Marcantonio Trattoria Pizzeria Bewertungen 33

TrustScore 2.5 von 5

2.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Virkelig et dejligt sted. En venlig og nærværende tjener med personlighed og blik for, hvornår vi ville bestille. Vi var tre, der bestilte forskellige retter, som alle var vellykkede. Skøn italien... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig virkelig dårlig service. Vores mad bliver serveret efter1,5 time, hvilket vi fortæller tjeneren det. Hvor han råber af os og går videre. Vi fortæller den anden tjener over den skuffende servi... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi var et selskab på 6, der fik så dårlig service, at vi overvejede at gå. Vi ventede så længe på drikkelse at maden kom samtidig og de glemte halvdelen af ordren. Vores tjener var så skide sur,... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Virkelig dårlig pizza. Havde bestilt mozzarella og cherrytomater og osten var bare skåret ud i 4 mega tykke dele og tomaterne var halverede og der var ikke engang skåret det grønne af på dem. Slet ikk... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Restaurant
  2. Italienisches Restaurant

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Konceptet bag et Trattoria er, at skabe autentisk, traditionel og rustik italiensk mad, hvor smagen og de nøje udvalgte råvarer er i højsædet krydret med en god og uformel stemning. Vi glæder os til at byde jer velkommen til en bid af Italien.


Kontaktinformationen

2.7

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

33 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Besøgt 3/1-26. Træls oplevelse.

Besøgt 3/1-26.
Mega koldt lokale. Hver gang døren gik op, så stod der kulde ind (de mangler et varmetæppe ved døren, når serveringen er lige ved siden af).
Resten af tiden trak det, og vi frøs alle sammen.
Også selvom vi fik et andet bord længere inde. (I øvrigt ingen opfølgning på om det nye bord var bedre).

Der lugtede brændt, og da vi kom hjem, hang den lugt i tøj og hår.

På google kontoen ligger 2!! gamle menukort.
Priserne er eksploderet.
Det vi så til 120 kr., koster nu 179 kr.
En anden version af menukortet, har samme pizza til 150 kr.. Få nu ryddet op.
Da jeg påpegede det for tjeneren, så sagde hun "det ved vi godt".
Men så få det da fjernet. Det er falsk markedsføring, når I godt ved det.

Da vi er kommet ind, ikke engang sat os, står der vand fremme (det eneste lyspunkt, er at der stod en kande vand til os fra starten).
Tjeneren siger meget hurtigt - vi har kun lige den og den pastaret - vi har mange udsolgte ting.
Da vi skal bestille igen, kan jeg så spørge igen - det havde ikke kostet mange basseører at printe et lille skriv om, at der er nogle ting, de ikke har fået hjem - og lægge dem i menukortet.
Men de har f.eks. ikke pasta carbonara mv.
Jeg hører dem sige til et andet sæt gæster, at det er fordi, de lige har åbnet igen (nok efter nytår).
Det er rigtig træls, når det så ender med, at en fejring bliver en træls ting, fordi dén restaurant vi har valgt, er så dårlig.

Vi bestilte 4 pizzaer og drikkevarer.
Min datter fik et glas mælk - jeg ved ikke hvilken fjern ø de har hentet mælken på, men der skal virkelig findes gode argumenter på hvorfor 1/4 liter mælk koster 39 kr.
Det var i øvrigt mælk til latte hun fik 🤦‍♀️
Tyk og flødeagtig.

Ungernes pizza har de prøvet at forme som en bjørn ved at skubbe kanterne sammen. Så dejen var ubagt...
Den kolde luft i rummet, gjorde pizzaen kold, hurtigt.

Min mand og jeg oplever en våd pizza, hvor der ligger pytter af væske. Skinken er smidt i en bunke og der er nærmest kun fyld på midten.
Dejen i midten er fuldstændig ubagt og rå.
Da vi nævner det for tjeneren, får vi bare en kold-i-bagpartiet besked om, at han "nok lige skal sige det videre".
- Jeg er faktisk ligeglad med, om han siger det videre. For vi kommer ikke igen.
Jeg siger det for at give dem en chance for at beklage det, eller gøre et eller andet for at redde oplevelsen.

Den del af pizzadejen, som var bagt, smagte dog godt.
Smagen af pizzaen generelt var ikke bedre end andre steder.

Vi var der i mindre end en time, fordi ungerne frøs og syntes maden var træls. Det samme syntes vi - og prøvede at få noget godt ud af de 700 kr det endte med at koste for 2 børnepizzaer, 1 glas mælk, 1 glas saft, en stor cola og en lille sodavand... Vi sprang desserten over og kørte skuffede hjem.

Ikke en eneste tjener spurgte til maden.
Jeg havde tømt mit glas med saftevand, men når tjenerne er ligeglade med gæsterne, så forbliver det tomt.

Så i konklusion:
Koldt lokale.
Træk fra døren.
Ubagt pizza.
Tomme glas.
Fejlagtige menukort.
Udsolgte retter.
Træls røg i luften.
Træls/manglende service.
Dyrt og slet ikke pengene værd.

Den ene stjerne er for den kande med isvand, der stod på bordet og at dejen, når den var bagt, smagte godt.

Til restauranten:
Når man tager ud og spiser, er det for at få en oplevelse. Vi er kørt fra vestfyn for at spise hos her. Fordi vi skulle fejre noget.
Min dreng viser endda stolt sin medalje frem da vi kommer ind, men de er så lidt servicemindede, at de ikke engang lige ser ham.

Næste gang er det både billigere, bedre og nemmere at bestille take away fra det lokale pizzaria.
Eller vælge et andet sted i byen. Der er nok at tage af.

Vi finder en anden måde at fejre ham på.

3. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Skøn mad i dejlig italiensk atmosfære

Virkelig et dejligt sted. En venlig og nærværende tjener med personlighed og blik for, hvornår vi ville bestille. Vi var tre, der bestilte forskellige retter, som alle var vellykkede.

Skøn italiensk atmosfære, hvor vi følte os set. Rigtig lækker mad. Vi kommer igen. 👍

16. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Indivklede regler for hvad man må bestille

Efter at have fundet retter man vil bestille finder man ud af at der er regler for hvor mange pasta retter man må bestille per bord. Og oven i det en række andre regler for hvad man må og ikke må bestille. Og det var efter at have booket bord. Det står intet sted på hjemmesiden eller menu-kortet.

22. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vanvittig service

Vi var et selskab på 6, der fik så dårlig service, at vi overvejede at gå. Vi ventede så længe på drikkelse at maden kom samtidig og de glemte halvdelen af ordren. Vores tjener var så skide sur, men det forstod vi senere da man højlydt kunne høre hende få skældud af ejeren/køkkenchefen, som råbte af hende og de andre ansatte helt ustyrligt.

Det virker som et forfærdeligt sted at arbejde og det smitter af på kvaliteten i maden og servicen.

Selvom vi lagde 3.000 kr. derinde, behandlede de os som om de ikke ville have os der. Vi endte med at gå efter dessert et andet sted.

Simpelthen så dårlig service, og ejeren burde skamme sig.

8. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kedelige pizzaer og dårlig service

Hyggeligt nok sted, men meget ferske og kedelige pizzaer både i smag og konsistens, som var svære at komme igennem Drikkevarerne er tilmed super dyre. Vi var der for at holde fødselsdag. Et barn kom til at vælte fødselarens glas med prosecco, mens tjeneren stod der. Vi skulle betale 89 kr. for et nyt glas.

26. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sur ejer. Dyre priser. Rimelig mad

Ejer var sur og fornærmede os ved ikke at tro på, at vi også have bestilt bord, som uheldigvis ramte sammen med en anden bookning i samme navn.
Vi bestemte os for at spise der alligevel, og fik allernådigst lov at sætte os. Jeg fik en dyr cola uden brus, som blev byttet ud med endnu en flad cola, da jeg klagede. Vi kunne ikke få pastaret eller anden, selvom flere andre på stedet spiste pastaretter. Jeg fik en pizza til 169 kr. som var ok, men slet ikke pengene værd.
Aldrig igen!

14. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Jeg var fan i starten.

Jeg var fan i starten.
De overtog stafetten fra Italiano.
Ok italiensk mad og autentisk stemning.

Af samme årsag støttede jeg dem. Også i starten. Også på dårlige dage.

Men…
Så kom succesen.
Det er vidst svært at komme uden om, at steder nu nyder stor succes.
Desværre kan det mærkes, da de begår alle de klassiske fejl, når succesen banker på.
Den personlige betjening er blevet mindre personlige.
Kvaliteten af maden varierer (nogle gange kan man få det som er på kortet, andre gange ikke).
Jeg har været på besøg en dag, mere end 1 time før lukketid, hvor de afviste bestilling; de havde haft travlt.
I dag er det så 3. gang jeg bliver afvist ved et (ledigt) bord; har du reservation? Hvis nej, så kan vi ikke hjælpe dig. For vi har travlt (der var mange ledige borde).
Det er forfærdelig ærgerlig (og pinlig) opførsel at efterlade en stamkunde ved et tomt bord - afvist.
Desværre er det typisk italiensk restaurant mentalitet; det er på restaurantens betingelser, ikke kundens!
(It takes one to know one…)

Øv. Vores veje skilles.

1. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Tapas var tam og kedelig.

Vi har før fået den lækreste tapas, men nu er der intet hjemmelavet, ud over 2 stk. brød med henholdsvis hvidløgssmør og bruschetta brød.
Standarden er faldet meget.

9. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Frokost 🍝

Dejlig mad, gode ude siddepladser og overdækning hvis der skulle komme regn, lidt store portioner men det er okay. Jeg ville gerne komme igen ;)

19. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi ventede en time på maden

Vi ventede en time på maden. Da vi pænt og høfligt spurgte en tjener om vores mad snart var klar, blev vi mødt med bemærkningen: “der er også andre der venter, det er ikke kun jer!”. Da maden endelig kom var pizzaerne helt snaskede og næsten ingen bund. Pasta carbonara svømmede i sovs. Aldrig om vi vil sætte vores ben der igen!

19. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Maden og stemningen er fantastisk

Maden og stemningen er fantastisk. Der gik lidt længe før vi fik vinen, så vi sad og ventede på maden uden drikkelse. Maden lod også vente lidt på sig, men den serveres brandende varm og smager frisk lavet og super lækkert. Så det er ventetiden værd. Dejlige råvarer og fantastisk smag. Meget anbefalelsesværdig restaurant.

5. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig virkelig dårlig service

Virkelig virkelig dårlig service. Vores mad bliver serveret efter1,5 time, hvilket vi fortæller tjeneren det. Hvor han råber af os og går videre. Vi fortæller den anden tjener over den skuffende service og at chefen skal vide det. Chefen får det at vide, men gøre ikke noget ved det. Så dårligt af chefen ikke tager ansvaret og kommer hen og undskylder.

11. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Marc Antonio - not recommended!

Vi valgte Marc Antonio, vores eneste aften i Odense, fordi den fik så fantastiske anmeldelser på GoLittle, udnævnt som en af de bedste italienske i byen.
Vi havde ikke bestilt bord og fik en plads ovenpå. Et kedeligt lokale uden stemning, selvom der var forholdsvist fyldt op. Der er trist ovenpå. Nedenunder var der udsigt til køkkenet, liv, stemning og varme.
Et barn fik en pizza – en pizza med en for tyk dej, hvor osten og tomat var skrabet. Så kedelig at man har lyst til at afholde sig fra pizza et stykke tid, og bare selv varme et pita brød med tomat og ost ovenpå.
Vi to andre fik pasta. En Carbonara classica og en Tonnarelli all´amatriciana. Begge retters pasta var hårde og ikke kogte nok – al dente var ikke kendt i køkkenet.
Retterne var smagsløse, kønsløse og kedelige. Salt og peber hjalp ikke.
Vi fik dårlig samvittighed over potentielt madspild og tvang os til at spise så meget vi kunne – men det var så dårligt, faktisk på grænsen til uspiseligt.
Et glas af husets rødvin havde samme niveau, så det blev ikke drukket op.
Vi sad tilbage med en oplevelse af, at havde spildt kalorier på dårlig mad og blev efterladt med en dårlig mæthedsfornemmelse.
Det skal så understreges, at personalet var så søde, hjælpsomme og opmærksomme, at jeg holdt mig tilbage for at sige hvor dårligt maden havde været. Det var jo ikke deres skyldt at køkkenet ikke kunne levere.

21. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kold pizza via Wolt

Bestilte kl 14 via Wolt til kl 18. Fik min pizza kl 18.30 og den var kold, fordi kurer skulle aflevere andre bestillinger...agu sur over at ryge sidst i køen for levering og når man bestiller en herredyr pizza til 119 kr stk. Vi købte 2.... og betaler 59 kr for leveringen. Føler mig så snydt!!!! Iøvrigt var pizza klasket sammen og blev ikke bedre af en opvarmning. Smagte elendigt og endte med vi bestilte ny mad hos vores lokale kinesiske restaurant

5. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Virkelig dårlig pizza

Virkelig dårlig pizza. Havde bestilt mozzarella og cherrytomater og osten var bare skåret ud i 4 mega tykke dele og tomaterne var halverede og der var ikke engang skåret det grønne af på dem. Slet ikke delikat på nogen måde til næsten 100 kr. Øv sidder og tager mozzarellaen af og skærer til fordi det simpelthen er for meget med så store tykke skiver. Første og sidste gang jeg bestiller derfra 🙁

4. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr