Candy Kittens Bewertungen 

474
•
TrustScore 3 von 5

3.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Was a step in the right direction when candy kittens first came out they were fresh and inviting for all veggies. Now they taste of nothing or they are smothered in sugar what a let down!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had seen very cherry sweets all over my insta. I love cherry. So i had to try these! I also ordered lucky cherry. Well… WOW! Very cherry delicious! But Lucky cherry absolutely gorgeous! So g... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is a joyous, delicious, clever and uplifting brand with great vegan sweets! What more can I say. As a sad vegetarian who hasn’t been allowed a marshmallow or chewy sweet for decades, and a lactos... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered Nov 11th, two advent calenders and a bundle. No tracking, no delivery, generic response, very annoying! Sick of hearing its on its way after many long days and nights! Jamie messed up... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Süßwaren

Vom Unternehmen geschrieben

We make gourmet sweets with big flavour, honest ingredients - and absolutely no nasties. No gelatine. No palm oil. No fake stuff. Instead, we’ve made a commitment to do good - for people and our planet. We're 100% plant powered and 100% irresistible.


Kontaktinformationen

3.1

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

474 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.1

Alle Bewertungen

(474)

31 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Some of the best sweets I have ever…

Some of the best sweets I have ever eaten! This was my first order from Candy Kittens and I don't think it will be my last. The 'Very Cherry' were my absolute favourites. I may have eaten them quicker than I should but I just couldn't stop, they were so delicious. I can't wait to order more.

20. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered via a promotion on my phone so…

Ordered via a promotion on my phone so only had to pay postage in novermebr 2022. Unfortunately I have not received my order nor have I received any update or email saying it has been dispatched. I have sent them numerous emails and have recieved the same response, that my order will be dispatched shortly and a link for me to track my order (which does not work)
This is my first experience ordering from candy kittens. I only had to pay £3.49 for postage, however this has nothing to do with that its the fact that my order has not been recieved which was place in November 2022.

7. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No item no resolution

Ordered via a promotion on my phone so only had to pay postage. Unfortunately i have not received anything as my order has been mis delivered. I sent them an email on 15/02 and still awaiting a proper response.
This is my first experience and last, not their fault my item has gone missing but their customer service is sorely lacking. It’s well over the two day response they advise of.
Would not recommend this company however i do want my £3.49 postage refunded

15. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Candy Kittens-Logo

Antwort von Candy Kittens

Hi, I'm really sorry to hear you had an issue with your order and for the delay in us resolving this. I've gone back to your email and can confirm I have a new order being sent via Royal Mail for you. Please let us know if we can assist further.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible

Ordered 1 week ago, not even shipped the item yet. Didn't respond to my email with order number. Seems scammy

17. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Candy Kittens-Logo

Antwort von Candy Kittens

Hi, I'm really sorry to hear you're having an issue with your order. Please may you let me know your order number so we can look into this for you?

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dreadful

Dreadful, i ordered a box of their finest selection with 2 large bags of each flavours (for my kids) and they included a sticker sheet as a extra treat?. I asked for an additional sheet, to avoid arguments (and I would've happily paid for it too) to be told "We cannot send an extra sheet" (due to the aforementioned above).

Disappointed in a big way, let the kids squabble, eh?

25. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammers?

I placed an order before the big "50 percent off" campaign, which I decided I wanted to return.
I emailed Candy kitten and asked for instructions on how to return as that’s what you’re supposed to do according to their website.
I’ve since had three replies with not one of them actually reading my query, one person thought I was reporting a damaged box, one person thought I wanted a refund without sending anything back and blew me off (incredibly rude) and the last person just sent me a template saying they’re busy and will get back soon. That was a week ago. It’s nearly been three weeks of having this box stood in my hallway, £40 worth of candy which is money I’d like to get back to my bank account. Funny thing is you can only return for 30 days so I'm wondering if that’s what they’re aiming for before they respond.
Would never trust this company with my money again.

24. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

So Candy Kittens done a 50% off…

So Candy Kittens done a 50% off promotion which was clearly highly subscribed. This hamper included an advent calendar. I ordered 4 in mid November and I am still waiting for them. Obviously the kids don’t want an advent calendar in the middle of December! They’ve said they’ve sent out replacements which I also haven’t had. It’s a bit of a mess tbf. I won’t be buying here again.

9. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible customer service

Terrible customer service! Ordered advent calendars on the 11th November. Didn’t arrive till the 4th December. Delivered and left outside in the rain for 8 hours, I contacted customer services who gave me a 20% off code as a ‘gesture of goodwill’. Like I’d want to order again, no thanks!

7. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Lovely product with some admin issues

The sweets are gorgeous as expected, the concept and final product look great. There was a delay in production and delivery which resulted in taking 20+ days and missing the start of December. It was dissapointing that it was a known issue yet customers weren't contacted - this could have allowed people time to get a back up calendar in place- unfortunately children aren't so understanding about manufacturing issues. Also and possibly I missed small print but it had to be self assembled which took time and wasn't expected at that price point.

7. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Great value and taste, but delivery took too long

The delivery took too long, it was 9 days from order to receipt.
However the surprise box was great value and all the flavours in it tasted great, not artificial at all. What I love most is the tangy outside and the chewiness and the size of each chew is just right.

7. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delivery issues resolved. Great sweets!

Fantastic deal on half price sweets and calendars for the children. Delivery was delayed but it was to be expected. When it arrived, I was disappointed because my box was delivered open with a few items missing- however the rest of it was in lovely condition. I contacted to say about the issue to see how it would be resolved and already replacement items have been dispatched with no questions asked- brilliant customer service and tasty sweets. Thank you 😊

5. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very poor customer service and no items

Like so many other people in here ordered advent calendars and never turned up. Generic response tracking that does not work and confusion on when the item was actually sent if at all. It is a real shame because the sweets are great and we were looking forward them

5. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I took advantage of the 50% off…

I took advantage of the 50% off discount code and bought some Christmas presents for an absolute STEAL! Yes the shipping was delayed, but seriously, did you die? The discount was an error which they fulfilled and then coupled with the strikes, I was expecting it to take a little longer.

Anyway, great sweets!

5. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NO ADVENT CALENDERS ON DEC 4TH

Ordered Nov 11th, two advent calenders and a bundle. No tracking, no delivery, generic response, very annoying!
Sick of hearing its on its way after many long days and nights!
Jamie messed up with his code... mmm
Awful customer service.
Dec 4th no advent calenders.. Embarrassing!?!!
UPDATE:
Eventually they responded today, parcel would be delivered today but they promised to refund me. Got home parcel arrived advent damaged.

11. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unreliable

We can’t say anything about the Advent calendar yet because after 14 days it has not arrived and this is not only to blame on the postal strike as the order was only dispatched after 8 days.

3. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible terrible TERRIBLE experience…

Terrible terrible TERRIBLE experience ordering from Candy Kittens! I took advantage of a guerilla marketing gimmick on November 10th where they pretended they were leaking the founder's fiance's private 50%-off discount code, and ordered a christmas hamper and some additional advent calendars thinking I was being very organised. A week later I realised the items had not arrived, so I sent them an email, no response. Contacted them on insta DM, same thing. It was only when other people started making the same complaint that they finally addressed the issue on their social media and via an infuriatingly flippant newsletter. To those of us with a modicum of common sense, it's clear they decided to put out this code without limiting the number of times it had been used, and without having inventory or the warehouse to handle it in place. Classic business mistake that you wouldn't expect from a company like Candy Kittens and in this day and age. To add insult to injury, they continued to market the advent calendars on social media and the founder continued with his bloody irritating instagram posts, all the while ignoring the hundreds of comments from angry customers. It's now December 3rd and I still haven't received advent calendars ordered on November 10th. Complete and utter disgrace, I will never be ordering from them again.

9. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr