Fit 3D Bewertungen 

209
•
TrustScore 3.5 von 5

3.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sell products that dont work. Clearly states no subscription fees after you buy the hardware, then change the model so you can't us either without the subscription. Then discontinues the hardware plat... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fit3d is the best available body scanner on the market. We started with one and now we own 5. 10,000 scans later they have completely changed my life and the life of many of my clients. The income y... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Please goto report fraud ftc gov to file bad business practices against Fit3D if you were an old customer told you did not need a service plan when you bought the equipment, especially those who purch... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We have been using Fit3d for 5 years and it has been a game changer for our business growth. Previously we had used the old school BIA/electrical current machines however we found them to be ve... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Großhändler für Fitnessgeräte

Vom Unternehmen geschrieben

Fit3D maintains 3,500+ scanners in 74 countries. We provide an easy and accurate way for business owners to validate their programs and scale member revenue. Many of the negative reviews you’ll see are from former free users unhappy about our move to a paid subscription model. Since 2022, Fit3D has required all customers to pay a monthly service fee—similar to a phone plan, there is both hardware and a service layer involved. As service costs have increased, we've phased out legacy free access in favor of a consistent paid model, which is now standard across the SaaS industry. Current Customers: Please let us know if you have any comments about your current service that we can answer. If you have an active ticket you'd like us to address, please email us at support@fit3d.com. Leaving a review here to get our attention will take longer than simply emailing us for an escalation. Thank you, Patrick Donnelly General Manager, Fit3D July 2025


Kontaktinformationen

3.5

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

209 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 25 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.5

Alle Bewertungen

(209)

5 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have never used a type of scan like…

I have never used a type of scan like this before! I was really awed by the info it took on my body.

13. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fit 3D-Logo

Antwort von Fit 3D

Pam,

Yes, it's quite an eye-opener. We're glad you had a positive experience with our machine.

I hope you recommend it to a friend. Have a good day.

- Fit3D Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I came in for one reason to lose a few inches the advertising, guaranteed. That did not happen. And, my money was WASTED.

I came in for one reason, only. To lose a few inches off my belly/thighs. And that was the guarantee on the advertising I read. I am only 109 lbs. After my scan I was advised I have a low lean muscle mass. Avril explained by increasing protein and doing this light therapy ( 6 sessions ) this would be achieved, I was given a menu idea to help. I told staff I could not afford 12 session but wanted results, I asked if 6 would work, coming in every few weeks. I was told yes, as long as I increased protein. Neither of them mentioned I had to come in twice a week. Plus no one mentioned the term R& R plan. Being a low income senior on a budget coming in for losing inches and with absolutely NO need for any of the so called benefits of R&R. I would have not wasted money on that plan. I would have thanked them for the scan and left. Happy. My last scan showed NO real results, NO benefits. Avril sent me an offensive, completely false fact email and had the nerve to say I chose the R&R plan, and I cancelled appointments ( I HAD A BAD CASE OF COVID, with complications. Of course I could not keep those appointments. Clearly customer satisfaction or having a customer have positive result is not their objective. It feels like this Senior was taken advantage of and I was ripped off of a substantial amount of money ( for me ). That is my truth.! 100%.

13. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fit 3D-Logo

Antwort von Fit 3D

Hi Gloria,

I'm sorry to hear about your experience. And, I hope that you have recovered from your Covid situation.

I don't know if this helps, but we are with the scanner hardware company, not the place where you got your treatments done. We made the measuring device & sold it to that business. But, we likely were not the one's who worked with you personally.

You seem like a nice person, & I think I would have remembered you.

But I'm sorry you had a bad experience there.

So, if your review is based on the fact that your scans were bad, totally fair.

But if your review is about their treatments not doing what you think they should have, perhaps that is meant for another business page?

I hope you have a good weekend. Take care.

-Patrick

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fit3D helps me see the changes I work so hard for

I love using the Fit3D scanner at my gym!!! I’ve been working on my weight loss journey for years with little success. This year with medication, healthy eating habits and the ability to see my body changes with Fit3D scan, I am down over 70 pounds!!! I feel amazing but I didn’t see the changes in my body until I saw my scan with before and after comparisons. It’s incredible technology.

13. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fit 3D-Logo

Antwort von Fit 3D

That's fantastic. Congrats on your weight loss journey.

I'm happy that our machine helped you reach your goals. Keep it up.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It's a piece of Junk and has horrible customer service

If you purchase a piece of equpiment for thousands of dollars you would think it would last more than a few years. Its needed fixed multiple times, has crashed and needed serviced atleast twice a year. Now its not even turning on and this is the response below from them. For a gym to invest this kind of money into a piece of equipment and not even having working enough to get a return in invest I would run and run fast away. Let me add it took over a month for me just to get this response.........not even an alternative solution or phone call............ Unfortunately, I see that you are operating with an out-of-warranty version of the ProScanner (V4) that our team no longer provides support for. I sincerely apologize for the inconvenience but we are not able to assist further in this case. Please note that this means we can no longer provide technical support, troubleshooting, or hardware parts for these systems as we no longer have the parts available and/or software/firmware for updates. I truly apologize for any inconvenience this may cause.

You will love the reply below where they compare this multi-thousand dollar investment to an old iphone. Let emphasize its only 6 years old....

11. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fit 3D-Logo

Antwort von Fit 3D

Hi Brittany,

I'm happy to look into your ticket, but I don't see any Brittany M's in our system. I am fairly sure you are a client or work with our system.

Our V4 systems went out around 2019-2020. So depending on when you got your system, it is true that we no longer have replacement parts for those tablets & some V4 parts. Similar to an old iPod or other OEM products, we can't repair them after a while. But, we are not an iPod.

That being said, we don't want to leave you high & dry.

I'm trying to find your account & I will message you to get your email address in the meantime.

To make one small correction which we have recently changed – We are happy to provide support to your user, coach, and admin accounts, but we do not stock hardware components in the case that your service request requires an RMA for hardware over a certain age. But we typically do offer a path for discounts on newer models if there is no other option.

Like I said, I'll send you an email.

-Patrick

Update: Brittany, I have sent you a follow-up email. But, I did want to state that 6 years old is really old for any computer product. We're happy to provide you a path to our newer products at a discount, but we don't have an excess of replacement computer parts from 6 years ago for replacements. I apologize for that.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible customer service

Terrible customer service, they don't even give you a contact number for technical supports!! they give you ticket online and not able to resolve a problem at all.
we as a business regret to add such a service to our facility with 0% technical support. our clients waiting for their scan and they don't even send a useful response.

7. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fit 3D-Logo

Antwort von Fit 3D

Hi Mahtab,

I apologize for the wait from our first point of escalation prior to the Labor Day date. We had a backlog of tickets from the extended 4-day holiday weekend in the USA.

After receiving your follow-up note on 9/7, we sent you an email back on 9/8 at 10:52 am & I see you also had an email exchange today 9/11 as well. Did you also get my phone message on Friday? I hope that helps you reinstall the software.

Regardless, I agree the delay in service last week was not okay, and we are working on decreasing the SLAs after a holiday weekend.

I'll give you a follow-up call later this week to make sure the last few suggestions over email helped.

-Patrick

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very helpful device!!!

It is amazing all the information that you get from the scan regarding your body shape and composition which is very helpful to know what kind of exercises will work better for you.

29. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fit 3D-Logo

Antwort von Fit 3D

Amaya,
That's exactly the point. We're glad that you found our services helpful. Have a great week. -P

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

An exact measurement of your body!

The entire process took minutes and the handles make for a secure feeling as it slowly rotates. The detailed report is a great help to visually see the issues and to understand the reasons why certain treatments might work.

29. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fit 3D-Logo

Antwort von Fit 3D

Candi,
Thank you for taking the time to review our services. Thank you for using Fit3D. -P

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

GARBAGE! WARNING! DO NOT BUY!

We have also expireced absolute garbage from Fit3d, our round table was replaced, our tower was replaced. DO NOT PURCHASE THIS PRODUCT YOU WILL REGRET IT!

It took me TWO months for anyone from the support team to get back to me. Emails from the CEO claiming how they've done everything when they've done nothing!

Another CEO and Corporation willing to screw the little guy to save their bottom line! They literally told me that and do not care!

I have and am willing to provide you with every document of my experience! Patrick Donnelly and Greg Moore are nerdy tech bros who only want to talk about how they’ve made changes with their employees. Like we care? All we want is our product that cost $15,000 to work. Guess what, it doesn’t and will take you months of stalling to even get a call. I REPEAT! DO NOT BUY.

Reach me at :
sairvine at gmail dot com.

Update: Look at this long reply below from Patrick. They claim to have ‘helped now’ so their job is done.
Patrick and Greg refuse to listen to what they’ve put us through, and continue to think that this is something we want to do over and over every time their machine malfunctions. We’ve asked for a refund. Denied. Denied. Denied. Again, parts have been replaced, the software has had to be updated 3 times now. The point is, we’ve LOST money on this product and my hope is to keep you from doing the same. I have over 25 years in the fitness industry and Inbody has never let me down. Nor did I have to actually speak to to a CEO.

Save yourselves the headache and do not ever have to reach out to Fit3d.

I will continue to tell you all here, and everyone else to always go with Inbody!

27. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fit 3D-Logo

Antwort von Fit 3D

Sue,

I thought a lot about how to respond to your note here as I didn’t want to come off as defensive.

When I think about customer service, I think about empathy, communication, and problem-solving. I think the best example of this we can share is based on an email our CEO wrote you personally. This is the level of attention & communication we provide here at Fit3D.

“Unless I have your facility wrong, I am seeing that the vast majority of your scans are successful and that you've processed over 500, which is a great amount in just a few months. For the scans that are failing to process, which are due to environmental issues, we have a software update coming shortly that will help your unit specifically. I am not sure how we can be more dedicated to your success or how we can be more helpful, but I am open to suggestions.

I am sorry for any inconveniences you believe we may believe we have caused, but again, I can assure you that we care about your success and are working hard to help you achieve your goals.“ - Greg M, CEO - 8/31

We’re not perfect, but I think we are doing our best to listen to your concerns & respond in a timely manner. And I think multiple notes from our CEO speak to that. We do care.

What I see when I look through our overall exchange is senior leadership & the support team listening to your concerns & trying to make things better. And, I also see your responses stating that even if we fix things, you were going to blast everyone you knew to make things a problem for us. I’m not sure how to close that gap.

At our core, Fit3D is about helping clients improve their client experience. We mostly do this by measuring people’s progress. I’m not sure where we dropped the ball here for you personally, but your staff is using the scanner successfully. Greg noted that “they attempted 3 scans yesterday (8/30) (all were successful) and they attempted 2 scans today (8/31) (all were successful)”. Again, we apologize for not meeting your expectations here, but I think the team has made authentic attempts to address all of your concerns.

Additionally, I was told that the engineering team pushed a software patch to your facility on 9/1. I hope this continues to improve the scan quality at your facility.

I am sorry for any inconvenience you believe we may believe we have caused, but again, I can assure you that we care about your success and are working hard to help you achieve your goals.

Sincerely,
Patrick

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Awesome Informative Experience

This was my second scan and it is really simple to do. I had the 1st scan 8 weeks earlier and then this scan after laser Lipo and dieting. It was awesome to compare the scans and see how the numbers had changed. It really gives you a defined knowledge on how you have accomplished getting to your goal. It is chalked full of info about your body and helps you see how your work has paid off or how to improve. I like that it is so much more detailed than relying on just the weight scale. Fantastic product!

8. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

After my remark regarding the delivery…

After my remark regarding the delivery of the Fit 3D body scanner, Patrick responded swiftly and efficiently, resolving the issue. Thank you. Now, on a daily basis, I have information about my scanner, and I can't wait to receive it and start using it. Since I received detailed instructions in advance via email on how to set up the device and operate it (written and video instructions), I hope everything will go smoothly.

Patrick thank you for the efficient and quick resolution of the situation. If I could, I would give you ten stars.

I hope we will have a long-lasting and excellent business relationship in the future, and that this episode with the delayed delivery will be quickly forgotten.

30. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fit3D walk with you

With Fit3D you can see the best interest in solve any issue or situation that may happen in the day to day work with the Scanner or application system

6. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fit 3D-Logo

Antwort von Fit 3D

Thank you Dr. Fit! We appreciate your support from Panama.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This machine is amazing

This machine is amazing! I use this machine to help me stay accountable on my weight loss journey and it helps out a lot. I have never experienced any problems when using it.

10. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Firstly I thoroughly enjoyed my…

Firstly I thoroughly enjoyed my experience at your gorgeous health club. It caters for so many people’s individual goals and needs and there is plenty of variety. I have always wanted to get a body scan done and was impressed with my report plus love that your hours are flexible. Tom my health coach was very informative, knowledgeable and helpful in assisting with choosing the right programme for me. I love how your club works holistically (wellness, mind, body and soul) and I am very spiritual in nature so will definitely be looking at attending your candle lit yin yoga classes plus the gym (cardio mainly).
Thanks so much IHF.
Warm Regards
Michelle Skinner

7. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fit 3D-Logo

Antwort von Fit 3D

I'm glad that your experience with Fit3D was postive. Thanks for sharing.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really cool avatar

Really cool avatar. The insights are really interesting and useful. Body Comp, measurements, and even posture info. I especially like that I can log in from any browser and see and compare any of my scan results without digging for a pdf file in my Gmail

14. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fit 3D-Logo

Antwort von Fit 3D

Glad you found the avatar helpful for your personal journey.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr