123autolakken Bewertungen 19

TrustScore 2.5 von 5

2.4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

2.4

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

19 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Prijsverschil online en winkel

Primer, schuurpapier en plamuur online bij 123 autolakken bestellen, kiezen voor afhalen en online betalen kost je 3 euro minder voor de primer, 45 cent minder per vel schuurpapier en 1.10 minder voor plamuur dan wanneer je direct naar de winkel gaat, het uit de schappen haalt en afrekent. Bij navraag is het verhaal dat de prijzen online en in de winkel niet altijd synchroon lopen maar na een week staan dezelfde lagere prijzen nog steeds op de website dus kulverhaal. 21.95 voor een spuitbus 400ml 1K Epoxyprimer is al veel te duur laat staan 24,95. Triest om zo je winst te moeten maken en ook dom want meteen deze klant voorgoed kwijt.

29. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ik heb lakstift van orineel Peugeot…

Ik heb lakstift van orineel Peugeot bestel gewoon universele lakstift wat niet de goede was.
Ja kan niks retour sturen!!!!!!!
Het is oplichting!! Het moet duidelijk in beeld staan bij de bestelling dat je niet kan retouren!

19. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Slecht product

Slecht product. Lakkit met twee verschillende lagen lak om een metallic kleur te kunnen bereiken werkt voor geen meter. Kwastje van de lakstift zelf is verschrikkelijk maar nog erger is dat de 1e laklaag oplost bij het aanbrengen van de 2e laklaag. Ook na precies aanbrengen volgens instructies. Bedrijft geeft geen gehoor bij klachten.

1. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Oplichterij en achteraf rechtgezet

Na meer dan een maand, heb ik mijn bestelling nog niet mogen ontvangen.
Ik heb al eens om een update gevraagd maar er wordt niet geantwoord.
Pure oplichterij!

Update: Na het posten van een negatieve review, heb ik twee dagen later reactie gekregen en is dit misverstand uitgeklaard.
Ik heb mijn bestelling met +1 maand vertraging mogen ontvangen.
Dit was geen aangename klantenervaring maar uiteindelijk is het rechtgezet.

12. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Idioten

Wat een ****zaak, je zoekt een kleurnummer op bij je auto, en besteld een lakstift voor 22,95€.
IPV Café metallic, krijg je een rode/rosé kleur.
Ja dan moet je kijken want er staat ergens? in de lijst hier dat LTE???? dat dit rosé kleur is.
Het is dus mijn schuld want Ford en VW hebben rot (dit moest ik veranderen) kleuren volgens 123autolakken.
Alleen andere onlinewinkels hebben als kleurnummer 39 Café met ???

23. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Na één week nog geen track&trace link…

Na één week nog geen track&trace link ontvangen wegblijven hier geven ook vage antwoorden per mail hoe kan het als je een pakket meegeeft aan postnl dat je geen link meegeeft aan je klanten gewoon onzin niets bestellen hier

28. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Spuitbus besteld die snel geleverd…

Spuitbus besteld die snel geleverd werd. Na een week deed hij het echt niet meer.
Contact gehad met 12 2e autolakken, snelle reactie en vonden een manier om het op te lossen. Aanrader !

3. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Echte rommel die ze leveren.

delen van auto gespoten en verf wilde niet harden.
Ze hebben nieuwe verf opgestuurd.
\auto schoongemaakt met thinner, opnieuw geprimeerd, nieuwe verf erop: droogt weer niet en slaat mat uit.
Echte rommel die ze leveren.
Geen ondersteuning vanuit 123autolakken om dit forse probleem op te lossen.

29. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

123 lakstiften voor Tesla bumper

123 lakstiften voor Tesla bumper. Lakschade op zwarte (kunststof) ondergrond. Lak 1 dekt niet en niet de juiste kleur. Lak 2 maakt het nog erger, blijft gewoon zwart hoevaak je er ook overheen gaat. Belachelijk slecht product.

11. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Product niet verzonden

Bestelling geplaatst maar een week later nog steeds geen verzendbevestiging. Contactopname via telefoon of mail lukt niet. Gelukkig via Paypal betaald en geld terug gevraagd.

18. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top service

Zelfs nadat ik een jaar geleden een lakstift had besteld voor m’n nieuw aangeschafte Mercedes kreeg ik een nieuwe lakstift toegestuurd toen bij m’n eerste beschadiging de kleur niet 100% was!
Top service, bedankt‼️‼️

20. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waardeloze service

In het verleden regelmatig lak gekocht, de goede kleur krijgen was altijd al een probleem en de prijzen zijn gewoon te hoog. We kochten dan ook eigenlijk geen meng kleuren bij Jeroen, maar wel non Paint producten en dat ging prima. Maar nu hadden wij een klant die kleur van zijn auto uit 1959 hier laten inscannen en deze kleur klopte volgens de klant. En het was enkel voor een motorkap dus maar relatief weinig (anders is hij ook veel te duur) Dus wij hadden de lak bij Jeroen besteld compleet met verharder. Motorkap geschuurd in grondlak deze geschuurd. Vervolgens de lak van Jeroen gemengd zijn verharder en verdunning er bij en spuiten. En de lak kreeg helemaal een een structuur en sloeg mat uit totaal geen hoogglans. Wij Jeroen gebeld die wist het zo ook niet. We moesten maar even langs komen met de kap.
10 min later belde hij terug ze had een fout gemaakt. Ze hadden een 1k lak gemengd ipv 2k. Dus gewoon compleet de verkeerde lijn gebruikt en daar bij gewoon verharder mee klaar zetten. Maar hij zal wal een nieuw potje mengen. En we moesten de kap wel even kaal schuren want die 2k kan niet direct over die 1k. Dus wij moesten hem weer schuren, gronden weer schuren en opnieuw spuiten.
Lak op halen hij hem
Voor ons was de schade dan nog al groot uren, grondverf, diesel voor de cabine, schuurpapier.
Toen wij hem hier op aanspraken deed hij al. Een beetje afstandelijk. Naar het weekend hebben we hem er over terug gebeld toen kon hij niet aan de telefoon komen verzoek van terug bellen gedaan. En toen belde hij 5 uur later terug. En hij begint toch tegen ons uit te vallen. Wij hadden ook een keer een rekening te laat en daar moest hij een aanmaning voor sturen. ( Meestal betalen wij contact maar door de corona kan dat niet) en dat kosten hem ook geld. Iedereen was fout behalve hij.
Kort om hij maakt een fout en geeft ons een grote mond en wij mogen voor de schade opdraaien. En daar in wilde wij hem best te genoemd komen maar dat verwacht ik ook van hem. Het gaat ons niet om die paar euro. Maar als je een fout maakt los je die op. En niet een ander voor alle schade laten opdraaien.
Ons antwoord was dan ook dan ben je een klant kwijt, maar dat maak hem niets uit.
Die paar duizend euro per jaar omzet van ons interesseert hem denk ik niets.

Ons advies is blijf er maar vandaan als er iets fout gaat is het nooit hun schuld.

11. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

bedrijf bied geen passende oplossing aan

spuitbus verloren gegaan met post.nl, bedrijf bied geen passende oplossing aan en verschuilt zich achter post .nl , als zaakvoerder had ik aan een professionele klant direkt een ander bus opgestuurd. maar hier laat men de klant gewoon een weekje wachten op antwoord van post .nl

9. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

3 spuitlak op kleur besteld

3 spuitlak op kleur besteld. Tevens ontvetter en primer. Zeer fijne spuitmonden op autolak. Was mooi geweest als de primer van motip ook zulke spuitmonden zou hebben. Zeer snelle levering. Super tevreden!!

24. April 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Lakstift besteld en geleverd,kwam …

Lakstift besteld en geleverd,kwam totaal niet overeen met de bestelde kleur.
Mailtje gestuurd, misschien een foutje bij het mengen gebeurd.
Totaal geen respons.
18 euro weggegooid.
Jammer dat dit bestaat

Na dit schrijven dan toch te horen gekregen. dat ze een nieuwe stift gaan opsturen.Kleur nu wel ok.

11. Juli 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super!

Kleur lakstift komt 99% overeen en snel geleverd!

8. April 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr