Pigsback Bewertungen 3’437

TrustScore 4.5 von 5

4.4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super quick response to a return query. Very helpful when liaising between myself and the company where the item was purchased through, if it wasn’t for a pigsback customer service rep I would never h... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My first time using this company. I bought an emperor size mattress - not a commonly available size so I was very pleased to find it on pigsback, at a really good price. Very pleased with the produ... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Having chosen to spend a night in Cork, I paid pigsback in full on the 24th Oct. Am disappointed at not having recieved the confirmation voucher. My disappointment is compounded with a refusal on the... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have been dealing with pigsback for several years now & I have to say they are one of the most helpful companies, always there to help & advise & ready to sort out any issues. They take responsibil... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Online-Marketing-Agentur
  2. Gutscheinservice

Vom Unternehmen geschrieben

Since 2000 Pigsback.com has been the destination marketplace for Ireland's best offers in premium short breaks, dining, beauty, golf, leisure and goods. We work with Ireland's best hotels, hospitality and leisure merchants who have been selling exclusive offers through Pigsback.com for nearly 20 years. Pigsback.com also operates a marketplace for goods (delivered to your door) in its Gifts & Shopping category, where approved merchants offer our members thousands of great value trending deals. At Pigsback.com, we pride ourselves on our service culture, encapsulated in our 5-Point Promise. Whenever a merchant or offer isn't living up to what was promised, we're there to intervene with merchants on behalf of members. We employ just over 18 people in our HQ in Dublin, with representatives around the country.


Kontaktinformationen

4.4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

3437 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Follow up on tickets not received

Replied and dealt with each query efficiently

3. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Sheila,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very helpful Customer Service from…

Very helpful Customer Service from Courtney!

1. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Joe,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Could not be happier with my experience

Could not be happier with my experience having reached out to an agent named Courtney. She resolved my query without haste and I was happy with the outcome. If you are buying from pigsback, you are buying into a great customer service experience guaranteed.

1. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Danny,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had a credit voucher that i let…

I had a credit voucher that i let expire through my own stupidity. Courtney could not have been more helpful and kindly reinstated the voucher allowing me to use it for a break away in August.
The prices and customer support are second to none and I cannot recommend pigsback highly enough.

26. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Brendan,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Refund handled with minimum of fuss and…

Refund handled with minimum of fuss and through efficient online system. Very happy with the service overall

24. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi James,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My error resolved quickly with no fuss

Courtney understood the error that I had made when booking a short break. She got it sorted and made it easy for me. She understood the error I made and gave me a workaround.
I was able to make the reservation and received confirmation.
Excellent customer service. 5 stars*****. She deserves 6 stars
Thanks again
Bernadette

14. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Bernadette,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

i purchased a garden set yesterday for…

i purchased a garden set yesterday for a Birthday Special Promotion, only to be told today, that my purchase is cancelled due to an error on their side. This is so unjust as a loyal customer to Pigsback for years. Ye cannot treat consumers like this. I am going further about this, as i have all my transactions on email , and am well within my rights to receive my purchase in good faith! Shame on you Pigsback. An utter disgrace !!!!

17. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Dawn,

Thank you for your review.

We'd like to apologise for the experience you have had with our site.

We are truly sorry about the mistake made on our end with the birthday promo yesterday. We only had 5 of the rattan sets in stock, which we intended to give to 5 lucky members for just €49.99 in celebration of our 23rd year in business. Unfortunately, the offer was set up wrong in our system, and we sold hundreds of the sets in just a few minutes. It was a genuine human error, and we are devastated that this has affected the trust between us and our members. The last thing we would ever want to do is disappoint you.

The first 5 people to purchase yesterday will receive the sets. While we would love to be able to fulfil everyone’s orders, we simply don’t have the stock available to do this. Mistakes happen, and behind our business is a small team of great people doing their best, but sometimes human error does occur and we can only apologise and do our utmost to ensure that mistakes like this don’t happen again.

We hope you have a lovely day and will consider buying with Pigsback in the future.

Kind Regards
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammed in a competition they ran on…

Scammed in a competition they ran on Facebook, was for a garden set and then emailed to say they weren’t honouring it anymore

17. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Jason,

Thank you for your review.

We'd like to apologise for the experience you have had with our site.

We are truly sorry about the mistake made on our end with the birthday promo yesterday. We only had 5 of the rattan sets in stock, which we intended to give to 5 lucky members for just €49.99 in celebration of our 23rd year in business. Unfortunately, the offer was set up wrong in our system, and we sold hundreds of the sets in just a few minutes. It was a genuine human error, and we are devastated that this has affected the trust between us and our members. The last thing we would ever want to do is disappoint you.

The first 5 people to purchase yesterday will receive the sets. While we would love to be able to fulfil everyone’s orders, we simply don’t have the stock available to do this. Mistakes happen, and behind our business is a small team of great people doing their best, but sometimes human error does occur and we can only apologise and do our utmost to ensure that mistakes like this don’t happen again.

We hope you have a lovely day and will consider buying with Pigsback in the future.

Kind Regards
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bought vouchers for a described service…

Bought vouchers for a described service ( Hotel Gym membership) but facilities were not as described , not available during the period/broken/under repair) and Pigsback are not taking ownership of the issues, claiming that I should contact the Hotel directly)

So BE WARNED - Pigsback are selective about support and not following Consumer Rights Act guidelines

Consumer Rights Act -

Every time you sell to a consumer, you enter into a contract with them. Consumer law requires that you must supply your service as outlined in the contract. They include that your service must:

be supplied in accordance with the terms of the contract
match any advertisement or verbal/ written information you gave to consumer
be fit for the purpose the consumer told you they needed it for, that you agreed to
be delivered as agreed, without recurring or significant service interruptions
be a reasonable price where the price is not agreed in advance

You must address service issues that occur when you do not meet your legal obligations to consumers. You must do this:

at no cost to the consumer
within a reasonable time (the shortest possible time to resolve the issue)
without significant inconvenience to the consumer
The consumer can ask for a refund or price reduction if an issue is serious.

They can also ask for a refund or price reduction if:

you did not resolve the issue
you did not resolve the issue within a reasonable time
Depending on the circumstances, the consumer can ask for a refund or price reduction if previous attempts to resolve the issue have failed.

You must refund the consumer for the time you were not providing the service in accordance with the contract by:

providing the consumer with a refund within 14 days
using the same payment method used to buy the service, unless they agree otherwise
cancelling any secondary service the consumer ordered with the main service – for example, the consumer also ordered travel insurance when buying an airline flight

17. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi AH,

Thank you for your review.

After reviewing your ticket with our Customer Service Manager, we can see that as a gesture of goodwill, you have been given a Gift Voucher for the total cost of your unredeemed Voucher. No refund can be provided as the Voucher was purchased over a year ago.

In regards to the two other Vouchers you wish to have cancelled, the manager has informed you that as they are already redeemed, they cannot be compensated unless the venue gives permission. Per our terms and conditions, once your Voucher has been redeemed with the venue, your contract is with the venue.

As your complaint is with the venue regarding their facilities. We ask that you contact the venue to resolve the issue. If they are happy to offer you a refund or credit, our customer service team will be happy to oblige.

Kind Regards
Pigsback.com Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The reply to my help was dealt with…

The reply to my help was dealt with with very quickly

10. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good company excellent they are…

Very good company excellent they are worth every five star and cheap thank you 👍👍

7. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Jeffrey,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Staff were very helpful with assisting…

Staff were very helpful with assisting me in my queries on a voucher I had purchased. Very courteous and friendly too and informative.

27. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Ellen,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great site!

Great site, I've been using it for years, highly recommended!

28. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Michelle,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Had to change my vouchers couple of…

Had to change my vouchers couple of times. Excellent customer service, never have any problems changing dates. Would highly recommend Pigsback.com. have use this site over the years. Prompt replies & very efficient staff

25. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Jackie,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Customer Service

Always find the customer service with Pigsback to be excellent; prompt responses, friendly and very helpful. It's clear that they really value their customers. Thank you!

19. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Megan,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful company to deal with

Awful company to deal with. Took payment ,but no goods received.ordered on May8th and still no result by June 8th

8. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Elizabeth,

Thank you for leaving a review.

We are very sorry to hear that you have not received your order. Upon review, we can see you have been speaking to our Customer Service Manager, Courtney and she has been offering you assistance with your order. However, we can see you have informed her that you no longer want a follow up.

We are truly sorry to hear this. Courtney has informed us the seller has organised a replacement order to be dispatched for you as they believe your original order was lost in transit. This should be with you in 9 working days.

Kind Regards
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent aftercare service

I did not complete my order correctly and I had to return the items. All the staff I dealt with were extremely helpful especially Courtney. Once I returned the items, there was no delay in reimbursing me my money. It is a pure pleasure to deal with a company that provides that level of service and I would have no hesitation dealing with Pigsback again.

31. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi there,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have been dealing with Pigsback for a…

I have been dealing with Pigsback for a very long time and have never had a issue with them and if you have it’s sorted in no time, I was dealing with Courtney and she was brilliant and so helpful I’d say the company is so happy to have her as an employee

31. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Angela,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good customer service

Very good customer service, wasnt waiting long on replies - I dealt with Courtney.
I highly recommend once she remains part of the team!

Would recommend pigsback.com

30. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi Natalie,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Pigsback went above and beyond to help…

Pigsback went above and beyond to help me with my dilemma in a very emotional and stressful time in my life,
Thank you I really appreciate the support in getting the matter completed.

4. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Pigsback-Logo

Antwort von Pigsback

Hi there,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are delighted to hear you are happy with our service.

Let us know if we can help you with anything else

Kind Regards,
Pigsback.com Team.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr