Via Hungry.dk bestilte jeg 1 stk Indbagt pizza med salat (dressing ved siden af) til "hurtigst mulig levering" og de skriver senest 1 time, med levering kl. 17:25 ... Kontaktede restaurant da de... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Mangelfuld fyld på dyre pizzaer. Mangler ting ved levering. Tag plastik pose gebyr for en papirspose... Små pizzaer til 110kr. Køb et andet sted!!!
utroligt dårligt service. bestiller min mad og for svar på den kommer omkring 18:45. 19:10 ringer jeg og for avide han er lige kørt. 19:45 kommer der ud budbringer og levere maden hvor pommesne... Mehr ansehen
Holder ikke deres tider, men ellers er maden fin
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Mangelfuld fyld på dyre pizzaer
Mangelfuld fyld på dyre pizzaer.
Mangler ting ved levering.
Tag plastik pose gebyr for en papirspose...
Små pizzaer til 110kr.
Køb et andet sted!!!
Danmark’s mindste bagte kartoffel
Jeg bestilte en
Bagt kartoffel med kylling og bacon,
Men jeg fik, den mindste kartoffel jeg nogensinde har set.😵💫
Lidt større end et æg, og den var skåret i stykker, så den fyldte mere i bakken.
Og masser af iceberg salat.
Sidste gang jeg bestiller derfra.
Piv ringe og ulækkert
En kammerat og jeg bestilte to pizzaer, den ene pizza var så nasty, den lugtede og smagte af råden fisk, da vi ringede og fortalte det ville han ikke gøre noget ved det, da vi selv havde valgt hvad der skulle på.
Det skal lige siges vi ikke havde bestilt noget med fisk.
Ulækker mad og piv ringe service
Dårlig service
Jeg er fast kunde og elsker deres mad, men det kom bag på mig, at jeg fik betalt 55 kr for udbring til Appenæs i Næstved! Det fremgår af deres hjemmeside, at udbring i Næstved koster 30 kr. Jeg ringer og klager over det, så får jeg at vide, at jeg bor uden for Næstved, og at jeg kunne have spurgt og udbring, da jeg bestilte mad. Manden, jeg talte med fra Latini House, var fuldstændig lige glad og virkelig uhøflig at tale med!
Virkelig ring service!
Dårlig service!
Til dato den klammeste mad jeg nogensinde har fået, og en service som ikke er eksisterende.
- jeg tør ikke tænke på hygiejne osv
Bestiller kl 17:47
Bestiller kl 17:47, og ringer kl 19:11, (levering ca. 18:50) for at høre hvad der sker med min mad, jeg kan høre på manden i tlf’en at de ikke engang er gået i gang med maden og det tager ihvertfald lige 10min mere før der er levering (tog yderligere 25min) for at modtage noget semi tarvelig spise der absolut ikke er værd at skrive hjem om, skal lige tilføjes jeg bor relativt tæt på men havde brug for en bragte det til mig idag, det gik også galt med adressen.
Derfra køber jeg ihvertfald ikke igen.
Maden er i og for sig god men hold da…
Maden er i og for sig god men hold da op en service af ringe kvalitet.. Jeg bestilte udbringning men måtte selv ned til hans bil da han ikke gad lette sig og gå over og ringe på... Det er sku for dovent og Spild af penge... HOLD JER LANGT VÆK.. LATINI HOUSE ER IK PENGENE VÆRD....
Var ubehøvlet i telefonen..ville ik…
Var ubehøvlet i telefonen..ville ik levere før de fik 25 kr. Mere..de kunne bare ha annulleret ordren da den blev bestilt på nettet..fik dagen før..og maden var koldt..og en fesen salat..sjovt nok,har de leveret optil 4 gange før uden at kræve flere penge for levering..dårlig stil..
De holder ikke tiden
De holder ikke tiden, har vente i 1 time og 30 min.
Dårlig service, og dårlig kommunikation
Altid god mad :)
Ventede over 2 timer på dårlige mad med hår i...
bestilte mad sammen med nogle kammerater hos Latini House, vi ventede i over 2 timer på vores mad som der var god ulækre og slatten, med hår i halvdelen af mad føj hvor ulækkert, og en dårlig oplevelse bestiller ikke der fra igen og fra råder en hver fra at gøre det
Klammeste pizzaer i byen
Vi er en gruppe drenge, der bestilte pizzaer på Latini House. Leveringen tog over to timer, pizzaerne var uspiselige og hold nu fast... Der var hår i maden. Vi bestiller aldrig hos Latini House igen, og jeg vil stærkt fraråde alle at gøre det. Det har været den klammeste oplevelse med et pizzaria, som jeg nogensinde har haft. Ad...
God mad 👍👍👍👍
Jeg skal så meget huske ikke at…
Jeg skal så meget huske ikke at bestille her igen. Jeg har gjort det før men havde glemt den ringe kvalitet.
Vi bestilte to gange oksefilet, som var så tør stegte så de ikke var værd at spise. Ikke engang hunden gad have dem. 304 kr ikke det værd overhovedet. Desværre. Det er sjældent jeg giver dårlig omtale, men her er det på sin plads.
utroligt dårligt service.
utroligt dårligt service.
bestiller min mad og for svar på den kommer omkring 18:45.
19:10 ringer jeg og for avide han er lige kørt.
19:45 kommer der ud budbringer og levere maden hvor pommesne var kolde og vi manglet vores dressing.
vi snakker med cheffen og brokker os og møder det mest ligeglad person som intet vil gøre eller noget.
vi bestiller ALDRIG derfra igen og håber heller ikle andre gør med den service ma går.
så var maden også dårlig.
Holder ikke deres tider
Holder ikke deres tider, men ellers er maden fin
Dårlig mad!
Ringede og bestilte en hjemmelavet burger, pomfritter og mozzarellasticks.
Da jeg så henter maden fortæller de mig, at de ikke har flere mozzarellasticks (det kunne man måske lige have nævnt da jeg bestilte dem).
Derudover kommer jeg hjem med en “hjemmelavet” burger med en tør focacia agtig bolle som ikke er varmet og en bøf som nærmest ikke en gang fylder bare halvdelen af bollen.
Ydermere var pomfritterne bløde og kedelige.
Efter 2 bider røg burgeren i skraldespanden og det samme med en halv bakke pomfritter.
Dårligste restaurant jeg nogensinde har prøvet.
Jeg bestilte gennem hungry fordi de havde et takeaway tour tilbud. Der stod noget i stil med “pizza (0,1,2,3,4,23,29) og pommes frites” tilbuddet kostede 50kr. men da jeg spørger ham der leverede maden. Hvor de pommes frites de er. Så siger han at jeg allerede sparer 15kr pr pizza så hvis der også hørte pommes frites med så ville de være alt for billigt. Men det er jo det der står på min kvittering. Jeg ringer så til dem og spørger om hvordan og hvorledes. Det ender med at jeg ringer til hungry’s kundeservice som ringer til restauranten. Den ellers flinke medarbejder fra hungry’s kundeservice siger at jeg får pengene tilbage fra pommes frites. Oven i det fik jeg først leveret maden efter 1 time og 30 min. Overordnet dårlig service og til ingen hjælp. Jeg fik ikke hvad jeg betalte for. De får 0 stjerner af mig og jeg vil aldrig råde nogen til at overveje at spise der.
Ingen anbefaling!
Jeg bestilte min mad over hungry, hvor jeg forinden har ringet og spurgt om der er mælk i deres den da min datter er allergisk, hvilket de svære nej til.
Jeg bestiller herefter igennem hungry.dk hvor jeg skriver "Der må ikke komme ost på Børne pizzaen da min datter er allergisk for mælk. Altså der må IKKE KOMME OST PÅ BABINO PIZZA 134".
Vi fik så leveret en Børne PIZZA med ost på. Jeg løber efter pizza manden hvorefter han siger at jeg skal ringe til pizzeriaet.
Jeg ringer til pizzeriaet og siger de har puttet ost på. Han beklager meget og siger de vil komme med en ny pizza med det samme.
30 min. Senere ringer jeg igen og siger den endnu ikke er kommet hvortil han svare at de har neget travlt og køre om lidt. Jeg svare at jeg forventer at han kommer inden for 10 min hvilket han svare ja til.
50 min efter første kontakt vælger jeg at kontakte hungry.dk
1 time efter første opkald om fejlen på pizzaen får vi en ny. Imellem tiden er vores andres mad blevet kold.
Jeg vil ikke anbefale dette pizzeria til nogen!
Hurtigst muligt - leveret 40 min. for sent og forkert !
Via Hungry.dk bestilte jeg 1 stk Indbagt pizza med salat (dressing ved siden af) til "hurtigst mulig levering" og de skriver senest 1 time, med levering kl. 17:25 ...
Kontaktede restaurant da de var 20 min. for sent på den (17:45) .... Bestilling blev først leveret kl. 18:05 dvs. 40 min. for sent !
Indbagt pizza var åben og formet som fisk og salat med dressing ved siden af, var istedet hvor for meget dressing allerede var blandet i salat ... !?
Så bestemt ikke det jeg bestilte og ikke der jeg bestiller pizza en anden gang !
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








