thepokenest.com Bewertungen 

93
•
TrustScore 2.5 von 5

2.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not spend your money with this place!!! They scam their customers, do not respond to emails. They will take your money and never ship your items. Ordered an item in 6/7/26. They created the shippi... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Had some shipping/delivery issues but they were very responsive and ended up helping me get the shipment issues sorted out. Product arrived safely. Couldn't be happier with the outcome as it could hav... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Still waiting for update on USPS from over 3 weeks ago, before holiday sales surge. Bought 1 normal mystery box and pre release but nothing for over a month has arrived. Btw it's December now.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I preordered 2 Paradox Rift booster boxes at $228. Before they even shipped, Pokenest dropped the price significantly. I contacted them & asked that I be charged the lesser price. They wouldn't do it.... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

2.6

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

93 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 50 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.6

Alle Bewertungen

(93)

3 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Seller doesn’t ship on time and it took…

Seller doesn’t ship on time and it took multiple emails to try and resolve. Still have not received my product.

UPDATE: The merchants response is completely false. I waited to contact them after my last preorder was available. They failed to respond to me so I had no choice but to submit a chargeback. I still haven't received any product from them so I'm a little confused how I can enjoy it when it was never received.

28. August 2024
thepokenest.com-Logo

Antwort von thepokenest.com

Hi Paul!


Your order contained preorders from multiple release dates. You opted not to pay for split shipment, so your order was shipped once all items were in hand.

You were banned from our business for violating our chargeback policy. Unfortunately, we do not take chargebacks lightly, as the terms agreed upon during checkout are clearly stated. We have a FAQ section, a preorder policy, and are more than willing to explain how preorders work if you ask prior to purchasing.

However, we do not allow customers to chargeback an order due to impatience or negligence and continue to order from our store. I do appreciate your feedback.

I wish you the best, and I hope you enjoy your order.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly Recommended!!!!!!

I get nervous with these so called "mystery boxes" just because of all the scams out there these days. This is not one of those scams. You get quite the bang for your buck. Great quantity, variety, and quality!!! Highly recommended.

30. August 2024
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Experience

Purchased multiple vintage booster packs on multiple occasions. Seller is very responsive and flexible. Items are shipped promptly, are well packaged, and received in excellent condition. Highly recommend this seller.

27. August 2024
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Malicious sites that do not send the goods and charge for shipping

They only took the shipping charge and did not send the product. Inquiries were ignored.

I would like to correct an error in your reply.
It states that you have refunded the full amount of the refund, but not the shipping costs. I have inquired about this point both in the website chat and by email, but have not received a response. Therefore, I am writing to say that I was only charged for shipping and that my inquiry was ignored.
I am writing this as a matter of fact because I received a request for a review via email. If you are asking for a correction, please let me know the specific part.
As for the address, it is hard to believe that it is inadequate because it is an address that exists and other mail has been received from Japan and the US. Even if it was insufficient, wouldn't that be a reason to charge me for postage and not reply to my mail?Why would I give you an incorrect address in the first place?You get paid to be stingy with the address and take the shipping charge.

1. August 2024
thepokenest.com-Logo

Antwort von thepokenest.com

Hi there!

I'm sorry that you feel this way. Your order was fully refunded due to an insufficient address provided. We cancelled it immediately because you provided an address that did not exist. This is why it was not shipped. Your inquiries were indeed responded to and we already notified you of this! We have receipts of the conversations we had.

I urge you to consider editing this review! Thanks.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never got the product I was promised I…

Never got the product I was promised I was going to give at least one star but took it off on second thought keep the one star at least you took the order but didn’t send it!

30. Juli 2024
thepokenest.com-Logo

Antwort von thepokenest.com

Hi William!

We are currently on a planned vacation that will last until 8/17. We have sent out a newsletter email to all customers. Furthermore, the first thing at the the top of our website is bold red that states that all orders will ship on Monday, August 19th, due to this planned vacation!

Please consider editing this review as this was directly communicated to you. I do apologize if you did not see this. Let me know if there's anything else I can do to help you.

Thanks,
Tristan
ThePokeNest

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It's been 8 days my order is still not…

It's been 8 days my order is still not shipped I don't understand and won't answer my messages no cool

31. Juli 2024
thepokenest.com-Logo

Antwort von thepokenest.com

Hi Hector. I just looked up your order. It was shipped on August 1st. Tracking was sent on this day. Thanks. Requests are responded to within 24-48 hours. If you reached out, we will get to it. Thanks!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered a case and only received 1 of…

I ordered a case and only received 1 of each box instead of the greninja/ kingdra boxes and they have yet to reply to any of my emails

1. August 2024
thepokenest.com-Logo

Antwort von thepokenest.com

Hi there,

Please reach out so we can make this right. I just looked at all requests, and it looks like you haven't reached out yet. Please make sure you're emailing thepokenestsales@gmail.com or sales@thepokenest.com. Thanks.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience! Highly recommend!

The outer box was damaged and probably should have been taped better on the top since the edges broke off. Inner cases were good, so no issues with the actual items, and I'm very happy.

1. August 2024
thepokenest.com-Logo

Antwort von thepokenest.com

Thanks for your honest and heartfelt review! Much appreciated!

Glad your boxes got there and that you were happy with your order. Will make sure to add extra tape for case orders. Double boxing does wonders in cases like these!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Tried to cancel a pre-order because it…

Tried to cancel a pre-order because it was duplicate and I had yet to pay for it. The refused and told me that would have to pay for it, wait and get it delivered in several months and the return it with shipping cost to me.

1. August 2024
thepokenest.com-Logo

Antwort von thepokenest.com

Hi Shehan,

All preorders are charged up front in full, only once. We do not store payment information. It is impossible to be charged twice for the same pre-order. If you purchased two pre-orders of the same item and wanted to cancel one, you would be able to do so until wave breakdowns or allocations are confirmed from distribution. If you waited until the last minute, unfortunately we cannot cancel a pre-order at the last minute in accordance with our pre-order policy.

I do apologize for any inconvenience this may have caused.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Good content, bad service

Great box. Got the $50 and got about $60 worth of Scarlett and Violet content. They gave me a big ex bundle as well as 2 smaller rare bundles and a poke collectors hand book. Ended up getting 2 $40+ cards in the packs as well as 4 other ex’s. Good experience except I was going on a vacation in a week and a half and the shipping said 3-5 days, it took 8 business days. Was scared it would sit on my porch the whole time but I got it the day of me leaving. Not bad just inconvenient listing. My big problem is I forgot to leave a review and I have gotten 3 messages a day for a week. Therefore is a half star for the shipping and 1.5 stars for the nagging. Would buy again though

17. Juli 2024
thepokenest.com-Logo

Antwort von thepokenest.com

Caleb,

I'm happy that you liked your mystery box!

For clarity, I looked up your order and see that it was placed on July 19th and delivered on July 26th. Please keep in mind that if ordering on a Friday, sometimes it will be shipped the following Monday, since we do not ship on weekends at this time. The shipment times are estimates for the transit time and do not include processing. I'll see if I can update this on the Google Ads Merchant Center to include no shipment on weekends. I do apologize for any inconvenience this may have caused.

As for the marketing emails, those are sent out by trustpilot, and they're set to send a follow up email if an action is taken, but not followed up on - This means if a customer clicks a link, or starts a form, but does not complete it fully. I'm always looking for honest feedback. I do appreciate your support and business!

- Tristan
ThePokeNest

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

1st time buyer…

I dislike that their were more multiples of the same card than I expected. But i enjoyed it i gave my multiples to a young pokemon fan. I like that I received it quickly.

10. Juli 2024

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr