Banner for Stonewise (Formerly The Stonemart)

Stonewise (Formerly The Stonemart) Bewertungen 150

TrustScore 4 von 5

4.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Ordered 2 crates of limestone sets . Product came and was exactly as expected , good quality product. Delivery company did arrive later than the 4 hour time slot and left them in an awkward position o... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Unfortunately the wrong product was received. But with Daisy's help the situation was resolved to my satisfaction. Thank you Daisy. The correct product is of a very fine quality.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hi gor excellent service from start to delivery price was good and the indian stone is good quality. Delivery was on time got messages all the way through about how and when it would be delivered. The... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

great company, I needed two slabs of sandstone to create a fireplace hearth. They arranged for easy collection, product exactly fitted my needs, lovely staff, no issues, can recommend without hesitat... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Gartenbaufachhandel
  2. Natursteinhandel
  3. Pflasterbaumaterial

Über Stonewise (Formerly The Stonemart)

Vom Unternehmen geschrieben

About Stonewise

Stonewise (formerly The Stonemart) is a UK-based natural stone and porcelain paving supplier, helping homeowners and trade professionals source premium materials for driveways, patios, pathways, steps, and garden spaces. Stonewise supplies a comprehensive range including Indian Sandstone, Limestone, Granite, Slate, and Porcelain Paving - all rigorously tested and carefully curated for lasting quality and design excellence.

What Stonewise Offers

The Stonewise range covers everything needed to complete an outdoor space with confidence. Products include natural stone paving slabs, porcelain paving, driveway paving, sandstone paving, limestone paving, granite paving, slate paving, steps and coping, walling and cladding, and a full range of installation and aftercare accessories.

Why Choose Stonewise

Stonewise has been built around one core belief that sourcing stone should be simple, transparent, and completely trustworthy. Every product is tried, tested, and paired with the right accessories so nothing is left to chance. Customers benefit from transparent pricing, detailed product information, a sample service to see and feel materials before ordering, and a curated range where quality is never compromised. There is no second-guessing, no overwhelm - just clarity and confidence at every step.

Build beautifully. Build wisely.

📞 0330 175 5295

📧support@stonewise.uk

🌐 www.stonewise.uk VISIT WEBSITE CONTACT US

Kontaktinformationen

Promotion box for Stonewise (Formerly The Stonemart)

Clearance! Save NOW on stunning stone!

Limited-time savings on paving, patios and more! Shop now and save!

4.2

Gut

TrustScore 4 von 5

150 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I only ordered a porcelain sample so…

I only ordered a porcelain sample so can’t really say much than it arrived on time which it should have given the postage charges.

4. November 2025
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hi Greig,

Thank you for the 5-star review! We are glad to hear that your porcelain sample arrived on time. We hope the sample helps with your project planning, and we look forward to assisting you further whenever you are ready to take the next step.

Sincerely,
The Stonemart Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent product and faster than…

Excellent product and faster than expected delivery

29. Oktober 2025
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello Nick,

Thank you for the 5-star review!

We always strive to provide a top-quality experience for our customers, so we are delighted to hear you were happy with both the product and the fast delivery.

Sincerely,
The Stonemart Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great value

Great value. A smooth and efficient transaction with great communication.

2. Dezember 2025
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hi Michael,

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review! We are delighted to hear you found our products to be great value and that your transaction was smooth and efficient.

We truly appreciate your feedback!

Sincerely,
The Stonemart Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Flamed Granite paving- excellent poduct.

Great product, & great service…..what more can I say.

20. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello Chertzy,

Thank you so much for the wonderful 5-star review!

We are thrilled to hear you are pleased with both the product and the service you received. We truly appreciate your kind words!

Sincerely,
The Stonemart Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good hassle free service happy with the…

Good hassle free service happy with the slabs would highly recommend.

30. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello,

Thank you for your 5-star rating! We are thrilled you found our service "hassle-free" and are completely happy with the product.

We strive for this result, and your high recommendation means a lot to our team. We hope to serve you again!

Sincerely,
The Stonemart Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best price I could find for the slabs I…

Best price I could find for the slabs I wanted. I had a small problem with the delivery. It was great to get an answer in seconds from customer services and a successful resolution of the issue. All round a good purchase.

5. November 2025
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello Mike,

Thank you so much for this wonderful 5-star review! We are delighted that you found the best price with us and, more importantly, that our team was able to provide seconds-fast support and a successful resolution to your delivery issue. We always strive to provide top-notch customer service alongside great value.

We appreciate your business!

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Nice tiles but would not replace…

Nice tiles but would not replace delivered broken tiles

6. November 2025
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hi Paul,

We appreciate you taking the time to share your thoughts, and we are glad you liked the tiles! We sincerely regret that some arrived broken— that is certainly not the experience we aim for. While transit damage can occur on rare occasions due to the nature of the product, we immediately seek to resolve it.

For issues of transit damage, we offer a prompt refund in line with our standard policy, which we already communicated to you via email. We would be happy to complete this resolution for you immediately. Please reply to our previous email at your earliest convenience so we can resolve it for you.

Thank you for your patience and understanding!

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Excellent service

26. August 2025
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello David,

Thank you so much! We are thrilled to hear you had an excellent experience. Providing top-notch service is always our priority, and we appreciate you taking the time to leave us this wonderful 5-star rating.

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

No problems and product was as…

No problems and product was as described!

29. September 2025
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello Chris,

Thank you for your fantastic 5-star review!

We are delighted to hear that you had "no problems" and that your product arrived exactly as expected. Providing a smooth experience is always our top priority.

We truly appreciate your feedback!

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The lady on the phone was very helpful

The lady on the phone was very helpful

26. September 2025
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hi Adam,

Thank you for the 5-star rating!

We are delighted to hear that our team was so helpful during your call. Providing excellent customer service is always our top priority.

We appreciate your kind feedback and look forward to assisting you again!

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Would highly recommend

From browsing / ordering to delivery, all went without a hitch. Received in a good time frame too, and the order status / update were helpful and consistent. And we can’t fault the product either. So all in all, a 5 * experience.

10. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello Helen,

Thank you for your wonderful review! We are so glad to hear that you had a smooth and positive experience from the moment you placed your order to the final delivery.

We strive to ensure our product quality and customer communication are consistent, and it's fantastic to know we hit the mark for you.

We truly appreciate your recommendation and look forward to serving you again in the future.

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Spot on

Great products and spot on costumer service.
Used The Stonemart for several projects and time after time they get it right.
This time
Kota black limestone 600x900. What a product!

22. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello Joris,

Thank you for the fantastic review! We are so glad to hear that you've had a great experience with our products and customer service.

We especially appreciate your kind words about our Kota black limestone and are proud to be a part of your projects.

We look forward to helping you with your next project!

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delays and Poor Quality Control & Communication – Disappointing Experience

I placed an order totalling circa £3.6k with Stonemart on 05/09/25, consisting of two different limestone products. Unfortunately, my experience has been extremely disappointing due to multiple issues in both product accuracy and delivery.

1. Incorrect Product Supplied – Bullnose Limestone Steps
This arrived earlier than the agreed date. Thankfully, my workmen were present to assist with unloading from the kerbside. However, once moved to site and unpacked, it was clear that the steps were not bullnosed as advertised.
I was later informed that Stonemart’s supplier had sent the wrong batch. While I understand that supply chain issues can occur, it is very concerning that no checks were carried out by Stonemart prior to dispatch. I have now been told that the correct bullnose steps will not be in stock until end of October, which has disrupted my project timeline significantly.

2. Repeated Delays & Poor Communication – Limestone Paving Slabs
This was originally scheduled for delivery on 11/09/25, but this was pushed back to 12/09/25, and then again to 15/09/25. Due to the previous mistake, I was assured by Jay that these slabs would be delivered via special delivery by 10:00 AM on 15/09/25. However, as of writing this, the order has still not arrived. No tracking information was provided, and no delivery window was communicated in advance.

Given the previous stellar reviews of Stonemart, I expected much better in terms of product accuracy, delivery reliability, and customer communication. The ongoing delays and lack of accountability have had a serious knock-on effect on my project schedule and costs.

At this stage, I feel it would be appropriate for Stonemart to offer a gesture of goodwill or partial compensation for the inconvenience and disruption caused.

11. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello,

Thank you for bringing this to our attention. We are very sorry for the unacceptable issues you experienced with your order. The delays, incorrect product, and poor communication are not up to our standards, and we sincerely apologies for the significant inconvenience.

We have located your order in our system and are treating this with the highest priority. Our team is currently investigating the details of your case, and we will be in touch with you directly to find a solution.

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst customer service

The worst customer service! My delivery of stone didnt arrive. The link to the courier kept adding a day to the delivery date. My husband spoke to one of the team who said he would chase it- nothing happened. We have had to cancel the builder twice because of the non delivery and Finally I am told today it has been lost and so another delivery has been arranged- nearly 2 weeks after placing the original order

2. September 2025
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello Simeon,

Thank you for bringing this to our attention. We are very sorry to hear about the significant issues you have experienced with your delivery. This is certainly not the service level we aim for.

We have received your feedback and are treating this with the highest priority. Our team is currently investigating this as a matter of urgency, and we will be in touch with you directly to resolve this.

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I paid extra for guaranteed delivery

I paid extra for guaranteed delivery. It’s now 3 days late. Very bad customer service at the weekend when I rang it was a foreign call centre that had no idea how to help. Will not be using again.

8. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hi Patrick,

We are so sorry to read about your experience and the frustration this has caused you. We understand that you paid for a guaranteed delivery, and we completely failed to deliver on that promise. It is unacceptable that your delivery was delayed, and we apologise for the lack of help you received from our team over the weekend.

As you mentioned, we have already refunded the amount charged for the express delivery as a first step.

We are treating this as a matter of urgency. Our team is actively investigating this with the delivery partner and reviewing our weekend customer service processes. A member of our team will be in touch with you shortly to get this sorted out for you.

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Really good value limestone paving

Really good value limestone paving, well wrapped for delivery, arrived earlier in the week than booked which was ok as in, few paving stones broken but you are warned that this can happen, product is as advertised & expected to be, delivery man was lovely & helpful

27. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello Vicky,

Thank you for taking the time to leave a review!

We are so glad to hear you are pleased with the value and quality of our limestone paving. It is also great to know the delivery was a positive experience for you.

We are sorry to hear about the few broken stones, but we appreciate your understanding. We hope your project goes well and look forward to serving you again in the future!

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Return policy absolutely woeful

Product wrongfully purchased (my fault...entirely) return policy is absolutely woeful. Purchase price, including selection charge and delivery charge £250. Return charge £400 even before the return delivery charge was added...!!

28. August 2025
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello Ian,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your frustrating experience with our returns process.

We want to clarify the charge for return collections. As per our policy, the collection charge is £100 per crate. Since your order was for four loose steps, which are considered a single crate, the return charge would be £100, not £400 as you mentioned.

It seems there may have been a misunderstanding, and we would like to resolve this for you. Please contact us directly at support@thestonemart.co.uk or call us at 03301755295 with your order number so we can look into this matter for you personally.

We look forward to helping you.

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Great customer service from Jay

Thank you Jay for all of your help. You have worked so hard to put right the issues we had. Great customer support.

4. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello Jodi,

Thank you for your review. We are very sorry to hear about your frustrating experience with the delivery and that the process did not meet your expectations.

We take all feedback seriously and would like to investigate this immediately. However, we are unable to locate your order from the name provided here. This information will help us to investigate the issue directly with the third-party carrier who handled your delivery.

Could you please send an email to our customer support team at support@thestonemart.co.uk with your order number?

We look forward to hearing from you.

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick delivery and tiles are fab just…

Quick delivery and tiles are fab just exactly what I was looking for will defo be ordering again from this company thanks

29. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hi Michelle,

Thank you for the wonderful review!

We are so pleased to hear you are happy with your order and that we were able to provide exactly what you were looking for. We really appreciate your business and look forward to the opportunity to serve you again.

Sincerely,
Aarti, Founder

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quality

Quality, price and delivery was great! Will use again providing all stays the same

1. August 2025
Stonewise (Formerly The Stonemart)-Logo

Antwort von Stonewise (Formerly The Stonemart)

Hello Julie,

Thank you for the fantastic 5-star review!

We are delighted to hear you were happy with the quality, price, and delivery. We are committed to maintaining these standards, and we truly appreciate you taking the time to share your feedback.

We look forward to serving you again in the future!

Sincerely,
Aarti, Founder

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr