Valuebasket Bewertungen 74

TrustScore 2.5 von 5

2.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worse Site for returns, they do not care. I send a faulty Turtlebeach headset back to them and they wanted me to pay for shipping it back and for repairs that costed the price of a new headset. Wa... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Hallo ValueBasket, vorige week dinsdag een bestelling gedaan bij jullie ordernummer 534429-995743. Afgelopen dinsdag verzonden (was gewoon in de afgesproken tijd, top). Alleen nu zie ik bij Track and... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Inmiddels 7 werkdagen verstreken, na een aanvankelijke bestelbevestiging geen mail meer ontvangen, laat staan een product. Inmiddels 2 x gemaild, maar ook hierop geen reactie. Het was een verjaardagsk... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I placed an order with Value Basket which was immediately confirmed. I then changed my mind to something else which they didn't sell. They replied to my email requesting cancellation and approved it... Mehr ansehen

2.7

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

74 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Alleen bestellen als je heel veel tijd hebt

Zeker de prijzen zijn gunstig, maar de info op de beste klopt absoluut niet. Mijn bestelling zou op voorraad zijn en kon dus binnen 9 dagen bezorgd worden. Het duurde anderhalve maand toen er plotseling een pakje was. Op de website staat nu nog, terwijl ik hem al enkele dagen binnen heb, dat mijn bestelling binnenkort geleverd wordt. Nergens te achterhalen waarom het allemaal zolang duurde. Nooit bereikbaar, technische storing zeggen ze. Ik bestel hier nooit meer. De zorgen of er wel geleverd wordt zijn mij het prijsverschil niet waard.

10. Juni 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No delivery, no refund, no eta.

DO NOT BUY FROM THIS WEBSITE.

I ordered a surface pro (2 in stock then as shown online) in April and nothing came at all after a month.

By now i have been waiting for the refund that I requested more than three weeks ago.

No ETA can be provided. Their customer service guys will always tell you they understand your frustration but no further details can be given.

I hope this is not a scam...

24. Mai 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Valuebasket-Logo

Antwort von Valuebasket

Hi Bruce Zhenyu Li,

I am sorry the read about the shortcomings. A cancellation request was received for your order which was then submitted and completed from our end. If this refund transaction does not appear in your next statement, please contact us or your bank directly to further check

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

I had a problem when I ordered my item and did not know if my order was being processed.
I emailed customer support and they responded quickly and assured me that it was processed and wished me a great day.
Very happy with this service as a whole (and the prices are far cheaper then what I had been looking at) I received my package within 4 days.
It's worth a try :)

22. Mai 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible communication

I was sent a unit that had missing cables, software, and instruction manual and question whether the item was second hand as there was no seal. In attempts to contact them, I sent 2 emails, and tried to call them, which left a answering message, stating that the lines are unavailable and to contact them via email. It's been nearly a week, and I am still yet to receive any contact from them. I've had faulty and wrong items delivered to me before from other vendors, but they at least would respond to my messages within a day or two, and in response I would still offer them high ratings, despite mistakes. This however is unacceptable. Won't shop here again.

29/08/16 update: It's been months now, and after extensive conversation through email, they have agreed with my request to return the unit to receive a refund. It's been well over a month now since I have sent it back, and now they won't respond to my emails. Wondering now whether I'll ever get my refund.

09/09/16 update: I finally got my refund, but it was through the paypal resolution centre, and not directly from the seller. Safe to say that I will never shop here again.

17. Mai 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Valuebasket-Logo

Antwort von Valuebasket

Dear Chung Gouy,

I'm sorry to read that our service was not as per your expectations.

Your comments are well noted and passed to our Service Improvement Team so we can do better in the future. My apologies for any inconveniences caused.

We've also alerted our relevant team to check our system and have them contact you as soon as possible to further assist you on this matter.

Should you have any other concerns, please contact us again.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT TRUST

Over a month ago I have paid for an $338.90 for a watch not in stock. No refund given. No phone calls answered. nice emails sent but i have to now go to my credit card company to chase my money.

Be cafeful and use someone else.

10. Mai 2016
Valuebasket-Logo

Antwort von Valuebasket

Hi Steven Halmai,

We apologize for the let down and can confirm that your order cancellation was submitted as requested and refund was processed as of 11-May from our end. If you have other concerns, feel free to contact us again

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT BUY FROM VALUE BASKET

Please, please do not buy from Value Basket.

They promised a brand new phone, what I got was a refurbished phone which took 4 weeks to be sent to me.

The box was unsealed, no IMEI number, no original accessories and no screen film.

Do not buy from them - they falsely advertise and will not pay compensation or refund....be warned!

9. Mai 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Valuebasket-Logo

Antwort von Valuebasket

Dear Alex Vrahos,

Sorry to read that you've experienced this issue with us.

We understand your experience with us has not been easy or the most satisfactory. We have taken a closer look at your case to further improve our service to our customers. We have assigned an agent to contact you and provide you with further details about the matter. As soon as a conclusion has been reached, we will offer an appropriate resolution right away.

Should you have any further queries, please contact us any time.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unrealiable online set-up . Taking orders without intention to fulfil and meet delivery promises.

Wish I had done my investigation on this online set-up before placing my order on the 2nd April and paying for it. Item ( Smartphone) was in stock and was to be dispatched in 2-5 days . After about 6 days when I inquired on phone , got evasive reply from the lady who promised to verify and revert .. which ofcourse she didn't. Immediately thereafter the Order status online changed to " Order being made ready for dispatch" Again 2 days later on inquiring on phone followed up with raising a ticket , the Order status merely changed to " Your order is awaiting pick up for dispatch" . After waiting for a few more days with no sign of dispatch, I inquired on e-mail to which the reply was- we have investigated your case and apology for the delay but due to high volume of order over the last few weeks we are facing a slight backlog and will try to dispatch your order at the earliest. Your patience is appreciated. Again waiting for 2-3 days more and with e-mail follow up the Order status is now changed to "Order Delay" Apologies for inconvenience and now we have given your order priority and hope to dispatch ASAP. Your continued patience is appreciated. Now I have received email from customer service explaining that their supplier for this product is facing problems with the stock deliveries and now they are expecting new stock . however cannot promise despatch date and would you rather cancel your order!!!
Today ends the 39th Day from the time I placed the order with no sight of the delivery. I have already issued notice to this organisation that I will take up the matter with the appropriate Australian consumer protection authorities . And this was my first order with Valuebasket.com.au !

21. April 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Lange levertijd, product nog niet ontvangen.

Ik heb een nieuwe telefoon besteld bij Valuebasket op 28-03. De verwachte levertijd van dit product zou 5-9 werkdagen zijn, werd er gezegd. Op 18-04 is de bestelling nog steeds niet verstuurd, zonder dat hier enige reden voor is gegeven. Mailen naar de helpdesk heeft weinig nut aangezien er een automatisch mailtje wordt opgesteld waarin ze zich verontschuldigen en zeggen dat de bestelling prioriteit krijgt. Telefonisch contact is ook heel moeilijk, wegens een ''storing''. Ik heb nog steeds geen duidelijkheid wat er met mijn pakketje aan de hand is en wanneer ik deze kan verwachten.

18. April 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

waardeloze service

Ook ik las deze reviews te laat. Bestelling laat op zich wachten en op emails over levering wordt niet gereageerd. Telefonisch is al helemaal geen contact te krijgen. Maar hopen dat ik überhaupt nog iets hoor danwel ontvang.

12. April 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Zeer slechte ervaring. Met slechte service

Ik heb op 24-02-2016 een Samsung tablet besteld. De levertijd was toen 5 tot 8 werkdagen.
Op 14-03-2016 maar eens een mail gestuurd waar mijn bestelling blijft. Ik krijg als antwoord dat het logistiek team een probleem heeft met alle orders, dat ze nog niet weten wanneer mijn bestelling verzonden gaat worden en dat ze zich verontschuldigen voor de vertraging.
Op 20-03-2016 nog steeds geen verandering in de status. Order is nog steeds niet onderweg. Ik heb dus besloten om mijn order maar te annuleren. Ik krijg een reactie terug dat ze een grote vertraging hebben en ze me een Flash drive ter compensatie aan kunnen bieden om mijn vertrouwen te “herstellen”. Bericht terug dat ik toch echt mijn bestelling wil annuleren.
Krijg ik op 23-03-2016 een mail terug dat dit een bevestiging is dat mijn order is geannuleerd. Dat ik de terugbetaling binnen 24 tot 48 uur kan verwachten en dat ik nog een bevestiging ontvang wanneer het geld is overgemaakt.
Vandaag 29-03-2016 nog steeds geen geld ontvangen en ook nog geen bevestigingsmail. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Ik zal in de toekomst valuebasket NIET meer gebruiken om iets te bestellen. Het eindeloos wachten en mailen weegt niet op tegen het bedrag dat je minder betaald dan bij een andere webshop.

29. März 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Valuebasket-Logo

Antwort von Valuebasket

Het is zeer spijtig om te horen dat onze service niet naar uw verwachting was. Uw commentaar is opgenomen en doorgestuurd naar onze Service Improvement Team, zodat wij in de toekomst het beter zullen doen.

[Onze excuses voor het ongemak dat wij u berzorgd hebben.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waardeloze service

Een paar dagen geleden een bestelling geplaatst.
Te laat zag ik de belachelijke levertijden. Zie ook de beoordeling hieronder.
Vervolgens getracht de bestelling te annuleren, maar tot op heden geen enkele reactie, terwijl ze dit verplicht zijn.
Ook is de bestelling nog niet eens in behandeling, met geen enkel zicht op de levertijd.

Ik overweeg juridische stappen te ondernemen.

25. März 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Pas op Pas op: na een maand nog geen teken van een leverdatum...

Tja, je bestelt een Apple book die aantrekkelijk goedkoper is.
Dit is wat ze aangeven:
Met onze Standaard levertijd service, onze geschatte tijden zijn:
- Klaar voor verzending: 3 - 5 werkdagen
- Geleverd: 5 - 8 werkdagen

Nou schatten kunnen ze niet. Na een maand nog geen bericht gekregen. Wel reacties op mijn belletjes met een engels sprekende dame ergens in de wereld die zich verontschuldigen en het prioriteit zullen geven. Hetzelfde met email: sorry we hebben vertraging.

Op de 14de dag heb ik een mail gestuurd dat ik de bestelling opzeg ivm de wettelijke ontbindingstermijn maar dat ik open sta voor een nieuwe deal als ik een harde leverdatum krijg. Daar is niet op gereageerd.
Vandaag weer gebeld en alleen maar: sorry for the delay.....

Gelukkig met de creditcard betaald dus ik hoop geld terug te krijgen als dit oplichterij is. Ik ga nu de AFM maar eens bellen om uit te zoeken of dit allemaal zomaar kan wan dit voelt niet goed!

Groet,
Rogier

24. März 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Used Phone

I purchased my phone from Value Basket without reading the reviews. After I ordered I read some reviews and thought this is not good. To my surprise my phone arrived in 6 days from Hong Kong. When I opened the box, it looked like it had been open before and used. The protective film on the screen had been removed and put back tartly and dirty, I put the battery in the phone and found it to be almost fully charged. Then I discovered a phot on the phone of someone's room, their table, plate, paper's on table and a mug with Chinese money in it. I do not believe if this phone was brand new that it would arrive in this condition. Thinking back to the reviews, I thought I would not receive a reply to my complaint, I was surprises to get a response within 24 hours. Although, I made three requests for information about the condition of the phone, these complaints were never answered, only to say it was brand new. Three days ago my complaint about the missing charge was to be looked into be another department, to date I have NOT heard another word. I still believe this phone was used before it was sent to me, it was NOT BRAND NEW.

20. März 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Valuebasket-Logo

Antwort von Valuebasket

Our warehouse team can open items before shipping as a Quality control measurement and is not weird if you receive your parcel opened, but a internal label (colored label) will be present. I have advised our Customer Service Team and an agent will be in contact with you to provide resolution on this matter.

Thank you for your understanding.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr