Back alley army store Bewertungen 

237
•
TrustScore 2.5 von 5

2.3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t give them your money. I returned an item as they sent me the wrong colour. I hadn’t used the item as I could see it was the wrong colour through the clear packaging. Asked for refund but wa... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered 3 items over 6 weeks ago, one item not delivered (told was out of stock). Contacted store by email, was told refund had been sent but never was. Currently £80 out of pocket, no further replies... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic experience dealing with James who helped with the little extras needed for my sons camping trip. After helping me choose the correct outdoor sleeping bag we soon moved onto the appropriate s... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Requested a refund for two items which were unsuitable..followed all of their due process, sent them by recorded post at my own expense, provided all proofs etc..also sent them two emails to follow up... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Geschäft für Outdoor-Kleidung und ‑Ausrüstung

Vom Unternehmen geschrieben

When you speak of the military, tactical, and outdoor niche, few can claim the depth of knowledge, passion, and commitment that we at Back Alley Army Store embody. We specialise in quality outdoor & combat clothing, tactical footwear, camping & bushcraft accessories, along with professional Airsoft gear. Our inception wasn't just the launch of another online retail store—it was the culmination of decades of military enthusiasm and dedication by a team of veteran aficionados. Our journey in online retail, paired with our profound respect for the armed forces, has moulded us into a benchmark in the industry.


Kontaktinformationen

2.3

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

237 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.3

Alle Bewertungen

(237)

2 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible service from beginning to end

Terrible service from beginning to end.
Awful experience and their customer service is shocking. No communication. Order promised in 3/4 days but 2 weeks to arrive.
I cancelled in the end but was still charged for postage.
They provide untrue information, become aggressive when you complain and I have never as a customer been spoken to as Laura in returns spoke to me.
Shockingly bad. I would never like to deal with this company ever again

26. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Back alley army store-Logo

Antwort von Back alley army store

Hi Sam,

Unfortunately we cannot be responsible for delays from the courier. I can see you were updated daily on the whereabouts of your item. (11 emails in total) so we certainly did communicate with you.

Unfortunately your item was already in the postal system when you cancelled. Your item was delivered and you refused delivery.

Once the item was returned to us we provided an immediate refund.

We can only apologise for your experience as we pride our business on great customer satisfaction.

Thanks BAAS Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very slow comms, returns are a nightmare.

Edited after reply from backarmy.
Jumper was returned according exactly to your guidelines - online form filled in etc. It was worn for literally one hour or so at which point the hole in the armpit was spotted amd the jumper was returned the very next day, as new, not "five days later'. Everything I've said is 100% true. Took days to get any sort of response from you and even then, weeks after the return you said you'd have to return it to Jack Pyke for investigation at which point I was forced to go through Klarna for a refund.

Original review:
Sent back a brand new Jack Pyke jumper because it arrived with a hole in the armpit. Their comms were awful, tried to refuse a refund and made me pay for return shipping for the defective jumper. Unimpressed.

16. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Back alley army store-Logo

Antwort von Back alley army store

Morning Jamie,

We expect the odd issue in retail and we do our best to rectify this. What it is hard to put up with is a complete lie. All feedback is welcome on this page, though we only invite genuine feedback, not one sided hogwash.

First of all, you sent the jumper back 5 days after receiving the item WITHOUT notifying us, therefore how could we rectify a situation or indeed pay for return postage if you sent it back off your own accord? Worn for 1 hour is not 'new'. Returning without packaging or labels in tact is not 'new'.

''I sent back order #9741 a while ago – “Jack Pyke Ashcombe Zip Neck Pullover Dark Olive L” because there was a hole in the right armpit. I just wanted to ensure you had received it (sent by Royal Mail Tracked service) and find out what the status of the exchange was please?''

Secondly, we were not notified of the fault and our TC's state any returns must be in their original packaging with tags. A second email from you states ''It doesn't have the original packaging or labels because I put it on and wore it until my wife pointed out that there was a hole in the armpit! Needless to say though, it is otherwise "as new" and hasn't been washed or anything ''

The item has clearly been worn and the hole you mention was 2 inches thick, needles to say it certainly would not have been sent our by our team with a hole that large.

Finally you were refunded in full once we had obtained confirmation from the manufacturer for a fault.

Yes mistakes happen and 100% of the time we will replace or refund a faulty item (look at our feedback where we replace boots 7 months later if a fault develops). What we cannot take is absolute lies from customers just trying to tarnish our reputation.

I can see your full refund was processed via Klarna.

Thanks BAAS team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item never arrived and no response from…

Item never arrived and no response from email.
Will never risk purchasing from here again.

25. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Back alley army store-Logo

Antwort von Back alley army store

Hi Andrew, please contact the customer service team (contactus@backalleyarmystore.co.uk) and they can look into this for you.

Thanks BAAS Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not waste your time buying from…

Do not waste your time buying from here.
No delivery updates since 3rd Oct. No order has arrived.
No communication via social media.
Company what will happily take your money but not send the product or at least allow you to track it .

Edit..
High risk order because I was sending a gift to another address?. Does that not happen all the time and no I do not have numerous emails you've sent at all.
Wouldn't the tracking update tell me it had been postponed for any reason ?.No it didn't and I contact your Facebook page and emailed etc and only since I've left a trust pilot review are you now contacting me
Sarcastic responses via messenger and on here (john or rachel). I explained why I was sending to an alternate address as my partner lives there and works offshore hence why I was sending a gift I'd purchased to his home. Not uncommon.

Michael I'm guessing the business owner or useless customer service rep likes to bombard you with bitchy messages when you dare tell of your experience.

Avoid avoid avoid..

3. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Back alley army store-Logo

Antwort von Back alley army store

Evening John or Rachel??

To show our commitment to all our customers we are replying at 22:38 on a Saturday evening. We have not received any emails from you and unfortunately your order has been rated HIGH RISK by our payment provider with a different billing and shipping address.

The best way to contact us is not through social media but through our contactus@backalleyarmystore.co.uk which will directly link you to our great customer service team.

We have tried to email you on three occasions to ensure we are correctly sending this item out and it is not a scam, though have not heard back from you. We have cancelled your order until you are able to provide further information.

Thanks BAAS Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Returned a T shirt 17 day’s ago emailed…

Sorry for my last review, But the reason I’m amending it is ‘ It looks like the problem was down to the posting service and not Back alley army store letting, so iv got my confidence back in the service of this company, Thanks back alley for the prompt service you supplied ,I will definitely use again, Mr D Robinson

17. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never delivered, no communication

My order has not arrived for almost 40 days, I have reached out 3 times and had nothing back. Do not give this company your money, there is no guarantee you will ever get what you order.

10. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Back alley army store-Logo

Antwort von Back alley army store

Hi Tom,

Please email us at sales@backalleyarmystore.co.uk and we can look into this for you. After 40 days we can only assume this must have been lost by the courier. Rest assured we can look into this and get a replacement order sent to you.

Thanks BAAS Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor communication and customer service

Ordered an item which was dispatched fine, however, the item was not left at the building reception and neither was a collection note. This resulted in the item being returned to sender. (Not BAAS fault) I emailed asking if they'd mind resending and was happy to pay for another postage and I got a response saying they were happy to. This was June, it is now October and several emails later to both the sales department and customer service, still haven't heard anything else about the item until I asked for a refund whereupon I was told the order was waiting for collection and had I confirmed my address??!! Very unprofessional of a business to go three months not replying to a customer. We are also a business and needed the item for a project with the potential to order a lot more from this company however we will be looking elsewhere for what we need now.

Awaiting a refund now.

11. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Back alley army store-Logo

Antwort von Back alley army store

Hi,

Very rarely do we get a return to sender and if so it is often the couriers fault. If you would like to contact our customer service team we can indeed get this replacement to you as soon as possible.

Thanks BAAS Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I haven't received my freaking product…

Updated: the product was lost in the mail system and Back alley have processed a full refund, I have adjusted the score to reflect this.

2. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Back alley army store-Logo

Antwort von Back alley army store

Hi Neil,

We have sent 3 emails to the email address you purchased with. Can you please check your spam box?

We emailed today again at 13:18 to neiljelley6@gmail.com

Thanks BAAS Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic service

Fantastic service
Good quality products and requested delivery for my birthday and delivered on the day
Tracking details sent and delivered by Royal Mail
Personal attention better than you get in major stores
Sale prices I will check from time to time

2. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Recent Purchase

There wasn't anything wrong with the item or service. My fault I ordered the wrong item. I did in fact want 1 pair (2 x) Pouches for a 45L MTP Daypack. Thanks for your assistance anyway.

27. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant

What can I say, absolutely brilliant customer service. Had and issue twice with some kit bought, they promptly sorted the issue with no hassle. I will definitely buy here again.

30. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First class customer service when…

First class customer service when helping me exchange my boots which despite ordering multiple pairs were too large for me. Thank you Laura for organising the exchanges and free shipping back to me. I have no doubts I will be buying more from you in the future.

29. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr