Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order several items on 04/07 and received despatch email on 07/07 - still awaiting delivery as of 14/07. Have sent two emails - both unanswered. Finally got someone on live chat this evening, w... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wish I’d read these reviews before I ordered, it would have saved me the bother. Returned a coat, received an email 3 weeks ago to say you have my returns and someone would be in touch within 2 days t... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely awful customer service with regard to their returns 'service'. Returned a faulty item via Hermes, that it went well but 17 days later and I still haven't had a refund. Contacted them via... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Geschäft für Outdoor-Kleidung und ‑Ausrüstung

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Buy outdoor and country clothing from Hawkshead.com. Packed with ideas, info and the latest news, it's the easiest way to get the Hawkshead look with minimum effort.


Kontaktinformationen

1.8

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

60 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1.8

Alle Bewertungen

(60)

1 Bewertung in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wonderful service

This review is for the lady that runs the Hawkshead store in Alexandria, Loch Lomond.

I don’t think I have ever encountered such considerate and professional customer service. She is a superstar.

I don’t know anything about the on line service, but this store is first rate.

9. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great price and perfect service!

Great price on the Jack Murphy coat i was looking for. Ordered it around lunchtime on Monday and it arrived the very next day via royal mail. Couldn't be happier, many thanks and merry Christmas folks!

18. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

when we arrived all staff ere helpful

when we arrived all staff ere very helpful (carrying cases, tour of room etc) however during the evening of 29 the toilet stopped flushing and was reported on 1 Dec at breakfast time. We left for the day and put the 'clean our room tag' on the door. we returned late pm to find the toilet still didn't work and a bucket at the side of the toilet to use to flush it. An attempt had been made to clean the room, beds were made however the rubbish from the bin was on the dressing table and there was no new milk. The milk in the flask had curdled. on 2nd the toilet was repaired however again no one came to clean the room. During the weekend it snowed heavily and we were concerned we would be unable to get home. There was no help what so ever from the staff. The streets were full of snow and i was offered no help to take cases to the car for me and mum (mum is 85) !!!! The staff were more bothered about getting us out so the rooms could be ready for incoming guests. It would be interesting to know how many arrived or cancelled.
I understand its challenging to run a hotel, however they must remember people save for their holidays and expect a good experience, not just only when they arrive but also during their stay. We are still your guest right up to the time we leave your establishment, not when you decide you've done enough

30. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

One star rating.

Bus trip was nice. Not enough to see once here. Poorly signed for walks. Bus delayed by 2 hours but no note to say so. Surely a hand written note by driver would have helped many angry passengers plan their time instead of waiting at bus stop. Then potter gallery closed for renovation! Wow not good. Feel taken for granted as a tourist and won’t be back or recommend.

26. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Rip off from the start £4 to park for…

Rip off from the start £4 to park for one hour, then have the Gaul to charge 50 p to get in the toilet. The shops are poor nothing you cannot get elsewhere without the rip off charges. The place is just geared up to get money out of tourist shameless rip off place no character in the place, tourist hell.

27. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Staff are great!

Great store, plenty of choice and the staff were soooooo helpful - well done and many thanks!!

6. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Visited the place Hawkeshead looking…

Visited the place Hawkeshead looking forward to shopping in the Hawkeshead store there. So disappointed. Very limited selection and no full zip fleeces with zip pockets under £50 and even then not much choice.

22. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Disappointed to see they don't provide…

Disappointed to see they don't provide an email address. You can only contact them via their website messaging service. So you can't actually keep a record of what was said.

No wonder their online service is closing down.

4. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hawkshead-Logo

Antwort von Hawkshead

Thank you for your feedback.
We would like to advise that currently we can be contacted via contact from and live chat available on our website as well as Social media. We do email a summary of each correspondence which has taken place via contact form, however if you have not received it, please kindly get in touch with the Customer Service Team so they will be able to investigate this.

Best regards,
Hawkshead

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Good for small people with long arms

Ordered 3 fleeces, 1 regatta and 2 dare2be, sizing unfortunately was tiny, however the quality and price was very good, ordered xxl and xl, gave them away to much smaller people.

13. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hawkshead-Logo

Antwort von Hawkshead

Thank you so much for your feedback. I am sorry to hear about the sizing issue. If you need any help with sizing when placing an order you can contact us on the link below.

https://www.hawkshead.com/customer-services/contact-us/

Kind Regards,
Hawkshead.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Won’t be buying from them again

Not only do you have to pay to return items ordered online, but you have to wait a week for them to let you know they’ve received the return, and a further 10 days for the refund! Yet to find out if the refund includes the original postage cost. I won’t be buying from them again.

11. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hawkshead-Logo

Antwort von Hawkshead

Returns can take up to 14 days to be received and processed during peak periods. However if you have not yet received your refund please do contact our customer service team with your return tracking details and order number, and they can look to speed this up for you:

https://www.hawkshead.com/customer-services/contact-us/

Kind Regards
Hawkshead

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Customer care to rival Sports Direct…

Order several items on 04/07 and received despatch email on 07/07 - still awaiting delivery as of 14/07.

Have sent two emails - both unanswered. Finally got someone on live chat this evening, who advised me Hermes are having tracking issues and gave no further information. Despite tracking issues I should have had my parcel over a week ago.

Agent then disconnected from me and I am no wiser as to if or when I will receive my order! Looks like I’ll have to raise a chargeback dispute with my card provider.

Avoid at all costs - customer care is zero.

14. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hawkshead-Logo

Antwort von Hawkshead

Thank you for raising this valuable feedback. We are very sorry to hear about the issues that you have experienced with this order and for any disappointment caused as a result. If you would like us to investigate this further for you, please do contact us with your order number via the link below:

https://www.hawkshead.com/customer-services/contact-us/

Kind Regards,
Hawkshead

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Mostly my own personal experience here…

Mostly my own personal experience here has been online ordering over the years. First off I was a mail order catalogue customer prior to that. Always liked their range. Especially well made clothing lines like the multi pocket outdoors vests.

3. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hawkshead-Logo

Antwort von Hawkshead

It is great to see you have kept ordering from our brand over the years Trevor. Thank you for your loyal custom and we hope you continue to enjoy our products.

Warm Regards
Hawkshead

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful checkout process

Awful checkout process, keeps telling me I haven't selected a checkout method, doesn't work on mobile etc. They should really invest in some good qa.
Lost my sale because of it.

23. März 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hawkshead-Logo

Antwort von Hawkshead

Thank you for providing your feedback today. We are sorry to hear you experienced these checkout issues. Should this ever occur in the future please don't hesitate to contact our customer service team via email or live chat so they can assist.

https://www.hawkshead.com/customer-services/contact-us/

Kind Regards
Hawkshead

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Have sent an email via their website as…

Have sent an email via their website as I have faulty items and need to speak with someone. Apparently there is no one to speak too and all correspondence has to be via email.
A reply came back saying someone will be in touch within 24 hours. Well it is now 72 hours later and no contact from Hawkshead.
Have tried to elevate to Head of Customer Services via their website and the email address has been deactivated.
It is not good enough. Yes we are in lockdown but there are other companies still able to offer a person to speak with and faster response times.

22. Februar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hawkshead-Logo

Antwort von Hawkshead

Hi,

I'm so sorry to hear this. We are currently experiencing a high volume of customer contacts and whilst our team are working to reply to these as quickly as possible it can cause a delay with response times. If you'd prefer you're welcome to use the live chat facility on our website for immediate assistance.

Kind regards,
Hawkshead.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Trying to support the smaller business does not always pay off.

Trying to do the right thing I thought I would support the smaller business rather than order through Amazon where the item was the same price. Too small when arrived. Arranged for return which cost 3 pounds postage which is fair enough as it's in the t&cs but 12 days later there has been no further update. The hermes tracking broke. Hawkshead are on a 4 day turnaround just to respond to an email to their customer service desk. Tbe email I sent to their head of customer services link was returned as the address was invalid. Very amateur even taking into account the covid issues. Cant believes I'm saying this but I should have ordered from amazon. Just want my shoes or a refund. Order 30030382. Funnily enough this review got a reply within the hour. Refund arranged although I was after the correct size not a refund as I put on the slip within the return. Another disappointment

19. Februar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hawkshead-Logo

Antwort von Hawkshead

Hi,

I've looked into your order and I can see that this has been processed through the couriers returning hub. As such, a refund has now been processed and the funds will clear into your payment account within 5 working days.

Kind regards,
Hawkshead

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I returned a pair of trousers weeks ago…

I returned a pair of trousers weeks ago and have been repeatedly asking when i will receive the replacement pair, no response from customer services apart from acknowledging my email. I have had an email saying they have received my return but nothing since, despite numerous requests for info. Thus i have resorted to venting my displeasure here and wondering if they are still afloat???.

10. Februar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hawkshead-Logo

Antwort von Hawkshead

Hi Paul

I am very sorry to hear of your disappointment regarding your recent return. I can see that a refund for your recent return was issued on the 27th of January and we have confirmed this via email on the same date.

Regretfully we are currently unable to provide our exchange service, as such I have contacted you directly on the email address for your order to assist you in placing a new order with free delivery.

Kind Regards

Hawkshead

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ignore your emails and don't refund…

Ignore your emails and don't refund your money even though they acknowledge your return on the 22nd Dec 20 and say you will be refunded in 2 days. Rubbish.

20. Januar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hawkshead-Logo

Antwort von Hawkshead

Hi,

I'm sorry to hear this. We are currently receiving a high volume of contacts and so this can cause a delay with response times. If you'd like to contact us here - https://www.hawkshead.com/customer-services/contact-us/ we will be happy to assist.

Kind regards,
Hawkshead

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr