with someone whose going to double check our work and test us"
In conclusion it appears Les Schwab tires wants the quick cash and lack of accountability that comes with inexperienced or uninformed consumers. Always looking for the next person that just doesn't know better.
Great customer service as always
I was on my way out this morning and tpms light came on
I went to Les Schwab due to previous experience being excellent
They are short staffed but still went out of their way to be courteous and helpful.
They were organized and were at the door at 8am asking each customer how they can help then getting us where we needed to be
I only had to get air in my tires thankfully
He was very courteous and informative
Great place
Quality company with quality tires
I have always went into Les Schwab needing simply a new pair of tires but left always with so much more with their kindness, quality, and care for my vehicle. Always an A+ experience.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








