TAB Retail Ltd Bewertungen 275

TrustScore 4 von 5

4.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Trustworthy seller with good customer service. Item was as described and performs as expected. No issues. Good pricing and very fast despatch. I ordered on Friday and received my item by Saturday morn... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Great delivery and product as advertised. Didn’t realize or expect I would have to pay for return myself if it wasn’t ultimately the right fit for my office. Free returns are essential to compete with... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Impossible to speak to someone or have an email reply, but product delivered in less than 48 hours. In reply to your reply, in the same way you save your time and money by not considering emails an... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Needed a replacement laptop for my daughter after buying her a “brand new” one from else where for Christmas and it not working and had been messed around for over 2 weeks I did not want to go back t... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Computergeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

With over 30 years experience in the IT and electrical industry, we strive to offer great deals on new and refurbished electrical and home goods.


Kontaktinformationen

4.2

Gut

TrustScore 4 von 5

275 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 22 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Very quick delivery especially as it was over the Christmas period. Great iPad case which replaces the exact same one which was battered with overuse. Really happy I managed to find an exact replacement. Very happy with my experience.

25. Dezember 2023
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Pretty good used product

Pretty good used product. I was happy with the discounted price since it was used like new, but the back clip of the monitor does not fully click into the stand which makes it feel slightly precarious.

14. Dezember 2023
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a samsung monitor on there ebay…

Ordered a samsung monitor on there ebay store that wasn’t working correctly with my MacBook. I opened a return and was told by them to pay for the return postage however ebay told me i should not as the seller is liable. They did in the end arrange a collection from my house so i thank them for that, Fast forward the item was delivered back to them and they are not responding to my ebay messages. I have all the proof it was returned back to them along with the collection tracking they themselves booked yet i cannot contact them anymore on ebay as the message does not go through and today ive recieved a policy warning email from ebay saying i entered the wrong return reason by saying it wasn’t working when in eBay's eyes it was working... I’m not sure what they have said to ebay but this is very crafty behaviour from this seller. I have emailed there sales email address directly and im currently awaiting a response from them (date 12th of december) They have the expensive £900+ monitor back with them as well as my money so if i recieve no response to my email then i have no choice but to take legal action and dispute with my amex card.

Edit: i have searched there ebay account and i see the monitor that i returned to them has been re-listed for sale!! Item number 176098283483 I know it’s the exact same one since it has this very specific dent at the back of it and they clearly show this in the photos. When i bought the monitor it was described as refurbished and came with this specific same dent. Also they have not responded to any of my emails and 48 hours have passed…If anyone buys from them just know this seller is selling stolen goods that they do not own. I’ve returned it back to them and they don’t even bother refunding me or respond to my messages but they relist the item that i’ve paid for… they have time to relist the monitor that i returned back to them but they do not respond to my message or refund me? That is fraud!! Avoid them they are absolutely disgusting its clear to say i have been scammed by them.

So i am now taking this further with small claims court as i have a lot of evidence to pursue this as well as contacting my card provider. This is a big warning if you ever decide to buy from the owner of this company TOMAS THORLEY just know he is a criminal and won’t refund you if you return your goods. And he will fraudulently resell the goods you bought and retuned without refunding you. I also see they have done this to other people after reading there reviews. AVOID

12. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TAB Retail Ltd-Logo

Antwort von TAB Retail Ltd

I have looked into this. You claimed it did not work with a Mac, this is correct and you agreed with this. In your words "it is a common problem" - yes it is not compatible.

Despite this you decided to complain to Ebay that it is not as described and is faulty. We then had to pay the postage cost, not once, but twice as you missed the first courier collection attempt we arranged for you.

As we both know it obviously worked fine when it arrived back with us. We reported it to Ebay as you had clearly taken advantage of the Ebay return system. In response to this Ebay banned you and told us not to refund you, this only happens if you have consistently abused the system. I'd assume this to be the case as you do not use your real name on Ebay.

So at this point we could have just agreed with Ebay and not refunded you. However obviously we did not and we did refund you minus the collection costs (of two collections).

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sent me a box of mold

They sent me a "refurbished" item that came in a box filled with MOLD, clearly very used cables, and refused to do anything unless I sent back the item and all the packaging, which would be LITERALLY ILLEGAL as the entire thing was contaminated with mold. I want to upload photos so you can see how serious I am but this form doesn't have the option.

24. November 2023
TAB Retail Ltd-Logo

Antwort von TAB Retail Ltd

We are sorry you had a bad experience. We offered a return for a full refund. Apologies again for the inconvenience caused.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I rate no stars at all

I rate no stars at all, AVOID THIS COMPANY - scam

I paid 1.2k for a laptop…. They sent the wrong one out, couldn’t call them, lack of communication, they offered for me to send it back for a refund, which I do not trust with the other reviews, they said they would upgrade my ram as I paid for 32gb, they give me 16gb… it’s not what I paid for, they offered to upgrade the ram, but that meant sending the laptop back their way which didn’t even have bubble wrap for protection, I refused their offer and said couldn’t you just send the remaining ram out to me and I will do it myself, they refused that, after going around and around I have eventually come to the terms of my losses and I will upgrade it myself..
lost out on £300 as I could have bought a cheaper one.. they don’t give you what you WANT… you have been warned !!!

6. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
TAB Retail Ltd-Logo

Antwort von TAB Retail Ltd

We are sorry you had a bad experience. The item had been listed incorrectly on our website in error. You then found and threatened our director on Facebook. We offered a return for a full refund which you refused.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service, price and delivery.

Contacting Tab Retail by phone was unsuccessful after trying several times. Answerphone was all I could get, even at 10:30am on a weekday. However, placing on order online the following morning at 9:30 got an email reply at 9:35 confirming the order was successful. I received an email at 12:30 from DPD saying that the item was to be collected the same day. A second email from Tab retail confirmed the dispatch. Delivery was the following day.

I had to contact Tab retail regarding the guarantee period and received a reply later that day. Maybe I was unlucky with the phone initially but I wouldn't mark them down for that, considering the rest of the ordering experience was 1st class.
Well done Tab retail. Service was excellent and also, the price of the item I bought was the lowest I could find.

23. November 2023
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Excellent reseller - well worth the purchase

Quick and very efficient service for Tab Retail..My new refurbished MacPro is exactly as described in excellent condition with original packaging. A real bargain as far as I’m concerned. Delivery was super-quick (only 2 days on a standard delivery which was free) Full 12 months warranty included.
Would highly recommend to anyone thinking of buying quality refurbished products.

5. November 2023
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No sign of refunds

The item was returned with tracking provided. Chasing Refund for over 3 weeks from tab retail. Hugely disappointing. Stay clear of this seller

30. August 2023
TAB Retail Ltd-Logo

Antwort von TAB Retail Ltd

Our apologies for the delay in issuing a refund. Initially we could not identify who the parcel was from as no return merchandise authorisation had been arranged with us.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr