Värdelöst ingenting stämmer
Värdelöst ingenting stämmer. Bluffverksamhet.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Värdelöst ingenting stämmer. Bluffverksamhet.
Gått på denna bluff jag med tyvärr – blivit totallurad.
Fick en helt annan tröja än den fina modell som jag trodde jag beställt från en fysisk affär som påstods ligga i Stockholm. Och som nu behövde lägga ner och därför sålde av sitt kvarstående sortiment. (AI foto (inser jag nu) på ägaren med sina döttrar på deras hemsida).
Fick en syntettröja från Kina, med superkorta, felsydda ärmar och i storlek motsvarande S (hade beställt L).
Bara att kasta. Nu går de inte att få tag på dem alls och de har stängt ner sin hemsida.
Känner mig riktigt dum som gick på detta :-(
Jag gjorde beställning för 3 veckor sedan. Fick orderbekräftelse, en vecka efter fick jag leveransbekräftelse med information att leveransen har sorterats fel och levererat till fel ombud. Där efter har jag inte fått någon uppdatering eller återkoppling angående beställningen. Försökte kontakta dem men deras sida är nerlagd samt spårningslänk jag fick via orderbekräftelse funkar ej. Står error. Har anmält till min bank för bedrägeri, och gjort reklamation via min bank. Vet inte om jag får återbetalning. Oseriöst bluff sida!
Största bluffen jag har varit med om! Ta mitt råd och köp inget härifrån!
De går inte att nå, svarar inte när man ångrar sitt köp och ber om en returadress , bluff företag 🥵
Bluff företag!!!
Köp inget därifrån!!!
Handla inte av detta företag.
På hemsidan står det:
Inte helt nöjd? Ingen fara! Du kan enkelt och snabbt returnera din beställning inom 30 dagar efter mottagandet. Vi ser till att processen går smidigt, så du behöver inte oroa dig.
Motsvarar inte riktigt vad som står i deras returpolicy i det finstilta:
Genom att slutföra ditt köp på Nordström Stockholm accepterar du våra köpvillkor och vår returpolicy. Vi strävar efter att hålla våra priser låga, vilket innebär att vi tillämpar följande strikta regler vid returärenden.
1. Retur till internationellt centrallager (Kina)
Vårt lager för returhantering och kvalitetskontroll ligger i Kina.
• Fullt kostnadsansvar:Kunden bär det fulla ansvaret för samtliga fraktkostnader från Sverige till vårt lager i Kina. Vi tillhandahåller inga förbetalda retursedlar.
• Tull och avgifter:Kunden ansvarar för att returen deklareras korrekt. Eventuella importavgifter, tullkostnader eller administrativa avgifter som uppstår när paketet når Kina debiteras kunden och dras av från återbetalningen.
Fruktansvärt företag. Tröjan ser hemsk ut. Så missvisande annons skämmes. Och jag skäms för jag trodde att ett Svenskt företag var seriösa men så jag bedrog mig själv.
Tror att jag fått en tröja som är från temu inte Nordström som de säger.Ingen innehålls förteckning eller tvättråd.Modellen stämmer inte som på bild.
Lögnare! Bluffare! Presenterar sig som ett svenskt företag, levererar varor från Kina och sen kräver 320 kronor för retur eftersom plötsligt blev de ett internationelt företag! De måste anmälas!!!
Handla inte där!
Alla som blev lurade uppmanas anmäla dem!
Varning detta företag är bluff . Hela hemsidan är uppbygg av AI . Jag beställde 2 tröjor därifrån som först tog sjukt lång tid att komma sen när de kom var det inte alls som på bilden . Jag skrev dit och fick snabbt svar välj mellan 30 % tillbaka eller frakta till Kina .
Sen blev det 40 % som jag inte sett än . Ser reklam från Temu i flödet och exakt samma tröja kommer upp och kostar 180 kr inte 550 som jag betalade . Jag känner mig så lurad o ledsen . Handla inte här !!!
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.