Manglende gæsteregistrering og andre…
Manglende gæsteregistrering og andre kritisable forhold:
Jeg kan desværre ikke anbefale denne campingplads. Min største bekymring er, at pladsen ikke overholder gæsteregistreringsloven. De registrerer ikke alle overnattende gæster, hvilket er et lovkrav i Danmark af hensyn til blandt andet brandsikkerhed og myndighedskontrol. Det skaber en utryg atmosfære, når ledelsen ikke har styr på, hvem der opholder sig på pladsen.
Derudover var der ingen ledelsesopsyn på campingpladsen om aftenen, hvilket betød, at jeg oplevede, at der på nabopladsen en aften blev spillet højt musik og hygget og sunget og grinet og snakket helt til kl 01:30.
På de fleste campingpladser er der en regel om ø, at der skal være ro kl 23:00 af hensyn til at folk skal kunne sove. Larmen fra nabopladsen gjorde, at det var fuldstændig umuligt at falde i søvn. Og jeg tænker ikke, jeg kan have været den eneste, der fik min nattesøvn forstyrret den nat.
Jeg skrev faktisk en mail til ledelsen, hvor jeg gjorde opmærksom på problemet, og fik blot det svar tilbage, at “de håbede, jeg selv havde kontaktet naboerne og bedt dem dæmpe sig”, eftersom jeg ikke havde ringet også.
DET er ikke min opgave som betalende gæst selv at skulle gå rundt midt om natten og bede nogle naboer om at dæmpe sig for at kunne få nattero. Det må være ledelsens opgave at gå/cykle/køre rundt og inspicere hele pladsen med jævne mellemrum, og dermed også sørge for at larmende gæster bliver bedt om at dæmpe sig og vise hensyn, så de ikke forstyrrer andre gæsters nattesøvn om natten.
Jeg mailede faktisk og gjorde ledelsen opmærksom på på forhånd at jeg ville gå ind og skrive denne anmeldelse på trustpilot. Den mail svarede de ikke tilbage på.
Så det korte af det lange er, at der er flere ting som jeg synes er ret kritisable på Horsens City Camping, og jeg håber virkelig, ledelsen vil tage de ting jeg nævner her til efterretning. For de har faktisk beliggenheden og rammerne til at kunne have en fantastisk campingplads som godt kunne være et besøg værd.
Men når det er sagt så levede opholdet desværre slet ikke op til den standard, jeg forventede, og jeg kan derfor pt desværre ikke give dem anden anmeldelse end denne her, og jeg kommer ikke selv til at besøge stedet igen så længe forholdene er som de er nu.

Antwort von Horsens City Camping







