Fantastisk god pizza venligt personale (engelsktalende ) desværre men en rigtig god oplevelse alt i alt Vil varmt anbefale stedets pizza
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Dejlig mad til en ok pris. Kan dog godt se at der er taget retter af buffet’en da vi har besøgt stedet flere gange før. Sikkert for at holde prisen nede. Syntes dog at plastikglas ikke høre til på... Mehr ansehen
Vi bestilte nogen pizzaer og noget at drikke. Efter 45 min, spurgte vi efter pizzaerne og fik at vide de på vej. 15 minutter senere får vi at vide at pizzaerne var blevet glemt. Vi vælger derfor at gå... Mehr ansehen
Super lækker mad og betjening. Meget varieret buffet i høj kvalitet. Super lækre salater og nogle af de bedste blå muslinger jeg længe har smagt :-) jeg kan kun anbefale et besøg.
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
beskidt service når man skal have…
beskidt service når man skal have service ved buffeten fire forsøg om at få det sidste glas til vanden bestilt ekstra kande vand kom aldrig det meste af kødet tørt som en tvebak når det skulle betales blev det talt til en som om man var til besvær dårlig oplevelse her fra
Det her sted er på ingen måde pengene…
Det her sted er på ingen måde pengene værd. Der er virkelig dårlig service, beskidte talerkner beskidt bestik dårlig service fra tjenerne. Vi sad i 30 minutter og ventede på at få kanden med vand fyldt op og det var først da vi gik op for at betale, at tjeneren kom gående med kanden.
Super lækker Restaurant
Super lækker Restaurant, utrolig lækkert mad vi fik, en super udsigt samt utrolig smilende piger der bare gjorde oplevelsen bedre (bliv ved med det)👌🏻
Den er bare god👌😍😍😍😍👍👍❤️🔥❤️🔥
Det er satedmende god mad verdens bedste restaurant. Kan varmt anbefales
Vidunderlig Pizza
Vidunderlig Pizza. Jeg bestilte nummer 2. God service og hurtig mad. Alle vores pizzaer smagte flot.
Godt tilberedt og godt udvalg
Godt tilberedt og godt udvalg, god betjening af flinkt personale
Elendig smagløs indbagt pizza
Elendig smagløs indbagt pizza, trist skinke og for meget dej. Colaen blev serveret i plastikglas… alt i alt en dårlig oplevelse. Kun udsigten kunne hjælpe på oplevelsen.
Maden var fin
Maden var fin, men ikke et sted hvor man skal tage en baby med. Man må ikke få barnevogn med op, så man kunne sidde udenfor og nyde det, så man skal sidde med baby på skift. Der var ikke noget at trække for vinduerne, så det var meget varmt.
Vi bestilte mad der aldrig kom.
Vi bestilte nogen pizzaer og noget at drikke. Efter 45 min, spurgte vi efter pizzaerne og fik at vide de på vej. 15 minutter senere får vi at vide at pizzaerne var blevet glemt. Vi vælger derfor at gå. Desuden skulle vi stadigvæk betale fuld pris for de allerede dyre drikkevarer selvom vi aldrig fik vores mad. Undgå dette sted medmindre du nyder at spise bordsalt imens du venter for maden der aldrig kommer.
Fantastisk sted
Fantastisk sted, super dejligt og nærværende personale, elsker maden.
Har været der to gange i denne uge og glæder mig til at komme tilbage i uge 42.
God buffet og service.
Bedste buffet jeg har fået i lang tid og god service, kan varmt anbefales.
Den bedste aften buffet jeg har fået…
Den bedste aften buffet jeg har fået meget længe! Og det var hele selskabet ret enige om 👍 super lækkert, kommer hjertens gerne igen! ❤️
Tusind tak for lækker mad og god service, I kan godt være stolte 😊
Sød betjening men maden var ikke særlig…
Sød betjening men maden var ikke særlig god... Valgte buffet. Der var en del præfabrikerede retter desværre. Ikke pengene værd.
Virkelig langsom betjening
Overpris!
Overpris!
Maden var fin, og der var som sådan ikke noget at sætte finger på. Men taget prisen i betrækning, blev det en dårlig oplevelse. Hvis prisen ikke ændres kommer vi i hvert fald ikke igen.
Super oplevelse
Vi havde bestilt i forvejen, da vi kom 6 voksne og 5 mindre børn. Da vi ankom var buffeten lige åbnet (kl 17:00) Tror vi var de første gæster. Alt stod snor lige, det hele så lækkert og friskt ud. Vi fik et bord bagerst i lokalet, hvor vi kunne være med vores børneflok. Super betjening, covid'19 afmærkninger, håndsprit etc.
Alt var i top. 4. gang vi var der og kommer gerne igen.
Folk fortalte os at pizzaen kom efter…
Folk fortalte os at pizzaen kom efter 20 minutter, vi sagde okay, nu efter 43 minutter er den her stadig ik.
Betjeningen er selv ikke særlig venlige og derfor får stedet kun 1 stjerne
Men deres salt er god
Restaurant Brøddan på Bornholm
Skøn familierestaurant med stort lækkert udvalg, afslappet stemning og venligt personale. Vi kommer tilbage hvert år!
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








