Perfect Sculpt Bewertungen 158

TrustScore 3 von 5

2.9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I gave it 3 stars because I just received it last week the sculpt belt and cream I paid only $37 and it took 2 weeks maybe 3 to receive it haven’t put it thru a workout yet but tried it on fits perfec... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I ordered my sweat vest bundle may 7th it was delivered may 12th I wore with my A.M workouts and I'm only giving this many stars because its only been a couple days but... when I do wear it make me sw... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I WAS SOOOOO HAPPY TO GET MY BELT.IT CAME JUST IN TIME. THE FIT WAS ON POINT & IT FEELS LIKE IM NOT WEARING ONE.I LOOK FORWARD TO GOOD RESULTS.IM REALLY ENJOYING MY WORK OUTS MORE BECAUSE OF MY SCULPT... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

It has four stars I got my product less then a week make sure your getting the right site customer service was no issue for me starting work out tmrw

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Aktivbekleidungsgeschäft
  2. Geschäft für Modeaccessoires
  3. Fachhandel für Sport- und Fitnessgeräte
  4. Bekleidungsgeschäft für Übergrößen
  5. Gewichtsabnahme-Coaching
  6. Damenmodengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

No matter your shape, size or color, get ultimate confidence with our fitness, shapewear and loungewear products.


Kontaktinformationen

2.9

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

158 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered two bras in February still…

I ordered two bras in February still have received them or a confirmation. Its sad how people just steal from others I see the same complaints. Would like my money back i don't even won't the product at this point how can I make this happened or am I just sh** out my money I've been wanting to try their products for so long when I finally do its unprofessional and a Scam.

26. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Danielle,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Unfortunately, we are not able to find any information about your order. Could you please use our contact form to send us a message with your order number or email information so we can make this right for you? Here is the direct link to our get in touch page: https://www.perfectsculpt.com/pages/contact-support-2

Have a good day!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Just received my order only took about…

Just received my order only took about a week for shipping ready to use & see results

25. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Adrionna,

Thank you for the review and for being a loyal customer! Our team at The Perfect Sculpt loves to read this. We work hard day by day to improve and give our best to our customers. We hope to see you soon. If there is anything that we can help you with, please don't hesitate to contact our customer service team!

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM!!! SCAM!!! SCAM!!!

This company is a total rip-off. PLEASE READ REVIEWS BEFORE ORDERING!!!! I ordered a waist trainer and received a confirmation email that I can track thru DHL...they gave me a bogus tracking number and no one is ever available to chat. In the process of filing a claim with the BBB. Really wanted to give 0 stars. I really believe that the few good ratings that they received are from people that are in on the scam.

23. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Sherika,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Soon we will reach out to you privately to review your case.

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fake company /rip off

I just wish I would’ve read the reviews before ordering. I have yet to get a shipping conformation and it’s been nearly a month. When I write and email they never respond. Then to have a no refund policy is straight bull. They need to stop advertising because it’s fake af.

19. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Tay,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Unfortunately, we are not able to find any information about your order. Could you please use our contact form to send us a message with your order number or email information so we can make this right for you? Here is the direct link to our get in touch page: https://www.perfectsculpt.com/pages/contact-support-2

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

RIP OFF

Wow i should have read the reviews before ordering, i am still waiting, they provided me with a DHL tracking# but i tried tracking it and the tracking# is invalid, I tried contacting them and no response, I will file a dispute with my bank ASAP #RIPOFF

18. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Nessia,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Soon we will reach out to you privately to review your case.

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Big Ol Scam

Order over two weeks ago haven’t heard anything I’ve sent emails and still no response it’s safe to say this company is scamming people out of their money. Sadly they got me, I wouldn’t recommend you waste your time or money!

18. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Nelly,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Unfortunately, we are not able to find any information about your order. Could you please use our contact form to send us a message with your order number or email information so we can make this right for you? Here is the direct link to our get in touch page: https://www.perfectsculpt.com/pages/contact-support-2

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DON’T BUY FROM THIS WEBSITE

DON’T BUY FROM THIS WEBSITE! Total scam! I am embarrassed to say they got me. I even paid extra for 1 day shipping. I sent an email requesting a status update as their tracking page does not load. I got a generic response that they have a lot of orders to process. I have requested that they cancel my order and provide a full refund with no response.

15. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Paula,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Unfortunately, we are not able to find any information about your order. Could you please use our contact form to send us a message with your order number or email information so we can make this right for you? Here is the direct link to our get in touch page: https://www.perfectsculpt.com/pages/contact-support-2

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!!!!

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!!!!
I placed and order with them and haven't received my items yet. I am kicking myself now, because I checked the reviews on their page, but neglected to look in more places for reviews. I have tried the automated robot chat and I have tried calling the number that was on the website( that is disconnected). Now I have a claim open with them on paypal. So hopefully I get a resolution. I am feeling scammed like every other review I have seen on here. I should have just ordered from Amazon in the first place.

6. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Chrystial,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Soon we will reach out to you privately to review your case.

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered Nov 2018 and nothing 3 months later

If it was actually possible I would have given them zero she. I placed an order on November 26, 2018 and as of today I've yet to receive anything from them and it's March 1st!!! I have received some automated messages about they don't understand why my order hasn't been sent out when I emailed customer service, but still I have yet to receive any products or a refund. BBB is the next step.
Order# 645124

2. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi KaVauhna,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Soon we will reach out to you privately to review your case.

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company The Perfect Sculpt is a…

This company The Perfect Sculpt is a got dang scam!!!! I never received my product. I call the number no answer. I sent plenty of email that take forever for customers service to respond. This company is bullshitttttt!! Something got to be done about this company!!!! I ordered my product in November 2018 never received nothing but a robot forward email! I’m so upset with this company!!!!! If you reading this Perfect Sculpt Customers Services this part of the reading is for you give us our money back you freaking scam!!!!! You know this shiiiii is not right I pray to God that you will lose more than you will ever gain. They say money is the rule to all Evil and you and this Company just proved your evilness to the world!!!!!! Have a bless day!! You freaking Scammmmmmmmmers!

24. Februar 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Elanda,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Unfortunately, we are not able to find any information about your order. Could you please use our contact form to send us a message with your order number or email information so we can make this right for you? Here is the direct link to our get in touch page: https://www.perfectsculpt.com/pages/contact-support-2

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT ORDER FROM THEM EVER!!!

DO NOT ORDER FROM THEM EVER!!! I NEVER RECEIVED MY ITEMS I ORDERED JANUARY 11TH, 2019. IT HAS NOW BEEN A WHOLE MONTH A DAY AND STILL NO ITEMS. THEN WHEN I REQUEST FOR A REFUND I WAS TOLD I NEEDED TO PAY A RESTOCKING FEE AND THAT I WOULD GET A STORE CREDIT REFUND!!! WHAT THE HELL.. I CAN'T EVEN GET THE ITEMS I ORDERED A MONTH AGO WHAT IN THE HELL AM I GOING TO DO WITH A STORE CREDIT? THIS COMPANY IS A JOKE AND A RIP OFF. ORDER FROM KEISHA K OR'E AT LEAST I KNOW YOU ARE GOING TO GET WHAT YOU PAY FOR AND ACTUALLY RECEIVE YOUR ITEMS YOU PAID FOR AND IT WON'T TAKE A MONTH OR LONGER TO GET TO YOU.

12. Februar 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Ariel,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Soon we will reach out to you privately to review your case.

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Total scam

Total scam. Ordered two bras (which I later found at about a third of the price on another site - d’oh).
Was really busy after placing the order but realized after a while that I hadn’t even gotten an email saying that it had shipped so I started to check it out. Once out of ten times trying, I got the order tracking site to load (soon after it became totally inactive). Contacted customer support, no response. Decided to proceed with filing a complaint with Paypal (thank goodness for Paypal). Got a response from PS customer support, and it was one of those ‘please be patient, you are important to us’ automatically generated messages. After some back and forth with the bot, stopped receiving responses. Got my refund from Paypal today. Screw Perfect Sculpt.

6. Februar 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Vicki,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Unfortunately, we are not able to find any information about your order. Could you please use our contact form to send us a message with your order number or email information so we can make this right for you? Here is the direct link to our get in touch page: https://www.perfectsculpt.com/pages/contact-support-2

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Costumer Service is not good

I wish i would have read reviews before i purchased. I ordered the sweat vest offline. When i clicked my size to purchase, it validated it and i checked out. I received the tracking info and was unable to track my package for days because the site the link sent you to was not active. I finally got a response from customer service (email because there was no number to call) and was able to track my item just to see they were shipping an XS (not the size i ordered). I realized that there was a glitch on the website so no matter what sized you pressed it defaulted back to XS at checkout. I explained to customer service who told me i had to pay a restocking fee and pay for my return shipping (all through email). I asked to speak to a live person instead of email and continue to get the same automated message. I am not satisfied at all!

25. Januar 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Nikki,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Unfortunately, we are not able to find any information about your order. Could you please use our contact form to send us a message with your order number or email information so we can make this right for you? Here is the direct link to our get in touch page: https://www.perfectsculpt.com/pages/contact-support-2

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is a rip-off.I ordered a…

This company is a rip-off.I ordered a sweat vest they sent me the wrong size.I tried to send it back they gave me the run around .They all of a sudden couldn't find my order #.Never got my money back.I adivse you to not I repeat do not order anything from this company....
DAMN THEIVES!!!!

24. Januar 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Yvette,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Unfortunately, we are not able to find any information about your order. Could you please use our contact form to send us a message with your order number or email information so we can make this right for you? Here is the direct link to our get in touch page: https://www.perfectsculpt.com/pages/contact-support-2

Have a good day!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly recommended!

21. Januar 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi J K,

Thank you for the review and for being a loyal customer! Our team at The Perfect Sculpt loves to read this. We work hard day by day to improve and give our best to our customers. We hope to see you soon. If there is anything that we can help you with, please don't hesitate to contact our customer service team!

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT BUY FROM THEM

Just like everyone else, my ordered products never arrived. No, I will NOT be ordering from them again. Give them a chance to steal my money AGAIN? NO WAY.

EDIT: I have emailed them after their reply to me below. This was there answer:

Thanks for reaching out to us! On behalf of The Perfect Sculpt, I want to extend my sincerest apologies for the negative experience that you had with us while we were under the old management. We understand that it is not acceptable and we want you to know that now that the new management took over this would not happen again.

After checking our records I can see that your order was placed before the new management took over and unfortunately, for that reason we are not able to replace or refund it, but we would like to offer you a 50% discount code so you can order the same products or even get some of the new ones we offer now. Please let me know If you would like to receive the discount code, and I will personally create it for you.

9. Januar 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Rowena,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Unfortunately, we are not able to find any information about your order. Could you please use our contact form to send us a message with your order number or email information so we can make this right for you? Here is the direct link to our get in touch page: https://www.perfectsculpt.com/pages/contact-support-2

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is a scam

This is a scam. I want my money back. . I can't believe I did t research first

9. Januar 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Ellavisha,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Unfortunately, we are not able to find any information about your order. Could you please use our contact form to send us a message with your order number or email information so we can make this right for you? Here is the direct link to our get in touch page: https://www.perfectsculpt.com/pages/contact-support-2

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company sucks

This company sucks, I never received my product. I have sent emails & have gotten no response & called the number on the transaction from my bank it immediately states the voicemail is full. I have disputed this charge with my bank. They will not take my money!!! They should not be able to advertise on IG!!!! False experience!!!

8. Januar 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Lakisha,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Unfortunately, we are not able to find any information about your order. Could you please use our contact form to send us a message with your order number or email information so we can make this right for you? Here is the direct link to our get in touch page: https://www.perfectsculpt.com/pages/contact-support-2

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst customer service. They take advantage being an online company by stealing your money.

Shipping paid by me both times. Item came with no tag. Sent back for a size exchange and 2 months later still haven’t heard any info even after contacting them via email, chat and on social media platforms. I’m Calling my bank. I’m done and over wasting anymore time with these people who rip others off. Reporting them to my bank and BBB also if you go on Instagram they delete all the negative comments.

8. Januar 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi there,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Unfortunately, we are not able to find any information about your order. Could you please use our contact form to send us a message with your order number or email information so we can make this right for you? Here is the direct link to our get in touch page: https://www.perfectsculpt.com/pages/contact-support-2

Have a good day!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Listen to the group friends

My experience is similar to those below and (assumed) above. I wish I would have followed my usual online purchase ritual and researched this site before I wasted my money. It's been over three weeks, no product and no customer service! I was really looking forward to it too. It's a shame

4. Januar 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perfect Sculpt-Logo

Antwort von Perfect Sculpt

Hi Casey,

Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience with Perfect Sculpt in the past. Please know that now we are under new management and things are running smoothly. Soon we will reach out to you privately to review your case.

Have a good day!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr