Agriframes Bewertungen 

227
•
TrustScore 4.5 von 5

4.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Before placing our order I enquired via email about suitability for fences rather than walls. The response was quick and useful and I was able to place an order. This was quickly dispatched and arriv... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Order for planting pockets for pond plants was received quickly and they were exactly what I needed. I’d tried a similar product with multiple pockets from elsewhere but found them too heavy to handl... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

In the past year +, I've bought several round arches for an on-going project. I've only managed to install one arch so far (for various local reasons), but it was easy to set up and follow the inst... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Very happy with the company including its speedy replacement of a piece bent in transit. Also an excellent product except for one feature: the upright poles are supposed to be sunk 14in into the groun... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Garten

Vom Unternehmen geschrieben

At Agriframes, we’ve been proudly helping gardeners transform their outdoor spaces for over 50 years. Our wide range of beautifully designed arches, pergolas, obelisks, fruit cages, plant supports and planters is crafted to combine style and lasting quality, backed by the confidence of a 10 Year Guarantee. We are award-winning exhibitors at prestigious shows including the Chelsea Flower Show, and are delighted to partner with the Royal Horticultural Society (RHS) and support the National Garden Scheme - reflecting our passion for gardening and commitment to excellence. Whether you’re looking for practical solutions or timeless style, Agriframes is here to help you make the most of your garden.


Kontaktinformationen

4.6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

227 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 45 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.6

Alle Bewertungen

(227)

136 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

So miss leading

So miss leading. It doesn’t include the lattice. Then they attempted to “up sale” the lattice for a discount!! The directions are terrible. Nothing is labeled. The ends are not sharp which would assist driving into the ground. They offered a round pole to “make the holes”. I wish I would have read these reviews before I purchased.

3. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Agriframes-Logo

Antwort von Agriframes

We are sorry for any confusion around the lattice when ordering and for any frustration that this may have caused. The lattice is an optional extra, which is shown as a dropdown on the product page, but we do completely understand that the lack of clear images showing thsi option, may have led to misunderstanding. This is why we were happy to offer the lattice for your product at a discounted rate.
We have since updated the product listing to include an image without lattice for further clarity.
We appreciate your feedback regarding the instructions and installation which has been passed on to our product design team in order to improve our products and the customer experience
Please accept our apologies that the experience did not meet your expectations and thank you for taking the time to leave us the feedback.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor quality for the price

We ordered two classic arches to create a tunnel and we planned to add two more at a later date. The arches we received were of much poorer quality than we expected from the description and the presentation in the brochure. They come flat packed with small pieces to put together which makes the arches rather flimsy. The one we put together got scratched on construction because the fittings didn’t match the holes. We decided to return the second one, unopened still in its original box, for a refund, as we had to abandon our plans for a tunnel given the poor quality. These arches, at £180, are only marginally better than the £30 ones from garden centres. We got charged by Agriframes almost double the cost of postage to return it than it cost them to deliver two arches to us! We eventually got a refund but only over a month after sending the thing back and several emails in between to chase it up. Agriframes did give us an extra £15 to compensate for the delay but I will stay clear in future as this company doesn’t live up to expectations.

12. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Agriframes-Logo

Antwort von Agriframes

Please accept our sincere apologies that the experience did not meet your expectations and we appreciate you taking the time to leave us some feedback.
As the product was not faulty, we did request that the collection fee was covered in line with our returns policy. However, the delay in processing the refund is not acceptable and is not the level of service we expect to provide to our customers - we should have resolved this far more promptly.
We are sorry to hear that the quality did not meet your expectations. While we understand that they may appear similar to those available in garden centers, our structures are designed and made with high quality galvanised steel and come with a 10-year guarantee, a level of assurance that is not typically offered with cheaper products. Most of customers also enjoy their arches for well over a decade and we do hope that this proves to be the case with the arch you have installed and kept.
Please let us know if we can help with anything else and thank you again for your feedback

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Appalling customer service

I ordered a plant support requesting next day delivery. The first delivery the item was damaged.
I waited all day for the second delivery - did not arrive as apparently was damaged.
The third item due today and has apparently been ‘lost’.
They assured me they would resend and I would receive it tomorrow, Saturday before midday. However I have just received an email about this 4th attempt to deliver it advising that this will be some time on Tuesday. No one had the courtesy to telephone me of the change of date and I have no confidence that it will arrive in perfect condition.
I cannot comment on the item as I have not yet received it but the customer service of this company and its delivery company are very poor.

23. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Very Pleased.

Having recently ordered multiple obelisks and frames from Agriframes I could not be happier. The obelisks are beautiful and look fabulous in situ & the frames serve their purpose well. The only reason it is four stars is that there was a small problem with delivery & one frame had got damaged along with one lattice in transit. Despite this being out of Agriframe’s control after calling Agriframes Lucy resolved the issue immediately. She sent out replacements which arrived just over 24hrs later. Her professionalism was second to none which let’s face it is a rarity these days!! So I give their customer service five stars. I will not hesitate to purchase from Agriframes again & to recommend to others.

10. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product, fantastic customer sevice

I have had a fantastic experience buying from Agriframes. The packaging was excellent, maybe a little too but there was no damage to the arch I had ordered. The instructions were very clear and very helpful and the arch itself looks really good quality with thoughtful touches like rubber sleeves to cover the joins.

The biggest issue was not with Agriframes, but with their courier DX. They notified me a day in advance, but then failed to deliver on the day they said they would. They also failed to notify me that they wouldn’t be delivering that day. I received another email the next morning notifying they would be delivering that day and while I was going to be out all day, my partner was home, but when I got home I saw two parcels leaning against the house in the rain. IDX didn’t notify me that they had delivered the arch and my partner didn’t hear them ring the bell. Had they delivered to the wrong address I might never have received the delivery.

I emailed Agriframes to advise them that DX did not provide either myself nor them with an adequate service. Agriframes emailed straight back to apologise and said they would refund the delivery fee, even though it wasn’t their fault.

Will happily use again and would recommend to anyone.

27. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love agriframes !

I ordered two pergolas from agriframes - they are excellent and arrived very promptly too.

I was most impressed with the product and the girl at customer service was very helpful too.

Thrilled with the product ! Thanks

21. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Abysmal lack of service and defective item

Abysmal: I ordered a pergola in January for around £900. It was delayed and delayed, finally delivered at the start of June when I was away. It is defective: most of the grub screws are painted in or have been forced in at an angle which means they cannot be removed, ie not fit for purpose. Deeply unhelpful "customer service" response. I will have to have legal recourse for a refund, unfortunately.

3. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Agriframes-Logo

Antwort von Agriframes

We’re sorry to hear you were disappointed with the service you received especially as we tried to work with you to resolve the issues. When placing the order we updated you on the June delivery and you confirmed you were happy to wait and we were not informed of any dates that needed to be avoided due to you being away, so it is disappointing that this caused an issue. When issues with the grub screws were raised, we offered replacements in line with our guarantee but you declined. We regret that you remain unhappy and our team have made numerous attempts to get in touch to resolve - please do contact us should you wish to discuss this further.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wish I Had Read The Reviews Before Ordering!

Placed an order on 8th June and paid for next day delivery, still waiting for a dispatch email. Have messaged them twice, no response as yet. I wish I had read these reviews first, will not be ordering anything from them again. I have now cancelled my order and requested a refund, lets see....

12. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Agriframes-Logo

Antwort von Agriframes

We are sorry that you have not been happy with the service you have received but hope that the issue has now been resolved satisfactorily - please let us know if you if you would like to discuss this further.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Buyer beware

Buyer beware. Fruit cage purchased by my mother, arrived with poles badly damaged. The replacements buckled under some Spring weather (April). Product not fit for purpose and the 10-year guarantee is worthless. This company does not stand behind their product at all. Ripping off an 80-year old lady with no remorse whatsoever.

10. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Agriframes-Logo

Antwort von Agriframes

We are sorry that you were not happy with the service you received originally. However, we were very keen to resolve this for your mother and we are pleased that you were happy with the final resolution that was provided.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Didn't get my refund after almost a month

I do regret not checking on this company first before buying. Bought 2 covers and only one cover was sent. I quickly took a couple of photos and messaged the company through the contact. I've also decided to return the other cover as it was unsuitable. I followed up with a phone call and the sales person told me I could send the other cover back to get the refund of my entire order. I sent it back the next day via first class Royal Mail. It's been a month now and after several phone calls and emails with attached photos and proof of return, it appears that the warehouse still has not located my parcel! And I've still not been refunded for the other cover which was never delivered. I really hope to get my money back.

20. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Agriframes-Logo

Antwort von Agriframes

We are sorry that your experience when returning your item did not meet expectations. As you elected to use your own courier, the item returning to us was not in our control.
We are pleased that the situation was resolved to your satisfaction and the refund was received.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Terrible packaging

The worse packaging ever. Took me an hour to get into the plastic wrapped around the rusted iron hoops. Covered in rust and had to use knives and scissors. Surely the packaging could be reviewed.

14. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Agriframes-Logo

Antwort von Agriframes

Thank you for your feedback, we are sorry to hear you faced issues with the packaging.
Our rustic products are made from a naturally rusted steel, not just a rustic finish so care should be taken when handling and unwrapping, as the rust can transfer.
We appreciate how frustrating the unwrapping process must have been and please rest assured that we are always reviewing our packaging to ensure that we get the right balance between offering adequate protection while still being easy enough to remove - we have made our product team aware of the issues you have raised.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor product and service

Ordered an aluminum walk-in fruit cage.
I should have realised that when they took over 2 days to answer a pre-sales enquiry things were going to go wrong.
Delivery was painfully slow.
The images online flatter the end product which is extremely basic and not worth the high price.
Once you eventually work out how to put it together (as the badly worded and even worse printed-out instructions are worse than useless) it is not the most stable structure.
The door catches are worse than useless and have been discarded.
I contacted customer service for advice about the instructions and installation, they replied and quoted the instructions I already had, but took nearly 2 days to do so.
Overall, the fruitcage is overpriced, and the customer service is painfully slow.
I DO NOT recommend agiframes for their products and definitely not the customer service.
My advice, shop elsewhere!
Edit: 15 months to reply to feedback on Trustpilot, thats a record!!!

26. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Agriframes-Logo

Antwort von Agriframes

We are sorry to hear that the experience of ordering with us did not meet expectations.
We apologies for any delay in responding to your enquiries, we aim to respond to all emails within one working day so if your enquiry was received over a weekend, it can take a little longer
We are currently updating our instructions based on customer comments and appreciate your feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Can’t fault their customer service

Can’t fault their customer service. Was reluctant to buy from them reading these reviews spent £2500 on pergolas for my garden and they were to notch. One of the poles was bent delivered replacement next day no quibbles. Initially thought bit expensive but well designed. The holes had to be dug because my ground is sand and gravel and is slightly wider than 1.8m but took it all in my stride. Never seen so much packaging and was a longer job than I thought but looks great in my garden and can’t wait for my roses to grow. I sprayed wax oil in the inside of the tubes to increase life span. Actually can’t believe some of the comments. Well done guys

2. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company basically has no customer…

This company basically has no customer service or they even email back, say they will sort out return (17th May), but never does or comes back with actual details... Luckily this is not normal for UK companies. I thought they were obliged to take returns? Obviously not these guys. Will never again dare to pay this company. A mess up.

26. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very poor experience

Ordered product on 4th June, wasn't informed that the colour I had chosen of the product was not in stock, so waited for it to arrive. After contacting them, I was told that the product was being despatched on 16th, but it never arrived. I emailed to say it still hadnt arrived by the 19th and they said there was a stock issue and would I want a different colour instead, this could have been resolved shortly after I placed my order. I find the communication has been very substandard and I would have appreciated the truth so I would not buy from this company again.

4. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not worth the money!

Delivered on time as quoted. However the quality of the product was very poor for the price paid. Spent nearly £300 on a metal archway and it's no better than a £50 B&M jobbie. Thin wall metal tubes, joints held together by rubber sleeving, impossible to assemble square, and it won't survive the first storm is so damn flimsy. No consigned to the scrap bin in work as I can't face looking at such a poor quality item every time i walk through the garden. Very disappointed.

3. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unreliable delivery service and poor customer service

I was invited to review this company by Agriframes but they have not put my review on their website so will review here (only nice reviews are on their website which is probably why there are so many negative ones on Trustpilot). Bad optics for this company.
I paid over fifteen pounds for next day delivery for an obelisk. The delivery company used by Agriframes are not able to give even an am or pm delivery time so you have to wait in all day (not acceptable given that every other company can do this). You can’t track your order either. Having waited in all day, my obelisk did not arrive. I phoned the following morning and spoke to a rather argumentative customer service lady who did not think it necessary to just apologise and resolve the problem but began bickering and telling me the delivery company are very good when quite clearly they are not!
Rule no. 1- don’t bicker with customers particularly when you haven’t fulfilled your obligations. I was told the company despatched the item on time but any company is only as good as the delivery service it uses.
I had to phone again as didn’t get a call back and was told the van had “broken down” but nobody had bothered to let customers know, who were waiting in.
The same lady also said I could have phoned and asked for an approximate delivery time but this option was not in any emails regarding delivery so how would I know to do that?
When it eventually arrived, I have no complaints about the product but feel my feedback regarding unreliable delivery has fallen on deaf ears. At my request, it was not offered, my delivery charge was refunded.

4. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr