National Holidays Bewertungen 12’784

TrustScore 4 von 5

4.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So easy to book holiday online when you've searched the options on several great places across Britain and Europe. Stress free travel without driving. Plenty of beautiful scenery while on the coac... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My call was answered quickly and the lady I spoke with was very helpful. She was efficient, very polite and knowledgeable about the holiday. As there are several friends travelling together there wer... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Trip down was as good as could be expected, bearing in mind the destination was London. Friendly competent drivers. Great show. Would not recommend The Ibis, Stratford. Poor breakfast - only egg... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

The coach driver was pleasant and efficient. However, seats in the coach were very close together, with no room to move your legs or stretch to relieve the cramped position. Necessary stops were... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Reiseanbieter

Über National Holidays

Vom Unternehmen geschrieben

The Home of Brilliant Value Coach Breaks

Here at National Holidays, we live and breathe excellent getaways. We’ve got a wide range of affordable coach packages to suit every budget, and if you’re looking for an unforgettable break or holiday in the UK, Ireland or Europe, then we’ve got just the ticket.

With over 25 years of experience in the coaching industry, we know a few things about what makes a perfect short break away. And travelling with the UK’s leading specialist in coach holidays has its perks, because we’ve got a well-stocked catalogue of thousands of adventures for you to choose from!

From Shows & Events and Family Fun to our ever-popular Mystery Tours, we literally have 1000’s of holidays and short breaks for you to choose from in the UK and further afield.

Our collections are jam-packed with excursions and bursting with variety, but with one very important thing in common; they promise excellent value for money.

Not only that, we guarantee simple and hassle-free travel, with everything from return coach travel, transfers, accommodation and entry tickets included in your package.

Visit our website to find out more and book >>> www.nationalholidays.com.

Vom Unternehmen geschrieben


Kontaktinformationen

4.2

Gut

TrustScore 4 von 5

12’784 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Inhalte von echten Menschen stehen bei Trustpilot im Vordergrund. Dieses Unternehmen kann jedoch zusätzlich unser KI-gestütztes Antwort-Tool verwenden, um Hilfe beim Verfassen von Antworten zu erhalten.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really good for the money would…

Really good for the money would recommend to any one wanting a cheap, Holladay it's, well worth every penny

6. Mai 2026
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

We're happy to hear that you found our product to be a worthwhile purchase! Thank you for recommending it to others looking for a budget-friendly option.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Great break

Great break, the only thing I could fault was as I’m gluten intolerant there was a real lack of choice when it came to the evening meal options were steak pie or scampi. When I booked I was looking for somewhere to add dietary requirements but could not see any. Didn’t want to ask the hotel incase they said I couldn’t have anything so worked around the options. However, the hotel room and driver on the coach was lovely. I had a really nice time.

6. Mai 2026
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

We're glad you had a nice time and appreciate your positive comments about the room and driver. We regret the limited gluten-free options during your meals and the difficulty you experienced adding dietary requirements to your booking. We'll review our booking process and menu choices. Thank you for your feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Booking made easy!

Booking was made in an efficient manner

25. April 2026
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

We're happy to hear that your booking experience was efficient. Thank you for your positive feedback; we appreciate it.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I am extremely disappointed with the…

I am extremely disappointed with the overall customer service and handling of my order.
I attempted to purchase a gift voucher online as a last-minute birthday gift, but the website would not allow me to proceed with an amount over £5. I then contacted customer service by phone, explained the situation clearly, and was assured the voucher would be emailed in time for the following day.
Despite this, it took four days and two further phone calls for the voucher to finally arrive. A voucher PIN was provided verbally during the call; however, the physical voucher was required for the gift. We have since also found that the PIN provided was not accurate.
When I raised a complaint about the delay, I was told that my account of the phone call was not accurate. When I asked for the call to be reviewed, I was informed that calls are not recorded and that they would only rely on the staff member’s version of events. This left me with no way to verify what was actually said during the call.
I then received further unprofessional email responses from a supervisor, which gave the impression that my concerns were being dismissed rather than properly investigated.
Overall, I am very disappointed with the lack of accountability and how the situation was handled from start to finish. The experience left me feeling that the customer’s version of events carries little weight, with no fair way to challenge staff accounts.

30. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

We are sorry to read that you feel disappointed with the services you have received. Having checked the emails conversations you have had we cannot agree that you received unprofessional services or responses. We do find that the extensive conversation was fair and provided a full explanation to your complaint. We are very sorry that you remain unhappy with the outcome.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Trip down was as good as could be…

Trip down was as good as could be expected, bearing in mind the destination was London. Friendly competent drivers.

Great show.

Would not recommend The Ibis, Stratford. Poor breakfast - only egg option was scrambled and this appeared to be from powdered egg. Bathroom smelled of drains or mould. Room size, at least, was adequate for London. Redeeming factor was a very cheap Wetherspoons nearby.

23. April 2026
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

We appreciate your feedback and are glad the trip down was pleasant. We're sorry to hear about the issues with your hotel experience, especially regarding the breakfast and bathroom. We'll pass this information on so that improvements can be made.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great company to use

Great company to use, from start to finish. Only downside is that there are too many pick ups, which makes it a very long journey at times.

19. April 2026
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

We're glad you enjoyed your experience. We appreciate your feedback and will review our routes to optimize travel time and minimize stops. Thanks for your review.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Went with a friend on the overnight…

Went with a friend on the overnight mystery trip. Coach great, nice clean and comfortable. Couldn't fault the driver.
Ended up in Scarborough. Terrible hotel. Not too clean, evening meal was awful. Decent breakfast.
Worst bed I've ever slept in so uncomfortable.
I definitely wouldn't do one of these trips again and risk having to spend another night in that dreadful hotel.

22. April 2026
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

We appreciate your feedback on the mystery trip. We're glad you found the coach and driver satisfactory. We're sorry the hotel in Scarborough didn't meet your expectations, especially regarding cleanliness, the evening meal, and the bed's comfort. We'll consider your comments as we plan future trips.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We enjoyed our mystery weekend

We enjoyed our mystery weekend. Staying in Whitby for the afternoon then on to Scarborough for the evening and the next day.
Everything ran like clockwork.
Booking was easy on-line

18. April 2026
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

We're happy to hear that you enjoyed your mystery weekend exploring Whitby and Scarborough! It's great to know that the booking process was easy and everything ran smoothly for you. Thank you for your positive feedback.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Not a great experience

Driver Owen was great but sadly it was Whitby and Scarborough yet again. They keep advertising pick up from Fosse Park but the last twice have moved this to Leicester city centre. This may not seem a big deal but with 5am pick up, no buses, all ncp car parks closed down and not all taxis willing to pick up so early this causes difficulties as we hd to get to Fosse Park anyway. Unfortunately customer service is non existent. Hotel and driver good but that was it.

29. April 2026
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

Thank you for contacting us.

We are sorry to read you were unhappy with your mystery tour destination and the time of your pick up location.

We are surprised to read that you feel our customer service is non existent, we must note that you have received an email from our customer services team in response to your complaint regarding the pick up point change and time.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The service they give is exactly what…

The service they give is exactly what it says on the tin

13. April 2026
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

Hi Mr Gill

We appreciate your feedback and are glad our service met your expectations. Thank you for taking the time to share.

Kind Regards

Customer Contact Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Our driver andy on our mystery trip to…

Our driver andy on our mystery trip to Southport and Manchester city centre. He was fab driver and polite and funny and made the journey easier and a very nice chap.got us about safe and sound. Thank you very much today andy.

26. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

We're happy to hear that you enjoyed your mystery trip to Southport and Manchester! It's great to know that the driver made your journey easier with his safe driving, politeness, and humor. Thank you for your positive feedback!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Agent was easy to understand

Agent was easy to understand, and information was also easy to follow. Thank you

22. April 2026
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

We're happy the agent was easy to understand, and the information was easy to follow. Thank you for your positive feedback; we appreciate it.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Very polite person.However my first…

Very polite person.However my first telephone contact was a little difficult to understand.It would be helpful if there were clearer guidelines re pick up and arrival home times.Othetewise a good experience especially with my second booking telephone call.I would have appreciated an offer of paper documentation.Not everyone can see phone screens well enough for this kind of thing.

24. April 2026
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

We appreciate your feedback and are sorry that you had some challenges. We'll work on clarifying phone communication and pickup guidelines. We'll also consider providing paper documentation to better accommodate everyone.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

very good service

22. April 2026
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

Hi Mr Khan

Thank you for your review. We're pleased to know that our team's service was good.

Kind Regards

Customer Contact Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The service was great

The service was great, she took time to listen to all my questions & made me feel at ease, great customer service

23. April 2026
National Holidays-Logo

Antwort von National Holidays

We're happy to hear that you felt at ease and that our service met your needs. It's great to know our team member listened to your questions. Thank you for your feedback!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr