Lovetovisit.com Bewertungen 

671
•
TrustScore 4.5 von 5

4.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Would like to thank your employee Cyle Rees for all his efforts to issue me a refund, and done with professionalism. For a young man who has only been with you a short while I wouldn't have guessed,... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Booking (Chester zoo) was easy, but I got the date wrong and phoned up to make a change. The line was busy, so I left a message. Within the hour, Cyle called me back and quickly changed the date w... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I reviewed earlier Lovetovisit and gave a poor review due to a misunderstanding. I had not seen the attachment sent to me by lovetovisit with the necessary QR code, as it was not clear. However they... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Was given a gift card for Christmas, unfortunately 2 weeks later I was diagnosed with cancer, with the treatment and recovery we are unable to use the gift card this year,but these fantastic people h... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Tickethändler

Vom Unternehmen geschrieben

At Lovetovisit, we believe finding your fun should be quick, easy and great value. We work with attractions across the UK to bring you real time availability, instant tickets and exclusive price discounts - with no sneaky booking fees. We’re here to help turn ordinary days into unforgettable ones. Whether it’s cosy pyjamas on a festive train ride, an immersive museum visit, or a thrilling theme park day, we’re here to make it simple, fair and stress-free. Our growing team genuinely cares about your experience, from the moment you click book to the journey home. If something goes off track, we’ll jump in fast to do whatever we can to fix it. Lovetovisit has become one of the UK’s most trusted places for tickets and experiences, but we've never lost sight of our goal: to bring people together through amazing things to do you won’t find anywhere else. Thanks for letting us be a part of your next day out. Now lets go have some fun!


Kontaktinformationen

4.6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

671 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 81 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.6

Alle Bewertungen

(671)

214 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing experiance

Booking proccess was so easy and no need to stay in queue, save money for another attraction. I would love to use again my another visit.

3. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lovetovisit.com-Logo

Antwort von Lovetovisit.com

Hi there,

Thank you so much for your review, we look forward to providing you with another day out!

Kind Regards,
Lovetovisit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy to book through the website

Easy to book through the website. Tickets were nearly a 50% saving on booking direct. Email confirmation and entry QR codes came within minutes of booking

7. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lovetovisit.com-Logo

Antwort von Lovetovisit.com

Hi there,

Thank you so much for your review, we're happy we provided you with a quick and easy booking process!

Kind Regards,
Lovetovisit.com

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The company cancelled the concert and…

The company cancelled the concert and I’m still awaiting a refund even after I sent 7 emails. Do not trust this company with your money. They still owe me £90 and no sign of the money being returned

25. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lovetovisit.com-Logo

Antwort von Lovetovisit.com

Hi Mr Bairstow,

Thank you for your review and we’re sorry for the confusion around this.

We did need final confirmation before we were able to process the refund, but this was sorted and the refund was actioned on 23rd July, almost a month ago.

We also emailed you on the same day with confirmation and a screenshot showing that the refund had been processed successfully.

From our side everything has therefore been fully resolved, so we’re unsure why the funds are still not showing for you. We would recommend checking directly with your bank, as they should be able to trace the refund using the confirmation provided.

Our team is also happy to help further if you need anything from us and will give you a call today to help you out.

Best regards,
Lovetovisit.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great little find

Great little find. I used lovetovisit to book tickets for steam rally.very easy to use
I am now looking at the site for my trip away to see what is available.the booking process was very easy.i saved a couple of quid on price

8. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I spoke with Cyle

I spoke with Cyle, about changing the date of the tickets I had purchased and he was very polite, helpful and efficient and sorted my error for me.
A great ambassador for your company.
Thank you
Tracey

13. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Joe was so helpful

Joe was so helpful. I had used the lovetovisit app for booking an event that unfortunately I booked the wrong date. Submitted a request and my tickets were swiftly adjusted without me having to stress about it. Fuss and cost free. Would highly recommend

11. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ABSOLUTE DISGRACE it's impossible to get a refund when fif no reason if your own they do not respond whatsoever

We booked tickets for the wonder circus skegness on Friday 31st July. We arrived to be told it was cancelled due to a bereavement and we shoukd have had an email notifying us that woukx gave details hiw to rebook. We could not do this as our visitors were returning home tgd next day. No email ever arrived at all. I completed online forms with all my details to get a refund twice, all got was z reference number that said they would respond in 48 hours absolutely nothing, no response whatsoever messages kegt on answer phone ax it seems it is never answered when you do ring. So far am at a complete dead end to get my £66 refubd. An absolute disgrace from Love to Visit and I would heartily recommend you do not book through these people after posting this i did eventually get a refund but this still does not excuse them for ignoring all previous requests but a thankyou to Joe for eventually resolving this. I also recieved an apology of sorts but I actually witnessed the lady from the circus ringing love to visit asking them to send out the emails about the cancellation that they had not previously done so, so to say they had no knowledge it was cancelled is deplorable. They apologised for the time it took to respond to my online requests which is inexcusable as thst came only after the refund was eventually made and how is it acceptable for phone calls to go unanswered for so long and no replies to messages left.so sorry but I stick with my initial title of them being disgrace apart from Joe who came through for me eventually

31. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lovetovisit.com-Logo

Antwort von Lovetovisit.com

Hi Frances,

Thank you for updating your review, and we’re glad Joe was able to get the refund sorted for you in the end.

We’re really sorry for the frustration caused before this was resolved. Unfortunately, there was a miscommunication around the cancellation and our team hadn’t initially been provided with the information needed to confirm what had happened. We had to get this confirmation before we were able to action the refund.

We would never hold onto a customer’s money for no reason, and where a refund is valid, we will always process it. As soon as our team received the correct information, this was actioned straight away.

We completely understand that the lack of response beforehand was frustrating and we apologise that it took longer than it should have.

If you ever need any help in future, please contact us at cx@lovetovisit.com and our team will be more than happy to help.

Best regards,
Lovetovisit.com

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No ticket/tickets didnt work

I booked tickets costing £450 for a festival late Saturday night in may, got an email Sunday the next day saying hope you enjoyed your time and come again. I phoned them couldnt get an answer, came to trustpilot and managed to find an email address. I told them I wanted tickets for the August festival and hadn't received any tickets yet and had an email saying it was over. The only email I had had was a booking confirmation asking me to contact them to choose the dates.
I was then sent tickets with a date that had already passed and kept being told dont worry it'll work or just outright ignored. I set a fresh email asking for a refund and they contacted me the same day and finally sent me tickets saying the correct date. At this point I was asked to put a 5 star teview on trustpilot because they had 'sorted the issue'. My event was still a past event in the app though so I was afraid to get the kids excited as I was still afraid we'd be turned away. Skip to August and we got to the event and the tickets QR code wouldn't scan from Apple pay or the paper ticket I printed. The festival organisers were great and sorted for us to attend still. I would never buy from these again. I saved £45 but it caused so much anxiety and upset and the ticket didnt even work!

7. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lovetovisit.com-Logo

Antwort von Lovetovisit.com

Hi Rachel,

We completely understand your frustration here, especially given the amount paid and the confusion caused around the dates and tickets.

There were some technical issues with how this particular weekend ticket was being displayed, which our team are already working to address. As we also explained, these tickets were not intended to be scanned in the usual way and this had been agreed with the event organiser, but we do appreciate that this was not communicated clearly enough and caused unnecessary concern.

Our team has also spoken with you over the phone since and hopefully managed to iron things out and explain what happened.

We’re glad you were still able to attend and enjoy the event with your family. If you ever decide to book another day out with us, we can assure you that the issues around this have been addressed, and our team will always be here to help if you need anything.

Best regards,
Lovetovisit.com

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Booked tickets to circus that wasnt…

Booked tickets to a circus that wasn't there. We travelled from another city so was annoyed and kids were disappointed.
I requested money back. Will see if I actually get anything back cause the person I was chatting with promised me refund but didn’t ask any details and when I asked about how is it happening when you don’t have my details never got reply anymore.
Very fishy so probably best to steer away…

UPDATE
We did got the ticket money back but it doesn’t change the fact that you didn’t provide the right address or venue to the event.

6. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Lovetovisit.com-Logo

Antwort von Lovetovisit.com

Hi,

Thank you for taking the time to share your experience.

Just to reassure you, the reason we didn't ask for your payment details when you contacted us is because your booking and payment information are already securely linked within our system. This allows us to process a refund directly back to the original payment method without needing to collect any sensitive information again.

We also processed the refund of your money immediately once the issue was reported, as we wanted to resolve the situation as quickly as possible for you. If you'd like, we can provide confirmation that the refund has been processed so you have peace of mind while it makes its way back to your account.

Again, we're very sorry for the inconvenience caused and appreciate you bringing this to our attention.

Kind regards,
Lovetovisit

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr