MadFun Bewertungen 836

TrustScore 4 von 5

4.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

When the trampoline was delivered there was a box missing, I contacted Mad Fun directly and their team was very helpful in clarifying what was missing and sending it out to us asap. Great customer ser... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Very poor quality, I got trampoline safety netting, and it's starting to rip already. Previous last 4.5 years, the new one 4.5 days. Cost a lot but need to look again for new one, because for autistic... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered a trampoline for my child, never having owned one I was a little reticent to order online. I had no cause to be, fantastic, helpful, friendly advice and good old fashioned customer service... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We saw a pool that we had been looking at elsewhere considerable cheaper. Although we were a little sceptical, as it was way lower than anywhere else, we took bought it. Pool arrived on time and in pe... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Spielwarengeschäft
  2. Kinderladen
  3. Kinderspielzeuggeschäft
  4. Outdoor-Sportgeschäft
  5. Außenpool
  6. Poolbedarf

Vom Unternehmen geschrieben

We are an established independent retailer of superb quality BIG fun products. We believe we supply one of the biggest and best ranges of large toys available in the UK today. We hope you will enjoy exploring our product range. Please feel free to phone us on 01342 833 464 during office hours, for some good honest friendly advice. Also have a look at our fantastic reviews that we strive hard to achieve.

MadFun

Vom Unternehmen geschrieben

We are committed to Customer Service

Kontaktinformationen

4.1

Gut

TrustScore 4 von 5

836 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant service and quick delivery of…

Brilliant service and quick delivery of our new bestway 16x10 pool. Delivery drivers even carried it in - the box was huge so I’m very relieved. Thank you

21. März 2022
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and that the delivery driver went above and beyond for you.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast delivery and really good value for…

Fast delivery and really good value for money

21. März 2022
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

fast and efficient

Very fast and efficient service. Always a happy and helpful company. Can't recommend them enough.

16. März 2022
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Range of products, site easy to navigate

Site easy to navigate. Ordered chosen pool and it was delivered quickly and on day/time as stated. I haven't unpacked it yet as not putting up until Easter, so hoping no issues/damage, box looked sturdy and no damage on box so should be OK, but I'm sure Madfun will help if any issues. Many thanks, Anita

14. März 2022
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We have popped a quick email to you regarding checking the items. Please let us know if you should have any queries.

We are really pleased to see your feedback and hope your family enjoy your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 1 von 5 Sternen
MadFun-Logo

Antwort von MadFun


Thank you for your review.

I'm sorry that you feel you had very poor service.

On investigation I can see that when you placed your order, the manufacturer confirmed to us that they had received the order and the product would be despatched.
When we contaced them to give us an estimated delivery day, they advised that they had changed their delivery to taking 10 days, rather than 3.
I'm sorry that we had not been made aware of this change to their policy. This was conveyed to you, with our apologies and accepted.

We then asked the manufacturer for the contact details of their two man delivery team warehouse, so we could try to prioritise your delivery with them.
The team then advised us that they did not have any stock of that item.

This was relayed to you with our profuse apologies and a full refund was issued straight away.

I appreciate that this was not an ideal experience for you and luckily it is a very rare occurrence.

Although we could not fulfil your order, I believe we gave the best service we could, whilst not being made aware of the full picture from our third party supplier.
We kept you informed at every stage and as soon as it was apparent we could not complete your delivery, your payment was returned.

Again, we apologise for the issues with your order.
We have taken steps to stop this happening again and now no longer offer games tables.

If you would like to discuss any aspect of this, please do not hesitate to contact our office.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item damages

Apparently item sent was damaged and although I was expecting delivery on said date, I got no update and had to chase up.
Goods need to be checked before being posted out. Took time to get refund. Overall disappointing as looking forward to the item

25. Februar 2022
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review.

On investigation, the courier advised that delivery was attempted but refused due to package damage. The boxes can be damaged in transit but generally the contents is new condition. This was then marked as a return to our warehouse.

We can assure you that all products leave the warehouse in new condition. We have to give our items to a third party to deliver them and sometimes damage can occur, for this we can only apologise.

You requested to have a refund, rather than to have a new product. You were advised that once the item was delivered back to the warehouse a refund would be processed. Our refund policy is up to 14 days on receipt of the returned goods.

The consignment was deemed as lost at 10 days and a refund was duly actioned, in line with the refund policy as per our website.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good product easy to erect & appears…

Good product easy to erect & appears pretty strong. The only gripe I have was threading the lace around the bottom of the net which was a bit of a faf.

24. Februar 2022
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and are glad you think the product is good. The threading of the cord around the bottom can take a little while to do
correctly, especially as you want to get it right and it's not something you do every day. :-)

Once it's done, the net is securely fixed in front of the springs, which is a great safety feature, as it keep little fingers away from the springs. :-)

We hope your family is enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Missing parts & poor service

10 ft Trampoline was bought for Christmas gift for the children. It was missing parts so couldn't be built. Phone message said they were closed until early Jan - so 3 crying children on my hands. I had to pay for someone to build it as husband had gone back to work when missing parts finally arrived. Manfun gave me 33 quid back which didn't remotely cover the cost. They also said they'd send a shoe bag and tie down kit but didn't. Poor service.

25. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review.

Your order was placed on the evening of the 20th December, which was after the cut off time for pre-Christmas delivery. Never the less, our warehouse team got the order despatched the next day and it was delivered in time for Christmas.

We are sorry that two of the parts packed the boxes were incorrect. This is something that has been fed back to the production factory.

We received an email from you in the afternoon of the 30th December, informing us of the incorrect parts. Although our office was closed over the Christmas/New Year period, our answer machine message gave details of our email address and explained that emails were being monitored whilst we were closed.

Your email was answered at 9am on the 31st December, New Years Eve, apologising for the issue and requesting more information and pictures.

Emails were exchanged and we advised that an order for the replacement parts was raised on the 4th January.

You had not ordered the build service, so we were unable to do this but, as a gesture of goodwill, we refunded 10% of your order, which was processed the next day.

We also asked if you would like us to send you a shoe bag and tie down kit, as a gesture of good will but we have not received a reply to this email.

If you would like these products, please reply to that email and we will get these products sent to you.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought my granddaughter a football…

I bought my granddaughter a football table the delivery was efficient and table was great value

17. Januar 2022
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your granddaughter and family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delivered in a torn, open box!

Sorry to say that that my swing purchase came in a half torn box. It wasn’t even sealed! Unsurprisingly, it was missing a stake. Fortunately, we did managed to put it together. Never received anything so badly packaged…

6. Januar 2022
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review.

We are sorry to hear that the box arrived torn. Please be assured that the products leave the warehouse in perfect condition, so can only assume this happened in transit.

We have not received any correspondence from you to say that anything was missing but we are pleased that you were able to put it together.

One of the team will contact you outside of Trustpilot to make sure you have all the parts, so the product is safe.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered

Ordered, delivery date given then told out of stock

17. Dezember 2021
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review.

We are incredibly sorry that due to a technical glitch, an out of stock product was available to purchase on our website. No delivery date was confirmed, simply an automated confirmation that we had received your order. We informed you as soon as we spotted the issue, and offered an alternative product that was available as well as processing a refund immediately.

Please accept our apologies for the issue that occurred and for any inconvenience this caused.

Kind regards
Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Helpful and informative staff went to great lengths to ensure we made the right choice of trampoline. Prompt delivery and installation.

26. November 2021
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your son is enjoying his new trampoline.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great 5ft pool table.

Great service, I bought a 5ft cougar pool table, green, which looks great in the conservatory with the garden in the background. Purchase was made in March and everything still fine. I highly recommend 2 people packing it together and it's super important to use a spirit leveller tool (approx £5-10) to ensure legs are completely straight before fastening the bolts, this ensures there's zero roll. I also purchased a separate 42 inch pool cue as the ones provided are 36 inch and are quite light, although they are perfectly fine to use too, it just depends on personal preference.

21. November 2021
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and that you are enjoying the pool table. :-)

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

MadFun went the extra mile!

A huge thank you to Liz and Richard, who worked so hard to ensure our trampoline was set up ahead of our daughter's birthday. She was over the moon!

3. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and that we could get this all done in time for your daughter's birthday. It's lovely to hear she was over the moon with it.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Arrived on time

Arrived on time, great product. Instructions could have been better!

1. November 2021
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Air hockey table

Great service quick delivery would recommend .

18. Oktober 2021
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Pool arrived as said and all was as…

Pool arrived as said and all was as described

1. Oktober 2021
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope you are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Purchased a football table for the…

Purchased a football table for the grandkids for Christmas as it was half price
package arrived as arranged in good condition.
To make sure all the parts were there we assembled the table this took a few hours to do (do not attempt this on Christmas day) all parts were there and the table is brilliant would recommend to anyone wanting a football table.
Tonyboy

29. September 2021
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and are glad that although it took a little while to put together, it all went well and that you are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service and product.

21. September 2021
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope have been enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service!

21. September 2021
MadFun-Logo

Antwort von MadFun

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr