Swift Refunds Bewertungen 1’585

TrustScore 4 von 5

4.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had a really good experience Miro was a great help from start to finish. He has excellent customer service skills and a genuinely good heart. He guided me through the whole process patiently and ma... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My review today is based on the great customer experience from one Denise McDermott. The process with Swift Refunds was fine, a little clonky and communication was a little lacking but once I was assi... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Just spoke to Matt at Swift refunds , he sorted out my problem and could not have been more helpful. Would highly recommend him for any HMRC problems, 5 stars

Unternehmensdetails

  1. Wirtschaftsprüfungsunternehmen
  2. Buchhalter
  3. Finanzinstitut
  4. Steuerexperte
  5. Steuerberater
  6. Steuerhilfe

Über Swift Refunds

Vom Unternehmen geschrieben

The Average Tax Refund Is £2,000

At Swift Refunds, we take the stress out of claiming your tax refund. No complicated forms or paperwork—just leave it to our expert team to handle everything for you.

We calculate your refund, prepare all the necessary documentation, and submit your claim to HMRC on your behalf. We’ll even follow up with the tax office to ensure you get your money as quickly as possible.

Best of all, your refund is backed by our unique guarantee, so you’ll never have to pay it back. Starting your claim is easy—just give us a call or click the "Start Your Claim" button below.

Professionals from various industries, including the armed forces, construction, transport & logistics, healthcare, security, and more, could be eligible for a refund. If you're a mobile worker, you may qualify for a substantial rebate. Visit our website Refer your friends Start Your claim Contact us

Kontaktinformationen

4.1

Gut

TrustScore 4 von 5

1585 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 44 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT USE THIS COMPANY!

DO NOT USE THIS COMPANY!! I am an Openreach engineer claiming food expenses and after months of no/minimal contact from starting in September 2024, until a week before Christmas an email received advising there has been a process change for the refund and they now require tracker information, employee contracts etc for the last four years (non of which was stated upon starting the claim). After months a refund breakdown was received in which swift fees were £216 from a £245 refund. Eventually a letter from HMRC received in February advising they are looking into my tax and doing a compliance check. In conclusion no help received from swift they have the worst customer service and had to do most of the work myself. HMRC cancelled the refund and I still had to pay swift fees of £216! 6 months wasted do not bother with this company use a reputable and experienced tax company who has honesty and transparency!

17. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

Hi Kurtis,

We’re sorry to hear about your experience. We always aim to provide a transparent and professional service, with our fees and requirements clearly outlined before a claim is submitted. In some cases, HMRC may request additional information as part of their own processes, which is outside of our control.

We understand that tax compliance checks can be frustrating, but they are a standard part of HMRC’s review process.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible

Terrible. Months of no contact. Concerning letters from hmrc. Trusted these folk and now not going to get my claim and they still want money from causing this stress. Absolutely ridiculous and the person I'm dealing with is shocking

I was told by my assigned accountant not to respond to anything HMRC sent out to me and instead to photograph and send to accountant. I then get told that because I didn't repaint to HMRC I am liable. So I was set up to fail.

I have complained to the company and will be raising a complaint with financial ombudsman and anyone else I can fine to expose this company for the months of stress iv had to endure. And now the threats from the accountant that screwed me over to pay a massive fee is ridiculous.

10. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

We’re sorry to hear about your experience. We take all feedback seriously and aim to provide a clear and transparent service to all our clients. While we assist with claims, HMRC may request additional information or conduct compliance checks, which are outside of our control.

If you have raised a complaint with us, our team will ensure it is reviewed in line with our internal processes. We are committed to handling all matters professionally and in accordance with HMRC regulations.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do Not Proceed with Swift Refunds

So today after very minimal communication from Swift Refunds they have turned around and told me they won’t be putting my claim through to HMRC because of the incorrect calculations they have made. In turn for their mistakes messing about with my personal information they have sent me an invoice for their “services”. Despite receiving concerning letters from HMRC I trusted in them as they told me all would be fine and it’s normal yet they have managed to deliver nothing but grief. I am currently waiting for some sort of response from them but until I get some proper explanation as to why it’s all gone wrong I will not be paying the fee. No claim surely means no fee as stated on their website. STAY WELL AWAY unless you enjoy headaches and stress. Waste of months being in communication with them.

EDITED UPDATE.
I have been contacted and I believe they are working on something to fix what has been done

7. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hassle free experience

Hassle free experience, thought I would never get back any money since I was a PAYE employee but swift refund got me back nearly 3.5k for 3 years.

23. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

Wow! Thank you so much for sharing your fantastic experience with us. We are absolutely thrilled to hear that you had a hassle-free experience and that Swift Refund was able to help you receive nearly £3.5k over three years. This is exactly the kind of success we strive to achieve for our valued clients.

Our clients are truly at the heart of everything we do. Your satisfaction and financial well-being are our top priorities, and knowing that we've made a positive difference in your life means the world to us. We are dedicated to providing exceptional service, ensuring that every interaction you have with us is smooth, efficient, and rewarding.

Thank you for trusting us with your tax matters. It’s wonderful clients like you who inspire us to continuously improve and excel in our services. If you ever need any further assistance or have any questions, please don’t hesitate to reach out. We’re always here to support you and look forward to continuing to serve you in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very helpful

Very helpful

24. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

Thank you so much for your kind words and positive feedback! We are absolutely delighted to hear that you found our services very helpful.

Our clients are at the heart of everything we do. Your satisfaction is our top priority, and knowing that we've been able to assist you means the world to us. We are committed to providing the highest level of support and ensuring that your experiences with us are nothing short of excellent.

If you ever need any further assistance or have any questions, please don’t hesitate to reach out. We’re always here to help and look forward to continuing to support you in the future.

Thank you once again for your wonderful review!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst company ever to work with!

The worst company ever to work with!
No contact for months & then send countless emails with threats of being fined by the hmrc & then they purposely hold of till dead line day and then you get fined and a messed up tax number and then hounded for thay years tax return self assessment and out of 234 they took 170 odd out of ur money and then hound you for refferels and all the while not answering complaints

14. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

I am truly sorry to hear about your experience and the frustration it has caused you. Your feedback is extremely important to us, and I apologise for the lack of communication and the difficulties you've encountered with your tax matters.

We strive to provide timely and effective support to all our clients, and it is clear we fell short in your case. I would like to personally investigate your situation to understand what went wrong and how we can make things right. Please reply to the Trustpilot request by providing your information, so I can locate you in our system and address your concerns promptly.

Thank you for bringing this to our attention. We are committed to improving our services and hope to have the opportunity to resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid like the plague

Can only echo what others have said. They promise you'll get a lot. Then nothing. I was promised over £1200. Turns out it's only £140!
Of which, I only got £42. Naturally l've told them not to claim for any other years as they are simply making free money out of me. Now they want £72 to cancel. You can whistle. Send all the bailiffs you want here. You aren't getting another penny out of me. They never respond to emails either but luckily I’ve kept all my sent ones that they haven’t responded to and will use that against them should they wanna take legal action as to why I’m not paying them £72. Even my solicitor reckons they don’t have a leg to stand on. Even HMRC said they’ve had many complaints from these guys and to steer clear. Once again, AVOID!

2. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

I’m truly sorry to hear about your recent experience and the frustration it has caused you. Your feedback is invaluable, and I regret that we haven’t met your expectations.

Please respond to the Trustpilot request with your details so I can locate your account in our system and assist you directly.

I want to assure you that we are a fully registered agent with HMRC, and our clients are at the heart of everything we do. Currently, HMRC is conducting a campaign, and we are diligently adhering to all the legislation and guidelines they have established. In line with our terms and conditions, we meticulously follow every step to ensure full compliance and provide the highest standard of service.

We understand how important it is to communicate clearly and promptly, and I apologise if we have fallen short in this regard. Your concerns are important to us, and I am committed to resolving this matter to your satisfaction.

Thank you for bringing this to our attention

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID AVOID AVOID

After providing me with a refund and then saying they could help again I was then told that they were no longer covering my job role.

I was then sent a tax return from HMRC to fill in and ended up with a bill of £1,059.

When I spoke to HMRC they said they have had no end of problems with Swift Refunds and they are removing them from everyone’s account who rings to complain.

AVOID AT ALL COSTS

23. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

We are truly sorry to hear about your recent experience and appreciate you taking the time to share your feedback. At Swift Refunds, our clients are at the heart of everything we do, and we are dedicated to providing each of you with the highest level of service and support.

We strictly adhere to all applicable rules and legislation to ensure that our clients receive accurate and reliable assistance with their tax matters. Your trust and satisfaction are incredibly important to us, and we regret any frustration or inconvenience you may have encountered.

To better understand and address your concerns, we kindly ask that you provide us with more detailed information through Trustpilot. This will allow us to thoroughly investigate your case and work towards a satisfactory resolution.

We are committed to protecting our clients and maintaining the highest standards of integrity in all our services. Thank you for bringing this matter to our attention.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst company to deal with

Worst company to deal with, they charge you for doing nothing and you end up spending hours on the phone trying to sort out with the HMRC

17. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

I’m genuinely sorry to hear about the difficulties you've experienced and the frustration it has caused you. Your feedback is extremely important to us, and I apologise for any inconvenience you've faced.

Please respond to the Trustpilot request with your details so I can locate your account in our system and assist you directly.

I want to reassure you that our clients are at the heart of everything we do. Currently, HMRC is conducting a campaign, and we are diligently adhering to all the legislation and guidelines they have established. In accordance with our terms and conditions, we meticulously follow every step to ensure full compliance and provide the highest standard of service.

We understand how valuable your time is, and I apologise if you've had to spend hours on the phone trying to sort things out. Our goal is to make the process as smooth and efficient as possible for you. I am committed to resolving this matter and ensuring that your concerns are addressed promptly.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid at all costs and ring HMRC your self

Company is a complete scam. They ask for very basic details (3 bank statements per year) then come up with an estimated figure you’ll be entitled to and at that point you are expected to pay the 29% of that figure regardless. After speaking to HMRC they tell you under no circumstances would they ever estimate your tax refund off such little evidence and therefore swift refund shouldn’t be putting you into a contract making you liable for such a promise. I am currently appealing the charges as I’m supposed to now owe £482 when all the company did was apply for for expenses using almost no details to which HMRC are now asking for more. I can’t provide further details and the company don’t care as they claim you owe them 29% of the made up estimate anyway. Currently talking to citizens advice and they are looking into the contract and agreement. I have even sent a complaint which says I’ll hear back within 7-10 days and rather than the company acknowledging the review they have forced the invoice of £482 down to me giving me 10 days to pay!! God only knows what bullying tactics they will use next. Before people read this and think I’m just expecting to walk away not paying anything I’ve even offered to pay an admin fee which would be in proportion to the work carried out but seems the company just want to push for the full commission.

Please please please don’t sign up and just ring hmrc your self and they will send all the documents to sign and you won’t owe them anything if you aren’t entitled to the money!! God only knows how this company has the rating it does.

22. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

I am truly sorry to hear about your recent experience and the frustration it has caused you. Your feedback is invaluable to us, and I would like to address each of your concerns comprehensively to clarify our processes and reassure you of our commitment to our clients.
Our operations are conducted in strict accordance with HMRC’s regulations and guidelines. We are dedicated to maintaining full compliance with all legislative requirements to ensure that our clients receive accurate and reliable services.
Fee Structure and Terms: Our fee structure, including the 29% commission, is clearly outlined in our terms and conditions, which clients agree to upon engagement. This commission is our fee for the services rendered, including the expertise and time invested in managing your tax affairs. We strive to ensure that our fees are competitive and reflective of the quality of service we provide.
Appeals and Additional Charges: If HMRC requires additional information beyond the initial documentation, we assist our clients in providing the necessary details to support their cases.We understand that this can be frustrating, and we are here to support you through the appeals process to achieve the best possible outcome.
Communication and Support: I apologise if you have felt that your communications have not been adequately addressed. Our team is committed to responding to all client inquiries promptly and effectively. If there has been a delay in our responses, I sincerely apologise and assure you that we are improving our communication channels to serve our clients better.
Invoice and Payment Terms: Regarding the invoice of £482, our billing practices are transparent, and we provide detailed invoices outlining the services rendered and the corresponding fees.
Customer Care and Resolution: We take all complaints seriously and aim to resolve them promptly. I regret that you have not yet received a satisfactory response to your complaint, but I can assure you that if you have raised a complaint our team is dealing with it strictly according to our terms and conditions.
Commitment to Clients: Our clients are at the heart of everything we do. We strive to provide exceptional service and support, ensuring that your tax matters are handled with the utmost care and professionalism. It is never our intention to cause distress or inconvenience, and we are dedicated to making the process as smooth and stress-free as possible for you.
Moving Forward: I understand your frustration and the impact this situation has had on you.
Please allow us the opportunity to rectify this matter. By providing your information through the Trustpilot request, I can locate your account in our system.




Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT USE THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY!
Where to start, absolutly shocking starts off okay say you are entitled a decent amount and suck you into signing up, then got the letter from HMRC requesting documents I tried to express i cannot acquire and was never told I needed!
Obviously just a scam to get money from people grab and dash tactics, do yourself a favour and avoid! Don't return phone calls but bombard with emails! Then demand payment for no proper service provided.

14. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

Thank you for your comments. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please be assured that we always place our clients first and strive to offer a fully compliant service with HMRC guidelines and procedures.

Due to this forum's public nature, we cannot discuss individual claims in detail. We appreciate your feedback and take all customer concerns very seriously.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID AT ALL COSTS

This company are absolutely awful. I have never made a tax claim before this was the first one. On my very first phone call they said “you agree to our fee 24% plus VAT which will come out of your refund.” They massively over estimated how much I was due back. They sent in £3000 claim for food and drink and laundry without seeing bank statements. I am only due back £900.

I can’t appeal because I could get a fine equaling up to £3000 and they are making me pay a fee to them of £546 for them getting the figures wrong. If anyone can point me in the right direction of how to appeal this as I have sent in a complaint to them and heard nothing back.

Avoid avoid avoid

14. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

We appreciate you taking the time to provide your feedback and are genuinely sorry to hear about your disappointing experience. At Swift, our clients are at the heart of everything we do, and we are dedicated to delivering services that fully comply with HMRC's guidelines and regulations.

As a registered agent, we meticulously follow all required procedures to ensure accuracy and transparency in our submissions. We understand the frustration that can arise from unexpected outcomes, and we take your concerns seriously. According to our terms and conditions, any formal complaints you submit are handled promptly by our dedicated complaints department in line with our established procedures.

Our mission is to assist you in claiming what you rightfully deserve, and we strive to uphold the highest professional standards to achieve this. While we cannot discuss specific case details publicly, please be assured that we are committed to resolving issues and maintaining full regulatory compliance in all our operations.

Thank you again for your feedback.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My calm went on for the best part of a…

My calm went on for the best part of a year I would not advise anyone to use this company
All this company was interested in was obtaining my data passport bank statements utility bills work contracts the list gose on
Quite stressful and still after all this time my clam was not completed
The way it's sold was not my experience

Data harvesting
Be careful with this company

12. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. At Swift, our clients are at the heart of everything we do, and our foremost objective is to help you claim what you rightfully deserve by strictly following HMRC’s guidelines and procedures.

Regarding the duration of your claim process, we want to clarify that, as stated in our terms and conditions, there can occasionally be delays due to additional HMRC checks. We always inform our clients of the potential for such delays so that expectations are clear from the outset. Please be assured that we are continually working to progress each claim as efficiently as possible while ensuring full regulatory compliance.

Your concerns about data handling are taken very seriously. We adhere to a highest level of data protection policy designed to secure your sensitive personal information, including passports, bank statements, utility bills, and work contracts. All data we collect is managed in full compliance with legal and regulatory standards to ensure your privacy and safety.

We understand that delays can be very frustrating and that the process may sometimes feel cumbersome. However, please know that our procedures are in place not only to comply with regulatory requirements but also to work in your best interest. Every client is valued, and we continually strive to provide a professional and secure service that genuinely supports our clients through every step of the process.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cost ME £260

Bug you with email and test, saying you could be owed thousands!!

Never had a tax bill in 30 years, ended up paying £190 back.. and swift refunds charged me £72. Thanks a lot. Definitely won’t be using again

3. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

Hi Robert,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you feel this way. Due to this being a public forum, we cannot discuss your claim in detail here. However, we’d like to clarify that your refund was issued throughout the tax year by reducing the tax you paid each month rather than as a lump sum.

We aim to ensure transparency at every step, including outlining potential outcomes before proceeding. If you have further concerns or would like to discuss this in more detail, please don't hesitate to contact us

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NOT A GREAT EXPERIENCE SO FAR

I agree…NOT A GREAT EXPERIENCE SO FAR….my daughter engaged them thinking she was just making an enquiry and after submitting all the relevant paperwork, still not realising she was actively engaging them (her mistake) she received a phone call whilst in hospital recovering from an operation demanding payment for an invoice that she had not received. The phone call that took place was not very professional to the point that my daughter thought it was a scam. She has tried to reach out via email on numerous occasions now to resolve the issue after receiving multiple automated email payment demands but Swift Refunds have failed to reply and keep sending automated payment demand emails with the threat of legal action. If you are reading this Swift Refunds then please check your emails and reply so this issues can be resolved.

Update based on the initial and edited response from Swift Refunds below….
Many thanks for taking the time to respond and we appreciate the kind words…however actions would speak louder than words and 1 week on since the initial response to the review she is still receiving automated demands that are threatening legal action and there has been no contact at all despite a promise of reaching out in the initial response 1 week ago. Please make contact via email asap, currently the only communication we are receiving is via trust pilot.

10. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry for the distress caused, particularly during such a challenging time for your family, and our hearts go out to your daughter as she recovers in hospital.

We regret any misunderstanding that occurred and want to assure you that we were not aware of her circumstances at the time. At Swift Refunds, our clients are always at the forefront of our priorities, and we are committed to handling every interaction with empathy and professionalism. We sincerely apologise if the call made during her recovery was not conducted in the most sensitive manner—it was never our intention to cause any additional stress or to give the impression of impropriety.

Please rest assured that we take your feedback very seriously and are fully committed to resolving any outstanding issues with care. Our services strictly adhere to HMRC guidelines and the highest standards of data protection, and we continually strive to ensure that every client is treated with respect and understanding.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Avoid at all costs .

Avoid at all costs .. avoid avoid ..please read the terms and conditions carefully...you will have to provide p60s initially .I was claiming for food and washing my clothes .my claim went through for 2024 where I received a payment from swift for around £245 for the year after they had taken there part ...i then recieved an email saying swift were now unable to claim for years 2022 and 2023 as the HMRC now require more information than my p60 they need all my Bank Statements for both these years I have a joint bank account with my wife and I was not willing to provide these for that reason ...my wife was not claiming or in an agreement with swift..because I won't provide my bank statements to the HMRC apparently ...I now have to cancel my claim with swift at my cost of £60 per year plus vat ..I have had t pay £144 to close my claim or risk penalty's from the HMRC for late tax returns very scarey and stressful ...please please read swift refunds terms carefully in total I recived £100 for the hassle and swift made a whole lot more..I have now opened a case with trading standards through the citizens advice ..and will have no more contact with swift refunds .please avoid and from my experience swift will try scaring you ...

31. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

Hi Phillip, we’re truly sorry to hear about your negative experience and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We understand that HMRC’s requests for additional documentation can be frustrating. Our goal is to assist with your claim as efficiently as possible, and sometimes HMRC requires extra information, such as bank statements, to complete the process. According to our terms, we aim to process claims quickly, but we do rely on clients to provide complete and accurate documentation to ensure everything is filed correctly and on time.

In line with our policy (Section 5), if you decide to cancel your claim after we've already started processing it, cancellation fees may apply. This is to cover the work we've completed up to that point. We strive to ensure transparency throughout the process, and we always recommend reviewing our terms carefully before proceeding to avoid any misunderstandings.

We’re genuinely sorry that the cancellation fee and the process caused you distress. Our team always seeks to be as clear as possible about the documentation required and will continue to support you if there are further questions.

If you’d like to discuss this further or seek a resolution, please don’t hesitate to get in touch with our customer service team by calling 0151 345 6233. We value your feedback and are always looking for ways to improve.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Above and beyond

The staff have gone above and beyond to get me my tax return and it came on Christmas eve eve which was awesome. Teala helped me massively and sorted out and finalised my payment. I cannot thank them enough. If anyone is worried about how much the company margin is taken from your payment it is quite low and is very much reasonable. Take the stress away from tax returns and let these legends do it for you. Merry Christmas guys have a great new year

23. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

Thank you so much for your amazing review, Dennis! We're thrilled to hear that Taela and the team could make your experience stress-free and that your refund arrived just in time for Christmas – what a fantastic way to end the year! Your kind words mean a lot, and we’re glad you found our fees reasonable and the process smooth.

If you ever need anything in the future, we’re here to help. And don’t forget – you can earn a £50 Amazon voucher for every friend you refer, Happy New Year!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy to deal with and refund in my…

Easy to deal with and refund in my account promptly. Thanks Swift.

23. Dezember 2024
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

Thank you for your feedback! We're so glad to hear you found the process easy and received your refund quickly. If you know anyone who might benefit from our services, don’t forget – you can earn a £50 Amazon voucher for every friend you refer!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Friendly

Friendly, helpful and informative

29. November 2024
Swift Refunds-Logo

Antwort von Swift Refunds

Hi Mark, thank you for your kind words! We're so glad to hear that you found our service friendly, helpful, and informative. We strive to provide the best experience for our clients, and your feedback means a lot to us!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr