Köpte 3 plagg
Köpte 3 plagg - returnera 2 plagg- behåller 1 plagg till ett pris av 399 + frakt 59 för mottagande samt 59 retur. Summa enl min huvudräkning 517 kr. Trodde jag. Fick en faktura på 658 . Skulle betala returavgift.
Har aldrig varit med om något liknande.
Vilken butik tar betalt om lämnar tillbaka en vara. INGEN. Lurendrejeri. Och otrevliga som sjutton i mail korrespondancen.
Dyraste toppen jag någonsin köpt
Pris 658 för en vara som kostar 399
Aldrig mera handlar jag där.








