Total Workwear Bewertungen 

116
•
TrustScore 4.5 von 5

4.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wow my logo on my shirts its simply outstanding. Trousers fit perfectly. All has been dispatched with no time within affordable prices.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We’ve used total workwear many times, the order is always delivered in good time and there has never been any mistakes. I would highly recommend.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We had some issue with a product and wanted to return and the team made it very easy. Once received, the refund was processed very quickly. All other products we have purchased from Total Workwear... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've always ordered my work clothing from here and I have never been disappointed. There was a slight mix up on a previous order but they were able to resolve it instantly and the items arrived the... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Geschäft für Schutz- und Arbeitskleidung
  2. auch in
  3. Fachhandel für Arbeitsbekleidung

Vom Unternehmen geschrieben

UKs favourite choice for uniforms, workwear, safety boots and PPE. Best quality and price for embroidered and printed logos.


Kontaktinformationen

4.7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

116 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.7

Alle Bewertungen

(116)

16 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Efficient Service

There was a mistake on the order which was picked up straight away from their customer service and rectified which meant that I wasn't paying for something I ordered incorrectly. Prompt delivery. Great embroidery.

14. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Thank you for leaving a review Lisa. We're glad that we could rectify this issue for you with ease. We're glad you are happy with your personalised workwear :-)

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great to work with

Great to work with, always have items available, and the print/embroidery is of a high quality. Customer service is excellent, always on hand to provide advice and make sure the product is what we want. 100% recommend Total Workwear.

1. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Thank you for leaving your wonderful feedback! It's so lovely to recieve positive comments such as these!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wonderful company to deal with

Wonderful company to deal with, quick turn around, excellent embroidery and products. Super helpful advice, will use again and would thoroughly recommend this company.

1. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Thank you for your review Vanessa. Peer to peer recommendations are a really powerful tool for businesses, so thank you for recommending us. We look forward to helping you find the right workwear next time you need some!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super helpful

Super helpful! Quick response on emails
very quick delivery!

30. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Thank you for taking the time to leave a review! Thank you for the 5*'s. We're glad we could help!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent supplier - used over 7 years!

We have used Totalworkwear for over seven years, always found them to be responsive and able to satisfy our requirements, delivery high quality workwear with embroidery within the timescales we require. Our business is fast paced and we need a supplier that can react quickly to satisfy our needs and Totalworkwear does just that. The staff always go that extra mile to help us source suitable products cost effectively. Many thanks!

30. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

WOW what an awesome review, thanks Tania! We're thrilled that we have been your go to for workwear for so many years.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The only place we use!

Have used Total Workwear for over 2 years, been nothing but superb. The quality of branding is excellent - matched with some great equipment/clothing. The team there are so helpful, always happy to offer advice. Would recommend Total Workwear to businesses for their workwear and branding needs.

29. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

WOW - thank you for this Simon. Thank you for using Total Workwear for all your uniform needs!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Total Workwear - local family run firm.

Total Workwear ensure they know me as a customer and what I’d like in my order. They offer suggestions and take into account the ethos of my business such as eco options.
The staff are really friendly and happy to help.
We recommend using Total Workwear as it’s a high quality local and family run business.

30. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Thank you for such a wonderful review Laura. We're so glad that we were able to find the perfect garments for your business!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top marks from the University of Lincoln!

We have used Total Workwear many times now and their support from enquiry through to delivery has been excellent. Quick and informative communication, highly competitive prices, and service with a smile! The products have been delivered to a high specification with excellent turnaround times - and not a pushy salesperson in sight! Definitely recommend.

30. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

You're making us blush! Thank you for this great review. We're glad we can be of service. Thank you for taking the time to leave this review, it is greatly appreciated!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thank you! Great service!

The team at Total Workwear have been great supporting me through my recent order. They were able to tell me what items I could receive quickly and the colours available. Seamless ordering and polite service, along with good products. Thank you!

16. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Wow Lucy, what a lovely review! We're glad we could help. We look forward to dealing with you again!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid

Ordered and paid for some workshirts back in Feb. Local store closed up, still waiting for the shirts or a refund but no we one we can find will address the issue. Seem like a faceless corporation who don't care. Keep getting scripted responses. I will certainly be avoiding them in the future.

22. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Hi Steve, we think you may have completed this review in error. We are located in the UK and you appear to be in Australia, and think you may be reviewing a company based in Australia with a very similar name to us, but are not associated to us in any way. Please could you amend/remove your review as applicable. Kind Regards, Total Workwear (UK)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shame on you TWW

Just read how they closed up several stores and staff haven’t been paid superannuation for whole year or the last pay run. Another huge company who franchise then take no responsibility while still advertising proudly😤

30. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Hi David, we think you may have completed this review in error. We are located in the UK and you appear to be in Australia, and think you may be reviewing a company based in Australia with a very similar name to us, but are not associated to us in any way. Please could you amend/remove your review as applicable. Kind Regards, Total Workwear (UK)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Na 10 dagen nog steeds niets ontvangen…

Na 10 dagen nog steeds niets ontvangen !Het duurt
7 dagen voor de bestelling over gedragen wordt aan de koerier firma en zelfs na 10 dagen is de bestelling niet in belgie. Nooit meer met total workwear! Volgens mij bestellen ze gewoon in polen waar dezelfde werkkledij wordt verkocht.Mijn vorige werkkledij van deze merk had ik daar besteld en deze was vlugger hier! Ik had beter eerst de beoordellingen gelezen over TOTAL WORKWEAR dan moest ik nu niet gaan werken in het buitenland met oude werkkledij. GEEN SERVICE EN OOK GEEN INFORMATIE!

18. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Thank you for taking the time to write your review. We're sorry to hear that you were unhappy with the time it took to receive your order. We have looked into this and would like to take the opportunity to clarify that your order was passed over to our courier for delivery into Europe within 48 hours of receiving the order. Unfortunately it was held up in customs for a number of days, which is out of our control. Since Brexit, the UK is no longer part of the single market and subsequently, customs payments are due on things people living within the EU import into the EU from the UK, this means you won't have received your items until you had paid the customs amount payable on the items you purchased from us. We hope this clears up the reason for any delay. Kind Regards, Total Workwear.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Purchase online for items they don’t stock!

Ordered a Helly Hanson Gale jacket online and paid then Received an email stating the don’t have any stock and it would be 5 working days until they got some. The next day delivery they charge for isn’t next day from order it’s from when they have stock. Spoke to a rude woman over the phone who didn’t seem to care. Would advise people to avoid this company.

10. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Thank you for taking the time to leave a review Ben F. We tried to track down your order to look into this further, but can't find an order which matches your name and product ordered.
We don't hold stock of every item in our own warehouse. We do however let people know immediately upon ordering if this applies to the item you have ordered. We always appreciate being made aware of any shortcomings, as this means we can amend the way we work to continually improve our services.

Update: Hi Ben, we have just come across your review on ask my offers, and we noticed that your review had been amended and updated to the following:

"A Beacon of Hope: Remedying Stock Shortages with Care and Understanding
Having recently encountered a common dilemma in online shopping at totalworkwear.co.uk, I felt compelled to share my experience. Aiming to purchase a Helly Hanson Gale jacket, I eagerly placed my order only to receive an unexpected email notifying me of a stock shortage. Despite the initial disappointment, the team at totalworkwear.co.uk swiftly addressed the issue, transparently informing me of a 5-day wait until restocking. While the promised next-day delivery turned out to be contingent upon item availability, a conversation with their team revealed a deeper understanding of the situation. Though frustration momentarily clouded my judgment, a conversation with a customer service representative shed light on the intricacies of their operations. While initial communication may have left room for improvement, the subsequent dialogue highlighted their dedication to customer satisfaction. The genuine concern and efforts to alleviate my concerns left a lasting impression on me. In a world where customer service often falters, totalworkwear.co.uk stands out for their commitment to rectifying issues with care and understanding. While hiccups are inevitable in any business, it is the response and resolution that truly matter. I encourage prospective shoppers to consider the holistic experience offered by totalworkwear.co.uk, appreciating their diligence in addressing difficulties promptly and empathetically."

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great prices and fast delivery

Before ordering I checked the reviews and was a bit put off... however the basket and postage combined was about 20% cheaper than competitor and so gave it a go. Ordered Sunday night, items arrived Tuesday morning, happy days 😊

23. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Thanks for your wonderful review! We look forward to dealing with you again :-)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered on the 27th Jan

Ordered on the 27th, received confirmation in accordance with their own policies, if the order was not in stock an email would be sent to inform me. I had to call to get an update on the 1st feb 23, and was then told that it would not be in stock until the end of the week due to the order coming from sweden and then dispatched, no apologies were made, a very curt response, I dont care how bad someones day is going, it was PPE, essential for most site jobs and industries, should have atleast made an effort to contact me, just shows poor customer service, and couldnt frankly give a toss about where your working earned is spent! Choose another company to buy from, their support is lacking somewhat!

UPDATE!, Your response is 2 yrs late, reinforcing the customer experience!, cmon you can do better than that!

1. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Thank you for taking the time to leave a review. We don't hold stock of every item in our own warehouse, we do however let people know immediately upon ordering if this applies to the item you have ordered. We're really sorry if we made an error and failed to inform you in good time. We can reassure you that we now have procedures in place to make sure notifications get sent where applicable. We always appreciate being made aware of any shortcomings, as this means we can amend the way we work to continually improve our services. Kind Regards - Total Workwear

Additional reply from Total Workwear: We are sorry that it has taken so long to reply to you. We have only just started using Trust Pilot, and didn't want to leave any reviews without a genuine reply. Once again, we apologise for the less than favourable experience you had before. Kind Regards - Amy, Total Workwear

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ordered on the 8th and not even sent

ordered on the 8th, paid £4.95 for delivery although items weigh less than 500g and the order has not even been processed. With current delays with couriers most businesses would try and send out as fast as possible like we do or communicate when there is an issue.
These were for the current cold period to keep my employees hands warm so I am annoyed that choosing Total Workwear has pushed us back back a week as now i will need to find a new supplier.
I will not be using again.

14. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Thank you for taking the time to leave a review Anna. We apologise for the wait you endured with your gloves. We have looked back through the system and can only apologise as it appears that you ordered during a time when courier services were really struggling due to extremely high demand after the Black Friday period in 2022. We were waiting on more stock coming into our warehouse, and this was delayed due to the issues above, then after we had dispatched your order, it was delayed again on it's way to you. We apologise if we fell short on our communication to you at any point. We would love it if you would consider re-ordering from us in the future to give us a second chance. Kind Regards - Total Workwear

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent

Excellent! I placed my order and received it within a few days. No problems and everything as expected.
Great prices. I ordered some thermal underwear and some combat trousers. All good quality and perfect sizing.

2. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Thanks for your great review, Tracey. We look forward to dealing with you next time you need some workwear!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Roller coaster of emotions

Placed an order for work clothes, took a while, but understandable. Received embroidered items, but jacket was ruined due to having a part of the jacket embroidered over. Spoke to customer service on email, they sorted a replacement out very quickly and apologized and said to keep the bad one (they were great).

I received the new one and all is good. About 1-2 weeks later, I received a statement by email saying that I 'owe' money for the free replacement. I just called customer service now to ask what was going on and tried clarifying what it was about. I was told to ignore it and that it was wrong, but also told that I 'don't know anything' I can't tell in what way she meant this but considering I was in shock being asked to pay for a mistake on their end, it did bug me that she said that when I'm just trying to get to the bottom of it.

4. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Total Workwear-Logo

Antwort von Total Workwear

Hi JS, Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry if any confusion was caused around the replacement item. The mistake would have been credited, and an invoice been issued for the replacement. We are sure there was probably a miscommunication in what was said or heard, but just in case we did get it wrong, all staff who man the telephones and who deal with customers have been spoken to and made aware of your feedback from this review. Kind Regards - Total Workwear

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr