TacticalGear.com Bewertungen 

109
•
TrustScore 1 von 5

1.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Saw ad on social media. Clicked and went to web site. Looked only. Three days later a fraudulent charge appeared on my ATM card. Luckily I have setting to alert me if charges attempted over $2. I... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst fitting pants ive ever worn. Very cheap materials and not true to size. Can barely spread legs to squat down before pants get so tight they want to rip. Just cheap crap from China. Stay away... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Placed an order in mid-August. Two items came; nothing on the other two. Had to e-mail support only to find out the items were on back order. Support lied to me four times about when the items wo... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered and paid for a backpack. One that's regularly available on Amazon, REI, & Ebay. Several days later, I get an email stating that only the MILITARY can buy this product. A backpack for a laptop.... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

1.2

Ungenügend

TrustScore 1 von 5

109 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 89 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1.2

Alle Bewertungen

(109)

19 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Just an idea.

This website is amazing, but the lighters, and the torch lack enough power to actually get a fire going without having to play with it for 20 minutes. Every other product I’ve bought
Like boots, knives, bags,EDC items, backpacks. I recommend this website to everyone, I just let them know hey, the lighters need an upgrade avoid those and the torch is good only for the flashlight. I think if they made some changes maybe upping the voltage on these usb charged lighters, you’d have me buying them up. Love the website, great shipping, and appreciate what the staff, and company offer to the public at fair prices.

7. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My order arrived before the scheduled time date.

I’ve ordered boots from Workboots.com A couple times. Every time that I’ve dealt with them specifically I have always been able to get my refund within a couple days or the next size up or down. The level of professionalism is outstanding for nowadays. I’ve never had any problems with them specifically and I thank them for that.

5. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I’ve ordered from tactical gear in the…

I’ve ordered from tactical gear in the past and had a great experience. I ordered boots for my husband in mid-August and have had to reach out multiple times for an update on shipping time frame. The back order has been extended time and time again, which I understand they have no control over. However it’s getting cold, my husband needs new boots. For the last week I’ve attempted to call and have sat on hold for extended periods of time to try and cancel my order to no avail. I’ve sent multiple emails and gotten only an automated response that my email was received. Even when their site was down they responded to my emails regarding an update. Now I want to cancel and I get crickets.

Aside from the issues they’re having, which I assume are from influx of inquiries or limited customer service agents available, they’re usually very accommodating and helpful so I’m not sure what’s happening within the company currently but it’s having an obvious effect on the front end of their business.

Update: finally got a response and they’re canceling my order. Changed my rating from 2 to 4 stars. Took longer to hear a response than I think is reasonable BUT they’re very accommodating and helpful.

16. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

My order arrived on time!

My order arrived on time with everything per my purchase. I have 1 item I would like to exchange for a smaller size, but their server has been down for mote than a week now and they are on the cloudflare network same as hibid auction which was down all last week until Sunday.

6. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

STAY AWAY

STAY AWAY! Charged my card when i ordered 2 items (TacticalGear.com Order #3818574 / Vergara) I received one item but not the other. I have since ordered the other item and received it already. I would just like my money back for the second item at this point. I've tried for over a week calling them but not the system is down etc. etc. etc.. STAY AWAY

5. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
TacticalGear.com-Logo

Antwort von TacticalGear.com

Hi Stevan,

I am very sorry you were not able to reach us while our systems were down. Thank you for your patience! I know it was a very frustrating experience. I’m glad we were able to connect on the phone yesterday. As we discussed, I have issued you a refund for the item that is on backorder with the manufacturer. Please let me know if there is anything else I can do for you.

Thanks,

Christina

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Tactical Gear Scam!

Tactical Gear Scam!! I placed an order on Sept 12th and they fulfilled half of the order and have now disappeared off the face of the earth. Their telephone recorded response states that they are having technical difficulties which it has stated for over a week. Emails are responded to in a auto reply that states they are having technical difficulties. I assume this sham company is long gone with their customers money. Stay away!!

4. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
TacticalGear.com-Logo

Antwort von TacticalGear.com

Hi Greg,

I apologize for the frustrating experience you had while trying to contact us for help with your order. With our systems being down it was very difficult to provide customer service. As we discussed via email I have issued you a refund for the portion of your order you didn’t receive due to the manufacturer backorder. Please don’t hesitate to reach back out if there is anything else I can assist you with.

Thanks,
Christina

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed an order September 26th and…

I placed an order September 26th and like everyone else I’ve not received a response from them! They immediately took my money from my acct but now they’re MIA I guess😡 Have tried calling and clicking on their website but it’s not in service at all! They have a voice mail message on their phone and I’m beyond frustrated and just want my money back!! I will be filing a complaint against them with the Better Business Bureau today. Also asked them on their Twitter page when will their site be back up. Another person had also tweeted that question to them. I never got a response😡

4. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
TacticalGear.com-Logo

Antwort von TacticalGear.com

Hi Brenda,

I am very sorry about the frustrating experience you had shopping with us. As you mentioned on this review your order was impacted by the recent website outage we had. While our systems were down we worked to the best of our ability to help customers but there was only so much we could do until systems were restored. Per your request via email I have issued you a complete refund. I am very sorry for the inconvenience.

Thanks,
Christina

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Salomon Boots Ordered 9/26/2021

Update 10/7/2021 I received a full refund from tacticalgear.com, along with an email from Christina in customer service.

I ordered a pair of Salomon boots on 9/26. The payment was taken from my card soon after. I have yet to receive any indication that my boots have shipped. My efforts to contact tactical gear.com have been futile. Their website has been down for a week, along with their customer service phone lines. I have always received great service from this company in the past. I would appreciate some information about my order, or a refund.

4. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
TacticalGear.com-Logo

Antwort von TacticalGear.com

I’m so sorry your order was effected by our recent outage. Thank you for your patience while waiting for a refund!

Thanks,
Christina

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Excellent Customer Service

Due to an outage beyond the control of tacticalgear.com my order was not processed. This was disappointing as I was anxious to recieve my order. However tacticalgear.com staff, Christina in particular, did make certain my money was refunded. Will try ordering again and hope all goes well. Thank you Christina.

3. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
TacticalGear.com-Logo

Antwort von TacticalGear.com

Hi Kris,

I am very sorry your order was impacted by the outage we recently experienced. I appreciate your patience while we worked to restore full functionality to our systems. Per your request I have issued you a full refund. Again, I’m very sorry you had to go through this frustrating experience. Please let me know if there is anything else I can do for you.

Thanks,

Christina

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Website down for over 48 HOURS!!!

I’ve been trying to make contact with the company regarding anissue with my order for the past 48 hours. Note there wasn’t a message or anything prior stating the site would be down for any reason. Apparently the site is down and the only resources are via phone (when I call apparently there is always a company meeting) or email (no one has gotten back to me.). This is the first and last time I order anything from this company. A so terrible customer service all around.

28. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
TacticalGear.com-Logo

Antwort von TacticalGear.com

L D,

I apologize for the inconvenience caused by the outage with our website. I'm glad we were able to connect via email today. As we discussed I have issued you a full refund and will be following up with an RMA so you can return the boots on your order.

Thanks,

Christina

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stay away from this site!

I ordered some boots from this website. Paid extra for faster shipping. Its been almost a week and they still have not shipped. Even worse their website has been down for over 24 hours. This type of business must be 24/7 online and this is not acceptable. Clearly they dont have the infrastructure/resources to handle their demand. I will give it a few days but probably will end up having to chargeback them.

28. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
TacticalGear.com-Logo

Antwort von TacticalGear.com

Hi Joshua,

I am very sorry the outage with our systems delayed your order. I wasn't able to connect with you on the phone this afternoon but I sent you a follow up email with the UPS tracking number for your boots. I have also refunded the shipping costs from your order. Please don't hesitate to reach back out if there is anything else we can do for you.

Thanks,

Christina

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This place is a joke They tell you they…

This place is a joke They tell you they have everything in order but once you place your order they get ahold of you a week later saying they don't have the product and then the people they get 3rd party from half the authorized a refund so then you have to wait for your refund. What a Joke!

10. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
TacticalGear.com-Logo

Antwort von TacticalGear.com

Hi Patrick,

I'm very sorry that we were unable to fulfill one of the products on your order. Congestion in shipping ports continues to be an issue and has resulted in some products not being available for order from the manufacturer. I'm glad you were able to connect with our customer service agent Bri shortly after leaving this review. I see from her notes that you have opted for a full refund of your entire order and we have sent you a return shipping label for the portion of the order you already received. I apologize for the poor experience you had shopping with us. If there is anything else we can do please don't hesitate to reach back out.

Thanks,

Christina

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I just had the great pleasure of doing…

I just had the great pleasure of doing business with Tactical Gear! I purchased a KA-BAR 1220 Army Fighting/Utility knife 7" blade. It's the real deal My knife issued to me while in the Army disappeared in the confusion of me shipped back to the World ahead of my belongings. I explained to Tactical gear I was going on a camping trip and really wanted it in time to take it with me. I paid for 2 day shipping. When I checked the UPS tracking, it showed the knife would arrive in 4 day shipping! I emailed them and Brianna made things happen! I got the knife in time for the camping trip AND they refunded the money I paid for shipping! I cannot speak highly enough of my experience of doing business with TACTICAL GEAR.COM! They have a great inventory for camping, folks in tactical work - in short just about anything an active outdoorsy person could want! I encourage any and all to check them out! THANK YOU BRIANNA!

31. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible Customer Service

Order # 3476383
Placed the order on 12/31/2020 and was informed that same day the boots were on backorder until 8/6/2021. I have contacted customer service on several occasions, not including today and never get anything more than an automated response. COVID or not this is no way to run a business.

7. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
TacticalGear.com-Logo

Antwort von TacticalGear.com

Hi Jessica,

I can see your previous customer support tickets and our agents responding to those messages so I’m worried there could be some sort of issue causing you not to get our emails. I’ve tried to get in touch with you over the phone and via email this week but we haven’t been able to connect. Unfortunately the boots you ordered are still not available from the manufacturer. I received an update that all Under Armour boots right now are being effected by supply chain issues due to lack of cargo containers. Unfortunately because of these delays, the boots estimated availability date is now late September to early October. As I mentioned in my emails & voicemail we can cancel your order at any time and issue you a full refund if you would prefer not to wait. I understand how frustrating this is and I’m sorry your order is being effected by this issue. Please get back to me when you have a moment to let me know if you’d like to continue to wait or cancel the order.

Thanks,

Christina

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wrong boots, right package

Ordered boots online for an upcoming training. Wanted them a few days before so I could break them in a little. Paid for the 2 day shipping. I ordered a pair of Reebok Nano Tactical in Coyote to replace my old and finally falling apart Mini Mils. I got home Friday and the boots had arrived. The box said exactly what I ordered. When I opened up the box it was the right size, right boot, but wrong color. I needed a new pair of boots by Monday. I had hoped that a company that dealt with anything online would have a customer service phone number so that I could get my problem resolved that day and have a pair of boots for training. Instead I was met with an excuse of COVID and employees working from home. If every other company can have their customer service teams work from home and have forwarded calls so can you, it's not a difficult task and it's one my own company accomplished at very little extra cost. I got over that fact thinking that an email would be handled in the same manner. I got an auto response which is typical, but have yet to receive a real response. With no response of any kind by Sunday evening I went and bought another pair of boots from another company. It's now Tuesday and I still have yet to hear from them about my boots. I go into the actual training portion tomorrow, but I doubt at this rate that I will even receive a response before I go into my training. If you work in tactical clothing and equipment, military members are your biggest target. If you can't serve them at varying times and meet the unique demands of their ever changing schedule or accommodate them in some way to help, you will fail as a company.

13. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
TacticalGear.com-Logo

Antwort von TacticalGear.com

Hi Michael,

I’m sorry we did not get you the correct color boots in time for your training. After we spoke on the phone this morning I did some more digging and it seems the problem is the color specified by Reebok is “coyote” and not the Army & Air Force compliant “coyote brown”. The Reebok Nano also has a suede upper construction that would disqualify it from AR670-1 & AFI 36-2903 compliance. When a boot does qualify for a certain regulation that information is called out in the product description. But the similar color names are confusing and I will be following up with our team on ways to make that shopping experience better. Although we are closed on the weekends, we should have gotten back to you on Monday. We’re handling a high volume of inquiries and we failed to meet our target response times. As we discussed, I have refunded your 2-day shipping and sent you a return shipping label to send back the boots when you get home from your training. Again, I’m sorry we let you down. I hope you’ll consider shopping with us again in the future.

Thanks,

Christina

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Didn't authorize this charge …

I'm sorry but for some reason my card was charged 103.00 from this company tactical.gear.com I've never ordered anything from them I want answers otherwise I'm reporting this company!

23. Februar 2021
TacticalGear.com-Logo

Antwort von TacticalGear.com

Hi Kim,

I’m sorry someone used your credit card without your permission to place an order with us. Since I’m not able to pull up any order with the name Kim Burthlong we will need more information to provide assistance. Can you please email support@tacticalgear.com with your contact information so we can look into this for you?

Thanks,

Rebecca Dalton
Customer Relations Manager

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not order from this company

Do not order from this company. They promised delivery in 3-6 business days. It has been 10 days and it has not even arrived at UPS yet. I had to order what I needed from someone else. They do not have phone service and do not respond to emails. TERRIBLE!!!

13. Januar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
TacticalGear.com-Logo

Antwort von TacticalGear.com

Hi Jason,

I’m sorry that UPS lost your package. Shipping carriers have been dealing with a very high volume of packages due to Covid-19 and this has been unfortunately happening from time to time. As we discussed via email we have sent a replacement with one day shipping so you will get your order as soon as possible. If there is anything else we can do please reach back out to our customer relations team. I hope you’ll consider shopping with us again in the future.

Thanks,

Rebecca Dalton
Customer Relations Manager

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NOT HAPPY!!!!!

NOT HAPPY!!!!!! Order #3406256
I placed an order on 11/27/2020 for merchandise and as or 12/18/2020 I have not received. I called to get a status and the recorder states you must send an email. On 12/15/2020, I sent an email and requested a status. I got an automated reply saying someone would be contacting me soon. I sent a follow up 12/17/2020 advising no one had contacted me and as this was a Christmas present I would just like to have a status on when I may expect to recieve my order

18. Dezember 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
TacticalGear.com-Logo

Antwort von TacticalGear.com

Ms. Irvine,

I’d like to apologize for the poor shopping experience you had with us over the holidays. We were handling a large volume of customer service requests and failed to meet our target response times. I know how disappointing it can be to have a Christmas gift not arrive on time. As we discussed via email, the product you ordered was on backorder with the manufacturer. Many brands have been experiencing supply chain issues due to Covid-19. I appreciate your patience while we worked to get this sorted out for you. Again, I’m sorry we let you down. I hope you’ll consider shopping with us again in the future.

Rebecca Dalton
Customer Relations Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had ordered some gloves for my…

I had ordered some gloves for my daughter that is in flight training for the Navy and paid for expedited shipping. It took over a week to get there and I sent TaticalGear an email letting them know. They immediately refunded my shipping and provided me with a 15% off promotion. GREAT CUSTOMER SERVICE!!!

22. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr