Mowshop Bewertungen 

124
•
TrustScore 4.5 von 5

4.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought a Product that had a manufacturing defect when I opened the box. Contacted Mowshop - it was picked up the next day and quickly redelivered. I was impressed by the way they dealt with the issu... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I ordered a Stihl petrol brush cutter as they seemed the most reasonable price. My heart sank when I saw they were using APC as the courier. As usual the parcel has “gone missing “. APC are a load of... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service! Ordered my new Husqvarna 135 chainsaw which I was extremely happy with. Was delivered in no time at all. Will be ordering from the Mow shop again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered Stihl hedgecutters. Were cheapest online. Free delivery. Actually were delivered the next day in the morning at the time that the courier said. Outstanding company and outstanding courier. I’m... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Rasenmäher-Fachhandel

Vom Unternehmen geschrieben

Supplying quality garden machinery and equipment online. Partnered with a carefully selected group of franchises all of which deliver class-leading products and performance for your garden.


Kontaktinformationen

4.5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

124 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 50 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.5

Alle Bewertungen

(124)

44 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very helpful company

I bought a STIHL chainsaw from The MowShop. Although I assembled it correctly, I couldn't get the chain to rotate. After several unsuccessful attempts and growing increasingly frustrated, I called The MowShop for advice. They were very helpful and suggested I bring the chainsaw to one of their branches so they could take a look. Before doing that, I also contacted STIHL, who recommended I try my local authorised dealer. Unfortunately, the local dealer was very unhelpful and seemed more interested in putting me off than helping me. They succeeded. So, I took the chainsaw to the nearest MowShop outlet, about 60 miles away. They had already phoned ahead, so the gentleman at the counter was expecting me. He identified and fixed the problem in less than 5 minutes. Now that's what I call excellent customer service. Thank you! I wont hesitate to go back to the shop even though it is 3 hour round trip!!

13. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Astronomical Delivery Charges

Wanted to buy STIHL pressure washer, water trolley and a replacement chain for my chainsaw. All going well until I noticed that I was being charged £18 for Highland and Island delivery. I pointed out to the company that I live in Central Scotland NOT Highlands. Completely ignored, will look elsewhere

2. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely Superb

Ordered Stihl hedgecutters. Were cheapest online. Free delivery. Actually were delivered the next day in the morning at the time that the courier said. Outstanding company and outstanding courier. I’m hard to impress but this most certainly was impressive. And I’ve not been bombarded with emails trying to sell me stuff!!

9. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid at all cost - False Advertising on products, Failure to accept responsibility & Non existent complaints procedure.

I went on their website to order 3 Husqvarna products totalling £478.02 . Their prices were all stated as including vat however when I tried to make payment they changed the amount to £573.62.
I sent them an email concerning this issue and received an initial response stating it was my device to blame. I informed them (sending photos of prices stated) that the same prices were on other devices and asked for a copy of their complaints procedure.
This was denied on 3 separate emails and finally they acknowledged they would look into my complaint as per their procedure (still not sending a copy ).
I later found on their website a quote from their procedures stating "MowShop are committed to providing a high standard of customer service and satisfaction. If you have any concerns or complaints about our products or services, please contact by Email  or by telephone on 0345 222 1538 during business hours Monday to Friday.
We will endeavour to address and respond to complaints and concerns within 2 working days. Customers will be kept fully informed on the progress of resolving complaints ".

After 4 days and no further contact from them , I asked for a formal response to my compliant and was told in a totally rude and unprofessional way "they have addressed my complaint" end of story.

I find the whole experience with this company totally unprofessional, rude and lacking any customer service at all leaving me no option to refer the false advertising of prices to trading standards for them to investigate based on all the evidence (and photos) provided.

Buyer's beware..

16. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mowshop-Logo

Antwort von Mowshop

Thank you for your feedback.

We responded to your initial query within hours providing clarification regarding the pricing displayed on the website. As no order was completed, the matter relates to the prices shown on the product page prior to checkout.

I have raised the issue of you being incorrectly shown a price excluding VAT with our development team for investigation. We’re sorry that on this occasion that we were unable to meet your expectations.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent sales

Ease of purchase with good follow up informing of order progression. Delivery was very quick and arrived spot on the time given. In addition the purchase was the best price available from all the competition. Will certainly use this company again and recommend it to friends

1. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Impressed

Ordered the Stihl asa20 secateurs which was in-stock and delivered next day unlike some sites which show stock regardless of availablity. Excellent service and price.
The asa20 also highly recommended - well made and extremely efficient in operation.

24. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Mowshop sort out problem quickly

Bought a Stihl chainsaw off Mowshop. It worked fine upto the last cut of the day when the chain came off. It must have come loose without me realising. I had problems getting it back into the guide so decided to get another chain but I also decided to get a 40cm as well as the 30cm guide as the handbook said there was one compatible. A WhatsApp message with Mowshop sorted out which it was that I needed so I now have spare chains and two guides for cutting whatever size of tree I need to. Excellent service and fast delivery

15. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible customer service

Terrible customer service. Unhelpful and unclear. Bought a chainsaw and it had an initial problem. They didn’t care and gave unhelpful advice that was inconvenient. Turns out my chain saw had a tiny fault that had a very easy fix - but they werent qualified to advise me. My advice don’t use mowshop.com. I won’t be again

12. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Beware 25% "restocking fee". This appears not to be in line with distance trading laws.

Initially helpful and responsive. Product arrived on time. Unfortunately it was the wrong size (boots) so I needed to return them. At this point I realised the return would be at my expense, and Mowshop sent me some long terms and conditions of return which included a "25% restocking fee". I asked if this applied to my product and they advised that it did. I pointed out that this was against distance trading law and they agreed to waive the fee (its illegal to charge this fee in the first place). Return has been slow due to staff holidays at their end. Exercising my consumer rights seems to have annoyed them as they are were no longer responsive via email. The refund was processed quickly on return however. I feel this could be a good company let down by some very questionable policies.

7. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mowshop-Logo

Antwort von Mowshop

Thank you for your feedback. We’re glad the ordering and delivery went smoothly, and we regret that the boots you received were the wrong size. Our refund and returns policy has been updated to ensure clarity and compliance. We apologise for the delay in processing a refund during the Christmas holidays and we apologise for any frustration this may have caused.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr