Maler afd Aalborg
Maler afd. I Aalborg er til grin lærerne er aldrig til at finde og du bruger halvdelen af dagen sammenlagt på at lede efter dem. De tror selv de er gode malere men igen af dem har lavet egentlig malerarbejde i mange år. De tror de ved hvad de laver men jo længere du kommer i uddannelsen jo mere finder du ud af de intet ved om virkeligheden. Tror sådan nogen har godt af at blive skiftet ud så de iķke bliver så indgroet. så hvis du er interesseret i at tage en udd hvor alt på skolen er selvlært, stole og bordene er så gammel og slidt men de gør intet ved det, produkterne du bruger er der enten skidt i eller er for gammel så resultatet af det du afleverer er derefter, du kan ikke tørre hænderne da de ikke har råd til papir i værkstedet, eller hvis du elsker at blive nedgjort/bagtalt af lærerne så vælg Aalborg techcollege, men kryds fingre for at du har en mester der ved noget for lærerne gør ikke.








