Margeritten Bewertungen 49

TrustScore 4 von 5

3.9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vi var på Margeritten to gange på 5 dage i vores sommerferie. Maden var sublim, vi fik hvidløgsbøf og plankehakkebøf. Perfekt stegt, saftigt og mørt. Personalet var venlige og med på vores humor og v... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

glædede mig til gammeldags æblekage. fik et glas med kæmpe store lillefingertykke henkogte æblestykker 0g meget flødeskum, og en lillebitte krumme i bunden af glasset. som om man bare havde hældt... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Har lige været nede for at hente det mad som jeg forudbestilte i går og så får man nu at vide at det er udsolgt !!!! Helt utilgiveligt - kan man ikke tælle eller er man helt tabt bag en vogn 😡 Jeg... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Her på en dejlig sommer dag i August 2020 besøgte vi igen restaurant Margeritten som ligger ved kirken i Allinge på Bornholm. Vi spiste middag i den hyggelige gårdhave og maden var super og et meget... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

3.9

Gut

TrustScore 4 von 5

49 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ELENDIGT !!!!

Har lige været nede for at hente det mad som jeg forudbestilte i går og så får man nu at vide at det er udsolgt !!!!
Helt utilgiveligt - kan man ikke tælle eller er man helt tabt bag en vogn 😡
Jeg sætter aldrig mine ben i den butik igen magen til inkompetente amatører skal lede længe efter 🤮

24. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Pris og kvalitet hænger ikke sammen

Pris og kvalitet hænger ikke sammen

“Maden var skuffende – tør, uden smag og tydeligvis ikke frisklavet. Portionerne var små i forhold til prisen, og kvaliteten stod slet ikke mål med forventningerne. Kan desværre ikke anbefale stedet.”

28. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk god service

Fantastisk god service. Overhørte at en kunde havde bestilt en forkert Øl og fik den byttet uden problemer, selv om den var åbnet. Vores mad var også lækker og salatbordet meget alsidigt

26. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Skuffe men smagfuldt

For lille portion i forhold til prisen, salatbaren var wack undtagen nødderne, vente på over 30min.
Maden smagte godt, men prisen ska være mindre eller portionen større og der ska være en bedre salatbar.

17. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kan varmt anbefales

Min kone og jeg spiste i restaurant Margeritten i Allinge i dag d. 15 juli 2025.
Vi fik en af deres plankebøf og jeg må sige, at det var en stor fornøjelse, kvaliteten og oplevelsen var helt i top til prisen og vi blev mødt af et meget venligt personale.

Vh
Mogens Engell Christiansen
Kirkevej 50 Over Randlev
Odder
25580764

15. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Klart anbefalelsesværdig

Meget hyggelig restaurant, god mad og helt fantastisk personale.
Vi bestilte hhv. plankelaks og plankebøf med tilhørende salatbar. Der var rigeligt, og det var meget velsmagende.
Personalet var meget smilende og opmærksomme (ikke kun på ‘deres egne’ borde).

5. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Åbningstider

Marguritten er lige åbnet i Risskov. Åbningstiden står til kl 21.00. Klokken 20.30 var det ikke muligt at bestille online. Forsøgte at møde op men blev mødt af en låst dør.

2. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lækkert mad

Vi havde bestilt bord - så ingen ventetid på maden selv om vi bestilte forskellige retter
Plankebøf, Plankelaks og bøf bernaise + lækker salatbar.
God og nærværende betjening
Vi kommer helt sikkert igen

25. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vi kan varmt anbefale at spise på…

Vi kan varmt anbefale at spise på margeritten i Allinge på Bornholm, vi fik rigtig gode bøffer. personalet var nærværende, professionelle og glade. Der var plads til smil og snak om alt muligt andet.

3. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vi var på Margeritten to gange på 5…

Vi var på Margeritten to gange på 5 dage i vores sommerferie. Maden var sublim, vi fik hvidløgsbøf og plankehakkebøf. Perfekt stegt, saftigt og mørt. Personalet var venlige og med på vores humor og vi havde et par dejlige aftener. Vi kan varmt anbefale Margeritten
Vh Henning og Lise Gummesen, Næstved

12. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Plankelaks med Kartoffelmos

Fantastisk ret med laks og kartoffelmos m/reven gulerod og porre.
Hyggelig stemning i gårdhaven.
Dejligt og tilbagetrukket lille sted samt rigtig dejlig mad.
Kan varmt anbefales👌🏻

9. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Frysepizza

Hvis vi starter med maden. Min pizza var 100% en surdejsbund fra et supermarked. Virkelig trist af opdage det når der bliver reklameret med sten ovns pizza.
Pizzaen var ikke dårlig, nej den var smagsløs, skorperne var hårde, midten var blød præcis som de gange jeg har prøvet at købe den dej selv derhjemme. Det rækker altså ikke til mere end 1 stjerne at sælge frysepizza til kunderne, når man reklamere med sten ovns pizza.

Servicen: egentlig en flink tjener, MEN jeg spurgte om jeg kunne bede om en Hasle pizza med pepperoni istedet for skinke, hvor tjeneren så griner lidt og siger “tænker ikke du vil have noget imod at få en margarita med pepperoni istedet så du spare 10kr”
Jeg tænker det lyder fint rigtig god service.
Da jeg så får regningen kan jeg se der står margarita + 15kr for pepperoni dvs 95kr. Så den gode service hun har gjort for mig og stået og smilet af var en ekstra service, gjorde bare min pizza 5kr dyrere end en Hasle pizza til 90kr som jeg fra start af bedte om. Så tjeneren fik snydt mig for 5kr ekstra og 15 kr. i forhold til det jeg blev lovet. Det er forkert ringe/ikke eksisterende service.
Der blev ikke spurgt en gang ind til hvordan maden smager, vi sad 4 ved vores bord, jeg har taget udgangspunkt i min egen oplevelse, men ved at der blev bestilt nogle bøffer/kød som egentlig smagte fint nok, men der blev ikke spurgt om hvordan bøffen skulle serveres, så en af gæsterne ved vores bord fik en for gennemstegt bøf til hendes smag, hvilket jo er ærgerligt.

En af de andre gæster ved vores bord havde ikke engang spist 1 stykke af sin pizza grundet den ringe kvalitet, men det bliver der slet ikke spurgt ind til af tjenerne undervejs eller da vi beder om regningen. Der bliver spurgt om han ønsker at tage den med hjem, hvor svaret promte er NEJ. Der havde jeg personligt håbet på man havde spurgt ind til om der er noget galt med maden.

Til sidst stemningen: ikke noget at klage over, dog svært at ramme 5 når man sidder og er skuffet og er blevet snydt økonomisk.

22. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr