Gundog Catalogue Bewertungen 

176
•
TrustScore 4 von 5

4.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Placed an order over a week ago and have no information regarding the order being shipped and no tracking sent- I had also opted for 1-2 days delivery. I have sent an email to their ‘Customer servic... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic transaction and super quick delivery, highly recommend. ProTrain™ Essentials Braided Slip Lead | Soft Rope Dog Training Lead with Figure of Eight Option This slip lead is exceptionally... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy ordering online, good selection of items available. Both orders dispatched in the stated 5working days so no complaints about that. I originally ordered the wrong colour of boots (went off pic... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered Bisley 1/2 lb puppy dummy. Seem very sturdy and our pup was very interested. Hoping this will prove that he will pick up training easily. Only had them for a short time so need to continue. We... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Zoohandlung

Vom Unternehmen geschrieben

Please Note-we do not chase or ask for Trustpilot reviews so there are few here as we use Google reviews predominantly At Gundog Catalogue, we are passionate about providing everything you and your dog need for training, working, and enjoying life outdoors. Based in the UK, we specialise in trusted equipment, clothing, and accessories for gundog trainers, working dog owners, and country enthusiasts. From high-quality slip leads, whistles, and training dummies through to durable outdoor clothing, footwear, and accessories, our range is carefully selected to combine quality, practicality, and value. Alongside leading brands, we also develop and supply our own growing product ranges designed specifically for the working dog community. We are more than just a store. Our aim is to support handlers and dog owners with reliable products, honest advice, and personal service — whether you are an experienced trainer or enjoying life with your first dog. Customer service remains at the heart of our business. As a small independent retailer, we work hard to provide clear communication, fair support, and a straightforward shopping experience. The majority of our customer feedback is collected through Google Reviews following completed purchases, where we are proud to maintain consistently high ratings across a growing number of reviews. We continually listen to feedback and use it to improve both our service and product selection. When you shop with Gundog Catalogue, you are supporting a business that genuinely values dogs, handlers, and the countryside lifestyle. We are here to help you get the very best from your partnership with your dog — today, tomorrow, and for years to come.


Kontaktinformationen

4.1

Gut

TrustScore 4 von 5

176 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.1

Alle Bewertungen

(176)

133 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

*Avoid* does not fulfil order

Placed an order over a week ago and have no information regarding the order being shipped and no tracking sent- I had also opted for 1-2 days delivery. I have sent an email to their ‘Customer service’ but had no response and order has not been fulfilled.
*Repsonse*
This is not a false review, and it also not the first review saying this from other customers. You have not replied to my email when I have asked for an update. Feel free to cancel my order and send a refund. Also very unprofessional response from the company.

20. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gundog Catalogue-Logo

Antwort von Gundog Catalogue

UPDATE--Order cancelled!!! You make no mention that we were still on time and that the order was NOT placed over a week (see dates below) ago so this very much a false review. Order cancelled and refunded. You have wrongfully implied you were expecting a 1-2 day delivery but did not read delivery terms on every page of our website and on your ORDER CONFIRMATION. This matter is now closed and I hope citing FALSE information looking to damage family businesses makes you happy. We have emailed you off line to.

Unfortunately yet another false review from someone that has rushed to TrustPilot instead of reading the confirmation order sent to them. The order is packed and ready to go but we now reserve the right to cancel and refund given this false and defamatory review!

gundogcatalogue@outlook.com | gundog-catalogue.co.uk
Thanks, Ella — your order is confirmed
Order: GDC15408 • Date: September 20, 2026
View your order

Item Qty

Sporting Saint Puppy Training Line | 5m Lightweight Training Line | Designed by Anne Neale
1

Field Trial PRO Slip Collar for Gundogs – Adjustable Training Collar for Spaniels & Retrievers | Sporting Saint - Small / Orange
1
Subtotal £16.90
Shipping £3.99
Total £20.89 GBP
📦 What happens next?
Your order will be dispatched within up to 5 working days (excluding weekends). Most orders are sent sooner, and you'll receive a shipping confirmation email once it's on the way.
Special Thanks
We’d love your feedback! If you receive a Trustpilot invite, please consider leaving a review — it helps fellow dog owners discover us and keeps our small business thriving.
Use code THANKYOU10 for 10% off your next order (valid for 30 days).
Share a photo of your dog enjoying their new gear & tag us: @gundogcatalogu on Instagram or Gundog Catalogue on Facebook. You could win £25 store credit in our monthly draw!
Returns & Help
🎄 Christmas returns: Orders placed from 1 Nov can be returned or exchanged until 15 Jan.
Need to return or exchange? Please use our Returns Portal.
Kindly avoid placing tape or labels directly on product boxes (e.g. boot/wellie boxes). Returns must be unused, with tags, and in original packaging.
Questions? Email gundogcatalogue@outlook.com.
With thanks,
The Gundog Catalogue Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Same review as holly

Same review as holly, placed an order 2 weeks ago, emailed twice and wrote on FB page and still no response, shocking customer service!
Refund please.

19. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gundog Catalogue-Logo

Antwort von Gundog Catalogue

We apologise for being late and we reached out to the customer to formulate best way forward as the first we learned of a wish for cancellation and refund was via this platform. Direct cancellation and confirmation of same was only received on 22nd September 2026 (The review was written on 19th September). We respectfully ask that rather than leaping to review sites with intent to cause damage, clear direct communication is much easier and less frustrating for all concerned.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No delivery information and no communication

I placed an order on the evening of the 2nd of September
I’ve had no delivery information sent, emailed twice with no response.
It’s a shame as the products look good

2. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gundog Catalogue-Logo

Antwort von Gundog Catalogue

Sorry we let you down-we have fully refunded rather than keep you waiting

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bisley Puppy dummy

Ordered Bisley 1/2 lb puppy dummy. Seem very sturdy and our pup was very interested. Hoping this will prove that he will pick up training easily. Only had them for a short time so need to continue. Well made and very quick delivery. Would recommend

29. August 2026
Gundog Catalogue-Logo

Antwort von Gundog Catalogue

Thanks Cathy, we look forward to hearing of your Pups progress.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Only had half my order from 2 weeks…

Only had half my order from 2 weeks ago, no contact to say why
Thank you for reply, but no contact from you for delay items. Yes you did send tracking, yesturday after you saw my review you then posted the rest of order

29. August 2026
Gundog Catalogue-Logo

Antwort von Gundog Catalogue

Sorry we were late but we did communicate and send tracking number

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered the rope slip lead 1.5m natural…

Ordered the rope slip lead 1.5m natural 10mm came within a week of ordering and is a great quality. Will definitely be ordering off here again to try other products from them.

2. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gundog Catalogue-Logo

Antwort von Gundog Catalogue

Thanks for your kind review Jack. We are really happy that you liked the lead. Best wishes from all at GDC

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No communication or customer service

No communication or customer service. Ordered an item start of August, way past the 5 day promise, if I didnt chase it I wouldnt recieve it at all. Due to the time scale, I had to go get a lead elsewhere. Wanted to return it and been informed need to pay half the price of the item to return it. Asked for this to be looked into, no response to my email. Do not order from here, go to your local pet shop! Apart from petsathome.

1. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gundog Catalogue-Logo

Antwort von Gundog Catalogue

We have tried to identify this customer and requested information but without response. So unfortunately we are unable to make comment as we are not familiar with the incident mentioned. Given the highly defamatory remarks we suspect this to be false and malicious. As ever support from Trustpilot is non existent and makes a mockery of their review site.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item paid for and not received

Placed an order on 7th August 2026. Product not received despite several emails.

24. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gundog Catalogue-Logo

Antwort von Gundog Catalogue

Good Morning Nicola.

Sorry that your order didn't arrive. We have now reviewed this matter and it has been a combination of our own late despatch and very poor performance by our courier partner. We have tracked the despatch today and can see that , eventually, your order is due to be with you today between 1045hrs and 1445hrs.

Given the VERY poor experience you have received we think it is only right and proper that we fully refund your order and carriage, this has been done. The product when received is yours to keep and use, if still of use.

We apologise again and thank you for bringing this to our attention

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor communication and service

Order was placed on 6th August for four bags of treats for training . After emailing twice , Craig Monks replied on 12th August apologising for the delay due to a surge in demand and said “If Ok with you I am going to split the delivery and send the items that are in stock today and the balance in a couple of days when we our latest manufacturing batch arrives” There had been no indication until that email from Craig on the 12th that there were any items out of stock- however I was happy to wait now that I had received a response assuring me the goods would be sent out . The two bags of treats that were supposed to be sent on the 12th eventually arrived on the 19th ( Royal Mail did not confirm receipt of the package from GDC until the 17th ) . Despite a further three emails asking when the balance would arrive I have received no response . I do not want to cancel my order - I just want the goods I paid for and a response to my emails to say when they will arrive . It’s a shame that the service has been poor as I try to support family businesses whenever I can .

Response to gundog catalogues reply to my review -
Why would you be confused about receiving a one star review for poor service, lack of communication and then cancelling my order when I specifically said I didn’t want it cancelled - 🤷‍♀️

21. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gundog Catalogue-Logo

Antwort von Gundog Catalogue

Sorry our service wasn't what it should have been. You had utilised our Buy 4 get 1 free offer and as such we have refunded one of the missing products and cancelled the rest of your order.
We are always confused when clients write how they want to support family businesses but then write 1 star reviews which do the exact opposite?

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Over all a very pleasant experience.

Over all a very pleasant experience.
First the positive. The dog treats are awesome. Perfect size for my dog and he loves them. No upset tummy for the change over which I did not expect. They smell fresh, and great to scatter and let your dog sniff them out. Really good quality training treats.

Now the only negative I feel communication could have been better.
I would suggest an auto reply to emails which says. thanks for contacting us we would aim to reply in 3 working days or something along those line. This would have stoped a follow up email by myself. And one less email to be read.
One item was out of stock when communicated to myself they sent out what was in stock but did not give an eta on second delivery. To save on delivery cost for the company I would have suggested a similar product that was in stock. This would not please everyone but I would have been happy to replace.
Will I use again? definitely the treats are top notch. And worth every penny

11. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gundog Catalogue-Logo

Antwort von Gundog Catalogue

HI Peter, thanks for this really helpful and constructive review. We will learn from this and ensure better communications and service for the future. More importantly we are so pleased your dog loves them

Kind regards, Craig , Bailey and all at GDC

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Guaranteed despatch let down

Order on evening of 3rd, chased on 11th. Initial email saying already despatched. Carrier informed despatch the next dat at approx. 4pm.

8 gun dog dummies arrived nest day in a flimsy plastic mailer. One dummy was hanging out. Thankfully all 8 there. One dummy without the plastic ball.

Webpage says 5 days despatch guarantee but this doesn’t seem to be worth the web paper it’s written on. I bought upon reading this! Let’s face it most places despatch immediately anyway. Blame slipped responsibility towards carrier

Although I have the product I feel totally let down by their service.

I added a star because the product quality appears good. Buy if you can afford to wait.

I wish I had read the reviews here.

3. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gundog Catalogue-Logo

Antwort von Gundog Catalogue

Thanks for the review and for anyone reading this we would like to add some clarity.

The order was placed at 1658hrs on 3rd August 2026 and as such Working day 1 to manage it was 4th August. We dispatched on 11th August and advised same at 1435hrs This is exactly in line with our 5 working day dispatch promise which we make visible on every page of our website and as part of the confirmation sent by SMS to Mr Hardy at 1658hrs on 3rd August.

Unfortunately, Mr Hardy didn't leave an email address at time of placing the order and as such did not receive the regular updates sent throughout the process. So we refute the claim made above referencing "Our promise" as only being defamatory.

Further, we are proud of our 4.4 Trustpilot Rating, our 4.9 Google rating and our top 5% rating by JudgeMe. It is always disappointing when customers only read the negative reviews rather than the overwhelming number of positive ones.

Our bags are rated to carry up to 30Kgs and as such are most definitely not flimsy and we can provide supplier certification to confirm this. Handling by Royal Mail may have caused damage and if so photographs of the damage and a complaint to Royal Mail could have been made. Choosing packaging is a mixture of finding the right bag and also leaving minimal environmental impact.

Finally, with regards to the inaccurate comment about "most places despatch immediately" this is simply not the case amongst specialist suppliers such as Gundog Catalogue and we make VERY CLEAR our despatch promise to avoid misunderstanding and disappointment.

We strongly believe that buying from a highly reputable UK private family company is always better than dealing with a global giant.

So with all of the above in mind, we do not agree with the client having been let down and would reiterate that had an email been left, Mr Hardy would have received more information

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shipping takes forever

Shipping takes forever. Still waiting for a lead I paid shipping for 10 days ago. Will go elsewhere for my gundog supplies from now on since my labs will all be walking to heel off lead by the time I get it…

12. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gundog Catalogue-Logo

Antwort von Gundog Catalogue

We don't recognise the email address this review has come from, sorry and therefore cannot make comment. If an order number could be supplied we would gladly investigate and respond more fully.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Products excellent, let down by service - particularly communication

Easy purchase and slip leads bought are of good quality and appear to be good value for money.

Order appeared to be going to schedule, however I ordered 2 leads and only none was delivered. This would not have been a problem, however there was no communication suggesting that the order was coming in two shipments. Despite attempting to contact GDC by phone, email and online chat, I couldn't get a response. It took 8 days to get a response regarding this, but still have not been provided tracking details for the remainder of my order.

31. Juli 2026
Gundog Catalogue-Logo

Antwort von Gundog Catalogue

Sorry we were late with your order, we believe it since arrived.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr