Next Day Plates Bewertungen 

12
•
TrustScore 2.5 von 5

2.3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails

Vom Unternehmen geschrieben

Next Day Plates is a DVLA registered number plate supplier based in the UK. We manufacture printed, 3D gel, and 4D acrylic plates in-house, with compliance verification built into every order. All plates meet BS AU 145e standards and are legal for road use. Orders placed before the daily cut-off are manufactured and dispatched same day, with next day delivery across the UK. We handle DVLA document verification as part of the ordering process. No chasing, no delays. Just compliant plates, fast.


Kontaktinformationen

2.3

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

12 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 88 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.3

Alle Bewertungen

(12)

12 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben

Wir überprüfen Bewertungen

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Potential scam

Ordered the plate on the 14th October, nothing next day about this company,
Order still not received and not order confirmation - think it’s a scam please avoid!

14. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Next Day Plates-Logo

Antwort von Next Day Plates

Hi Colin, thank you for your review and sending us the requested information. I can see from your order that you are yet to supply us with the required documents that will allow us to send out your order. 5 emails have been sent to the email address you supplied with your order requesting these. If you could please have these uploaded we will be able to send your plates out. As a DVLA registered supplier we cannot send out number plates without confirming you are the rightful owner.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Didn't arrive' no response and tracking…

Didn't arrive next day. no response to 2 rmails and tracking doesn't work! EDITED struggled to get a response but tracking updated and they arrived 2 days later. Just need to up their game on responses and accurate tracking. Plates are ok

21. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shocking company

Shocking company. Wish i had read the reviews before ordering. Ordered plates, nothing next day about this company either may i add. My plates have arrived blank ... like how do you even send out blank plates? Requesting a refund and ordering else where now. AVOID.

15. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Next Day Plates-Logo

Antwort von Next Day Plates

Hi Katie, thank you for sending through the additional information requested. I can confirm this is not one of our order numbers. You have ordered from numberplatesnextday.co.uk we are nextdayplates.co.uk I would recommend getting in touch with them so they can resolve your issue.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wish I'd of looked at the reviews…

Wish I'd of looked at the reviews before ordering!

Places an order over the weekend and the plate was delivered on Wednesday, poor quality plate with a chip out of it but to top it off the registration said 21 instead of 12, fast refund and purchased elsewhere

20. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely awful quality!

*edit I have sent the requested information as they emailed me to offer a refund. I have still not had the refund and I’m not hopeful given how this business has acted so far.

Absolutely awful plate quality for starters. Secondly, they only sent me a front plate rather than both front and rear. The plate is sat wonky on the plastic backing, and there are bubbles on its surface between the two materials. Just awful!

19. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Next Day Plates-Logo

Antwort von Next Day Plates

Hi Ella, we have sent you a request for more information as we cannot find you on our system, if you could please send this through we will try to help you further.

Unfortunately no further information was supplied to us.

Ella, we really don't think you have ordered them from us. Perhaps you have ordered from Number Plates Next Day? please feel free to email me personally shaun@nextdayplates.co.uk and I will happily look into this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is shocking

This company is shocking, they just say sorry all the time what a joke the worst company I’ve ever used

4. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Next Day Plates-Logo

Antwort von Next Day Plates

Hello Chris,

Thanks for the feedback. We want to set out the facts clearly here for anyone reading this.

The UK flag badge was missed from your order in error. As soon as you flagged it, we offered to send a replacement out to you. You asked for a refund instead, which we processed the same day.

On delivery timing, your documents weren't received until after our 2:30pm cut off for dispatch that day. That's why your order moved to the next working day for processing. We don't dispatch on weekends, which is why it arrived on the Tuesday. Both the cut off time and our weekend dispatch policy are stated clearly on our website, and your plates were delivered within that advised timeframe.

We're a DVLA registered supplier and we take getting orders right seriously. When we get something wrong, we put it right, which is what we tried to do here.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

USELESS, AVOID!

WARNING! Don't use this company if you want a plate with a reg number that is central on the plate. I emailed Next Day Plates with my order specifically asking them to make sure the reg number is central on the plate, knowing it should be standard procedure without asking but I thought I should make sure just in case. I received the plate only to find it was a shocking shambles, the reg number was not central with different spacing top bottom, left and right. Also one of the black letters has lots of air bubbles so obviously this company have no quality control and are sending out plates in any state. Luckily for me I made the purchase via PayPal so will get my money back. I contacted Next Day Plates and still have no response 4 days later!
WARNING: AVOID THIS COMPANY!!

25. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Next Day Plates-Logo

Antwort von Next Day Plates

Thank you for the feedback. A few points for clarity, both for you and anyone else reading this.

On centring: the spacing top to bottom is not equal by design, not by error. UK law requires every plate to display the manufacturer's BS AU 145e marking along with our company name and postcode, and this has to sit within the plate border. That takes up space at the bottom, which is why the registration isn't centred top to bottom. Left to right, it is centred as standard. This applies to every DVLA compliant plate from any supplier, not just ours.

In your original email, you also mentioned you'd had to return plates to a few other suppliers for the same reason before placing this order. Since the spacing you're describing is a legal requirement rather than a supplier choice, it's likely those suppliers were also correctly following BS AU 145e rules rather than making an error.

On the air bubbles: we take quality control seriously and would like to inspect the plate. Please contact us directly so we can look into it and put it right if there is a genuine fault.

On contact: the only email we have on file from you is the one sent before your order, asking us to centre the registration, which we did within the legal constraints above. We have no record of any email, call, or message from you since the plate was dispatched. If you did try to reach us and it didn't arrive, please resend to hello@nextdayplates.co.uk and we will respond.

Next Day Plates is a DVLA registered supplier. Every plate meets BS AU 145e standards, which is what governs the spacing you're describing. We're glad to resolve any genuine fault directly, we just need you to get in touch.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nowhere to be seen

Ordered Wednesday still nowhere to be seen! Extremely annoying and a total waste of £70.00. Don’t waste your money! Even tried to ring and it says mail box full. Sent an email no response!

Following your reply, my order number is as follows 19114181 placed 03 June.

3. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Next Day Plates-Logo

Antwort von Next Day Plates

Thank you for your review. We're sorry to hear about your experience, but we don't think this order is with us. Next Day Plates does not charge for delivery and your order total doesn't match our pricing structure.
We'd also like to reassure you that our phone lines and email are always monitored. If you did place an order with us, please get in touch directly with your order number and we will look into it straight away. If this review was intended for a different company, we'd appreciate you updating it to help other customers.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Liars! Not Next Day Delivery

Liars! Not delivered on the next day. I ordered on Friday and it’s Monday and nothing yet

8. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Next Day Plates-Logo

Antwort von Next Day Plates

Thank you for your review. We have no record of an order under your name in our system. It's possible this review was intended for a different company, as there are other suppliers with similar names and we do occasionally see misdirected reviews.
If you did order with us, please contact us with your order number and we will look into it immediately. We'd also note that orders placed on a Friday after 2pm are dispatched the next working day, so Monday dispatch for Tuesday delivery is standard. If this review was intended for another company, we'd be grateful if you could update it.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic

Fantastic, plates came next day, quality is brilliant. Staff were helpful when i spoke to them, as getting them next day was my main priority! Very impressed.

7. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Next Day Plates-Logo

Antwort von Next Day Plates

Thank you Tom, really glad the plates arrived on time and that you're happy with them. Next day delivery is what we're here for. Appreciate you taking the time to leave a review.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

WARNING - suspect scam site

WARNING - Fairly certain this is a scam site - ordered on Monday at 9am and paid (the remarkably high) price for next day delivery - nothing arrived on Tuesday so chased up - I did actually get a response to my email promising it would be sent out ASAP but still nothing has arrived on Wednesday or Thursday and now no response to my 2nd chasing email. Annoying as not only am i out of pocket £25 but i needed the plate to collect my new bike - which I've now had to push back by a week.

26. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Next Day Plates-Logo

Antwort von Next Day Plates

Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear about your experience, however we don't believe this order is with us. Next Day Plates does not charge for delivery, so the £25 delivery fee you mention doesn't match our pricing or ordering process.
If you did place an order with us, please contact us directly with your order details and we will resolve this immediately. If this review was intended for another company, we'd appreciate you updating it accordingly.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Cheaper than Halfords

Cheaper than Halfords, and that includes next day delivery which is tracked with great tracking updates.

10. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Next Day Plates-Logo

Antwort von Next Day Plates

Thank you David. Glad the tracking kept you updated throughout. We think you should get a great plate at a fair price with next day delivery as standard, so it's good to hear that's coming through.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr