Das Import  Bewertungen 46

TrustScore 4.5 von 5

4.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Das Import doet wat het beloofd. Snelle communicatie, goede begeleiding en advies. Mijn contacten waren Sidney Wigman en Julius Brouns. Julius leverde de auto goed af en leverde ook goede service na d... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Professionele begeleiding. Na de eerste mail direct een telefonisch en persoonlijk contact. Bij meerdere aanbiedingen begeleid onder advies of iets aan of af te raden was. Rapportages over de staat va... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Mijn auto gekocht via DAS. Prima begeleiding alles duidelijk bij vragen zeer snelle reactie. Auto gekocht via foto's zonder te kijken bij de dealer. (Best spannend) Betrof een Junge Stern met 2 jaar... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Er wordt me itt veel andere bedrijven waar ik iets koop / een dienst afneem niet om een review gebedeld. Maar deze is verdiend. Tevreden over de verleende diensten en de communicatie, werd goed up to... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

4.5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

46 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Uitstekende service en ervaring

Rik, Julius en zijn collega’s van DAS import hebben mij uitstekend geholpen bij het importeren van mijn auto. In hun contacten met de verkoper/dealer hebben zij mij uitstekend vertegenwoordigd. Het transport en alle formaliteiten mbt import en registratie verliepen probleemloos.
De import van een eventueel volgende auto geef ik graag weer bij hen uit handen.

23. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ik ben super tevreden over de service…

Ik ben super tevreden over de service van Das Import! Vanaf het eerste contact ben ik ontzettend goed geholpen. Het team nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en dacht echt met me mee. Het inruilen van mijn BMW 5 Serie is heel soepel verlopen, zonder gedoe en volledig transparant. Alles werd duidelijk uitgelegd en geregeld, waardoor ik met een goed gevoel mijn auto kon inruilen.

Echt een top ervaring – klantvriendelijk, professioneel en betrouwbaar. Ik kan Das Import dan ook van harte aanbevelen!

19. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Goed geregeld van A-Z.

Goed geregeld van A-Z.

Audi Q3 sportback gekocht m.b.v. DAS Import.
Alles was goed geregeld. Deze auto's zijn in DE duizenden euro's goedkoper, dus al snel via mobile.de op zoek. Na de keuze nam DAS het contact met de dealer over en werd de auto gereserveerd en kort daarna betaald.
Het hele proces ging vrij snel. Van begin tot eind ongeveer 1.5 maanden.
De auto was eerder dan verwacht geregistreerd en bij ophalen was de auto al in het Nederlands ingesteld.
Top service, wij zijn er erg blij mee!

Enige puntje van feedback: na betaling zou een pro-actieve bevestiging prettig zijn. Die kreeg ik later ook, maar moest daar zelf voor bellen.

23. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Heb superfijne en vakkundige hulp…

Heb superfijne en vakkundige hulp gehad met het uitzoeken van de Mercedes CITO. Het vervolg project invoeren ook weer heel fijn geholpen en gerustgesteld dat alles zonder zorgen ging. De auto kwam ook nog eens sneller dan verwacht. Auto opgehaald en een ontzettend fijne ervaring gehad met het bedrijf das import. Zeker een aanrader als je geld wil besparen op een jong gebruikte auto of bedrijfswagen.

14. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wat een goed georganiseerd bedrijf is…

Wat een goed georganiseerd bedrijf is DAS Import! Ik heb recent mijn tweede aankoop via DAS import gedaan en met behulp van Danny van Doorn en Julius Brauns een prachtige Volvo in Duitsland gekocht en via Jesse Kramer mijn huidige Volvo verkocht.
Het hele proces van import tot levering en in mijn geval de verkoop van mijn bestaande auto wordt geregeld door Das import. Daar waar actie van de koper benodigd is, is er hele duidelijke uitleg en begeleiding vanuit DAS Import zodat je precies weet wat te doen. Eind juli de auto gekocht, eind augustus opgehaald in Zaandam. Dank allen!

27. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Positieve ervaring met Das Import

Dankzij Das Import en Max Montauban rijd ik nu in een schitterende BMW. Het hele proces verliep vlot en professioneel. Terwijl ik tussendoor op vakantie was, werd alles geregeld en kon ik bij terugkomst direct mijn auto ophalen. Echt top service – duidelijk, efficiënt en klantgericht. Bedankt voor de fijne ervaring!

22. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We waren op zoek naar een jong gebruikte Audi A6

We waren op zoek naar een jong gebruikte Audi A6 Avant met uitgebreide opties. Via de reclames op TV en via horen zeggen kregen we het bedrijf “Das Import” in het vizier.
We vonden het best spannend om een auto uit Duitsland te halen zonder hem fysiek gezien te hebben en zonder er in gereden te hebben. Het gaat toch ook om een behoorlijk bedrag.
Via de site van Das Import wordt het je heel makkelijk gemaakt om in Duitsland auto’s te selecteren, te bekijken (foto’s en de diverse opties ).
Na een ongeveer een week waren we eruit : deze Audi wordt het!
Vervolgens contact gezocht met Das Import ( gaat makkelijk door op de site bij de auto een offerte aan te vragen).
Vervolgens kreeg ik een contactpersoon ( in ons geval Rik van der Werf ) aangewezen die het eerste deel van het traject begeleidde. Alles werd ons op een ‘presenteerblaadje’ aangereikt : aankoopfactuur van de Duitse dealer, gegevens over de auto, betaalgegevens van de dealer zodat er geen onduidelijkheden kunnen zijn bij het overmaken van het aankoopbedrag.
Nadat alles correct was verlopen werd na de aankoopfase het traject overgedragen aan een accountmanager. Voor ons was dat Julius Brauns die het vervolgtraject voor ons verzorgde. Onze auto moest voor de verzekering een alarm systeem hebben wat niet in de auto zat. Ook dit werd door Julius geregeld en (na overleg) ingebouwd door Das Import.
We kregen netjes van Julius een mail waarin de verschillende fases werden uitgelegd :
- Wanneer de auto werd opgehaald uit Duitsland
- Wanneer de auto wordt gecontroleerd en geregistreerd
- Wanneer de tenaamstellingen ( kenteken) en het afleveren van de auto is gepland
Nadat we de auto hadden opgehaald in Zaandam hadden we, toen we thuis waren ,nog wat vragen over het alarm en de My Audi app. Ook hierbij werden we uitstekend geholpen door Julius die de moeite nam ons een en ander uit te leggen. Niets was hem teveel!
Kortom wij hebben een uitstekende ervaring met het bedrijf Das Import !!

23. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Uitstekende service

Er werd snel contact met mij opgenomen en het verdere proces verliep soepel. Ik ben ontzettend blij met mijn auto. Das Import raad ik iedereen aan!

29. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Na lang twijfelen over het importeren…

Na lang twijfelen over het importeren van een auto uit Duitsland ben ik uiteindelijk bij DAS Import terechtgekomen en daar heb ik geen moment spijt van gehad.

Vanaf het eerste telefoontje voelde het vertrouwd. Ze namen echt de tijd om mijn vragen te beantwoorden en legden alles duidelijk uit. Geen verkooppraatjes, maar eerlijke en deskundige informatie. Je merkt gewoon dat ze weten waar ze het over hebben.

Het hele traject van het vinden van de juiste auto, tot de BPM-berekening en aflevering in Nederland werd keurig geregeld. Ik hoefde me nergens zorgen over te maken. Alles verliep soepel en volgens afspraak. Wat ik erg prettig vond, was dat ik steeds goed op de hoogte werd gehouden van de voortgang.

Ik zou DAS Import zonder twijfel aanraden aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare partij om een auto te importeren. Ze maken het proces makkelijk, duidelijk en vooral erg prettig

4. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Ik heb een mooie auto

Ik heb een mooie, 6 maanden oude glc 200 4matic mag via hen gekocht. Gedurende het hele traject heel veel correspondentie gevoerd omdat er altijd wel wat was. Premium plus pakket maar de auto was toch niet op tijd, ter compensatie werd hij thuis afgeleverd hoewel een dag voor levering weer een mail ontvangen dat ik de dag erna in Zaandam verwacht werd ???? Uiteindelijk dik tevreden, gedurende het hele traject toch vaak met vragen en twijfels gezeten zodat geheel ontzorgen niet echt aan de orde was.

9. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Slechte afhandeling service en slechte communicatie.

Kwam Das import tegen als reclame op mobile.de en werd door de mooie website en referenties van BNers overtuigd. Ik heb eerder zelf meerdere auto's uit Duitsland geimporteerd, maar had nu geen tijd en las op de website dat ze alles voor je uit handen nemen. Van onderhandelen met de verkopende partij, 30 punten check en aankoopocheck, tot en met aflevering aan de deur en alle papierwerk en verzekeringen tijdens transport.

Het premium import pakket gekozen.
De eerst communicatie half december was prima en vlot, de auto werd dan ook snel aangekocht en betaald, ondanks dat er niet werd onderhandeld voor een betere prijs zoals wel eerder beloofd.

In de mailcommunicatie had ik aangegeven dat ik de auto graag begin januari in bezit wilde hebben. Dit werd niet tegengesproken en er werd net gedaan of dit geen probleem was, Echter nadat ze mijn betaling binnen hadden en de auto bij de dealer in duitsland ook betaald was, bleek het nog een maand langer te moeten duren.
Ondanks het afsluiten van " versneld leveren" a 200 euro ex.

Nadat de auto was aangeschaft en de vertraging was gemeld door Dasimport, was er totaal geen communicatie van hun kant, het leek alsof wanneer de betaling binnen was de welwillendheid en inzet er wel wat af was.

De transporten liepen tot twee keer toe vertraging op en ik moest elke keer zelf initiatief nemen om informatie te verzoeken... zelfs tot op de dag van levering werd mij niet verteld dat de auto onderweg was of hoe laat ik deze kon verwachten. Auto werd aan de deur geleverd.

De auto werd rijdend, niet op een transport, dit was mij ook niet verteld. Ik had verwacht dat de auto op een transportwagen geleverd zodat ik ook zelf de km stand kon controleren.

Na de levering zat er ook nog een ster in de ruit... (waarschijnlijk gebeurd tijdens de rit naar mijn huis voor aflevering) ik heb fotos gezien bij de Duitse dealer en hier waren geen beschadigingen op de ruit te zien ook bij de fotos en communicatie van
DasImport was nergens gemeld dat er ruitschade op de auto zat (aankoopcheck en 30 punten check... waardeloos dus). Nadat ik het gemeld had bij DasImport bij twee verschillende medewerkers wilden ze geen verantwoording nemen, ze zeiden dat de ruitschade waarschijnlijk al op de auto zat toen deze bij hun geleverd was en dat ik het zelf maar moest oplossen door naar mijn verzekering te stappen. Ik vond dit echt een waardeloze/geen oplossing en had beter verwacht van een gerenomeerde import partij.

Update: Nadat ik mijn reviews had geplaatst is er door Dasimport contact op genomen (helaas niet aan de hand van mijn emails waarin ik mijn ontevredenheid aangaf). Ik heb wel een goed gesprek gehad met de Operationeel Manager, hij heeft mijn verhaal aangehoord wat mij erg goed deed en hij heeft begrip getoond en erkend dat er zaken aan hun kant niet goed zijn gegaan en dat dit absoluut beter moet. Ik hoop dat DasImport hier van leert en het in de toekomst voor hun klanten beter aanpakt, want hoe het in mijn geval ging verdient het qua afhandeling en communicatie geen schoonheidsprijs.

30. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Das Import -Logo

Antwort von Das Import

Beste R,

Bedankt voor uw uitgebreide feedback en het delen van uw ervaring. We vinden het jammer dat deze niet volledig aan uw verwachtingen voldeed.

Wij erkennen dat onze communicatie beter had gekund en zullen daar lering uit trekken. Tegelijkertijd kiezen wij er, nu u ervoor heeft gekozen uw ervaring publiekelijk te delen, ook voor om een aantal zaken te verduidelijken en recht te zetten, zodat er geen onjuiste verwachtingen ontstaan bij anderen die overwegen om onze dienstverlening te gebruiken.

Wat betreft de onderhandeling over de prijs: wij hebben dit wel degelijk geprobeerd, maar in Duitsland wordt bij sommige occasions met Festpreise (vaste prijzen) gewerkt. Helaas is er soms geen onderhandelingsruimte bij Festpreise, hoe graag wij dat ook anders zouden zien.

Met betrekking tot de levertijd: in al onze offertes en communicatie vermelden wij duidelijk de doorlooptijden vanaf het moment dat een verkoper de auto gereed heeft gemaakt voor transport. U heeft zelf een auto via mobile.de uitgekozen en wij hebben enkel de import verzorgd. Wij zijn niet de verkoper en hadden geen invloed op de leverdatum. De verkoper liep door de feestdagen steeds verder uit, waardoor het ophalen vertraagde. We begrijpen echter dat dit beter naar u had moeten worden gecommuniceerd, en dat nemen we ons ter harte.

Over het "versneld leveren": wij bieden geen dienst aan onder die naam, maar wel "versneld transport". Dit zorgt ervoor dat de auto sneller dan gebruikelijk in Nederland arriveert zodra deze in Duitsland beschikbaar is, maar het kan pas ingaan vanaf dat moment. Dit staat duidelijk vermeld in onze communicatie en voorwaarden. Vanaf 12 januari heeft het, minus één dag, exact twee weken geduurd om de auto op Nederlands kenteken te zetten – dat is in deze branche een bijzonder snelle doorlooptijd, aangezien een groot deel van die tijd bestaat uit wachttijd bij de RDW en de Belastingdienst. Dit proces kan vaak ook veel langer duren. Door de feestdagen liep dit uit, dit hadden we beter kunnen inschatten en communiceren. Hier trekken we lering uit.

Ons transport vanuit Duitsland gaat per open oplegger (tenzij er tegen meerprijs voor gesloten transport is gekozen). Onze afleverservice binnen Nederland vindt echter plaats over de weg. Dit staat zowel op onze website als in de offertes vermeld. We begrijpen echter dat dit in uw geval niet expliciet telefonisch is gecommuniceerd. Dat nemen we ons ter harte en we zullen intern bespreken hoe we dit nog duidelijker kunnen maken in onze communicatie.

Over de schade aan de ruit: ons transport vindt plaats onder de CMR-voorwaarden die in de gehele transportbranche worden gehanteerd. Hierbij is steenslag uitgesloten van aansprakelijkheid, tenzij er gekozen is voor gesloten transport. Bij aankomst in Nederland is er geen ruitschade vastgesteld, wat erop wijst dat dit of dusdanig klein was dat dit bij de intake niet is vastgesteld of (hoogstwaarschijnlijk) op de weg is ontstaan bij de aflevering. We begrijpen dat dit vervelend is, maar helaas konden wij dit niet voorkomen. De chauffeur heeft het ook niet gemerkt. Desalniettemin hebben wij in dit geval een vergoeding aangeboden en betaald.

Tot slot willen we u bedanken voor het open gesprek met onze operationeel directeur Jelle van Doorn. Dank voor het delen van uw ervaring. We nemen uw feedback mee om onze service te verbeteren.

Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience

Great experience! Perfect communication during the Purchase proces! Also after sell, small issues are taking care off! Specially Tim, he gives full suport and has a lots of knowledge!

10. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

XC40 gekocht via DasImport

XC40 gekocht via DasImport. Slordige communicatie en verwachtingsmanagement. Waardoor wij in het traject van een auto aankopen niet werden verwonderd maar telkens werden teleurgesteld.

Geen enkele vorm van compensatie of eigenaarschap getoond over de misstanden tijdens het traject.

Puntje bij paaltje rijden we nu een mooie auto :-).

Edit:
Erg netjes, er is contact opgenomen na plaatsing van deze review. Mijn verhaal is aangehoord en excuses zijn aangeboden.

6. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Via Das Import een Mercedes EQC…

Via Das Import een Mercedes EQC gekocht. Ik heb zelf de korting bedongen bij de Duitse Mercedes dealer. De auto werd geleverd zonder een Nederlands goedgekeurd beveiliging certificaat. Das Import heeft mij hier niet over geïnformeerd waardoor ik een schrikbarend hoge verzekeringspremie moest betalen.
De Duitse dealer was vergeten om een reset te maken van de servicebeurten. In Nederland moest ik bij mijn eerste servicebeurt meer dan €100,- betalen voor de reset. Das Import heeft de Duitse dealer hierop gewezen maar wilde deze kosten niet vergoeden.
Ik zal geen auto via bemiddeling van Das Import meer kopen.

30. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Niet blij met gang van zaken...maar inmiddels wel!

De eerdere review buig ik bij deze om naar een goede ervaring met DAS Import. Er waren wat hickups bij de aanschaf van onze nieuwe auto maar we hebben verder goed contact gehad via telefoon en per mail.
Er is meegedacht en een goede service geboden.
Wij kunnen genieten van onze auto, hartelijk dank!

19. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr