Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I bought a 686 jacket in collaboration with Mystery Ranch, a limited edition, and less than four weeks later the jacket is showing significant wear and colour fading after being carried in a fab... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered snowboard pants on 11.12.2025. Its been more than a month and still nothing delivered, shipment status shows its still on the way, but the package is in a loop in between Germany- Belgium. Tri... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bought my son a 686 jacket. After 1 season, one pocket has totally torn out at both side of zipper. Seams tearing out in several areas. Tried numerous times to contact company. No answer or reply.... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not buy this crap. We spent a few thousand dollars on 686 clothes for boarding a year ago. My ski pants were destroyed after a few runs (stitching in butt separated completely), my husband's gloves... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Oberbekleidungsgeschäft
  2. Geschäft für Outdoor-Kleidung und ‑Ausrüstung

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

686 offers a full line of snowboarding and technical winter apparel, jackets, pants and outerwear with advanced snow technology.


Kontaktinformationen

  • East Compton Boulevard 227, 90248, Gardena, Vereinigte Staaten

  • www.686.com

1.8

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

2179 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible fit

I read through the reviews for the Smarty 3 in 1 pants enough to believe that the negative reviews must have just been some quality control anomalies and these pants were actually the business. Based on the provided sizing chart and other reviews I read, I ordered a size M. I am 6’0”, 180lbs, size 30-31 waist which is a pretty standard size for a guy I’d say and the size chart doesn’t even list a S as a recommended size for someone of my stature, so I thought I was golden! First, let’s begin with the fact that the pants took two weeks to arrive at my place (I kept an eye on the shipment tracker and they took 5 days to make it from CA to AZ, then an extra 7 to get to MN) and therefore missed a trip where I planned on wearing them. Second, when these things did finally show up I was shocked at how poor these fit. The legs were a good length and tightness overall, but the waist was like a size 38-40. No joke. I tried to cinch down on the Velcro belt straps and that only brought them down to maybe a 34 and then made the back of the pants pull down. In what world is a M supposed to be for dudes that big? Super disappointing. I got charged $8 to send them back just like other people on here claim, and I got an email saying I have been refunded, but nothing in my bank account yet.

Other than all that, the pants seemed like they were built pretty well with some cool features, so it’s a bummer everything else about the experience was trash. Do with this information what you will.

9. März 2021
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could leave this company a 0 star…

If I could leave this company a 0 star review I would. I ordered a jacket from them and when it arrived it looked fine, however the zipper would not work. I wrote to them explaining this and they made me submit a warranty request. In my request I explained I did NOT want a store credit to their store as I ordered this jacket for an upcoming ski trip and since the one I ordered was defective, I was forced to buy one elsewhere in store so I could have it in time for my trip. I sent the jacket back right away via Fedex.

Customer service kept sending me an automated response saying they will grant me a credit to their store. I answered their emails at least 5 times stating I did not want a store credit. No answer. Now I have to fight with my credit card company and am out the $270 the jacket cost!

This company has an Amazon store as well and of course allow for free simple returns. I myself, being a small business owner, decided to order directly through the 686 website because I know how much of a percentage Amazon takes from your sale. Well, lesson learned. I will never order from this company again. The customer service is atrocious.

8. März 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
686-Logo

Antwort von 686

Hello Leah,

Sorry about your experience!! We did refund back your order to the card used to make the purchase, please see our last email response. You should see the card in a few business days. There was some confusion and your refund was offered in the form of a warranty credit, again we apologize for your experience and are here if you need anything else.

Thank you,
686

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor customer service

I received a jacket and was looking to return it for an exchange. I left a voicemail with my phone number and email and sent an email and I have received nothing in response from the company.

6. März 2021
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The Everywhere Pants and Shorts

I bought a couple pair of the Everywhere Shorts back in the Spring of 2020 and they worked so well, throughout the Summer I bought another pair when they became available, unfortunately that was a few months later in November.

Once the bitter cold of Winter came rolling in, I figured having a set of pants would be a good idea and knowing that the Everywhere shorts fit so well and filled all the needs I had for my lifestyle I jumped on it. The features included that I desired were the front right pocket for my pocket knife, the double-lined pockets for keeping a phone and wallet or keys, and a side leg pocket with a zipper for my headphones and smaller items like a couple bucks and change. Having belt loops is also a plus in case I need to wear one or hang a set of keys like I do each day.

The comfort of the pants and shorts is a blessing since I run pretty hot most of the time and the breathable fabric makes for air flow and no sweating. I suggest anyone looking for an every day pair of pants or shorts to invest in 686 Everywhere bottoms either the shorts or pants.

5. März 2021

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr