Tile Warehouse Bewertungen 

198
•
TrustScore 3.5 von 5

3.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Placed an order, taken my money and not dispatched said order, tried contacting them, no response, called topps tiles who are their sister company, only to be told that they do not take phone calls an... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I highly recommend Tile Warehouse, their resolution of my slight issue with quality was first class. Not only were they helpful in sending a replacement where needed, but polite and efficient with it... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Tile Warehouse was my lifesaver when I had so much trouble with other suppliers. It was a total coincidence that I saw their website, and I needed the tiles like yesterday! Oh my goodness, their web... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The whole process from start to finish was seemless. We couldn't decide on the type of white marble veined tile we wanted, as there are so many to chose from. Samples arrived nicely packaged, followed... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Fliesenfachhandel
  2. auch in
  3. Geschäft für Dekoration und Inneneinrichtung

Vom Unternehmen geschrieben

At Tile Warehouse we are all about making tile buying affordable and easy. Part of the UK’s largest tile buying group, our strong relationships with leading tile suppliers around the world enables us to bring you the highest quality tiles at the lowest possible prices, together with an equally competitively priced range of quality tiling tools and accessories. Plus, don’t forget that we offer FREE delivery on all orders over £300. We are committed to making shopping for tiles simple and stress free. That’s why we offer a dedicated next day FREE sample service with FREE delivery to help you find the perfect tiles for your home from the comfort of your sofa. Our Tile Visualiser allows you to imagine how our tiles would look in your own spaces whilst also allowing you to share the images with family and friends, plus a Tile Calculator to work out how many tiles you will need. Our website is packed full of expert tips and advice as well as blogs on the latest tiling trends. Whatever your tiling needs, we are here to help you. We also offer an interest free payment option through Klarna to help you spread the cost of your tiles together with exceptional customer service before and after you buy your tiles. So, what are you waiting for? Shop our low priced tiles with confidence, you won’t find a better deal anywhere else.


Kontaktinformationen

3.6

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

198 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 47 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.6

Alle Bewertungen

(198)

58 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I tried all the usual retailers for…

I tried all the usual retailers for quarry tiles and some major stores had no clue what they were. Online stores prices were shocking but I found the exact product at a sensible price and more importantly a reasonable delivery charge. My tiles arrived on the required date and time and the quality is superb. Great service and great prices seem to be a rare thing these days but these guys have both as standard I can only recommend Tile Warehouse even though my order was small.

22. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tile Warehouse-Logo

Antwort von Tile Warehouse

We really appreciate this John, we do try to be the value option for quality and it's super helpful to hear we got it spot on for you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am very happy with the splashback…

I am very happy with the splashback tiles I bought for my kitchen. There was a good selection to choose from and easy to order. Communication from Tile Warehouse was good and the tiles were delivered as promised and without damage.

7. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tile Warehouse-Logo

Antwort von Tile Warehouse

Thank you so much for taking the time to leave a review and appreciating our efforts to make everything as smooth as possible for you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy and simple to navigate

Easy and simple to navigate, great speedy delivery

24. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tile Warehouse-Logo

Antwort von Tile Warehouse

Thank you Kathryn for the great review, it's super to hear from satisfied customers.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really great visualiser tool! 10/10

10/10 experience! I got a great price on my tiles and they were delivered really quickly. I ordered samples first and these had very helpful QR codes on the back that took me directly to the tiles online. I loved the visualiser tool to decide what would look best in my bathroom and I’m super happy with the results. I will definitely recommend to all family and friends

24. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tile Warehouse-Logo

Antwort von Tile Warehouse

Thank you Charly for the fantastic 5* review, we really appreciate you taking the time to comment on your experience with us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent tiles

Excellent tiles. Very heavy . Good delivery. Very happy with them in kitchen

5. Juli 2024
Tile Warehouse-Logo

Antwort von Tile Warehouse

Hi Kim, Thank you for taking the time to share your 5* review of our performance with your recent order. We are very happy they look great in your kitchen.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant service…

The tiles were delivered quickly and well protected so no damage
They also look amazing.
Even better than in the pictures

2. Juli 2024
Tile Warehouse-Logo

Antwort von Tile Warehouse

Thank you Cath for the fantastic 5* review, we really appreciate the time taken to leave and the fact you loved the product more in real life than the images on our website.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good value quick service

Good value quick service had some damaged tiles very quickly sorted no fuss. Would recommend and use again.

3. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tile Warehouse-Logo

Antwort von Tile Warehouse

Thank you so much for the 5* review, we always aim to resolve all hiccups as soon as possible.
with thanks

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A great example of what online sales…

A great example of what online sales and customer service should look like. Alexandros was extremely helpful and very engaged. Tiles at a great price and high quality. I would highly recommend!

10. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tile Warehouse-Logo

Antwort von Tile Warehouse

Thank you so much for taking the time to commend Alexandros on his service, we really appreciate the kind words and look forward to helping you with anything else in the future

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Downstairs Toilet

I was looking for tiles for my downstairs toilet and started searching on Google I like the tiles. I ordered online and the tiles were delivered on time. However, upon inspection by my tiler, it has come to our attention that two of the tile boxes exhibit significant damage. In one box, a tile is broken in half, and in the other box, multiple tiles have chipped edges. While my tiler could work with a few problematic tiles by cutting them, the extent of the damage in these two boxes renders them unusable for completing the job.

I called the Tile Warehouse customer service number and explained the problem. Alexandros was dealing with my issue and he asked me to send a damaged tiles picture. I sent the picture and he responded very quickly and professionally. the issue was not a damaged tiles I have booked a tiler to finish the work before Christmas Eve. Alex arranged the next delivery and the tiles arrived at 9:00 AM. He explained communication on step of process which was good for me to understand that I can align with my tiler.

I will use this company again because not only Tiles was good but they deal with issues professionally and understand customer requirements and challenges.

I have attached pictures of the downstairs toilet. It is not complete yet grouting toilet feting left.

thanks again for Alex and Tile Warehouse

27. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tile Warehouse-Logo

Antwort von Tile Warehouse

Hi Zeeshan
I am so pleased that Alex managed to get the replacements to you in rapid time, thank you for taking the time to comment on our performance and the score that reflected your thoughts.
We look forward to your repeated custom in the future

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful quality, refused refund after return, will just rob you of your money.

One star is too much for this company.

I have bought floor tiles from Tilewarehouse and was horrified when they arrived: not a single tile was smooth. I was under the impression that they have packed all tiles rejected by the quality checks and sent them to me. At least four tiles out of twelve had deep groves over them, the others had either shallow groves or dents. They were absolutely unusable, hugely unacceptable. To add insult to injury, the company agreed to collect the tiles but after technical department checked the tiles they found nothing wrong with them and refused to refund the money. It is unimaginable how someone can say that, it is just a fraud and a scheme to rob you of your money. Avoid like a plaque.

22. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tile Warehouse-Logo

Antwort von Tile Warehouse

Dear Ms Kozak,

Firstly I'd like to apologise that you're unhappy with the tiles you received.

I can see that you contacted us initially, and advised that you'd like to return the products. Within an hour, one of our team got in touch to say that as per our returns policy, if you'd to return them to us for a refund you're more than welcome to and we will process a refund on the items once they are back with us.

The product ordered are concrete effect tiles, so will not be perfectly smooth as with the design. I can confirm that our QA team have found no fault with the product and we have since gone on to resell the returned products to another happy customer.

I can see that you requested that we arrange the collection of the products, of which we advised that we can certainly do so. The cost of the collection is purely based on what it is that we are charged to collect the products from you by the carrier. The reason that the collection is slightly more than delivery is because it involves the rewrapping and labeling of the products.

I can confirm that you still had the option to source your own collection and return if this was more financially viable for you.

Looking at your contact with our customer experience team, I can see that it was agreed that should the items be not fit for purpose, that we would pay for the collection however if no fault was found that we would need to deduct the collection costs off of the refund. I can see this was something you agreed to.

Once again, I am sorry that you're unhappy with the products, but I do hope this helps provide a better understanding of the situation.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service and products

Simple website to use and great tool to visualise the tiles. Placed order on Thursday and they arrived as planned on Monday. Delivery driver really helpful and dropped them off as close to the house as possible. 203 tiles and not one was damaged. Excellent communication too. Highly recommend.

30. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tile Warehouse-Logo

Antwort von Tile Warehouse

Great to hear Richard, we try our best to be the best in the market and fantastic to hear you got exactly what you wanted and when you needed it.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great delivery

Ordered on June 5th evening, delivered on June 7th morning. Had some issues around delivery as I live on a very narrow road but the driver was great, he waited while my builders came out and met him to take delivery and use the pallet jack to take the tiles all the way to the house up the road.

Really good experience and the tiles are less than half the price of similarly styled ones elsewhere.

7. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Tile Warehouse-Logo

Antwort von Tile Warehouse

Hi Max
Thank you so much for the 5 star review, its great to hear your experience of dealing with us was really good and led you to provide feedback

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

EDITED

Would give zero if it was an option. Misleading colour in adverts and the sample tile completely different to the tiles that arrived!? Now chasing to be refunded - absolutely awful from start to finish.
My advice is AVOID AT ALL COSTS
Edit: tiles rectified, great response in the end

22. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waste of busy folks time

Placed an order in plenty of time for the offer of next day delivery (£40, or £30 if I could wait until next week) as I needed the tiles for a job over the weekend. Received my order confirmation that all was good and yes, delivery would be today. Cushty. Had a bloke wait at the delivery address from 8 this morning to take receipt as the delivery slot given was the usual crappy 0800 to 1800... Then at 1230 I get an e-mail (not a in person call) to tell me my order now wouldn't be with me Saturday (?????) and instead had been prioritised FOR MONDAY. E-mailed back to say that was not what was agreed when I purchased the tiles and to cancel my order. Waste of bloody time and now I have to go and secure the tiles I need from B&Q, which to be fair looking back I should have done in the first place and given this mangy lot a massive shoulder swerve. AVOID.

31. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I am still awaiting replacement tiles…

I am still awaiting replacement tiles from the wrong ones sent to me. Half of the batch was the right colour, and the rest a completely different shade. Their website says that any tiles requiring replacement (through no fault of the customer) will be replaced within 2 working days.
I have escalated this only to be told that investigations are still under way at their warehouse. Whilst I appreciate their own internal investigations will need to happen, this shouldn’t be at the detriment of me.
Whilst I would recommend for cheaper prices, I would not recommend to use this company due to the poor customer service and not sticking to what they advertise on their own website.

18. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr