Rayonshine Bewertungen 

19
•
TrustScore 3 von 5

3.0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails

  1. Leuchtmittelhersteller

Vom Unternehmen geschrieben

Rayonshine makes lighting that looks like sculpture when it's switched off and gives a soft, even glow when it's on. Our strongest work is on the wall: fluted brass rod sconces, mirrored bow sconces, scalloped and petal-shaped flush mounts. Around them sit hand-shaped glass pendants, amber glass chandeliers and brushed stainless steel table lamps. Where your light is made Most pieces are made to order in our own 12,000 m² workshop in Guangdong, China, which is why you can often choose the finish, size or color temperature. A smaller range is held in US stock. Every product page shows which it is and the expected delivery time, so you know before you pay. What every order includes - Free standard shipping to the contiguous United States - 30-day returns with no restocking fee - 1-year warranty against defects - Secure, encrypted checkout through Shopify Who we light for Homeowners, interior designers and hotel projects. If you're working on a larger job, ask us for a trade quote. Talk to us support@rayonshine.com. A real person replies within one business day. Rayonshine, 3 Riblett Lane, Wilmington, DE 19808, USA We read every review here. Tell us how your light looks at home, and if something isn't right, tell us that too.


Kontaktinformationen

3.0

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

19 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 66 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.0

Alle Bewertungen

(19)

5 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben

Wir überprüfen Bewertungen

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shady company

Shady company. Delays in shipping. When received, the product and it's components appear very cheap (poorly assembled, plastic components, exposed mold lines) and would not fit on wall with components provided. I had hired an electrician to do this, and of (3) lights to install (the other 2 from more reputable companies), this was the only they simply could not install. It seemed to be an issue with a adapter mount for North American customers. When trying to return, I was asked (3) times to provide video and photo evidence of the issue. Even when I offered to pay shipping (a consequence they threatened would be very expensive), they continued to delay, asking for video evidence. Currently, the return has not been sent, as they will not provide a process or address to return to. These are not qualities a trust worthy or reputable company. Avoid.

14. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Dear Michael Donovan,

We are sorry to hear that you were disappointed with your experience, and we appreciate you sharing your feedback.

We would like to kindly clarify that our return process follows a standard procedure to help us properly understand the situation and provide the most suitable solution. Requesting photos or videos is not intended to delay the process, but rather to help our team verify the issue and determine whether it is related to product quality, installation, or missing/incorrect components.

We also want to clarify that we did not intend to threaten you regarding return shipping costs. We were simply explaining the available options, as international returns can involve higher shipping expenses, and we wanted to make sure you had all the information before making a decision.

Throughout the communication, our team has been actively working with you and trying to find a resolution. We always aim to support our customers and resolve concerns as fairly and efficiently as possible.

We are sorry that your experience did not meet your expectations, and we hope we can continue working with you to find a satisfactory solution.

Best regards,
Customer Service Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A Trusted Lighting Partner for Our Interior Design Studio

We have had an excellent experience working with Rayonshine. The quality of their lighting fixtures is outstanding, and their customer service is just as exceptional.

Their team stays in constant communication throughout the entire process, making sure every order is tracked and delivered successfully. As an interior design studio, we purchase from them regularly, and their support has always been reliable and professional.

On the rare occasions when a fixture has arrived with a minor issue, they have always responded quickly and provided an efficient solution, leaving us completely satisfied. Their commitment to customer satisfaction truly sets them apart.

Rayonshine has become one of our main lighting suppliers, not only because of their beautiful and unique designs but also because of the outstanding service they consistently provide. We highly recommend them to anyone looking for high-quality lighting and a trustworthy supplier.

7. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Hi Evelyn,

Reading your review honestly made my entire day! Thank you so much for taking the time to share such kind words about your experience with our studio. Knowing that we have earned your trust as one of your main lighting suppliers means the world to our team.

We absolutely love working alongside interior design studios like yours. We know how much hard work, coordination, and attention to detail goes into pulling a gorgeous space together for your clients, so we always try our best to make sure the lighting side of things is as seamless and stress-free as possible. It is great to hear that our constant tracking updates and quick solutions have given you that extra peace of mind.

We are so grateful for your partnership and cannot wait to help light up your upcoming design projects. If you ever need anything at all:whether it is a custom quote or tracking down the perfect fixture that you know where to find me!

Wishing you a wonderful and creative rest of your week, Evelyn!

Warmest regards,
The Rayonshine Support Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Feeling like a chump

Feeling like a chump. One should always check trust pilot before ordering anything.🙁

Because we are nearing the end of our remodel and I’m desperate, I paid $160 for expedited shipping. After waiting 2 1/2 weeks, I realized there was not a chance that the sconces were going to be delivered in time.

So I reached out to customer support to cancel the order. They responded promptly. They told me that “unfortunately the product has already been shipped.” that was June 11. UPS shows that the label was created on June 13. Not only had not been shipped, but they had to go through the steps of creating a UPS label after I had told them to cancel.

They told me that they could not refund my expedited shipping. They made the very helpful suggestion that I resell the product products locally or use them in another part of my house. (?!?).

Then, I see that UPS is expecting $38 in unpaid tariff charges upon delivery?! nowhere on the product page did it say anything about additional import or tariff fees!

If I refuse delivery, they claim they will charge me a 50% restocking fee in addition to me having to pay shipping back to China.

Oh, and their business address in the US is a nonexistent address.

I will be disputing this with my credit card company. Wish me luck. Don’t ever purchase from this company.

15. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Hi Jennifer,

Thank you for taking the time to lay this out — you're right to be frustrated, and we owe you an apology. You paid for expedited shipping and your order did not move on the timeline you were promised. On top of that, we told you the package had shipped on June 11 when the label wasn't actually created until the 13th. That was wrong — you deserved accurate information, not reassurance that didn't match reality.

We've processed a refund of $342 to your original payment method. If anything about the resolution still doesn't sit right, please email me directly at [support@rayonshine.com] and I'll make sure it's handled personally.

We let you down on an order that clearly mattered, and we're sorry.

— Martin, Rayonshine

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Customer Service and Product Quality

I had an issue with an order and Daphne and the rest of the Customer Service team resolved it immediately. The lamps are high quality, well built, and rival prominent furniture brands.

17. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Dear Michael,

Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful review.

We’re really glad to hear that our customer service team was able to help resolve the issue quickly, and it means a lot to us to know that you’re happy with the quality of the lamps as well.

Your kind words truly made our day, and we’re so grateful for your support. Thank you again for choosing us and for sharing your experience ✨

Warm regards,
Sally
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sanna Floor Lamp

I wish I could give negative stars. I purchased the Sanna Floor Lamp. I placed the order on Nov 29 and received it Jan 9. I waited a long time. I was so excited to surprise my partner with this addition to our home. It came in two packages. There was shipment updates throughout the time period, which was great.

The product I received was extremely disappointing. It was not made of wood or bamboo, and the lampshade ring holder was missing. Do not order from this site. All of their product pictures are different, for the same item. My lamp is made of metal with joints spray painted, to make it "appear" like bamboo. It's an over priced knockoff.

Customer service will try to gaslight you. I asked for a refund but instead received long winded responses about how I assembled the product incorrectly. I mean, it's a lamp! But I did double check anyway and it wasn't there. Bad product, ok. But terrible support. Won't let me return it and hasn't offered to send the missing part either. Extremely frustrating.

11. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The product received is a fake ripoff…

The product received is a fake ripoff of the original one, while the website calls the lamp by the same name and provides the tech specs and documents of the original one. Arrived broken with one led not working and - incredible to say - all the led lamps in this badly copied chandelier are fixed - you cannot remove them and change them with a normal bulb, so that if a led breaks, you have to throw the whole $600 chandelier, not to consider the holes on the ceiling you had to make to mount the whole thing. Customer care is unresponsive, and the only thing they did was tell me to find an electrician to repair the missing led.

22. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Dear

Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry for the issue you experienced and we understand how frustrating and disappointing this situation can be for you.

Receiving a damaged product, especially one that does not meet expectations, is an experience we do not wish for any of our customers. LED lights can be damaged during shipping and we apologize for this. We are committed to ensuring that the issue is resolved for you as quickly as possible.

Product Authenticity and Design
We take concerns about product authenticity very seriously. All products sold on Rayonshine.com are original products from our own brand, Rayonshine.

Our team works closely with manufacturers and international design partners to create custom lighting products that match well-known designs in both form and function. While our designs may resemble popular styles, they are unbranded and are not sold under any third-party brand names. We would like to clarify that this is not a counterfeit or knockoff, but an unbranded version of a designer piece.

We take pride in the quality of our products and want our customers to have confidence in their purchases. Each item undergoes a rigorous quality control process before being shipped.

Product Videos and Transparency
You can watch our product videos on our website to learn more about the product details. This proves that the item you received is consistent in appearance and function with what is displayed on our website.

Company Legality and Logistics
Rayonshine is a registered legal company with offices in the United States and the United Kingdom. All our products are manufactured in factories in Asia and shipped directly from the factories to your destination to ensure efficient delivery and affordability.

Customer Satisfaction Commitment
We are confident in the quality of our products and provide a satisfaction guarantee to ensure that your purchase is completely risk-free.

In this case, we hope to provide you with a fair solution. We can arrange a replacement lamp, refund or provide other feasible solutions for you.
Regarding the damaged LED lamp, we have shared a video guide to demonstrate how to replace it. The replacement process is very simple, if you need any help in the process, please feel free to contact us directly.

Our customer service team has been actively following up on your case and working hard to help you. Please check your inbox for our recent emails. If you missed it, we are happy to resend any relevant information.

Thank you again for your patience and understanding. Your satisfaction is of utmost importance to us and we are committed to resolving this issue.

Sincerely,
Aylin
Rayonshine Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This chandelier is gorgeous and a great…

This chandelier is gorgeous and a great value. However, the installation instructions were confusing, and it was missing some screws initially, which added to the difficulty. Fortunately, the vendor was supportive. The final result is fantastic!

16. Juli 2024
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Hi Emery,

Thank you so much for your feedback! We're thrilled to hear that you love the chandelier and found it to be a great value. We truly appreciate your patience with the installation process, and we’re sorry to hear that the instructions were unclear and some screws were missing. We're glad our support team could assist you, and we will definitely pass on your feedback to improve our packaging and instructions.

If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out. Enjoy your beautiful new chandelier!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

This light is bright

This light is bright, elegant, and beautiful. The crystal assembly directions were difficult to follow, but the company provides helpful video instructions via email, which is a great feature.

10. Juli 2024
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Hi Andrew,

Thank you for your kind words! We’re so happy to hear that you love the brightness and elegance of your new light. We appreciate your feedback about the crystal assembly instructions, and we’re glad that the video instructions we sent were helpful.

Your satisfaction is important to us, and if you need any further assistance or have additional feedback, feel free to reach out anytime. Enjoy your beautiful new light!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I purchased the round chandelier and…

I purchased the round chandelier and received it today. The gold finish is exactly what I was looking for, as opposed to the bronze tones of other options I considered. I’m thrilled to have finally found the perfect piece to complete the styling of my foyer.

11. Juni 2024
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Hi Christine,

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that the gold finish of the round chandelier perfectly matches what you were looking for. It's always great to know when a piece completes the styling vision for a space, and we're thrilled it works so well in your foyer.

If you have any further questions or need assistance, don't hesitate to reach out. We’re always here to help!

Best regards,
Melissa
Rayonshine Customer Service

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The chandelier is stunning and…

The chandelier is stunning and high-quality. It's heavy and requires detailed assembly, but the result is worth it. It makes a beautiful statement piece in our foyer.

12. Juni 2024
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Hi Debra,

Thank you so much for your lovely feedback! We're thrilled to hear that you're pleased with the quality and stunning look of the chandelier. Although the assembly process was detailed and the piece is heavy, it’s wonderful to know that the final result has made a beautiful statement in your foyer.

If you need any further assistance or have any questions, feel free to reach out. We're here to help!

Best regards,
Melissa
Rayonshine Customer Service

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We ordered both the oval and round…

We ordered both the oval and round chandeliers and are very pleased with their quality, appearance, and colors. Although assembly is time-consuming, the end result is definitely worth the effort.

5. Juli 2024
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Hi Kayla,

Thank you for your wonderful feedback! We're so glad to hear that you're pleased with both the oval and round chandeliers, especially their quality, appearance, and colors. We understand that the assembly can take some time, but it’s great to know that the end result was well worth the effort.

If you have any further questions or need assistance, feel free to reach out. We're always happy to help!

Best regards,
Melissa
Rayonshine Customer Service

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The chandelier works well

The chandelier works well, though I needed to pick up a few extra items from Home Depot for installation. I purchased the 12-light version, and the cost of the light bulbs exceeded that of the chandelier itself. While the 10-light model might have been sufficient, I'm pleased with the choice after seeing it installed. For smaller rooms, a smaller chandelier would also be a good fit.

11. Juni 2024
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Hi Benjamin Wright,

Thank you for your detailed feedback! We’re glad to hear that the chandelier is working well and that you’re pleased with the final result after installation. We understand that purchasing additional installation items and light bulbs can add to the cost, but it’s great to know you’re happy with your choice of the 12-light version. Your insights about the size options will be helpful for others considering the right fit for their spaces.

If you have any further questions or need assistance, feel free to reach out. We're always here to help!

Best regards,
Melissa
Rayonshine Customer Service

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Assembling and installing this fixture…

Assembling and installing this fixture was a breeze. It perfectly captures the mid-century modern style I was seeking, all without the exorbitant price tag. Out of the hundreds of fixtures my husband and I considered, this one was the clear winner.

4. Juli 2024
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Hi Chloe Wilson,

Thank you for your fantastic feedback! We’re delighted to hear that assembling and installing the fixture was a breeze for you and that it perfectly captures the mid-century modern style you were looking for. It’s wonderful to know that out of all the options you considered, this one stood out as the clear winner—especially without the hefty price tag!

If you ever need further assistance or have any questions, feel free to reach out. We're here to help!

Best regards,
Melissa
Rayonshine Customer Service

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We're transitioning from a modern…

We're transitioning from a modern farmhouse style to a modern/transitional look. It looks amazing over our table and the brass accents are beautiful. It was easy to install, we did it with my daughter with no problems.

11. Juni 2024
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Hi Jasper Jackson,

Thank you for your wonderful feedback! It’s great to hear that the fixture fits perfectly with your transition to a modern/transitional style and that the brass accents enhance the look over your table. We're also happy to know the installation was a smooth process for you and your daughter—what a great team effort!

If you have any further questions or need assistance, feel free to reach out. We're always here to help!

Best regards,
Melissa
Rayonshine Customer Service

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought this light to replace the one…

I bought this light to replace the one over our kitchen table. It came really well-packaged, was super easy to install, and looks absolutely beautiful in our kitchen!

13. Juni 2024
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Hi Susan,

Thank you for your lovely feedback! We’re so glad to hear that the light arrived well-packaged and was easy to install. It’s wonderful to know that it looks absolutely beautiful in your kitchen and has made a great addition to your space.

If you ever need further assistance or have any questions, feel free to reach out. We’re always here to help!

Best regards,
Melissa
Rayonshine Customer Service

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible Customer Service

I ordered a floor lamp from them and I regretted that I didn’t do my research first. I thought they will ship from California but instead they shipped from China and it took a while the first time. Then they told me it got lost so they send another one. By the time I received it’s one month later.
The lamp is fine. It however looks cheaper in person so i decided I want to return. I also thought it was missing one accessory which later was found. But I’ve already made up my mind because it didn’t go well with my room.
The return process is super painful. I emailed their CS told them i want to return. They however kept asking me to take photos of the lamp because they’re sure they pack everything. I had to repeat myself hundreds of times that I do not wish to keep the lamp because it simply didn’t work for me.
But this CS just ignored everything I said and insisted that because they packed everything therefore I should keep the lamp. They said if I want to return I have to pay the shipping which didn’t say in their return policy on the website. It clearly stated that if you’re eligible for a return (which I am because I contacted them right away so it’s still in the 30 day return window) they will bear all the cost and I will get 100% refund.
At this point they are still repeating the same words of how they shipped everything and not getting my point that I just don’t want the lamp anymore. Like have you not ever been a customer? You order something online and when you see it in person you don’t like it and want to return. What’s so hard to understand?

21. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Hi Jane Lee,

Thank you for sharing your feedback and I apologize for the inconvenience you experienced with your order. I understand how frustrating it can be when an item does not meet your expectations and the return process is not as smooth as you anticipated.

We strive to ensure our customers are satisfied with their purchases and we regret that we did not meet your expectations in this instance. Based on your feedback, I will address your concerns:

Shipping Delays and Origin: I apologize for any confusion regarding the shipping origin and delays. We are working on improving our communication about shipping times and origins to set clearer expectations.

Return Process: I apologize for any frustration caused by our return process. While we request photos to assess any issues with the product, we understand your primary concern is that the lamp does not suit your space. We should have been more accommodating in addressing your return request based on this reason alone.

We value your feedback and are committed to improving our service. Thank you for giving us the opportunity to make this right.

Best regards,
Martin
The Rayonshine Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This floor lamp is a cozy vibe…

This floor lamp is a cozy vibe magician! It throws off a soft glow that's just perfect. I like to turn it on every time I want to read quietly.

3. Mai 2024
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Dear Customer,

Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that the floor lamp has created such a cozy atmosphere for your reading time. Your description of the soft glow sounds delightful, and we're glad it enhances your quiet moments.

If you have any further comments or need assistance, please don't hesitate to reach out. Enjoy your cozy reading sessions!

Warm regards,
Martin
Customer Service Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Their wall lamps are beautifully…

Their wall lamps are beautifully designed and unique in shape, which perfectly matches the decoration style of my home. The price is right and the logistics is fast!

9. Mai 2024
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Dear Customer,

Thank you for your fantastic feedback! We're delighted to hear that our wall lamps have beautifully complemented your home's décor. It's great to know you found the design unique and the price right, and we're pleased the delivery was swift.

If you have any more comments or need assistance in the future, please don't hesitate to get in touch. Enjoy your new wall lamps!

Best regards,
Martin
Customer Service Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Installation was a breeze with no…

Installation was a breeze with no hiccups whatsover. When turn them on, and they would give off a luxe vibe.

29. April 2024
Rayonshine-Logo

Antwort von Rayonshine

Thank you so much for your feedback! We're thrilled to hear that the installation process was smooth and that you're enjoying the luxurious ambiance our lights provide. Your satisfaction is our top priority, and it’s wonderful to know our product has met your expectations. If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out. Enjoy your beautifully lit space!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr