Ter volledigheid ging het hier om een Ford (ook Van Mossel), die toevallig onder het Opel-label van Van Mossel was ingekocht. Wij zijn dus geholpen in het Ford gedeelte van Van Mossel in Breda.... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Ter volledigheid ging het hier om een Ford (ook Van Mossel), die toevallig onder het Opel-label van Van Mossel was ingekocht. Wij zijn dus geholpen in het Ford gedeelte van Van Mossel in Breda.... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
De communicatie met het bedrijf via de klantenservice laat te wensen over. Je belt met een centraal nummer, niet direct met Van Mossel Breda en staat hier soms lang in de wacht. Dan proberen zij cont... Mehr ansehen
Demo Corsa-E gekocht bij Ramon den Otter. Voelden ons uitstekend geholpen met juiste advies en creatieve ideeën voor hetgeen wij zochten. Ramon kwam al zijn toezeggingen en afspraken zorgvuldig na en... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Op Hemelvaartsdag naar Van Mossel Opel dealer geweest in Roosendaal voor een occasion. Helaas was de auto waar ik voor kwam niet aanwezig in de showroom. Toen naar Opel Breda gereden en was wel het... Mehr ansehen
Vom Unternehmen geschrieben
Minervum 7001A, 4817 ZL, Breda, Nederland, Niederlande

Bittet Kunden um Bewertungen
Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.
Inhalte von echten Menschen stehen bei Trustpilot im Vordergrund. Dieses Unternehmen kann jedoch zusätzlich unser KI-gestütztes Antwort-Tool verwenden, um Hilfe beim Verfassen von Antworten zu erhalten.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Ik ben reeds 40+ jaar klant bij Opel
Ik merk dat de laatste jaren door de vele personeels wisselingen de kwaliteit erg achteruit is gegaan
Mijn Opel Mokka is nu 9 jaar en ben toe aan een nieuwe auto
Ik vrees dat deze niet bij een van Mossel filiaal zal worden aangeschaft ivm de dalende service en kwaliteit.
Ik hoop wel dat voor de toekomst er hard gewerkt gaat worden aan verbeteringen
Vriendelijke groeten
E. Van Wanrooij

Antwort von Van Mossel Opel - Breda
Ter volledigheid ging het hier om een Ford (ook Van Mossel), die toevallig onder het Opel-label van Van Mossel was ingekocht. Wij zijn dus geholpen in het Ford gedeelte van Van Mossel in Breda. En dat beviel uitstekend.
Zelf komen we niet uit de buurt van Breda, maar het verschil in houding en cultuur tussen Brabant en zeg het meer centrale Nederland was denk ik de grootste reden waarom we hier zijn uitgekomen en uiteindelijk ook onze auto hier hebben gekocht. Super vriendelijke, maar toch professionele communicatie. Zelfs een videocall om de auto van afstand te bekijken was geen probleem. Daarnaast, omdat wijzelf niet om de hoek wonen, wilden wij de auto ook gelijk meenemen. De uitdaging: de auto moest nog een beurt en professionele poetsbeurt krijgen. We hadden om 14.30 uur een akkoord over de prijs en toen we om 18.30 uur op de stoep stonden, stond onze nieuwe auto al glimmend, met een mooie strik, klaar in de showroom.
Na een korte proefrit nog een klein dingetje gevonden, want de airco werd niet goed koud. Dat werd gelijk in orde gemaakt en tegen 20.00 uur, vlak voor sluitingstijd op deze koopavond, reden we met onze nieuwe Ford weer richting huis.
Al met al een super fijne ervaring en daar moet bij gezegd worden dat Luna een superfijne verkoopster is. Iemand die weet waar ze het over heeft, gewoon auto’s wil verkopen én oprecht blij is voor de nieuwe eigenaar zodra deze met een nieuwe bolide het terrein af rijdt.

Antwort von Van Mossel Opel - Breda
Geen prijsopgave vooraf. Werkzaamheden duurde veel langer dan gepland. Daar moest ik zelf achterkomen. Geen communicatie vanuit v Mossel. Bandenwissel moest ik zelf de bandenspanning resetten. Ik kreeg een leenauto mee en er werd aangegeven op kosten van v Mossel ivm onnodig lange werkzaamheden. En vervolgens kreeg ik een factuur. De onpersoonlijkheid is er af sinds Opel onder de v Mossel groep valt. En dat is heel jammer
Wilden een reparatie uitvoeren die na second opinion absoluut niet nodig was. Toen wij geen akkoord gaven lieten ze ons nog extra lang wachten voordat de rekening van de uitgevoerde beurt werd gegeven. De auto was al een half uur klaar bevestigden de mensen van de werkplaats. Vandaar een slechte beoordeling. Worden niet graag in de maling genomen.
De communicatie met het bedrijf via de klantenservice laat te wensen over.
Je belt met een centraal nummer, niet direct met Van Mossel Breda en staat hier soms lang in de wacht. Dan proberen zij contact te leggen met Breda. Hier neemt niemand op. Afgesproken is dat ik teruggebeld zou worden door Van Mossel Breda. Na anderhalf uur niets gehoord te hebben ,heb ik het centrale nummer nog maar eens gebeld. Andere telefoniste, wist van niets. Toen heb ik de afspraak in de werkplaats via haar geannuleerd en ben naar een andere garage gegaan.
Op Hemelvaartsdag naar Van Mossel Opel dealer geweest in Roosendaal voor een occasion. Helaas was de auto waar ik voor kwam niet aanwezig in de showroom.
Toen naar Opel Breda gereden en was wel het model in de showroom waar ik op zoek naar was. Echter laadruimte viel wat tegen. Tweede keuze was een Opel Frontera. Goed aanbieding gehad en de deal was rond.
Enigste minpunt was dat bij levering de auto niet was vol getankt.
Herplaatsing op verzoek van Luuk van vanmossel/mg: In december 2025 dwong de rechter Opel tot een terugroepactie inzake de airbag. Pas 20 april 2026 ontving ik een brief met een rode balk "gevaar". Medio mei kon ik terecht. Netjes bevestigd en op de dag zelf een reminder appje. Aanvankelijk leek na vervanging van de airbag alles oké. Totdat ik merkte dat de boordcomputer van slag was. Direct bij thuiskomst gemeld. Werd niet teruggebeld. Volgende ochtend gebeld. Dame had een cursus gevolgd om alles terug te wijzen naar de klant. Dus dan maar een ingebrekestelling. Was dit niet van de regen in de drup? Geen reactie. Weer gebeld ..... "oh u wilde een afspraak maken?" . Maar gedaan want ik zag de spoed ervan. Deze keer geen bevestiging of reminder. Tja als het gaat om aansprakelijkheid wil je natuurlijk het dossier schoonhouden. Kom ik binnen en vraag aan de recptie of ik wel ingepland sta. Want geen bevestiging gehad. "Oh dat doen we niet altijd." Beetje laconiek. Mijn naam stond in het systeen en werd gevraag was er loss was. Hetgeen ik al uitgebreid en herhaaldelijk per telefoon en mail had verteld. "Nou we hebben er al 3000 gedaan en niemand had dit." Ik antwoord dat er 1 de eerste moet zijn. Wodr dus allesbehalve serieus genomen. 40 minuten later komt er een monteur naar me toe en legt me e.e.a. in de auto uit. Vriendelijke man. En omdat zijn uitleg min of meer gelijk is aan die van mijn autogekke buurman, (voorlopig) genogen mee genomen. Wat een (bijna vijandig) klantencontact en receptie zeg. Terwijl het (wellicht) simpel was op te lossen. Heel dom ook. Zo kost het ze meer geld. Want ik wil eind dit jaar een nieuwe auto, zeker geen van Van Mossel. Heel slechte service, klantencommunicatie.
Alles precies volgens afspraak, op tijd en goede communicatie.
Ben zeer te vreden over de goede service en het wassen en schoonmaken van de auto was zeer verrast
Heel tevreden, fijn contact gehad met Tim. Dacht mee zelfs nadat we de auto al hadden gekregen. Blij met het advies en onze aankoop
Ik heb mijn auto hier laten repareren voor koelvloeistofverlies en €948 betaald. Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost en moest ik zelf koelvloeistof bijvullen.
Daarnaast heb ik meerdere keren moeten wachten op een reactie die niet kwam. Afspraken worden niet nagekomen en communicatie is zeer slecht.
Ik ben erg teleurgesteld in de service.
Wij zijn hier al 9 jaar vaste klant. We hadden een proefritafspraak, maar kregen uiteindelijk de auto niet mee?
Mijn vrouw had een telefonische afspraak gemaakt om een proefrit te maken in een Corsa occasion.
Vervolgens komt ze aan op de afspraak, bekijken ze samen de auto, die zag er goed uit.
Daarna wil ze gaan rijden, maar de verkopers willen haar de auto niet meer meegeven? Terwijl alles bevestigd was, en de auto klaar stond om te vertrekken?
Mijn vrouw laat zich niet zo behandelen en is dus weggegaan.
Later heeft ze contact gehad met iemand van Van Mossel.
Die persoon zou de betreffende verkoper terug laten bellen.
De verkoper heeft teruggebeld. Maar hij ziet niet in dat hij verkeerd gehandeld heeft. Hij vindt dat het allemaal normaal verlopen is.
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat wij hier als vaste klanten zo behandeld zijn.
De km stand werd verkeerd aangepast, waardoor het foutief bij RDW geregistreerd stond. Vervolgens werd de fout door Van Mossel pas na veel uitzoekwerk erkend. Dat had direct opener en eerlijker gekund. De mail over een toegezegde tegemoetkoming werd niet meer beantwoord.
Mooie en ingerichtte zaak. Profesionele medewerkers. Ruime keus.
Geweldige service, aan alle wensen voldaan. Deskundige en zeer vriendelijke medewerkers.
Ben uitermate tevreden over het onderhoud!
geen wachttijden direct geholpen,proefrit geen probleem auto word direkt uit de showroom gereden.
koop geregeld in een paar dagen.
TOP
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.