JAX Tyres & Auto Bewertungen 1’359

TrustScore 2 von 5

2.0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The negative terminal connection was not affected by wear and tear as stated by JAX Tyres & Auto Aspley, if that were true I would had to pay Mercedes Benz Newstead QLD not just a diagnostic fee but a... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I was taken advantage of because of my lack of knowledge and then I was emailed by the company asking me to write a review which I did. My review was negative because my experience was negative, they... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Extremely happy with my new O.Z. Racing Leggenda lightweight wheels, wrapped in Bridgestone Adrenalins. Has totally changed my Ford Fiesta ST driving experience. Cars steering is lighter, ride is le... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

went to store in phillip a.c.t looking for a certain brand told not in stock & not sure if at all available BRETT at counter went thru all the brands in stock approx price the same & performance 4 new... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Reifenhandel
  2. Fahrzeugzubehörgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Best Brands. Best Advice. Best Service. Best Price. Tyres, wheels, brakes and suspension.


Kontaktinformationen

2.0

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

1359 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 94 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Inner edges worn to canvass after…

Inner edges worn to canvass after 22,000 Kms and it appears it is my fault, nothing to do with wheel alignment. No responsibility accepted on their part.

4. Januar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Dear Mr Cowan

Further to our previous correspondence, after reviewing your case we do not believe that this was due to the work originally performed.

As mentioned, we would love to have you back in store for a complimentary wheel alignment at any time. Please do not hesitate to contact us.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid Jax tyres in Aspley

Brought my car in for suspected tire puncture. The store told me needed to have 2 rear tires changed "bald". Suspiciously I told the guy the tires were rotated a week ago by Bob James T mart. Told me they were ok. Guy smiled went on his way.

24. Oktober 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Good morning Noah, thank you for taking the time to provide feedback. We would love the opportunity to improve on your experience, can you please provide further details? Please feel free to contact us directly on 02 9964 4000 or headoffice@jax.com.au

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Puncture at 4PM on a Friday afternoon

Puncture at 4PM on a Friday afternoon. Two new tyres and wheel alignment done at 4.30 - great service from the Brookvale store.

18. Oktober 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Hi Sue,
Thank you for updating the review to include the store location. I'm sure the team at JAX Tyres Brookvale will appreciate your comments and look forward to seeing you again!
Best regards,
JAX Tyres

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This review is about browns plain…

This review is about browns plain qld,have been going their for over 4 years (maybe )longer nothing but complete honesty have also taken the missus car,daughter car as nothing but complete honesty the only thing that is in falling apart is the waiting area yuk?and the toilets? Felt like buying some wipes and cleaning myself. Darryl mcmahon car rego 574-yka.thank you.

29. September 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Hi Darryl, thank you for taking the time to post a positive review and give our team feedback. We are pleased to hear you are happy with our service and our customer care. We will make sure to take on your feedback so that you can save your money and not purchase wipes. We hope to see you next time. Regards, JAX Tyres.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kwinana Branch WA - Would not recommend

Kwinana Branch WA - 21 Sep 2019
Had four tyres fitted to my Mitsubishi ASX.
Somehow JAX staff managed to destroy my car key, it was severely bent, twisted and unusable without major straightening work. Possibly driven over not sure but a replacement cost me $299.95 from Mister Minit (have receipt).
Also I was told the front brake pads needed to be replaced because they were getting low. I found this puzzling as the front brakes had just been replaced just a few weeks prior and are like new.
All this plus black greasy marks left on drivers side door made for a very bad experience. Would not recommend.

21. September 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Good morning Peter, thank you for taking the time to provide feedback. Our store was under the impression that when you left that the key was working and we did discuss in the store that we were not sure if the key was given to our team bent or not. We also discuses everything that we did to your car before you left to give you peace of mind. If you are still not satisfied with everything we discussed before you left the store please feel free to contact us directly on 0861741888 or email our team at kwinana@jax.com.au. We look forward to hearing from you. Regards, JAX Tyres.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Car went in for a full service at…

Car went in for a full service at Ipswich West branch. Ended up with a quote for over $2500 in repairs. Took it to local mechanic for second opinion. Not even a fifth of the work needed to be done. Recently realised they DID NOT do an oil change and almost caused so much more damage to my car, my families main source of transport. Why? Because I didn't say yes to 2.5k worth of repairs? I've lost my confidence in this buisness. They most likely didn't do a service at all if they skipped an oil change. I will not be returning and I will be cautioning anyone who I know using that branch to think twice.

16. September 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Hi Gayle, we've tried calling you but so far we have had no luck getting in contact with you. Could you please call our team on 0732810600 or email us at ipswich@jax.com.au so that we can discuss this matter with you further. We look forward to hearing from you. Regards, JAX Tyres.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Really NOT happy. :(

A part has now supposedly been replaced three times, twice under warranty. Each time I am left without a car for days as I live out of town. When I asked why this happened I was told - just bad luck. The second replacement lasted less than 70km. Now I'm wondering when the current part will fail.. and when I will again experience 'bad luck'. I hope I am not driving my 4WD on a winding country road or a motorway when the steering fails next time.

Reply: The store at South Tweed, NSW

Reply; A thorough check? No check has been done by Jax. No contact at all. I was dismissed by staff there.
Mitsubishi have inspected the vehicle and found worrying issues. What is Jax going to do about this? Does the warranty apply to all of your outlets.. or only to the one I no longer have any confidence in? Still not happy.

5. September 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Hello Reenie. Thanks for confirming the location and allowing a thorough check of the repairs so we can be as confident as possible about your motoring in the future. It is rare that parts fail. Best ^ The JAX Tyres team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not happy with service..

Went to Jax North Lakes Saturday 17 August to ask about a certain make of rim for my wife's car to find out if they were still available or discontinued. The gentleman in the office took my particulars, said he would make inquiries & phone my wife on Monday. It's now Wednesday, still no phone call. Have a good mind to take my business else where. I stated that if these rims I inquired about are discontinued that I would be interested in others.

Jax rang today 22nd August spoke to my wife & were most helpful. Also apologized for taking so long to contact her. Thank you Jax.

21. August 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Thanks for your patience Phil. We won't take so long next time^ Best from the JAX Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jax Tyres Bayswater North, Victoria

Jax Tyres Bayswater North, Victoria provided excellent service since I bought my tyres there. Second time rotating and checking nitrogen pressure. Also, they inflated my bicycle tyres with nitrogen - fantastic.

Even cleaned my alloy wheels!

13. August 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Hi Jerry, thank you for taking the time to share your experience, we appreciate your kind feedback and look forward to your next visit. Best regards, JAX Tyres

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Excellent service. 10+/10
Even washed my car. 🤗
Jax
Bathurst St
Launceston Tas. 7250

29. Juli 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Thank you Jill, I'll be sure to share this with team at Launceston. Have a lovely day! Kind regards JAX Tyres

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Did a wonderful job

Did a wonderful job, thanks people.

Just a through, maybe good to take stickers off tread of tyres as it makes a loud noise and hard to get off after driving.

Many thanks for job well done

27. Juli 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Hi Colin,
Thank you for taking the time to post the review. So that we can share this feedback with the store can you please confirm the location you visited?
Regards, JAX Tyres

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Michael @ Cairns A1

Michael and the team at Cairns we’re fantastic. Been getting the run around from a few other places, called Michael literally moments after opening on a Saturday morning.

Tyres in stock, bring it in, we’ll get it done. Wheel alignment done, all organised by 8.05 in the morning. Couldn’t be easier.

Very happy, annoyed I didn’t call thru first and save myself some mucking around.

20. Juli 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Hi Chris, thank you for taking the time to post this review. We really appreciate your feedback and hope to see you next time!
Best regards, JAX Tyres

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Damaged wheel

DO NOT go here if you don't want your rims damaged. I told the receptionist, Sultan, that my wheels are worth a small fortune and I am extremely precious about them and was assured that the boys will take the best care of them.

One of them has clearly dropped an impact drill on my wheel and chipped the hell out of the powder-coating on one of my wheels. Since contacting them again they have flat-out refused to accept responsibility.

Happy to take my money then dog me when you mess up. Extremely upset and disappointed.

16. Juli 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Hi Chris, the team at JAX Tyres Sutherland have made attempts to contact you to discuss this and clear up the issue. As advised, the team have processes in place to avoid any damage to wheels and take pride in taking care of all of our customer's cars. As such, we welcome your call to discuss the matter further. You can contact us on 02 9521 7300. Kind regards JAX Tyres.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The crew at South Tweed Heads are so…

The crew at South Tweed Heads are so efficient, friendly and professional at what they do. I have no trouble at recommending their store to my friends and family. I am very happy.

11. Juli 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Hi Kevin, thank you for the great review and the recommendation. We appreciate your feedback and are happy we could assist. Looking forward to your next visit. Best regards, JAX Tyres

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jax Tyres Morrabin are the best.

Got 4 tyres for my Honda Civic. The guys at Jax Tyres Morrabin offered great quick service. They were happy to price match. So I got tyres for a good price and a wheel alignment in just over one hour. The coffee they offered while I was waiting for the car was great too. I would highly recommend them!

10. Juli 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Hi Daniel, thank you for the fantastic review. We appreciate your feedback and look forward to your next visit! Kind regards, JAX Tyres

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stay away from Aspley

Stay away from Aspley
Customer Gets quote.
Delivers car. Changes scope of work required. New quote
They fail to communicate changes internally and execute original work.
Decides best business practise to burn the cost to the customer for the internal failures.
Cant argue as they have your car for ransom.

STAY AWAY. Better business, small claims and corporate office here I come

14. Juni 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Thank you for your feedback and apologies for your experience in store. We've looked into this case for you and it seems you came in for a seasonal service and the store thought you were after a log book service. When the team at JAX Tyres Aspley were made aware of the miscommunication they had arranged a refund. If we can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi Tristan, thank you for taking the time to call our office and provide further comment on this. We have taken your comments on board and will be investigating further. Kind regards, JAX Tyres

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service terrific team

This review is well a deserved pat on the back to the staff at JAX Tyres.I made contact with Bobby at the Slacks Creek store to purchase some tyres he did nothing but bend over backwards to help both myself and my wife make a decision on the best tyres for our vehicle a 1997 Toyota Camry.The tyres were fitted in no time at all.The mechanic at the time had mentioned about some other items that will need attention in the future and a quote was drawn up and the price was very reasonable hence we went ahead and had the repairs done that were needed.My wife had to deal with having the repairs done as I was due to have major surgery and she usually feels intimidated by doing these things but she was quite comfortable with the process.Now I am home and on the road to recovery knowing that the old girl has been looked after, it takes that little bit of added stress off our shoulders.Would I recommend Jax Tyres "absolutely" no hesitations at all.
Thanks again Bobby,

Regards
Stephen and Tracy Crandell

24. Mai 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Hi Stephen & Tracy,

Thank you for taking the time to share this experience. I know Bobby and the rest of the team will appreciate your feedback. We look forward to your next visit.

Regards,
JAX Tyres

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Have been to Jax Launceston many times…

Have been to Jax Launceston many times with different vehicles and they have always been excellent. Just one issue this time and that is I told the salesman to put the best of the old in the boot for a spare as the one in the boot is stuffed.Got home checked boot the old tyre still there . Now I will need to find another tyre and pay for it to be fitted when all they had to do was read the order that was given to them.
None the less I am happy with the 30 minutes it took to fit the tyres and the price. will give them a stir along when I take it back in for a wheel alignment next week. Just hope I get no flats in the mean time.

24. Mai 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Thanks Steve for the visit and pointing out where we can quickly improve. The JAX Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Your service is pathetic

Your service is pathetic, 3 times in the last 6 months I've used you and you never keep to your promised time to complete the job I normally allow an hour or two over the time you state but the jobs are not done when I return. On Friday 26/4/19 I dropped 4 rims off to be fitted with Achilles tyres, the salesman said leave it with us for an hour and we will have them done and took my number and said he would call when they were done and to bring the car down and they would fit them. So no phone call Friday, went down Saturday and asked where my tyres were after a search around by sales staff I was told the tyres had not been fitted to the mags but the service men were doing them now would be 15 minutes, nearly 30 minutes later tyres/mags brought out and given to me, no offer to fit them as previously promised just here they are now go. The Saturday morning salesman was apologetic. When I got home I checked the tyres and found that Green Provato tyres had been fitted not the Achilles that I had asked for. I was aware that the Achilles were a good tyre for a budget tyre but I know nothing of the Provato and online reviews generally state that they are not a good tyre. It would appear that you people at Jax do not communicate well with each other on jobs to be done and do not seem to care about your customers Launceston Branch Tax Invoice 114177

27. April 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

JAX tyres PRESTON

Extremely happy with my new O.Z. Racing Leggenda lightweight wheels, wrapped in Bridgestone Adrenalins. Has totally changed my Ford Fiesta ST driving experience. Cars steering is lighter, ride is less harsh over potholes, acceleration and braking are quicker.
Painless finance with Openpay. Wheels were going to take four weeks for delivery, they had them in two. By this time the tyres I'd ordered were on sale, got one free. Oh, and a bonus air freshener!
LEGENDS

5. April 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
JAX Tyres & Auto-Logo

Antwort von JAX Tyres & Auto

Hi Drew,
Thank you for the review. We are glad to hear you had a positive experience and hope to see you again! Regards, JAX Tyres

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr