Twosisters The Label Bewertungen 

312
•
TrustScore 2.5 von 5

2.4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Purchased a dress that arrived with a mark on it. When I originally ordered the dress I was informed there was no stock and I wouldn’t be receiving it until end of July. It arrived end of June, a full... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best experience when purchasing bridesmaid dresses before, during and after! The notification feature worked like a treat+ chat feature to get an update & ask detailed questions. Fast postage even wit... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I really wanted to like this brand, however found the sizing, colour not right and their return policy, only a store credit, no free returns as well! umm ladies its an online business, get with the pr... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Been 3 weeks and still waiting for dress to be shipped. Purchased last year on 26 Dec and still waiting for our dresses to be shipped. Have purchased from multiple other Australian boutiques during Bo... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Damenmodengeschäft
  2. Bekleidungsgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Twosisters The Label is an Australian based fashion brand with a global soul. What started from humble beginnings for sisters Ruby and Pauline, has now become one of Australia’s fastest growing labels. From their mum’s garage, to their Adelaide-based office, the Twosisters family has grown to a team of 20 people. The mission of the company remaining the same; to make all who wear the label feel beautiful and powerful. With a desire to provide gorgeous occasion wear without the exuberant price tag, Twosisters places quality fabrics and cuts at the forefront of all design. Timeless, whimsical and beautiful, each item is made to be worn again and again…and again. Extending the feel-good ethos to the production side of the business, each piece is designed in-house, with all samples ethically produced by factories overseas. This process is backed by twice-yearly factory audits (covid permitting) which ensure workers are being paid fairly and are working in safe, comfortable environments. What’s next you ask? To the stars, dressed in Twosisters The Label of course.


Kontaktinformationen

2.4

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

312 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.4

Alle Bewertungen

(312)

2 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So Happy!

I needed a white dress for a 21st Birthday so I started looking online! I found the most gorgeous dress on the Twosisters website. I ordered the Alexia dress in white and it was on sale!!! The dress arrived really quickly and it is even better than I could’ve imagined! The sizing chart on the website was accurate and it fits perfectly, the fabric is just gorgeous, and I cannot fault this dress at all! Definitely the best dress I own now, I could not be happier and can’t wait to order more gorgeous clothing from this company

8. März 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

PLEASE DO NOT BUY FROM THEM!

Please do not buy from them!

I placed an order of 4 dresses which I never received. I had the tracking number and was tracking it regularly but it stayed in the same place for over a week and when I initially tried to contact Australia post about it they told me there could be say delays and to wait an additional five days. As I waited the additional five days, I also sent an email to two sisters the label and asked them about the order and got no reply. Australia post later confirmed that the company had been in contact and agreed the package was lost in transit, I was directed to contact them directly for compensation, I’ve tried emailing, calling them directly, using the chat function on the website, messaging them on Instagram, and I still have had no reply to any of my messages, despite paying the route insurance, they obviously have no intentions on rectifying this.

Might I add that I ordered these dresses 2 months in advance for a wedding I had to attend, spent a fair bit of money considering their dresses aren’t cheap, and still have gotten nothing from it. I’m a pretty patient person and I understand things happen, but the fact that they have seen my emails, contacted Australia post about it but are refusing to reply to me is extremely stressful and frustrating.

11. Januar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twosisters The Label-Logo

Antwort von Twosisters The Label

Hi Louise,

I can see that Nicole is currently responding to you on email as we speak. Your first email was on a Saturday and we do take 24 to 48 working hours to respond. Your email is being responded to on the following Tuesday AM. Yes we have read your email and contact Australia Post, we also just got a response from them late yesterday. Nicole have tried to call you, however the number provided on your order is not connected. Feel free to call us on 0420 776 002

We do apologise for parcels lost in transit and with Route insurance you are fully covered which we will assist you with in getting a refund.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not worth it.

Generally poor fabric and fit for the price you're paying. I've ordered a total of 4 items from them, none of which look as they do on the website, and very tight in some areas while loose on others.
Not even going to attempt a return, as they only give store credit and I can't imagine wanting to buy anything from them again.

6. Januar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twosisters The Label-Logo

Antwort von Twosisters The Label

Hi Maria,

So sorry that you didn't have a good experience with us. We would love to turn things around for you! We list all measurements on the website even the length of each dress so customers can measure themselves to avoid disappointment. We totally understand that it's tricky to shop online, as everyone comes in different shapes and sizes. We try to provide as much description and videos as we can to help! We offer refunds if we provide any inaccurate measurements or description. Please email our customer care team at sales@twosistersthelabel.com with images of any wrong description. In regards to fabric quality, if it is ripping apart or any issues with the quality that affects the function of the dress. We will gladly assist you :)

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

No future purchases...

I don’t usually write reviews but I felt like I needed to share my experience. I’m all up for supporting local small businesses & I’ve always admired TSTL’s dresses so when a sale came up & there was my size in a design I liked, I purchased it. Unfortunately, when it arrived, it didn’t quite suit me so I returned them. I was fully aware of the refund policy & receiving store credit but after about 3 months of constantly checking their website for something to get with my credit and not finding anything, I thought I’d reach out & try my luck at getting my money back. After explaining that I haven’t found anything I liked & how I’ve had a challenging year so the money would help me out during a difficult time, I was still knocked back. I understand their policy but it’s a bit harsh to keep holding onto money when the customer isn’t able to find anything they like, after checking the website daily. Eventually when I do use my credit (who knows when that will be TBH as credit never expires), I won’t be returning to make any further purchases from this store.

21. Dezember 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Can't recommend this website

Can't recommend this website, the quality of the fabric is around a 7/10 but the fit is only if you're a size 6. Didn't like the fit and they only offer store credit which I'm not interested in using after looking at their garments up close. Unfortunately the one other item I may be interested in is more expensive than what I initially spent so I'm not interested in purchasing or I'm going to end up in the same boat with more store credit ill never use.

30. November 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID! WORST CUSTOMER SERVICE. DO NOT SHOP HERE.

Ordered a white dress which was meant to be for my wedding which got cancelled amidst covid-19 restrictions. My order hadn't been shipped so I contacted Twosisters asap via chat, email, to cancel my order to no answer. Finally got a response via email more 5 days later saying "we apologise as we're unable to cancel your order as we try to ship asap". Five days later? OK.
Sure, it is what is unfortunately.

However, here I am a few months later trying to use my $140 credit during the black friday sale, only to find out 1) I can't use my credit during a promo (I don't see the difference between my money being used towards a promo or not?) and 2) No free shipping either even if the order is $100+ even though $50 spend for free shipping is the usual offer

I am absolutely appalled by the (lack) of customer service provided by this company. I've never come across a retailer with such ridiculous rules when it comes to trying to use your own money (i.e. credit) to purchase something from their store.

Avoid shopping from this store to avoid the headache when trying to use your credit note.

27. November 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twosisters The Label-Logo

Antwort von Twosisters The Label

Hi Jess,

I firstly want to apologise about the delay as it was a sudden lockdown for us in SA.

Regarding your store credit, you should be able to use it with the promo. Can you confirm if you receive your store credit via a gift card ? We changed our system a few months ago as previously our website wouldn't facilitate credit and a promo code together.

Please get in touch with us at sales@twosistersthelabel.com as this is something we can resolve.

Sorry about any inconvenience caused.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t shop here!!

Received a dress from this store which was sadly to big so I wanted to exchange it for a smaller size. Customer service made it sound like if I wasn’t able to then I could have a refund.
The smaller size is now out of stock and they won’t order me in a new one and are refusing to give me a refund!
This store is a disgrace!!

5. November 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twosisters The Label-Logo

Antwort von Twosisters The Label

Hi Elle, we’re saddened to hear that you feel this way after your shopping experience with TwoSisters the Label. We understand sizing can be tricky when shopping online and whilst we do our best to provide an accurate size guide, product descriptions and a live chat, we understand not every item purchased will be the perfect fit. For this reason all returns are issued a store credit which can then be used to purchase an alternate size or style with us. Unfortunately if a style is unavailable in a certain size, we are unable to provide a refund for this reason. If customers find that their garment does not match what is stipulated on our size guide, we of course are willing to grant a refund as we do not wish to mislead our customers. Additionally, we do our best to make our returns policy as transparent as possible and in order to do so require all customers to manually tick that they agree to these terms and conditions before completing a purchase with us. This is an effort to ensure that all our customers are making their purchase with full awareness of our return policy. We understand that you are currently in correspondence with our customer service team via email as well, so if you have any further questions, they will be more then happy to assist you!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautiful dress

I received the dress that has minor fault, I reached out to them (thank you Nicole and Natalie!) and sent the faulty dress back. The following day, I got the replacement dress! Very happy with the service. The dress is lovely and really flattering on the body.

16. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Will never waste my money here again.

Horrible returns policy. Have lodged formal complaint with ACCC. Will never shop with them again!

24. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twosisters The Label-Logo

Antwort von Twosisters The Label

Hi Akela,

I'm sorry to hear that you were not satisfied. Our return policy is fully compliant to ACCC. We are truly transparent with our return policy so customers are aware with our return policy before purchasing.

X

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I felt amazingly glamorous!!!!

I felt amazingly glamorous and absolutely loved my dress!!!
Size was perfect and took the advice from recommendations from the reviews to go down a size if your in between sizes as the fabric has stretch to it.
This dress does not disappoint 👌🏽

24. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst customer service!

Ordered two dresses from here that are significantly smaller than their measurements state on the website. Sent an email and they tell me they will get back to me after measuring the products... over a week and two emails from me later still nothing. I’m outside of the store credit period now so no doubt they will spin something in order to get away with not giving a refund at all. Quality is beautiful but definitely size up. Not happy at all with how customer service has handled this though.

20. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

At the moment I am trying to cancel an…

At the moment I am trying to cancel an order for a dress BEFORE it ships.Tried calling customer service numbers and they are all restricted. I emailed and am anxiously waiting on them to reply BEFORE my order ships because guess what!? They only do store credits.....

12. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twosisters The Label-Logo

Antwort von Twosisters The Label

Hi Chelsey,
Sorry to hear this, we checked back and the time you called from the US is our time in the wee mornings in Australia. Hence, there was no one on the line to pick up. We process orders very quickly to rush the cut off time for all customers, especially with current situation, we do not want further delays in shipping. We advise customers to please choose carefully prior to ordering as it is listed clearly in our policy that cancelling an order will be considered change of mind and only be issued a store credit.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

So far not good

So far not good.
I paid for express delivery on Friday and it’s now 5pm Monday evening and I’m just being told they are PREPARING my order, I was expecting it today or tomorrow. Really not good enough, not for express delivery. They’ve charged me premium price for a regular service and for a $150 dress, that pisses me off.

Edit due to reply: at the time of writing this it had not been dispatched as I also got a dispatched email an hour later. Outside of business hours. I don’t expect them to work weekends but I do expect an express delivery to be posted Monday morning. NOT after business hours Monday evening.

6. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twosisters The Label-Logo

Antwort von Twosisters The Label

Hi Charli!

I have checked your order and it has been dispatched, please note that your order was placed Friday night and unfortunately we do not operate on weekends. We have processed Monday morning and sent out Monday afternoon. We do list our shipping times on our website to avoid any disappointment. It takes time for us to update all shipping info as we have multiple orders to fulfill. We appreciate your patience.

Edit: Hi Charli! It was processed in the morning and picked up in the afternoon, that's when our drivers come and pick them up. We need to rush every customers order In the morning and afternoon, hence you only receive a notification of an update after hours. Our team work really hard to ensure all orders are out on time and only once that is done, they start updating all the trackings and that is when you received a dispatch email. We hope you understand that there is processes in place and we need to treat all customers fairly and ensure they are all out before the cut off time.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

2 out of 3 dresses are nothing like …

2 out of 3 dresses are nothing like what the model was wearing.. one dress labelled as an 8 was more like a 12..hanging off me, was told I'd get a store credit after i sent them back.. well i dont want a store credit for half price items.. that means i can only get one full priced dress instead of 3 on sale.. and i have to post it back in this covid mess.. dresses are sitting in ny cupboard, ill try flog em off cheap.. saddest purchase ever. Thought this was a good company.. 💔

17. Juni 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Would prefer not to give them any stars!

Would prefer not to give them any stars at all!

DO NOT BUY FROM THEM

I ordered 5x dresses for my bridesmaids and have received nothing except disgraceful dresses and probably the worst customer service ever.

The dresses were not as stipulated on the website, colour was different, terrible fabric, the sizing was wrong and the finishing of the dresses was atrocious.

I received a call from the ‘marketing manager’ to state they would get their legal team onto me for stating my opinion on the quality, or lack of quality on their products!

They’re now refusing me a refund but have since agreed to ‘review’ the dresses and sounds like they may only offer a store credit, if anything. They have a chance to rectify this situation when they review the products but assuming it’ll be a ‘store credit’.

21. Mai 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Twosisters The Label-Logo

Antwort von Twosisters The Label

Hi Bronty,

Once again we apologise that you were not satisfied with your purchase. We are trying to assist you as much as possible by offering you a solution. If the dress measurements are incorrect as you have stated in your conversation with us, we will definitely issue a refund. We have taken images of the measurement and it seems to be consistent with the information on our website. Hence, we have asked for you to measure the one you have received and let us know if there is a difference.

Colour difference varies from different monitor screen and phone screen. We try to display them as accurate as possible. We also have customers leaving review on the product page with images. Happy for you to do so too :)

In terms of quality, we understand that is very subjective. We would like to know if the product was non functional (broken zipper after one wear, seam unraveling etc) ? We have customers saying it is great and some saying it is not, hence we need to know more on where we can improve.

Legal team will not be involved unless reviews that are publicly posted are untrue or misleading.

We do issue refunds if we have provided any wrong information from our end or a product is faulty (non functional), and store credit for change of minds. If the dress you received have wrong measurements, please definitely send through image measurements (like how we have provided you) and I will strictly look into this with my team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I do not recommend buying from Twosisters....

I just received my ordered dress. It was my second attempt at buying a dress with TwoSisters as the first did not fit. Had that returned and used my credit to buy the second dress that did not fit well either. And it was alot shorter than what I expected, and I'm petite!. For those that do not know already this company refuses to provide full refunds and will only provide you with a credit so you are stuck and obligated to buy another garment with them, even if you don't want to which I didn't.
So why don't I just return the dress? I paid to have my first returned. Had to pay delivery for this dress as they refuse to allow free delivery if you are using credit to make the purchase. But than don't allow you to use your outstanding credit to pay for delivery!! . So to avoid paying again to have the dress returned and paying again to have a new dress delivered I will keep this dress that doesn't fit well , that I will probably never wear and cut my loses with Two sisters the label. I honestly just don't want to spend further money on them. So far its been an expensive mistake.

Also I did not find the quality of the dress to be all that good . And what had me really angry is the dress was completely wrinkled and unwearable. For the price that I paid for the dress they could have at least steamed it!!!

From now on I'll stick to The Iconic were online shopping is more customer friendly

22. April 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr