Heir Bewertungen 5

TrustScore 2.5 von 5

2.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails

  1. Tabakladen
  2. E-Zigaretten-Fachhandel
  3. Shishaladen
  4. E-Zigaretten-Geschäft

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Elevate your pastime with the award winning Heir Waterpipe.


Kontaktinformationen

2.5

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

5 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SMOKEHEIR have stolen my money

SMOKEHEIR have stolen my money. They've stolen approx $500 and refuse to return it.

They are a scam company preying on people.

Edit: The company eventually returned the money but wanted me to be thankful for delivering the product I paid for. The support staff also impersonate the CEO "Drew" and lie

18. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointed: Requires Toxic Glue to Repair

I purchased this product because it was advertised as “the last water pipe you’ll ever need.” Unfortunately, that hasn’t been my experience. After normal use, the piece started to come apart, and when I reached out to the company, the recommended “fix” was to glue it back together using JB Weld epoxy (a cement/adhesive).

Not only is this disappointing for a product that’s marketed as premium and long-lasting, but it also raises serious concerns about safety. Nowhere in the advertising was it mentioned that the pipe would rely on cement/epoxy to stay intact. I expected a durable, thoughtfully engineered product — not something that requires toxic adhesive to keep functional.

For the price point and the brand’s claims, this feels misleading. I would not recommend this product to anyone looking for a reliable, long-term solution.

30. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Enjoyable Water Pipe Terrible Support

I was just starting to thoroughly enjoy my waterpipe, I had ordered back in November and really didn't get a chance to break it out and try it out til around February of 2025. Little did I know this is already past the warranty of said product. Around March, I was really loving this water pipe, it is seriously the cleanest/smoothest pipe I have ever smoked. However, today, 3/25/25 I went to clean the water pipe and as I unscrewed the top of the water pipe to rinse out and clean the glass top that holds the mouthpiece and main chamber together broke without rhyme or reason. I quickly emailed support at smokerheir thinking something in the design of my waterpipe might have been incorrectly made. Not so much, I was immediately replied to and made known that my water pipe was 30 days out of warranty and a link was provided with replacement parts. No discounts given, and only apologies with a link to repurchase their cheap ass material so I guess I can go through this again but with more money invested.... I've never been more impressed and then disappointed with someone who has such a elegant design but crappy service department. Think hard before you purchase this product, it is already pricey to begin with, and doesn't even withstand 5 months of usage before breaking. Reply: Thank you for reaching out, and I'm really sorry to hear about the issue with your water pipe. After reviewing your order, I unfortunately see that you're past the warranty coverage period for this item. However, I'd be happy to assist you with a replacement. Please find the link to place an order for a replacement Link Blocked. If you have any further questions or need additional assistance, don't hesitate to let me know. Nafiz, team heir This is what you are buying into, buyer beware, $240 gets you nothing but an expensive breakable water pipe that is not covered by a company who believes in itself. I would rather look into a better variant like Sessions Good Modern Bong

26. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

HEIR SMOKING ESSENTIALS

I'd like to thank Paul and the rest of the Heir team for their outstanding, above-and-beyond customer service.

Recently, I ordered a Heir Waterpipe that I planned on taking with me on vacation to Spain.

My European friends had never heard of Heir, so I was excited to introduce them to the product and of course take a test drive.

When I placed my order for the Gold Edition, I was extremely disappointed that, due to the popularity of the bongs, they were in short supply, and I wouldn't receive mine prior to leaving on my trip.

Dishearted, I reached out to Heir to see if anything could be done. I was pleasantly surprised to receive a prompt response from Paul offering to send me a silver one ASAP - which I was more than thrilled to accept, so obviously I said yes.

It arrived in plenty of time as promised, and I was able to bring it with me. As expected, my friends loved it and a few plan on ordering one!

Again, my sincere thanks to Paul and the Heir family for coming up with a workable solution that more than satisfied me!

Your wonderful customer support is indicative of a professional, well run organization that actually cares about its customers.

HEIR, I'M A FAN !

My sincere thanks to the Heir team for coming up with a solution allowing me to "show off" my newest pipe and everybody who saw it,

17. Mai 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr