Havde jeg kunne give dem nul stjerne
Havde jeg kunne give dem nul stjerne, så var det da dét de havde fået.
Jeg har været i praktik hos dem i en måned, med henblik på opstart af læreperiode, men dette kunne ikke komme på tale på trods af Steen nævnte halvvejs i praktikperioden, at det gik godt. Det er ren og skær udnyttelse. Fik også vide af hans ansatte at han mangler at betale for 100 timer til en af dem, samt Steen har rodet sig uklar med en anden, som så stjal 20.000 kr af Steen, dette er IKKE politianmeldt af Steen, og gad vide hvorfor. Hans ansatte kører næsten alle rundt i deres egene privatbiler uden at modtage kørsels godtgørelse, og samtidig med det være underbetalt, lønmæssigt kan det bedre svare sig at at arbejde ufaglært på lager.
Hvis du skal have lavet malerarbejde, så kontakt ikke Steen den sølle bedrager, og hvis du vil i lære som maler så hold dig også langt væk fra det fjols.








