Kovaria Bewertungen 14

TrustScore 3.5 von 5

3.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren


Kontaktinformationen

3.5

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

14 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No order ever received.

I ordered on April 13. It is May 3rd. I have never received my order or any update.I have asked for a refund, have no response.

14. April 2026
Kovaria-Logo

Antwort von Kovaria

Hello Terry,

Good day!

I apologize if you still have not received your order.
Please note that shipping delays is beyond our control.
According to the tracking information, your package is still with customs but don't worry, it will surely be delivered soon.

As for your request, we are able to respond to each of your emails.
Should you require proof, we can provide them to you privately.

We are consistent in giving you an update regarding your order.
That said, I will make a follow up with our courier to expedite the shipping process.

If there's still no shipping update within 48 hours, we would be happy to ship a replacement or a refund depending on your preference.

Thank you for taking the time in giving us a review and once again I apologize for the inconvenience.

Best,
Sthef

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I love my product when it comes to reducing hand numbness and pain

I love my product when it comes to releasing my carpal tunnel and osteoarthritis pain. I use my hands a lot for gardening and find the pain afterwards is pretty painful. Since I got this light therapy I have had lots of pain relief especially when it comes to the night time numbness and tingling in my arms and hands which woke me up several times in the middle of the night. That pain and numbness has almost disappeared with nightly use but I still have pain if I overwork my hands. I am sure that this will be a never ending issue for me but do find relieve now especially when sleeping and during the day.

29. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible I’ve been waiting since I ordered on…

I’ve been waiting since I ordered on April 13th and still haven’t received my order. Not happy at all and if zero was an option that would be my rating

26. April 2026
Kovaria-Logo

Antwort von Kovaria

Hi Chris,

We’re really sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating delays can be.

We’ve checked your order, and it is currently in transit with active tracking updates. Your shipment is still within our standard free shipping timeframe of 6–12 business days, counted from the dispatch date.

That said, we’d be more than happy to take a closer look and provide you with the latest tracking details. Please reach out to us directly at our support email with your order information so we can assist you right away.

We appreciate your patience and will do our best to ensure your order reaches you as soon as possible.

Best regards,
Sthef

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have carpal tunnel for many years

I have carpal tunnel for many years. I have had cortisone injections which work temporary. I was due for surgery. I bought 1 wrap and after a few months I bought another for my left hand. This is so great. I cancel my operation.

17. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I purchased the TheraWrap for my mom


I just wanted to provide an update regarding my recent claim.

I would like to take a moment to express my appreciation for the excellent service I received from Sthef, the Store Manager. He was very helpful, responsive, and professional. He took the time to carefully review my claim, followed up with clear communication, and made sure everything was handled properly without any hassle. The replacement process was smooth and efficient. It’s rare to experience such good service these days, and having the store manager personally involved in the situation made a real difference. I truly appreciate the effort and attention to detail he showed throughout.

I purchased the TheraWrap for my mom, and I have to say—the product itself works very well and has been a great help for her.
Unfortunately, my experience with customer service, specifically regarding the warranty, has been frustrating. The item was received on January 2 and stopped turning on around March 30. I contacted customer service right away and explained the situation multiple times. However, I was eventually told that the warranty had expired as of March 31.
Based on the timeline, January 2 to March 31 is only 89 days, which means the product should still have been within the 90-day warranty period when I first reached out.
What’s more disappointing is that I’ve requested twice to have someone from management contact me and provided my phone number, but those requests have gone unanswered. I’m not even asking for a return—I simply want the warranty service that should still apply.
Great product, but the warranty support experience has been very disappointing.

21. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

General injury use.


On the last day of August 2024 I was attacked by a dog and sustained
significant lacerations to my right wrist and left hand. I spent 3 days
in hospital where the wounds were thoroughly cleansed, A muscle in my
right wrist was stitched and a tendon sheath was repaired. The wrist was
immobilised for some weeks. Following this I had quite a lot of
physiotherapy with the aim of restoring full movement to the right wrist
and the index finger of the left hand.

Throughout 2025 I continued with the various exercises but needed
analgesics to keep the pain tolerable and still needed assistance for
some mundane tasks such as shirt buttons and shoe lace fastening .

In late December 2025 i saw the TheraWrap advertisement and although it suggested
red light device was for help with Carpal Tunnel syndrome, as a
last resort, I purchased one to see if it had any effect. I used your
'Therawrap' two or three times a day first at the lowest level and then
at the second intensity.

Whilst not absolutely 100% my wrist has shown steady improvement to the
point that recently I occasionally forget to use it as I now only get
the odd 'Twinge' with more extreme movements. I am able to undo bottles
and attend to preparing vegetables and cooking food etc. I have not needed to resort to analgesics for some considerable time, I just reach for my TheraWrap.
On a purely practical note the internal battery lasts for many 'treatments' following a recharge. Recharging is afforded by a standard type C USB route with the mains supply unit and cable being provided with the device.
My only criticism is the "user manual" which is totally inadequate. Common sense prevails in the TheraWrap use.

20. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give it a zero....

If I could give it a zero, I would. After jumping through hoops, they wanted videos and pictures etc.. etc... I returned my product, the beginning of March 2026, because it did not work to my satisfaction. I STILL have NOT received a refund. Run don't walk from this company. * they say they sent a refund... that is NOT TRUE. I had to contact my credit card company and THEY reimbursed my card.

2. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kovaria-Logo

Antwort von Kovaria

Dear Liz,

Thank you for reaching out.

Upon checking your order we can confirm that a refund was successfully processed on March 5. An email notification was also sent to you at that time with the refund details.

If you’re unable to locate the email, we recommend checking your spam or junk folder as well.

We kindly suggest contacting your bank or payment provider directly to verify the status of the refund on your end.

If you still have any concerns or need us to resend the confirmation, feel free to email us at support@kovaria.com.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Paid 69.98 didn't receive product!

8. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kovaria-Logo

Antwort von Kovaria

Dear David,

Thank you for bringing this to our attention, and we’re sorry to hear about your experience.

We’ve checked your order on our end, and according to the tracking information, the package has been marked as delivered. However, we understand that sometimes issues like this can occur, and we’d be more than happy to assist you in resolving it.

Since we haven’t received any prior message from you regarding this matter, we kindly ask that you contact us directly at Support@kovaria.com so we can investigate further. If needed, we can also provide proof of delivery and work with you to determine what may have happened to your package.

We’re here to help and will do our best to make this right for you.

Looking forward to your email.

Warm regards,
Sthef
Customer Support Team
Kovaria

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Works great!!

I had concerns regarding my device. I was contacted by customer service and they addressed my concerns. They sent me a new device which works great!!

24. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr