KGORGE Curtains Bewertungen 442

TrustScore 4 von 5

4.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The curtains are robust & can take alot ob abuse from wind & doesn't allow rain to seep thru. The turnaround time is approximately 3 years because the hot Alabama sun hear breaks down the fabric & eve... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We received exactly what we ordered. We were happy with what we got. It was easy to order our exact measurements. The company came through as promised delivery came on the date. It was told everything... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

These outdoor curtains are absolutely beautiful. They hang well and were easy to install. Someday in the distant future when they have been too sun beaten to hold up any longer, I’ll be ordering from... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor quality product. When I inquired they agreed to ship replacements, but only if I remove my bad review. This is why they maintain a relatively positive online reputation when they are little more... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Gardinengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Kgorge is a brand professional in curtain products. And it' s origins date back to 1999 when it was established as a private enterprise specialized in the production of curtains. We devote ourselves to offering attractive value to customers: Kgorge curtains are designed by designers from Europe and USA. The original fabric processing, dyeing and production of Kgorge products are all completed systematically in our own factory, and all Kgorge products strictly comply with international standards. Meanwhile, all of our products are greatly appreciated in a variety of different markets throughout the world.


Kontaktinformationen

4.1

Gut

TrustScore 4 von 5

442 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We received exactly what we ordered

We received exactly what we ordered. We were happy with what we got. It was easy to order our exact measurements. The company came through as promised delivery came on the date. It was told everything is great. I would order from them again for my next canvas needs. We thought the item was actually better than we expected. They exceeded our expectations.

17. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
KGORGE Curtains-Logo

Antwort von KGORGE Curtains

Thank you so much, Nancy!

We’re thrilled to hear everything arrived exactly as expected and that the ordering process was smooth for you. It means a lot to know the final product exceeded your expectations — that’s always our goal.

We truly appreciate your support and look forward to helping with your next project!

Sincerely,
KGorge Customer Care Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The curtains are robust & can take alot…

The curtains are robust & can take alot ob abuse from wind & doesn't allow rain to seep thru. The turnaround time is approximately 3 years because the hot Alabama sun hear breaks down the fabric & eventually tears apart. Ive purchase at least 30 % of re-orders depending on what side of the porch takes most of the south & western afternoon sunlight. Overall, the quality is good compared to other products with similar material.

28. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
KGORGE Curtains-Logo

Antwort von KGORGE Curtains

Dear Customer,

Thank you so much for the detailed feedback and for your continued support over the years!

We’re really glad to hear the curtains have held up well against the wind and rain, especially under the strong Alabama sun. Outdoor exposure can definitely be demanding on fabrics over time, so we truly appreciate your honest perspective and repeat business.

We’re also continuously working on improving our materials and construction to enhance long-term durability and UV resistance. Thank you again for choosing KGorge — it means a lot to us that you continue coming back for your outdoor projects.

Sincerely,
KGorge Customer Care Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A Big Upgrade

The cover is a BIG upgrade from the “sun sail” I used before. It’s waterproof and has handled two windstorms so far with no issues.

23. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
KGORGE Curtains-Logo

Antwort von KGORGE Curtains

Thank you so much, Michael!

We’re glad to hear the cover has been such a great upgrade and is performing well, even through windstorms. It’s always wonderful to know the waterproof performance and durability are meeting expectations.

We truly appreciate your support and hope you continue enjoying your outdoor space!

Sincerely,
KGorge Customer Care Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

These outdoor curtains are absolutely beautiful.

These outdoor curtains are absolutely beautiful. They hang well and were easy to install. Someday in the distant future when they have been too sun beaten to hold up any longer, I’ll be ordering from there again.

17. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
KGORGE Curtains-Logo

Antwort von KGORGE Curtains

Thank you so much, Phyllis!

We’re delighted to hear you love the outdoor curtains and that the installation went smoothly. Your kind words truly mean a lot to us.

We hope they bring beauty and comfort to your outdoor space for many years to come — and we’ll be here whenever you’re ready for the next set 😊

Sincerely,
KGorge Customer Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I bought a 13x16 ft lite blue sunshade…

I bought a 13x16 ft lite blue sunshade shade. I spent about $300.
The sun shade was waterproof but I had to pull it tight so the rain would not puddle and sag.
Every time it rained I had to lift up the sag to get the water off. That was such a pain. Finally after a little over a year and a good downpour the sunshade ripped like a sheet of paper. Kgorge said the sun shade was out of warranty and I could purchase another sunshade at a discount.
I went on Amazon and bought a 12x16 black and green tarp with grommets every 20 Inches. The (D) rings on the corners were heavily sown in Very strong. I paid $45.00 couldn't be happier. I would not recommend their waterproof sunshade. Waste of money. Poorly made

10. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
KGORGE Curtains-Logo

Antwort von KGORGE Curtains

Dear Customer,

We’re truly sorry to hear that the product did not meet your expectations and for the inconvenience you experienced.

Our shade sails are custom-made to specified dimensions and designed to work within a particular installation setup. Because of this, achieving the right sizing, tension, and installation angle plays an important role in how the sail performs over time. Additionally, during severe weather conditions, we recommend temporarily removing the sail to help avoid potential damage.

It may also be helpful to note that fabric shade sails and tarp-style covers are designed for different purposes. Fabric shade sails are intended as tensioned structures that provide shade while integrating visually into outdoor spaces, whereas tarp-style materials are generally designed for direct coverage and utility use. Because of these differences, their performance can vary depending on the installation and conditions.

That said, we understand how frustrating this experience must have been, and truly appreciate you taking the time to share such detailed feedback.

We’re always working to refine both our products and the guidance we provide, so they better support different outdoor setups and customer needs. We’ll also take your experience into consideration as we continue to expand and improve our product range.

If you’d be open to it, we would genuinely welcome the opportunity to learn more about your setup and explore whether there’s a more suitable solution for your space.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quality material and servide

KGorge has been very responsive in customer support. The canvas we received to use in covering a breezeway is high quality material and withstood a recent diluge of rain.
The only issue we have had is in the suggested measurements. We were encouraged to get a canvas 90% of our needed dimensions and it has been a little too small. And the canvas did not have enough gromets. We have made adjustments for both of these and are making it work.

5. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
KGORGE Curtains-Logo

Antwort von KGORGE Curtains

Dear Customer,

We’re very glad to hear the material quality and weather resistance have worked well for your breezeway project, especially through heavy rain. Truly appreciate your kind words about our customer support.

Thank you as well for sharing your experience regarding the sizing and grommet spacing. We understand every installation can have unique requirements, and your feedback is very valuable as we continue improving our recommendations and customization options.

Sincerely,
KGorge Customer Care Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’m very pleased with my curtains

I’m very pleased with my curtains, tie back and weight holders. I sewed the weight holders to the bottom of each end of the curtains and put corn hole pouches in them. That works perfectly. The material is much better than I expected and the color is just as described. I ordered a custom size, which was easy to do. It was a pretty quick turnaround. Didn’t realize they were made and shipped from China but that wasn’t an issue. Quality work and material. I’d definitely recommend and order from them again.

25. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
KGORGE Curtains-Logo

Antwort von KGORGE Curtains

Thank you so much, Lynn!

We’re thrilled to hear you’re so pleased with your curtains and accessories. Your idea of using the weight holders with corn hole pouches sounds incredibly creative — we love hearing how customers personalize their setups to fit their space perfectly!

It’s also wonderful to know the material quality, color, custom sizing, and turnaround all met your expectations. We truly appreciate your recommendation and support, and we’d be honored to work with you again in the future!

Sincerely,
KGorge Customer Care Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Shelia was amazing

Shelia was amazing , she went above and beyond to help customize our project . The end result is our patio becoming something we never thought we’d have to enjoy during cold months here in the mountains of tennessee!!!

7. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
KGORGE Curtains-Logo

Antwort von KGORGE Curtains

Thank you so much, Ronald!

It’s wonderful to know your patio has become a space you can now enjoy even during the cold Tennessee mountain months. Thank you again for your support and for letting us be part of creating that space for you!

Sincerely,
KGorge Customer Care Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great curtains!

This is my 3rd set of curtains and I love them! They work in almost any arrangement. As you can see, I needed one to attach yo a beam on our patio. The bows are really cute!

14. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Dark colors FADE VERY QUICKLY.

While the quality of craftsmanship for the curtains is good, the darker colors fade VERY quickly and then look terrible. I have mine hung around a hot tub and less than 3 weeks after hanging them, they are all terribly faded (and this is Fall weather in Tennessee, not Florida sun.) The exposed part of the folds is bleached out and the inner part of the fold is darker, so when they are opened, there are horrible, faded stripes throughout.
I notified the company and attached photos and they agreed that they are not fade resistant and offered to send me a set of light cream colored curtains. They really need to make a disclaimer that dark colors are NOT weather/sun fading resistant at all; even though they are advertised as outdoor curtains.

2. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
KGORGE Curtains-Logo

Antwort von KGORGE Curtains

Thank you very much for sharing your feedback. We sincerely apologize for the fading issue you encountered and are here to make things right. As we don’t have your specific order details, could you please kindly contact us at service@kgorge.com so we can provide a solution?

Customer satisfaction is extremely important to us, and in response to previous feedback regarding fading issue of standard outdoor curtains, we launched our Fadenomore fade-resistant outdoor curtain line two years ago. This upgrade was specifically designed to address color retention using yarn-dyed outdoor performance fabric for long-lasting vibrancy. We would be pleased to offer you a suitable upgrade or replacement.

Additionally, we are gradually phasing out color options of standard outdoor curtains that have reported fading issues, and we remain committed to continuously improving our products to better meet our customers’ needs.

We truly appreciate your understanding and patience as we work to ensure a better experience for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

STAY AWAY! NO REFUNDS ALLOWED!

Stay away. They do not allow returns if you are not satisfied with your purchase! They don’t allow returns if the product is not damaged. It doesn’t matter if you are not happy with the product. I even offered to pay for the return, which I should not be responsible. They still didn’t allow a return. After I ordered, they sent an email saying they shipped my order, but the shipment never arrived. I called and they told me I needed to call USPS to check on my order. It was only after a fews days of them telling me nothing to resolve this issue I stated I wanted a refund if I didn’t get the order that they decided to ship it again. I got confirmation from the post office the first order was never received by them, and it was also confirmed by their own tracking number. This company tries to intentionally stall you in an effort to mislead you. The customer service representatives are incapable of resolving an issue. Customer Service on the telephone was nothing more than a live voice mail. They had no answers. They just said they would forward message. The customer service agent via email, Shelia, emailed me back and forth for three days about my return before finally saying they have a no return policy if the product is not damaged. They don't care if you feel the product was misrepresented and you are not satisfied.. She only told me about the no return after I continued to refuse a $30 partial refund on a $262.36 order. Why not tell me day one you have a no return policy. Again, they have very misleading and stalling tactics. I hate the quality of my curtains. The looked cheap. It's not what I expected, so I can't use them. They are much too thin. Not like they described. Yet, I am unable to return them. I didn't realize this when I purchased. This company is shady. This is why you can't find them or leave a review on Google. I will never purchase here again. This is by far the Worst company ever!!! Companies that don’t accept their own unused product back is very shady. Just stay away! Only shop with vendors that accept returns, because you can never really tell what you are getting when ordering online. Shop with vendors you can trust are transparent, honest, and want to earn satisfied customers not force people to keep their products because they don’t want it back.

Update: KGorge, you sent an email hours after you saw my negative review post. You were told not to contact me again if you were not offering a full refund. You conveniently left that part out! Why would I accept a $30 credit and let you keep $232.36 of my money for product I feel I was misled me to buy. If you want to be transparent, indicate on the checkout page that items are not returnable. That’s real transparency! Consumers don’t fall for their replies. I told no lies in my review!! STAY AWAY CONSUMERS!!

1. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
KGORGE Curtains-Logo

Antwort von KGORGE Curtains

Dear customer, I am sorry to hear that you feel disappointed and frustrated about your purchase. However, I hope you believe there have never been any stall tactics during the whole process. Unfortunately, the first parcel was missing during shipping. We acted promptly to resend your order after we received your feedback, and the curtains were finally delivered successfully within your required time frame.

Our return policy is transparent, and you can find all the details on the return page of our website. We recommend our customers check the full information before making a final decision. We have several years experience in the industry, and our curtains have received much positive feedback from our customers. All our products come with an one-year warranty, so you can rest assure about their quality.

As you mentioned, we could have turned down your request at the very beginning. However, we understand that the shipping process may have caused inconveniences for you, and we sincerely wanted to improve your experience. Therefore, we actively communicated with you and tried to handle your case as an exception, offering an additional partial refund. We sent you emails, and you told us not to contact you anymore. I regret to see that you refuse our communication and have chosen an extreme way to deal with the situation. I hope you can reconsider and communicate with us to improve the situation.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great value

Great value. One thing I learned that may help you …. think twice about the option of waterproof sails. THEY REALLY ARE! And the pooling is a problem! Good product and will purchase again … but not waterproof!

1. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We will re order

We ordered curtains, and there was a discrepancy. Ultimately we did receive a refund. We still believe the product to be good and plan to reorder curtains.

14. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst Company

This company is the worst I’ve ever dealt with. I purchased some curtains that weren’t going to work for my gazebo. I returned them as they came same package etc, after they received my returned package I waited for two months for refund, no luck so I file a complaint with PayPal, PayPal wasn’t much of a help either they informed me that I took too long to reply and some additional information was needed so case was closed. I opened a new case and here we are five months later and I still haven’t gotten my refund. I reached out to the company, and this was there reply, Dear customer,
Thank you for your mail and sorry for the inconvenience.
We checked and found the dispute over your order has been resolved, just the outcome of the dispute is in our favor.
But we will transfer the refund for you through PayPal.
Could you pls send us your Paypal Account?
We eagerly await your prompt response.
Wishing you a wonderful day!

Best regards,
Kara thats a not true PayPal dispute was never in their favor then they want me to send my PayPal account info again don’t you have this info in your files…. Will be filing a complaint against this company after reading several reviews … should have done that before I Believe they just give you the running around till you get tired and they stay with your money and resold the item…

1. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr