Betty Bewertungen 

42
•
TrustScore 2.5 von 5

2.3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Over a month and my order has still not arrived. Was meant to be a gift but now the time has past. I have contacted them by email twice and still no reply, yet they have sent me two emails asking for... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a mens v neck shirt. Waited a month to get delivery, recieved ugly button down shirt with red thread design!! Company is refusing full refund stating they sent correct shirt which they clearly... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered a pair of tights from their archive on 2nd May. Since then I have received no tracking updates about shipment or anything. I have sent over 5 emails to their customer service to ask for an... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The tights are undoubtedly gorgeous. What particularly stands out, however, is the customer service. I had an issue with my order and the team got back to me in a timely fashion with a personalized so... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Dessoushersteller

Vom Unternehmen geschrieben

It's time for better tights. Sexy sustainable stocking designed in Paris, crafted in Italy.


Kontaktinformationen

2.3

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

42 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.3

Alle Bewertungen

(42)

4 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Over a month and my order has still not…

Over a month and my order has still not arrived. Was meant to be a gift but now the time has past. I have contacted them by email twice and still no reply, yet they have sent me two emails asking for a review? I wouldn't run the risk of buying anything here...

30. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I tried many different brands but this is the best…

I tried many different brand of tights but this one is by far the best. They fit so well. You can wash them without destroying them and I have been wearing mine for the past year now. On top of that the designs they have are so cool and so different from everything I see out there. I’m gifting a pair to all my friend this year!!

10. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful service

Awful service. I ordered a size small for a dress and I’m a size small in everything. I know a small should fit or at least be close. It was ginormous on me. Keep in mind, I’m 5 foot 7 and weigh 130 pounds. I’m not an extra small. I asked to return it for a new one and they said they can’t do that since I ordered the “size I wanted”.

4. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I received a package from them that I…

I received a package from them that I did not order. Be aware because this is a scam. They use it to post good reviews about the product and boost sales. It is also possible it is a scam to steal your identity

9. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Betty-Logo

Antwort von Betty

Hi Angel,

We apologize, but it seems you've mistaken us for another company.

We are Wear Betty, a French hosiery brand. Our website is https://int.wearbetty.com/pages/about-betty.

We highly encourage you to reach out to us at hello@wearbetty.com if you have any more concerns.

Thank you for your understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a mens v neck shirt

Ordered a mens v neck shirt. Waited a month to get delivery, recieved ugly button down shirt with red thread design!! Company is refusing full refund stating they sent correct shirt which they clearly did not. Paid $59 and they want to refund $7. This company is a scam, DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!! BUYER BEWARE THEY ARE TERRIBLE!!

22. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Betty-Logo

Antwort von Betty

Hello James,

We apologize, but it seems you've mistaken us for another company.

We are Wear Betty, a French hosiery brand. Our website is https://int.wearbetty.com/pages/about-betty.

Thank you for your understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order #2961 not delivered SCAM

I have ordered a pair of tights on the 13th of December and it still hasn't arrived (it's 12th of February). I requested a full refund which was not processed. This is unacceptable and is definately a scam page.

12. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Betty-Logo

Antwort von Betty

Hello Magdalena,

We want to clarify that we’ve already processed a refund for your order. Additionally, we have replied to your email directly and resolved this matter.

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. If you have any further concerns, please don’t hesitate to reach out.

Thanks!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They call themselves structurlly UK on…

They call themselves structurlly UK on Facebook. They charged e $37 for a shirt they said was $22. This was on Aug 26. It is September 7. I have never received a shirt from them. Their tracking notice does not work. I am ready to dispute the transaction with my Verizon card - scam?!!!

7. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Betty-Logo

Antwort von Betty

We apologize, but it seems you've mistaken us for another company.

We are Wear Betty, a French hosiery brand. Our website is https://int.wearbetty.com/pages/about-betty.

Thank you for your understanding.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very Happy

I ordered a beautiful long style butterfly shirt from this company and I love it. I’m a size 16 and I ordered a size extra large x2 and it fits beautifully as a slightly oversized tunic style top. The quality is excellent, and delivery time was less than a week.
Perfect! I’ll definitely be a returning customer.

19. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Betty-Logo

Antwort von Betty

Hi Pauline,

We apologize, but it seems you've mistaken us for another company.

We are Wear Betty, a French hosiery brand. Our website is https://int.wearbetty.com/pages/about-betty.

Thank you for your understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Customer Service Ignoring

I ordered a pair of tights from their archive on 2nd May. Since then I have received no tracking updates about shipment or anything. I have sent over 5 emails to their customer service to ask for an update on delivery or refund and have received nothing. No reply, no anything as of 5th June
Basically a scam.

2. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Betty-Logo

Antwort von Betty

Hi Jemima,

We're truly sorry to hear about your experience and the inconvenience you've faced. This is certainly not the level of service we strive to provide to our customers.

Please rest assured that we are actively coordinating with our team to resolve this issue promptly.

Once again, we apologize for the delay and any frustration it may have caused. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your patience and understanding as we work to rectify this situation.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us directly at hello@wearbetty.com.

Best,

Jean

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

tights had ladders after one week

tights had ladders after one week

7. Mai 2024
Betty-Logo

Antwort von Betty

Hi Freya!

We're sorry to hear about what happened to the tights. We sent you an email to get this resolved.

Will await your response. Thank you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

False advertising

False advertising, fighting still 45 days later for my refund. I shipped the products back anther$15, a total of $95 I've spent for a product that was not as described, email attached.
Rip Off's

26. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Betty-Logo

Antwort von Betty

Hi Tina!

We're truly sorry to hear about your experience and the inconvenience you've faced. This is certainly not the level of service we strive to provide to our customers.

We take matters like this very seriously and would like to rectify the situation as soon as possible. Could you please reach out to us at hello@wearbetty.com with your order details and any relevant information? We'll do our best to resolve this matter swiftly.

Once again, we apologize for any frustration this has caused and appreciate your patience as we work to make things right.

Best,

Wear Betty Customer Support

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The loveliest tights I own

The tights are gorgeous and fit perfectly! I love to wear them all day to work and then for going out at night. The wide waistband is superb, but the red embroidery is the best part. I loved my first pair so much (Adore Me) that I bought AT LEAST one pair of every style!

24. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stockings were ripped when they arrived

Stockings were ripped when they arrived

14. März 2024
Betty-Logo

Antwort von Betty

Hi Issy,

Thanks so much for letting us know about this. We're really sorry to hear that your stockings arrived ripped. Not to worry though, I've just sent you an email so we can chat more about getting those replaced.

Looking forward to sorting this out for you!

Best,

Jean

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered my items over a month ago and…

I ordered my items over a month ago and still not received them, I've contacted them via email on a few different occasions with no response! Terrible customer service, do not use!!

7. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Betty-Logo

Antwort von Betty

Hi Nikki,
Thank you for reaching out. This is very odd indeed because we couldn't find any email or order under your name...
Please reach out to hello@wearbetty.com with your order number and we'll help you find your parcel.

Best,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The tights are gorgeous and the customer service is great!

The tights are undoubtedly gorgeous. What particularly stands out, however, is the customer service. I had an issue with my order and the team got back to me in a timely fashion with a personalized solution, rather than a copy-paste/fix-all response. I’ve become jaded by online shopping and was legitimately shocked to exchange emails with such a warm, attentive person. Thank you, Charlene!

6. Januar 2024
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Terrible shipping

Terrible shipping! Extremely slow and the tights came in a plastic bag with no real packaging. It’s like someone wore them and sent them to me. Very unprofessional

6. Januar 2024

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr