Maison White ltd Bewertungen 302

TrustScore 4.5 von 5

4.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This was my first order from Maison White. It arrived so quickly, was well packed with a nice thank you card enclosed. The item ordered was competitively priced. Will keep an eye on this website for f... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

What amazing service ……. It’s Sunday night I’ve just emailed Maison White to see.if it may still be possible to cancel my order. Reply by return acknowledging my cancellation and organising a refund.... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I Purchase two Jellycat, which one of them was out of stock everywhere & they had it, absolute life savers! Easy & pleasant transaction, very quick delivery & let me know where it was every step of t... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This company is elite in many ways . High quality products Communication is exceptional Packaging is above and beyond exceptional. Prices are fabulous. One of the best businesses I have... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Haushaltswarengeschäft
  2. Fachgeschäft für Bettwaren
  3. Kinderspielzeuggeschäft
  4. Gardinengeschäft
  5. Möbelgeschäft
  6. Geschenkeladen

Vom Unternehmen geschrieben

At Maison White we host a gorgeous range of gift, toys, home decor & furnishings from big brands such as Jellycat | Maileg | Laura Ashley | Le Toy Van | Katie Loxton | Emma Bridgewater | Moulin Roty | Sara Miller | Orla Kiely | My Doris | Gisela Graham | Top Model | Wrendale and so much more. Please note: we do not pay Trustpilot to collect reviews on this platform. Reviews here are organic or in response to our own review links found on our website/email communications.


Kontaktinformationen

4.7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

302 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy ordering

Easy ordering, fast delivery, very obliging and helpful company. Would use again.

27. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thank so much fro the lovely review

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT USE THIS COMPANY

If I could give this company 0 stars I would! My daughter offered a jelly cat for her sister for Christmas and was promised it would get here for Christmas. It did not! We had to go out and buy the same item from another shop. We received a patronising email which tried to talk their way out of failing to meet the deadline for the delivery. We have sent the item back but we STILL HAVE NO REFUND!
I am trying to chase this up but we are being ignored by the company, send multiple emails with the Royal Mail proof that we have returned the item but there is no response at all from the company. I am now out of pocket and have no item!!! Appalling customer service I would recommend you DO NOT USE THIS COMPANY!!!!!!

27. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

This is totally incorrect on all accounts and we have not failed to meet the advertised deadline, apart from your hope and misuderstanding. We specifically put a note on our website to inform customers that due to the volume of seasonal orders "Dispatch time on 2nd class mail was 2/3 days" and that last post by 1st class was Friday 20th December. You placed the order on the evening of the 19th December by 2nd class post. How are we to know of your deadlines, no promises were made on our behalf. We did not reply to your multiple emails sent in the early hours Friday morning, but we did refund the first thing in our working hours.

Below is the dialogue of the email you claim to be "patronising";

> On 24 Dec 2024, at 10:51, contact@maisonwhite.co.uk wrote:
>
> 
> Thanks for your email.
>
> I am sorry to hear you feel this way.
>
> Your order was dispatched by them this you chose and well within the time stated at the time of purchase.
>
> We stated dispatched times are 2-3 days working days (you can also check this on your order confirmation) and you paid for 2nd class post which has a delivery aim of 2 working days, once dispatched.
>
> Dispatch is the time it takes for the warehouse to get to your order packed and handed to Royal Mail - not the delivery time, the delivery time is determined by what postage option you chose.
>
> We have/had various postage options and 1st class post options were available at the time of your order, as the cut off for 1st class delivery before Xmas was for orders placed by 12pm Friday.
>
> You placed your order on Thursday at 7pm and chose 2nd class post.
>
> The first possible day for us to dispatch was Friday, however as above and on your confirmation we were busy due to the festive season hence why we stated delivery dispatch times are 2-3 days, your order was dispatched yesterday - within 2 working days of you placing the order via 2nd class post.
>
> You can of course return the order if you no longer wish to keep it, please see the returns info on our website or on your order confirmation for more information
>
> Kind regards
> Elise
>
> Sent from my iPhone
>
>> On 24 Dec 2024, at 10:29, Nevaeh Taberner wrote:
>>
>> Hi the delivery on my order said it would be 2-3 days but it is coming after christmas? I am very disappointed and I am very unhappy because i was expecting it to be here hense in time for Christmas so i will be sending this back if it arrives and if you can not send it at all that would be perfect and i wantba full refund due to inconvenience and false delivery hope.
>> Sent from my iPad

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible service from start to finish

Terrible service from start to finish. I brought my daughter a jelly cat bear for a chritmas present. After a week I still hadn't received it so I emailed the company and it arrived a few days later. I was send a bright pink rabbit instead of the bear in chritmas pjs I had ordered. I emailed the company again to say I had been sent the wrong item. They send me a sarcastic reply saying they empty humans not robots and mistakes happen, fair enough but say it like that more a an apology would have been nice. They then proceeded to day they would not send me the item I ordered until they had there rabbit back. This was a week before chritmas. 5 mins later I had another email saying the item I has ordered was now out of stock. I was forced to spend another 49.99 elsewhere to get the item I wanted and futher more the company didn't issue my refund when they received the item. Instead they held my money until I sent an emailing asking where my refund was. They tried to day the didn't have the item when I had royal mail proof of its delivery. I do now have my refund thanks to me pushing but I would advise you NOT to us this company especially if you want what your ordered and in time for an event.

9. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thanks for leaving a review. I am sorry to hear your experience was negative one.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very fast delivery

I ordered the hibernating tortoise 2 days ago with 2nd class shipping, it has just arrived and i’m so impressed!! Just what i wanted and especially impressed with how fast it was delivered considering it is a busy time of year. Thankyou!!

28. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thank you for taking the time to leave such a lovely review :)

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Excellent service
Excellent delivery
Quality product
Many thanks

23. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thank you for taking the time Janis, we really appreciate the great feedback

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wall sheep heads

I ordered two wall sheep heads, you might think, who wants two sheep heads on their wall? They're for my garden room wall. They're shabby chic style. I just love them.
I'm an interior designer and love quirky tastful items.
Also, this is the first order I placed with Mason White Ltd, I paid for early delivery, and they arrived within a day, amazing service. I will definitely use this company again.
Lady Jeanna

20. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thank you so much for the wonderful review, it’s great to hear how loved the products are.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered a Jellycat large Reindeer from…

Ordered a Jellycat large Reindeer from here immediate dispatch, great communication. Arrived perfect just as pictured within few days of ordering. Thank you would highly recommend.

19. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thank you for your lovely review it is much appreciated

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant company

Brilliant company! First time used for Christmas gifts. Arrived very quickly and excellently packaged. I just stumbled across them whilst googling places that sold a specific jewellery brand and I’m very pleased I found them as I will recommend to others and definitely use again!

19. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thank you so much for your wonderful review, we’re glad to hear you could find the jewellery you wanted,

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Faulty product and poor customer service

Poor customer service, no good will or efforts to meet a compromise. Would not use again or recommend to others.
I certainly won't be buying any William Morris at Home products again from Maison White or Bedeck (manufacture) as they are either 'seconds' or substandard.
The hole in my (less that 30 day duvet cover) that has been washed twice is from a material fault not my washing machine!
I guess my current situation is part of the joys of using a small business who does not have the financial budget or business nous to realise that satisfied customers are returning customers!

17. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly recommend!

Had a query with my order. . .reply was almost immediate, and resolved straight away 🙂 Great prices and speedy delivery. Highly recommend!

26. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thank you for taking the time to leave such a lovely review.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A nice shopping experience.

Local, honest and quick delivery. The picture of the product was accurate and when ordered they arrived promptly. Also it feels good to support a smaller company with quality products.

25. Oktober 2024
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thanks to much for your lovely review David, we are pleased to hear you are happy with our service and your purchase 🥰

Best wishes
Maison White

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great price

Great price. Great communication. Excellent product

25. Oktober 2024
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thank you so much for taking the time to leave a review

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Ordered curtains that were hard to get hold of across the internet, they were at a fantastic price and were delivered quickly. Couldnt fault the service in any way, would happily use again!

10. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thank you so much for your review, it is much appreciated and we hope to be of service again

Best wishes
Maison White

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great first impression

I had a wonderful experience with this company and their customer service agents. Email query was responded to quickly and after registering for their newsletter I believed postage was tracked and free but the website was clear in that paid for postage is tracked. After contacting the team about whether additional pillowcases were also embroidered. The team later confirmed all postage whether free or paid for is tracked. Free postage takes longer to deliver than paid for services. Which makes sense. I bought beautiful Laura Ashley crane embroidered bedding with extra pillowcases. Just stunning. Prices are so reasonable. I saved as least 75.00 on my order. And customer services kindly reimbursed me my postage charge that day for the misunderstanding on postage delivery timescales. Very happy overall and my duvet set arrived promptly on 2nd class RM tracked. I would definitely recommend and order in future.

10. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thanks for your lovely review Sharon, we're glad we could be of 5* service all round.

Best wishes
Maison White

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Rude Customer Service

The absolute WORST customer service I have EVER received. I phoned with a query, was spoken to very abruptly by a member of their warehouse team and at the end of the call an insulting expletive was shouted down the phone. The manager I then made contact with, had no interest in making amends.
I found the curtains cheaper elsewhere!!

24. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thank you for taking the time to leave a review about your call to our team asking about our discounts.

The expletive ‘knob’ was not shouted at or to you. We are sorry to hear that you still feel this was the case, as explained in response to your emails.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Maison White - Excellent

Maison White are excellent and their prices are very competitive. I have placed 2 orders and both arrived very quickly.

4. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Thank you for leaving a lovely review Sally, we hope you're enjoying your new purchases

Best wishes
Maison White

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Refused refund even though parcel lost.

Ordered a duvet etc. Got information stating when it would be delivered. Stayed in all day waiting for delivery, nothing arrived. Stayed in the following two days and nothing arrived. I rang the company asking for a refund as the parcel has obviously been lost. The woman was very rude to me and said she was not prepared to give me a refund. She told me that I had to wait 10 working days to see if the parcel did arrive. I explained to her that what I ordered was a present for my nephew's wedding that week and that I could not wait that long. She was quite abusive and refused to pay me back the money that I had paid out, which by the way was quite a substantial amount. Also refused to send out another order. She slammed the phone down when I asked again. Now out of pocket! Got to go out and buy another wedding present! Goodness knows I tried my best to plead to her better nature, but to no avail (I don't think she has one). I know it is not their fault the parcel has not arrived. But neither is it mine. I'm the injured party here, left out of pocket. Would not use this company again. Poor customer service who just puts all the blame on the customer. My only sin, to place an order with them. NEVER AGAIN! AVOID. RUDE AND OBSTRUCTIVE!

12. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Maison White ltd-Logo

Antwort von Maison White ltd

Hi Diane

Thanks for leaving a review.

Once again, we are sorry to hear you don’t have your parcel, we have contacted Royal Mail and they have asked for a few more days to allow the parcel to be delivered (feel free to reject the parcel as return to sender). They have confirmed we cannot reroute the parcel. At this point it is not classed as lost as the delivery time frame has not passed.

Edited to add: you haven’t been refused a refund. You were advised we couldn’t offer a refund as the parcel was still within the delivery time frame - and not yet classed as lost.

I understand from your call today this is outside of your expectations.

You opted for free economy delivery, a delivery aim of 5-7 days. We sent your order on Wednesday, last week. There was no set day to be delivered. The first possible day for delivery was Friday, as we sent using the royal tracked 48 service. On Saturday you sent an email claiming the parcel must be lost as you didn’t have it - but there had only been 2 working days since the parcel was sent. You called and spoke to my colleague at 10 am this morning (Monday).

It was explained that we couldn’t see any other information and we would need to contact Royal Mail. You demanded we refund you as we would get a refund from Royal Mail as it was ‘lost’, and that was our problem. It was explained to you that Royal Mail would class it as lost after 10 days, but we would contact them to find out what was happening.

You became irate and was shouting, my colleague explained that she didn’t appreciate you shouting and wouldn’t tolerate the call. You continued to shout so she explained she would need to end the call. And she did. That’s our company policy, it is not acceptable to talk to anyone like that.

You called back and continued to shout at her and then went on to swear at her. This call was heard by numerous other people. At this point you ended the call.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr