Min termo kaffe kop, fra scandinavian collection, har plastik der skaller af på ydersiden man får i munden når man drikker af den, 1 ting er mikrokort, havde aldrig troet at jeg også skulle slås ned M... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Min termo kaffe kop, fra scandinavian collection, har plastik der skaller af på ydersiden man får i munden når man drikker af den, 1 ting er mikrokort, havde aldrig troet at jeg også skulle slås ned M... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Købte et oppusteligt badekar fra dem. Men da vi får det pustet op viser det sig at være et børnebassin. Størrelsen på kassen lød fornuftig, men det skyldes at nakkestøtten udgør en stor del af højde... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Har købt et udendørsovervågnings kamera, som skulle gå på WiFi via en app. Produktet ser nu okej ud og var nemt at opsætte på væggen. Men appen fungere på ingen måde, man kan ikke registrere sig med m... Mehr ansehen
Købte vores Scandinavian Collection Rose online hos Coop. Kendte ikke til Airfry i forvejen, så det var en satsning. Gik bare efter design, vindue i skuffen rimelig watt 1450 samt 1 skuffe. Vi bruger... Mehr ansehen
Scandinavian Collection forhandler eget brand indenfor køkkenudstyr, der gør din hverdag lettere.
Edisonvej 1, 7100, Vejle, Dänemark
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 40 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Super fede vare og dejligt at se der nogen følger med tiden og hvad der rør sig.
Købte Scandinavian Collection 5i1 Hårstyler - den var defekt! Første gang den blev sat i stikket røg den og lugtede grimt og giftigt. Anden gang blev håndtaget varmt og lugtere mens toppen aldrig bliv varm- SPILD AF PENGE OG TID - KØB IKKE

Antwort von Scandinavian Collection
Købte en knivblok og er mega glad for den. Fedt produkt 😁
Mega fede og innovative varer - dejligt med en virksomhed der tænker på at forny sig og følge med tiden!
Mange af tidens trends fra bl.a. TikTok kan man få, og til gode priser.
Er super glad for mine køb herfra 😍
Købte for under et år siden en airfryer med dobbelt skuffe, som allerede er stået af midt under madlavningen. Har aldrig været helt tilfreds med den, da den brugte enormt lang tid på at tilberede maden. Men uanset er det virkelig ringe skidtet allerede brænder af.. selvfølgelig har jeg ikke bonen på den og købte på ja tak tilbud , så det var penge ud af vinduet.
Jeg har lige haft en virkelig god oplevelse med deres kundeservice. Har en termokop, hvor låget er gået i stykker. Sendte en mail og fik hurtigt svar. Nu er der et nyt låg på vej til mig. 😊
Har købt scandinavia Collection AF...ikke speciel god, og kan ikke forstå hvorfor der ikke er gummidutter til ristens 4 hjørner, den ridser jo bunden, ingen i Coop , hvor jeg har købt den ved noget som helst, og man kan ikke kontakte firmaer..hva dælen er det her for noget ? selve AF lamer AHT og er ikke særlig godt, måske for billigt men det var hvad min pensionist pung have råd til

Antwort von Scandinavian Collection
Fik en airfryer i julegave ..
Efter 45 min er pommes frit stadig halv rå .. gav op og satte dem i ovnen.
Gav den et forsøg mere satte den på max varme. Samme resultat … l…… produkt.
Jeg købte et vækkeur "med mange funktioner" (SC-2545). Den indlagte betjeningsvejledning, som er skrevet på et ubehjælpsomt dansk, beskriver en snooze knap, som skal bruge til flere ting. Den findes bare ikke!
Så en kæmpe skuffelse.
Termokop med sugerør: Ekstremt god kvalitet for prisen. Let og ikke besværlig at have med i bilen, pga. designet
Købte vores Scandinavian Collection Rose online hos Coop. Kendte ikke til Airfry i forvejen, så det var en satsning. Gik bare efter design, vindue i skuffen rimelig watt 1450 samt 1 skuffe. Vi bruger ikke de faste ikoner, men indstiller selv temp. og tid. Vi har lavet flæskesteg flere gange og på forskellig måde. Hver gang sprød svær, dog ikke porøs, men lidt hård, men alt i alt lever den op til forventningerneog vi er godt tilfreds. Forstår ikke alle de problemer der skrives om. Måske er det 40 problemet. Dvs. Ikke maskinen, men personen.
L***e produkt.
Har købt en airfryer med to rum.
Det er kun det ene rum som kan bruges da den ikke registrerer at man lukker det andet.
Spild af penge.
Jeg har smidt kvitteringen væk og Kvickly kan ik gå tilbage i systemet, så derfor kan den ikke komme retur.
Med alle de reklamationer burde i virkelig fjerne l****t fra jeres sortiment!
Købte en SCANDINAVIAN COLLECTION ROSE GOLD airfryer, hver gang jeg trykkede på “sync” knappen slog mit relæ fra, så er sendt retur, kan jo læse at jeg ikke er den eneste der har haft problemer med dette produkt, ser også ud til at Coop har taget dette mærke ud af deres sortiment, utroligt at så ringe kvalitet stadig kan finde vej til danske butikker, troede vi havde en bedre kvalitets kontrol. Mvh. Finn
Vi ville også med på Airfryer-bølgen, og et JA TAK tilbud fra MENY på SCANDINAVIAN COLLECTION ROSE GOLD var startskuddet. TROEDE VI. 2 halve spidskål og lidt gulerødder blev lagt i skuffen på risten, men hvor var grøntsags-knappen 🤔 Frem med "brugervejledning".. kald det hvad du vil, men en vejledning er det ikke. Vi prøvede chips-knappen, satte tid og varme, med resultatet "halv rå", da vi tog skuffen ud,og ville slukke, så startede maskinen op igen. Siden da har maskinen bare stået. Googlet svar uden resultat, og fortryder sindsygt, at jeg ikke, som jeg ellers plejer, læste anmeldelser før køb.
Jeg kan læse ud fra de bot-svar, I alle har fået her, at kontakt til firmaet er nytteløst.
Jeg må afsted til MENY med "Airfryer" 🤣🤣 og se hvad de siger.
ØV ØV
Købte en pande med keramisk belægning i "celler" i et supermarked. Har nu haft den i et par måneder, og er fuldt tilfreds. Den er er super nem at gøre ren, og den har ikke slået sig. Hvis der havde været mulighed for at bestille en tilsvarende pande i anden størrelse, og lidt bedre info om produktet, var det blevet 5 stjerner.
Elendig service at i ikke kan kontaktes telefonisk og ikke svarer på mails! Så har man jo netop ikke mulighed for at sende en vare retur eller få den gensendt mod betaling som var mit ønske, da den eneste måde netop er via mail.
Det værste bras. Jeg var så dum at sige 'ja tak' til 20 stk Sia solar lampe. Efter 3 mdr lyser ingen af dem.
Dårligt handelssted.

Antwort von Scandinavian Collection
Jeg må desværre melde mig i koret. Jeg købte panden og som så mange andre her skriver, så var den skæv i bunden. Allerede inden jeg brugte den.
Jeg skrev og fik straks tilsendt en ny pande uden problemer.
Den var lige i bunden. Indtil jeg brugte den første gang, så var den lige så skæv i bunden som den første.
Jeg ved godt hvordan man bruger en pande. Det her er bare et utrolig dårligt produkt.
Køb Onyx eller Hexclad.
Jeg har haft to af dem her og begge er smidt ud. Ikke gode odds.

Antwort von Scandinavian Collection
Har købt en airfryer,efter en måned begyndte den at skalle af,både på risten og i gryden,har skrevet til dem på mail,får svaret at de vender tilbage hurtigst mulig,her tre måneder efter har jeg ikke hørt en lyd,meget dårlig produkt og firma.
Hvor uartig at skrive at jeg har fået at jeg har fået ombyttet pander,det har ikke fundet sted,og yderst useriøs at svare efter et halv år.

Antwort von Scandinavian Collection
Jeg købte deres kølende hovedpude på et "Ja, tak-tilbud" for 150 kr. Der er absolut intet kølende ved den pude. Intet. Jeg sendte en mail til dem med "problemet", og blev lovet svar indenfor et døgn. Det var d. 18/6 og har stadig intet hørt skønt vi nu skriver d. 5/7. Jeg har også skrevet på deres facebookside, men heller ikke der gider de svare.
En ting er sikkert - jeg har købt mit sidste Scandinavian Collection-produkt. Især efter at have læst anmeldelserne her!

Antwort von Scandinavian Collection
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.