Ikke hundevenligt
Spørger om min lille hund på 5 måneder er velkommen. Det er hun udenfor, hvilket også er helt ok. Spørger om hun må sidde på en stol (en af deres plastikstole). Det må hun ikke og vejret var ikke lige det varmeste, så gik igen. Mon ikke et barn med fedtede fingre og mad sviner stolen en del mere end min hund som bare ville ligge og sove på den....Kom nu ind i kampen og lad være med at være så hundeforskrækket. Samsø er ellers så imødekommende overfor hunde.







