Autoadditionsnationwide Bewertungen 519

TrustScore 5 von 5

4.8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top level service from Tyrone and his son travelling the country working on moho/caravan upgrades. Just had the Truma Aventa 2 fitted. Quick, neat, cleaned up and gave a great explanation as well.. f... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent. Really happy with the service provided. Tyrone and his son fitted a two tank Gaslow LPG system for me today along with a Bluetooth sensor. The work was completed quickly and extremely tidil... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very professional, first class service. Tyrone kept me updated of delays in transit due to inclement weather. Took approximately one hour to install 2 x 11kg Gaslow lpg cylinder system in my Rapid... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Tyrone is a real professional, the quality of his workmanship is superb. Only took him just over an hour to fit a Truma Aventa Compact a/c unit to our Elddis CV20. He then gave us a full demo of how t... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Campingausrüster

Vom Unternehmen geschrieben

Auto Additions Nationwide are a Nationwide installation service for caravans and motor homes.


Kontaktinformationen

4.8

Hervorragend

TrustScore 5 von 5

519 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top level service from Tyrone and his…

Top level service from Tyrone and his son travelling the country working on moho/caravan upgrades. Just had the Truma Aventa 2 fitted. Quick, neat, cleaned up and gave a great explanation as well.. first class and wish other vendors were as diligent.

29. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service. Thoroughly recommended.

Excellent. Really happy with the service provided. Tyrone and his son fitted a two tank Gaslow LPG system for me today along with a Bluetooth sensor. The work was completed quickly and extremely tidily. I watched the whole process and the attention to detail was excellent. At the end I received a thorough explanation to go with the advice I received during the install process. I cannot speak highly enough about this family run business. Communication beforehand was timely and full of information. Thanks so much.

14. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

2 x 11kg Gaslow lpg system

Very professional, first class service. Tyrone kept me updated of delays in transit due to inclement weather. Took approximately one hour to install 2 x 11kg Gaslow lpg cylinder system in my Rapido motorhome. Primed, tested and fully explained. No more lugging heavy cylinders.
A 100% recommendation for this firm.

John Briden

5. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Autoadditionsnationwide-Logo

Antwort von Autoadditionsnationwide

Thank you John for your kind words and hospitality.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

GasLow system installed with ease

Tyrone came to fit a GasLow system to our Pilote motorhome which went without a hitch despite the heavy rain throughout. A very successful install done in 40 minutes! Tyrone was the consummate professional, very polite and very knowledgeable, I sure we’ll be using this company again for more work in the future

18. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Truma air-conditioning unit

Tyrone installed a truma air-conditioning unit to my caravan. From my first enquiry he was very helpful and always answered my messages. I would recommend him for a first choice for all his services.

3. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Autoadditionsnationwide-Logo

Antwort von Autoadditionsnationwide

Thank you to you both.

It was a pleasure to meet you and work on you van.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Superior Service

Bike rack installation and leisure battery/pv array upgrade. Tyrone and his team are meticulous. High quality supplied equipment is matched by excellent work ethic. Superb after sales support and great communication.

13. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

5 star service

Thank you to Tyrone for installing an inverter and an AC unit in my motorhome.
He's a consummate professional.
Answered all my queries promptly and clearly.
I shall be engaging his services again in the near future for another upgrade.
I truly recommend him if you require any work done on your motorhome or caravan.

1. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Tyrone is a real professional

Tyrone is a real professional, the quality of his workmanship is superb. Only took him just over an hour to fit a Truma Aventa Compact a/c unit to our Elddis CV20. He then gave us a full demo of how to use it and the do's & don'ts. Would definitely recommend Auto Additions and Tyrone to anyone wanting extras on their van.

5. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is the second time of using Tyrone…

This is the second time of using Tyrone and there team they fitted air con a couple of years ago and now have just fitted the M-level to my motorhome at my address at a very convenient time to us so very happy with the install and the product so once again thank very much too all the team at auto additions 👍👍👍

3. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Autoadditionsnationwide-Logo

Antwort von Autoadditionsnationwide

Thanks Doc

Really appreciated. Can't thank you enough for your continued support.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

M Pro 2 Skylight

Initially I found it difficult to speak with anyone about my order for over a week which is the reason for 4 stars and website states 1-3 days delivery. I then received a message telling me my order had finally been dispatched and I can say that it was packaged really well and had saved a few quid compared to other sellers.

7. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We have had a M Level automatic…

We have had a M Level automatic leveling system fitted to our motorhome by Auto additions the fitters turned up on time did a great job could not be happier, would recommend this company to anyone thanks again

10. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Tyrone of auto additions

Tyrone turned up this morning on time and got straight on with fitting Truma air con made a excellent job very clean and tidy run through how it all worked told me what to do and what not to do very friendly and professional would definitely use again

4. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Tyrone fitted a truma AC unit today and…

Tyrone fitted a truma AC unit today and the work was excellent. Took care and time to install the unit and then to demonstrate its functions. Highly recommend them for any services they offer as it's rare these days to meet such a Highly skilled and caring engineer.

4. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Autoadditionsnationwide-Logo

Antwort von Autoadditionsnationwide

Thank you Graeme it was a pleasure to meet you and we look forward to seeing you again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My 3rd experience. New Gaslow System

This was the third job I have commissioned from Auto Additions, this time a complete Gaslow 11kg system for my new van. Installation was very efficient as usual and Tyrone explained complete operation. Would always recommend. A pleasure to deal with.

19. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Autoadditionsnationwide-Logo

Antwort von Autoadditionsnationwide

Thank you Guy Kent for your kind words and hospitality.

It was our pleasure to see you again.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT USE THIS COMPANY !!

DO NOT USE THIS COMPANY !!

We had a a Gaslo system fitted by Tyrone wish we hadn’t.
My Husband was quite poorly when overcome with Carbon monoxide from a gas leak from the system he had fitted. We were left with no gas all over Christmas until we could get it booked into another Dealership to look at the leak for us. We have sold our house and currently living in the Motorhome whilst travelling which Tyrone was aware of . We had to pay a further £472.00 on top of what we had paid Tyrone.
We purchased through PayPal who have asked Tyrone to send me a refund however he has ignored them. Tyrone told me to take it to someone else to get it looked at and knows full well that if I did this PayPal wouldn’t refund me !!

I understand from Tyrone’s point of view his argument is he feels that the independent Gaslo installer has charged too much to fix his dangerous work and that he feels that they should have changed a brass connector for £15 but I am just the customer stuck in the middle here back tracking now after telling me to take it to another Gaslo installer as we were on in Ireland over the Christmas period and into the New Year .

I’m sure he has lots of happy customers however I am not happy with his service.

Tyrone hasn’t attempted to pay me back me back the money I had to pay to make his work safe even though I have sent him the bill via WhatsApp.
He has not once said he is sorry and still not contacted me regarding the bill to fix his Dangerous work !!

I would swear in front of a judge that all I have said above is the truth and I have evidence to prove it.
You had to return on 3 attempts because you had fitted the regulator upside down not minor details but the system wouldn’t work. We had to send pictures of your work to Truma in Derbyshire who confirmed this. On one occasion you brought the wrong regulator with you !!
Correct I did agree that the gas system seemed to be working however it then began to leak after being filled and Gaslo confirmed with me that the brass part that causes this only becomes faulty when fitted incorrectly and same again I have this in writing. ( I am happy for all my reports to shared )
Obviously I was very stressed when we are being poisoned with Carbon Monoxide when we use the gas system you fitted.
I’m sure you have good reviews as I said before Tyrone however Carl from gaslo based in Loughborough did not inspect your work it was Thompson Leisure in Dromore Northern Ireland about an hour from where we were staying at the time.PayPal could not take my claim for compensation any further because I had taken our Gaslo system in our brand new Motorhome to be looked at somewhere else as I needed a safe gas system whilst living in my motorhome and travelling .
You spoke to the Dealership Thompson Leisure on numerous occasions on the day we took our motorhome to be fixed and you received the bill before we left the Dealership on WhatsApp straight away but you were annoyed that they were not able to just tighten up your gas system it all needed to be taken out, parts replaced and relocated to sort the Gas system out at a cost of £470.
You are correct we found your company having had a problem with a leaky awning rail however this is nothing compared to you nearly killing my Husband with a leaky Gas system.
No I’m not trying to ruin your business you have left me with no other alternative other than to leave you this review on social media if you had been honest and admitted that on this occasion you had let the customer down and been accountable to resolve the matter it wouldn’t have come to this !!
We found it strange that on the day of installation you scanned the top of my Husband’s phone with a QR code asking him to leave a review this was even before the gas bottles had been filled with LPG gas and the system tested by us !!
Obviously I am considering pursuing you through the small claims court.

1. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Autoadditionsnationwide-Logo

Antwort von Autoadditionsnationwide

Hi Mr And Mrs Dunn,

Right lets have the truth.

Our work has been cleared by gaslow who we work very closely with and paypal who have honoured our business and agreed your claim is deceptive.

We installed the gaslow system for you and because you weren't satisfied with minor details we returned to you 3 times to keep you happy, once each visit was completed you agreed that everything was satisfactory.

Whilst over the Christmas period you were out of the country and you stressed you weren't happy with something else so we advised you to go to another independent dealer to help and we would pay for the inspection. We asked before any work was to start we would be notified, however no contact was made from the independent dealer or yourselves despite our requests and multiple attempts to try and get in touch with both you and the dealer.

You came back with a £470 bill from the dealer selling and relocating another filler port which wasn't needed (as agreed with gaslow to your dealer) and they had clearly taken advantage of you.

We haven't had any photos or evidence of any faults until the £470 bill, which we also requested on numerous occasions.

What we find amazing is the first time you called us was to complain about another company and now we seem to be in the same boat as all the others.

You are the type of customer that seems to think its ok to try and destroy a reputable company with false and defamatory comments and judging by your reviews for others it shows you are clearly never happy with any work done for you.

We are always here to help customers and we go the extra mile to have a successful business but you have clearly taken kindness for weakness.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr