Purrform Bewertungen 

360
•
TrustScore 4.5 von 5

4.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Have been buying the tubs for my cats and kittens for years. They are healthy on it and look in great condition. Delivery is always spot on. The occasional hiccup has happened but then that can been e... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

As a breeder, I will only feed my cats the best quality food. I've tried several raw food brands but ultimately my cats and kittens all eat Purrform, with no fuss. In particular, I notice that there i... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great high quality raw cat food. Good next day delivery if ordered in the morning Monday - Thursday. Great packaging and always well frozen when it arrives they even packed with nitrogen ice when i... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Our Siamese cat Hobson ( he was the only one left in the litter to choose from …. hence his name) has been fed on Purrform products since he was weaned. He is now nearly 9 and his particular favourit... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Tiere

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

We believe that the benefits of a natural complete Raw cat food meat and bone diet far outweighs those associated with cooked and dry food. It is now widely accepted by many animal and veterinary professionals around the world that a raw food diet can have many health benefits over processed food. Your cat is able to digest and utilise the ingredients in raw food as this replicates what it would eat in the wild.


Kontaktinformationen

4.7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

360 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.7

Alle Bewertungen

(360)

163 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I don't know what I would do without…

I don't know what I would do without this company. The difference it has made to my cats health and wellbeing is enormous. I am very happy with the service, the range of products and the quality of the ingredients, plus its specifically tailored for cats so I know they are getting what they need. Good treat options too for keeping their teeth clean, no more stinky breath, much appreciated!

19. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you so much for taking the time to share such a thoughtful review. We’re truly delighted to hear how much of a positive difference our products have made to your cats’ health and wellbeing. Knowing that you feel confident in the quality of our ingredients and that our cat-specific formulations are meeting their needs means a great deal to us. We’re also glad to hear the treats are helping keep their teeth clean and breath fresh. It’s wonderful to know our products are supporting your cats in feeling their very best.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Happier cat. No more IBD symptoms.

My 18 year old cat has suffered with IBD for many years. He reacted to chicken, beef, fish and any other meat I tried. Purrform offered rabbit as a novel protein, raw, with nothing else added. Result - no more bloody diarrhoea and a happier cat.

14. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you so much for sharing your experience. We’re truly delighted to hear that the rabbit recipe has made such a positive difference for your 18-year-old cat 🐾

Managing IBD can be incredibly challenging, especially when so many proteins trigger reactions, so it’s wonderful to know that our rabbit formula as a novel, single-protein raw food has helped resolve his symptoms and improve his quality of life. Hearing that there’s no more bloody diarrhoea and that he’s a happier cat means a great deal to us.

Thank you for trusting Purrform and for taking the time to leave such a thoughtful review. We wish you and your cat continued health and happiness.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My MC gives 5 Paws Up

My Maine coon loves this stuff and particularly loves the rabbit versions as its all he will eat. I have been using purrform for many years my previous cat before him loved raw food as well. I have only positive things to say about this compnay. Customer service is great and you can choose delivery date and if a problem occurs they sort it out quickly. i love that its human grade meat and free from the nasty stuff.

13. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. We’re thrilled to hear that your Maine Coon enjoys our food so much — especially the rabbit, it’s always a favourite with picky eaters! It means a lot to us that you’ve trusted Purrform for many years and for both of your cats. We’re also really pleased to hear your positive feedback about our customer service and delivery options. Knowing that our human-grade, natural ingredients make a difference for your cat truly makes what we do worthwhile. Thank you again for your continued support 🐾

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Your customers are real people

We have been customers personally for quite some time. I have had issues with their customer service on a number of occasions.
Before Christmas (having been caught out before with the “final delivery” date, I ordered in plenty of time. Left the parcel sealed in a walk in freezer. Opened the parcel to discover that the entire order of kitten weaner was wrong.
Obviously I knew I would get no response over Christmas. I emailed anyway. I had to drive two hours in each direction to buy some from elsewhere.
I also ordered more for the first delivery available in January.
It cost me an awful lot more than it should.
I haven’t had an apology. I have had no offer of compensation. I haven’t even had a courtesy phone call. Just an abrupt email saying “picker error!”
I have sent the product back. If I didn’t have a sick cat with FIP that will only eat this, I would find another company. The product is nice. The customer service is not in line with the product. Sadly.

5. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We’re very sorry for the incorrect order and the inconvenience this caused, particularly over the Christmas period. We would also like to acknowledge that we did apologise in our original response to you — however, it’s clear that this did not come across in the way it should have, and for that we are truly sorry.

We fully understand how frustrating and stressful this situation must have been. While the error itself was quickly resolved once brought to our attention, we recognise that our communication lacked the empathy, reassurance, and follow-up you rightly expected.

We’re pleased that you value the quality of our food, but we agree that our customer service should always reflect the same standard.

Thank you again for your honest feedback, and we wish you and your cat all the very best.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product

We’ve been using it for years, our cats love it.

31. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you so much for your kind feedback. We’re delighted to hear you’ve been using us for years and that your cats love the food — that really means a lot to our whole team. We truly appreciate your continued support.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The only food my cat will eat

I always get a great service from purrform. The food my cat loves and will only eat. Yesterday 9th Jan i was a little worried with the delivery due to the snow. But it turned out even though was a little late out of hourly slot my parcel got delivered safely which was a relief.

10. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you so much for your lovely review. We’re really pleased to hear that you consistently receive great service and that your cat loves the food so much — especially knowing it’s the only food they’ll eat.

We completely understand your concern given the snowy conditions, so we’re delighted to hear your delivery arrived safely, even if it was slightly later than planned. Thank you for your patience and continued support.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Company sent us a 10% discount

Company sent us a 10% discount. When we placed an order we couldn’t apply this despite being within the offer period.

The company failed to respond to initial complaint via the website and only eventually replied after a complaint email was sent.

They refused to honour the 10% after the order was placed and simply told us to place another order.

4. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you for taking the time to leave a review.

We’re sorry for the frustration caused around the discount code and the communication issues you experienced. To clarify, discount codes are unfortunately not able to be applied retroactively once an order has been placed, which is why we advised that the code could be used on a future order instead.

We’d also like to explain that we did not receive your initial message via the contact form on our website. We understand how frustrating this must have felt from your side, and we apologise for the delay in responding — once we received your follow-up email, we replied as quickly as possible.

We appreciate that this was disappointing, and your feedback has been shared internally to help us improve both how we communicate discount terms and how we monitor incoming enquiries.

We do genuinely value your custom and hope we can provide a smoother experience for you going forward.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Can't Leave a Review Without The Product

Asking for a review when I haven't even received the product yet, wow.

8. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

We’re sorry for the confusion and truly appreciate you bringing this to our attention. Review requests are sent automatically, and we understand how frustrating it can be to receive one before your order arrives. Your feedback helps us improve, and we appreciate your patience while your delivery is on the way.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The Website is easy to navigate

The Website is easy to navigate, it is a bit cluttered though. Checkout can be hit-and-miss especially if you have a discount code like Birthday or Loyalty points. It’s not clear that only one code can be used, though fairly obvious. Once logged in, a list of the codes available would be useful, we have four cats with four birthdays, keeping track of which codes are still ‘active’ is messy. Probably a general ‘loyalty discount’ would be cleaner, other pet suppliers use this method, if individual sales drives are needed, one-off price cuts on individual products would work. Delivery with DPD usually works well. A set delivery charge would possibly work better than the present percentage charge, £5 ish would seem reasonable. As the products are fairly high value, free delivery over say, £200 would encourage larger orders, the product does store in a freezer so buying a few extra tubs wouldn’t create storage issues. Our cats eat 10x tubs every 3 weeks, so 30 or 40 tubs doesn’t last very long.

2. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you for such a thoughtful and detailed review — we really appreciate you taking the time to share this feedback.

We’re glad to hear you find the site easy to navigate and that DPD delivery generally works well. Your comments around checkout, discount codes, and loyalty rewards are especially helpful. We understand how managing multiple birthday and loyalty codes can become confusing, and your suggestion of a clearer, more streamlined loyalty discount model is something we’re actively considering, along with better visibility of available codes once logged in.

On delivery, thank you for the suggestions around pricing and incentives for larger orders. We wanted to clarify that we do offer free delivery on orders over 40kg which works out at 80 tubs or 40 boxes of pouches, which many customers use to stock up — as you mention, the freezer-friendly nature of the product makes this easier. Your point about encouraging larger orders is well taken.

Thanks again for the constructive feedback and for being such a loyal customer (and for feeding four very lucky cats!). We’ll be sharing your suggestions with the wider team as we continue to improve the experience.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’ve been feeding my Milo with Purrform…

I’ve been feeding my Milo with Purrform for over 5 years and have been super happy with the efficient service and response. Only area for improvement from my perspective, would be to update the platform to make it easier to see how discount codes and points can be redeemed.

6. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you so much for your loyalty and for feeding Milo Purrform for over 5 years — that truly means a lot to us! We’re delighted to hear you’ve been happy with both the service and our response times. We also really appreciate your constructive feedback about the platform. Making discount codes and points easier to view and redeem is something we’re actively aware of, and feedback like yours helps us prioritise improvements. Thanks again for your continued support and for taking the time to share your experience 💚🐾

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Purrform are the best!

Purrform products are unique in providing raw cat food with human quality meats and in meal sized sachets, boxed & frozen. The delivery process is perfect & never late. They are prompt and proactive with any queries and quickly resolved an issue I reported with a discount code not working. I am 100% satisfied with Purrform and our cat Neve loves the food.

5. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. We’re delighted to hear that you appreciate the quality of our human-grade meats, our meal-sized sachets, and our delivery service. It’s great to know our team was able to resolve your query quickly, too. Most importantly, we’re thrilled that Neve loves the food! 🐾 Thank you for your support — it truly means a lot to us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Literally Life Changing Product

I’ve been a PurrForm customer for a couple of years now, and it’s not an exaggeration to say it has been life changing. I have two female Maine Coons, both 5 years old, one of whom has some intimidating intolerances and was incredibly ill for the first 3 years of her life. She flirted with death a couple of times in 2023 and I was at the end of my ability to cope. I have a great vet and after a half day in hospital, many tests and scans, it was confirmed that her gastrointestinal system was so inflamed it looked like she was full of kids party balloons (I was already working with her intolerances at this point, and didn’t know what else to try). I had been trying to get her onto raw food with no luck.

Enter PurrForm. It took a while, she isn’t a lover of change, but she ultimately took to the Duck & Turkey Premium pouch (because of course a premium range, bougie floof). She had become such a frequent flyer at my vet he was genuinely giving me a frequent visitor discount. In the summer of 2023 it was not uncommon for her to be there 2-3 times a week. Once the PurrForm bedded in toward the end of 2023… everything changed.

From 2024, she became a different cat. She had always been a skinny Maine Coon, even though she had a long and tall frame. Across 2024 she gained 2kg and had ZERO VET VISITS. In fact she has been ill ONCE in 2 years. She is absolutely huge, nudging 9kg now, but not fat, just the solid cat her frame was meant to be.

She went from a skinny, sickly animal costing me thousands, to a massive and stunning cat who is a picture of health. I went from someone suffering clinical stress and constant anticipatory grief, to someone who wasn’t. The past two years have been the most unbelievable and significant change to both my life and hers.

PurrForm changed our lives. This food is incredibly high quality, super conveniently packaged, expertly delivered and their customer service is exceptional. I cannot truly encapsulate the difference this product has made to the lives of one Maine Coon and one human. I buy 10 boxes a month, 120 a year, and it is worth every single penny.

25. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you so much for taking the time to share this moving review. We’re truly honoured to have played a part in such a positive change for both you and your Maine Coon. Hearing how she’s thriving now—and how much peace of mind it’s brought you—means more to us than we can express. Thank you for your trust, your loyalty, and for being part of the Purrform family 🐾

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

One of the best raw foods out there!

I feed raw on a rotation, using different brands on different days, and Purrform has been consistently excellent. The range makes rotation easy and all of my cats LOVE it🐈

24. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you for sharing this! We’re so pleased to hear Purrform works so well in your rotation and that your cats love it 🐈 Having a varied, enjoyable diet is so important, and it’s great to know our range helps make that easy. Thanks again for your support!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding all round

Quick delivery, excellent packaging and our cat loved it. So much better for their overall health and teeth than biscuits and processed wet food.

23. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you for your lovely feedback! We’re glad everything arrived quickly and well packaged, and even happier to hear your cat enjoyed it 🐾 Thanks for choosing us and for taking the time to share your experience.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great raw for ferrets

Always great quality raw food that is packaged beyond excellence. I actually buy for ferrets rather than felines and they love it. Raw diet best for ferrets but it can be difficult transitioning them from dry to raw. With this good, I have successfully moved five over, which shows a good quality food that's appreciated by them.

23. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you so much for your review! We’re thrilled to hear the quality and packaging stand out, and it’s fantastic that your ferrets are loving it too. Congratulations on successfully transitioning them to raw – that’s a real testament to their enjoyment of the food. Thanks again for your support

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Purrform review

Easy to use website. Reliable, quick delivery. Good level of communication

19. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you for taking the time to leave us a review!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The reason I’ve been a customer for 10 years

Having used Purrform for approximately 10 years now, I can absolutely recommend this company. The quality is consistent, they arrange delivery on time every time. There have been just two occasions in 10 years where I have had a problem (one was an incorrect order/ another was a problem with delivery). It was fixed as soon as possible, Purrform pulling out the stops to help, and me learning a lesson in not leaving everything to the last minute just in case. With the late order my cats had to try something else, this did not go down well, I tried everything but couldn’t match the meat or the quality.
I actually don’t know what I would do without Purrform. It is expensive, I don’t know anyone else who pays out what I do on a monthly basis to feed their cats, however, I guess it’s the quality and service that you are paying for which I can not fault at all

17. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you so much for taking the time to share such a detailed and thoughtful review. We’re incredibly grateful for your loyalty over the past 10 years – that really means the world to us.

We’re delighted to hear that you’ve found our quality and reliability to be consistent, and we truly appreciate your understanding on the rare occasions when things didn’t go quite to plan. We’re glad we were able to put things right quickly, and it’s reassuring to know that our commitment to our customers (and their cats!) came through.

We completely understand your comments about price, and you’re absolutely right – we put everything into sourcing the best ingredients and providing the level of service we’d want for our own pets. Hearing that you couldn’t find anything that matched the quality really reinforces why we do what we do.

Thank you again for your trust and support. Your cats are very lucky to have such a dedicated owner, and we’re honoured to be part of their lives 🐾

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Superior Product and overall experience

Easy to order, 450g tubs are great (less plastic waste than 'premuin' daily tins which seem about same price). Good range which our two British Blues seem to like. British made which is a distinct positive (vs. shipped in from Indonesia or somewhere). DPD next day delivery is excellent.

16. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you so much for your kind review! We’re delighted to hear you’re happy with both the product and the overall experience. It’s great to know the 450g tubs work well for you and help reduce plastic waste, and we’re especially pleased that your two British Blues are enjoying the range 🐾

We’re proud to be British made, and it’s wonderful to hear that this is something you value too. Thanks as well for highlighting our next-day DPD delivery — reliability is really important to us.

We truly appreciate your support and look forward to serving you (and your cats!) again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Cats love it 😸

We'd been trying to get all of our cats over to raw but a couple are very picky - really slowly introduced Purrform alongside their usual meat and thankfully now, very happy to say, that all of them are now devouring it, clean bowls every day. Great selection to choose from, excellent customer service, products arrive well packaged, no damage and still frozen. Just wish it was cheaper, but clearly they have very expensive tastes 😼.

13. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Purrform-Logo

Antwort von Purrform

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review 🐾

We know how challenging it can be to convince picky cats to accept a new food, so we’re absolutely delighted to hear that all of yours are now happily tucking into their Purrform meals — clean bowls are always the best feedback!

It’s also great to hear you’ve been pleased with our range, customer service and delivery. We take a lot of care to make sure everything arrives safely and perfectly frozen, so your comments really mean a lot to the team.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr